Big Tech Crisis:Μετά το Facebook και η Google στα δικαστήρια

Related

Φωτογραφίζονται μαζί το επερχόμενο Google Pixel 9 Pro και το iPhone 15 Pro Max

Πλουσιότερο κατά τρία ακόμη νέα smartphones θα είναι από τον Οκτώβριο το line-up προιόντων της Google, αφού ξέρουμε πως εκείνη την περίοδο η εταιρεία θα κυκλοφορήσει τα νέα της Pixel 9, Pixel 9 Pro και Pixel 9 Pro XL. Πρόσφατα ακούσαμε ότι το Pixel Fold 2 έχει μετονομαστεί σε Pixel 9 Pro Fold και μπορεί να ενταχθεί σε αυτά. Το Pixel…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Η Νέα Εμπειρία Κωτσόβολος έφθασε στο αναβαθμισμένο, mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού

Μία νέα εποχή ξεκινά για την Κωτσόβολος, καθώς μέσα από την πλήρη ανακαίνιση του καταστήματός της στη Λεωφόρο Συγγρού, καλωσορίζει τη Νέα Εμπειρία των καταστημάτων της, όπου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες συμβαδίζουν για να καλύψουν κάθε σου ανάγκη. To νέο κατάστημα επί της Λεωφόρου Συγγρού 257-259, στη Νέα Σμύρνη, παρουσιάζει τον νέο κόσμο καταστημάτων…

Απεριόριστα data με μόλις 1,90€ για 5 ημέρες από τη Vodafone

Φέτος το Πάσχα, η Vodafone προσφέρει απεριόριστα data για όλους τους πελάτες συμβολαίου, εταιρικούς, οικιακούς και καρτοπρογράμματος για 5 ημέρες, με μόλις 1,90€. Επιπλέον, όσοι πελάτες ενεργοποιήσουν την προσφορά έως και τις 9/5 συμμετέχουν αυτόματα σε διαγωνισμό με δώρο 5 iPhone 15 Plus 128GB, ενώ ενεργοποιώντας εκ νέου την προσφορά μετά τη λήξη της, αυξάνουν…

Η LG MAGNIT All-in-One τιμήθηκε με το iF Design Award 2024

Το επαναστατικό προϊόν του τμήματος Business Solutions της LG Electronics (LG), η οθόνη LG MAGNIT All-in-One (LAAA Series), τιμήθηκε με το υψηλού κύρους iF DESIGN Award για το 2024. Η αναγνώριση αυτή υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας να παρέχει τεχνολογία αιχμής και καινοτόμο σχεδιασμό στους πελάτες της σε όλο τον κόσμο. Η LG MAGNIT All-in-One…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο από την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5 Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το…

Wi-Fi 7: Δείτε τη λίστα με τα smartphones που το υποστηρίζουν!

Στον κόσμο της τεχνολογίας τα πάντα τρέχουν με απίστευτους ρυθμούς και ιλλιγγειώδεις ταχύτητες και έτσι χωρίς καλά – καλά να το αντιληφθούμε φθάσαμε ήδη στην εποχή που ηδη έχει αρχίσει να ενεργοποιείται το νέο πρότυπο Wi-Fi 7. Για αυτό και ήδη έχει αρχίσει να γεμίζει η λίστα με τα συμβατά τηλέφωνα. Συγεκριμένα, τα smartphones που…

Παίζει ξανά σε hands-on video το επερχόμενο Google Pixel 8a

Τρελό είναι αυτό που συμβαίνει με το Google Pixel 8a και τα απανωτά δημοσιεύματα με νέες πληροφορίες και σήμερα υπάρχει φυσικά μια ακόμη νέα διαρροή που προέρχεται από έναν πωλητή κινητών τηλεφώνων στην… Καζαμπλάνκα του Μαρόκου. Ο εν λόγω κύριος που ανέβασε το υλικό στα social media φαίνεται να κρατάει στα χέρια του μια από…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

DrayTek: Η σειρά Vigor2927L εμπλουτίζεται με δύο νέα μοντέλα 5G LTE router

Η  LEXIS (www.lexis.gr), αποκλειστικός αντιπρόσωπος του κορυφαίου κατασκευαστή δικτυακών προϊόντων DrayTek Corp., ανακοινώνει την προσθήκη δύο νέων LTE router στην επιτυχημένη σειρά Vigor2927L, τα μοντέλα Vigor2927L-5G και Vigor2927Lax-5G, εξασφαλίζοντας γρήγορη σύνδεση μέσω 5G και απρόσκοπτη συνδεσιμότητα των επιχειρήσεων υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.  Τα μοντέλα της σειράς Vigor2927L-5G είναι Dual-WAN, με υποστήριξη load-balancing και fail-over, έως 50…

Τα LG Channels επεκτείνουν το χαρτοφυλάκιό τους στην Ευρώπη

Οι κάτοχοι τηλεοράσεων LG σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες αποκτούν πρόσβαση σε συναρπαστικά νέα δωρεάν τηλεοπτικά κανάλια (FAST) με υποστήριξη διαφημίσεων, συμπεριλαμβανομένων των Sony One Channels της Sony Pictures και μιας τεράστιας γκάμας καναλιών από τη Lionsgate. Με τα κανάλια Sony One να είναι πλέον διαθέσιμα σε Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία, Σουηδία, Δανία,…

Οι «έξυπνες πόλεις του αύριο» από το iQnovus του Ομίλου Quest στην Beyond Expo 2024

Το iQnovus, το Κέντρο Καινοτομίας του Ομίλου Quest, εκπροσωπεί φέτος τον Όμιλο  στην έκθεση Beyond 2024, που θα διεξαχθεί 25-27/4 στη ΔΕΘ HELEXPO. Το iQnovus, αναπτύσσει  έντονη δραστηριότητα προς την ανάπτυξη και προώθηση τεχνολογικής καινοτομίας, μέσα από τη δημιουργία οικοσυστημάτων και συνέργειες που φέρνουν κοντά  ερευνητικά κέντρα και πανεπιστημιακά ιδρύματα με μεγάλες και μικρομεσαίες εταιρείες, …

Share

Δέκα πολιτείες μήνυσαν την Google την Τετάρτη, κατηγορώντας τον γίγαντα της αναζήτησης ότι διεξήγαγε ένα παράνομο μονοπώλιο ψηφιακής διαφήμισης και στρατολόγησε την αντίπαλη Facebook Inc. FB 0,04% σε μια φερόμενη συμφωνία για εξαργύρωση δημοπρασιών διαφημίσεων που πήραν το όνομά τους από χαρακτήρες “Star Wars”.

Η καταγγελία, που κατατέθηκε στο περιφερειακό δικαστήριο των ΗΠΑ στο Τέξας, ισχυρίζεται ότι το Facebook εμφανίστηκε το 2017 ως ισχυρός νέος αντίπαλος της Google, αμφισβητώντας την καθιερωμένη κυριαρχία της μονάδας Alphabet Inc. στις διαδικτυακές διαφημίσεις. Η Google απάντησε ξεκινώντας μια συμφωνία στην οποία το Facebook θα περιορίσει τις ανταγωνιστικές του κινήσεις, σε αντάλλαγμα για εγγυημένη ειδική μεταχείριση σε δημοπρασίες διαφημίσεων που εκτελούνται από την Google, ισχυρίζεται η αγωγή.

Το εσωτερικό κωδικό όνομα της Google για την υποτιθέμενη συμφωνία στο Facebook αναφέρεται σε χαρακτήρες από το Star Wars, σύμφωνα με την αγωγή, η οποία αποκάλυψε τις λεπτομέρειες. Ένα άτομο εξοικειωμένο με αυτό το θέμα είπε ότι το όνομα κωδικού ήταν “Jedi Blue”, μετά τους ιππότες Jedi franchise του sci-fi.

«Η Google είναι ένα μονοπώλιο τρισεκατομμυρίων δολαρίων κατάχρηση κατάχρησης της μονοπωλιακής της δύναμης, προχωρώντας στο βαθμό που ωθεί τα ανώτερα στελέχη του Facebook να συμφωνήσουν σε ένα συμβατικό σχέδιο που υπονομεύει την καρδιά της [ανταγωνιστικής διαδικασίας]», ο Γενικός Εισαγγελέας του Τέξας Ken Paxton, ο οποίος ηγήθηκε της κοστούμι, είπε σε μια δήλωση.

Οι κατηγορίες άνοιξαν ένα νέο μέτωπο κριτικής και για τους δύο τεχνολογικούς γίγαντες, καθένας από τους οποίους αντιμετωπίζει ομοσπονδιακές αντιμονοπωλιακές αγωγές που κατατέθηκαν τις τελευταίες εβδομάδες.

Το Facebook αρνήθηκε να σχολιάσει. Η Google αρνήθηκε να συμμετάσχει σε αντιανταγωνιστική συμπεριφορά και επανέλαβε τη στάση της ότι δραστηριοποιείται σε πολύ ανταγωνιστικές αγορές.

«Οι ισχυρισμοί τεχνολογίας διαφημίσεων του Γενικού Εισαγγελέα Paxton είναι άνευ αξίας, ωστόσο προχώρησε παρά όλα τα γεγονότα. Έχουμε επενδύσει σε υπερσύγχρονες υπηρεσίες τεχνολογίας διαφημίσεων που βοηθούν τις επιχειρήσεις και ωφελούν τους καταναλωτές », δήλωσε εκπρόσωπος της Google την Τετάρτη. «Θα υπερασπιστούμε έντονα τον εαυτό μας από τους αβάσιμους ισχυρισμούς του στο δικαστήριο».

Ο εκπρόσωπος είπε ότι ο ισχυρισμός σχετικά με το Facebook δεν είναι ακριβής και ότι η εταιρεία δεν λαμβάνει ειδικά δεδομένα.

Εννέα άλλοι γενικοί εισαγγελείς, όλοι οι Ρεπουμπλικάνοι όπως ο κ. Paxton, προσχώρησαν στην αγωγή. Απουσιάζουν αξιοσημείωτα οι Δημοκρατικοί που είχαν αρχικά προσχωρήσει στο Τέξας για την έναρξη διμερούς κρατικής έρευνας για την Google το περασμένο φθινόπωρο, αν και είναι πιθανό περισσότερα κράτη να μπορέσουν να συμμετάσχουν στη μήνυση αργότερα. Μια ξεχωριστή, διμερής ομάδα πολιτικών γενικών εισαγγελέων ετοιμάζει μια άλλη αντιμονοπωλιακή υπόθεση εναντίον της Google, η οποία αναμένεται να στοχεύσει την επιχείρησή της αναζήτησης και θα μπορούσε να κατατεθεί μόλις την Πέμπτη.
Η υπόθεση του Τέξας περιέχει ισχυρισμούς που δεν εξετάζονται λεπτομερώς σε αγωγή του Υπουργείου Δικαιοσύνης που κατατέθηκε στις 20 Οκτωβρίου εναντίον της Google. Το ομοσπονδιακό κοστούμι επικεντρώθηκε στην κορυφαία επιχείρηση αναζήτησης της Google, ισχυριζόμενος ότι διατηρεί την ιδιότητά της ως πύλη στο διαδίκτυο μέσω ενός παράνομου ιστού αποκλειστικών και αλληλοσυνδεόμενων επιχειρηματικών συμφωνιών που κλείνουν τους ανταγωνιστές.

Η καταγγελία της Τετάρτης ξεκινά περισσότερο από μια δεκαετία, ισχυριζόμενη ότι η Google ανέπτυξε ήσυχα και υπερασπίστηκε την κυριαρχία της στην αγορά ψηφιακών διαφημίσεων, ξεκινώντας με την εξαγορά της εταιρείας διαφημίσεων τεχνολογίας DoubleClick το 2008.
Πολλές από τις κατηγορίες αφορούν το λογισμικό τεχνολογίας διαφημίσεων της Google, το οποίο χρησιμοποιείται για την αγορά και πώληση διαφημίσεων σε ιστότοπους σε ολόκληρο τον ιστό. Η Google κατέχει το κυρίαρχο εργαλείο σε κάθε σύνδεσμο στην πολύπλοκη αλυσίδα μεταξύ διαδικτυακών εκδοτών και διαφημιζόμενων, προσφέροντάς του μοναδική δύναμη στη δημιουργία εσόδων από ψηφιακό περιεχόμενο. Διαθέτει επίσης βασικές πλατφόρμες για την προσέγγιση καταναλωτών, όπως το YouTube.

Το κοστούμι υπό την ηγεσία του Τέξας κατηγορεί την Google ότι δεσμεύει παράνομα αυτά τα προϊόντα μεταξύ τους, αξιοποιώντας τη δύναμή της σε ένα μέρος της διαφημιστικής αλυσίδας για να αναγκάσει τους εκδότες ή τους διαφημιστές να χρησιμοποιήσουν ένα άλλο εργαλείο που ανήκει στην Google.

Οι ισχυρισμοί επαναλαμβάνουν τις ανησυχίες του παρελθόντος από εταιρείες τεχνολογίας διαφήμισης και εκδότες ειδήσεων. Λένε ότι η Google δημιούργησε ένα σύστημα γεμάτο συγκρούσεις συμφερόντων, στο οποίο χρησιμοποίησε το ανώτερο πλεονέκτημα δεδομένων και τη δεσπόζουσα θέση του στην αγορά για να προτιμήσει τα δικά της εργαλεία και να κατευθύνει χρήματα στις δικές του ιδιότητες.

Η Google «χρησιμοποιεί τώρα την τεράστια δύναμή της στην αγορά για να εξαγάγει έναν πολύ υψηλό φόρο ύψους [ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ] τοις εκατό των δολαρίων διαφημίσεων που διαφορετικά ρέει στους αμέτρητους διαδικτυακούς εκδότες και παραγωγούς περιεχομένου όπως διαδικτυακές εφημερίδες, ιστότοπους μαγειρικής και ιστολόγια που επιβιώνουν πωλώντας διαφημίσεις στους ιστότοπούς τους και εφαρμογές », λέει η αγωγή.

Η αγωγή ισχυρίστηκε ότι αυτό το πρόσθετο κόστος «βαρύνει τελικά τους Αμερικανούς καταναλωτές μέσω υψηλότερων τιμών και χαμηλότερης ποιότητας στα αγαθά, τις υπηρεσίες και τις πληροφορίες που παρέχουν αυτές οι επιχειρήσεις».

Η καταγγελία στοχεύει επίσης στην Google ότι φέρεται να επηρεάζει μια πρωτοβουλία για την ανάπτυξη ιστοσελίδων για κινητές συσκευές, γνωστές ως Accelerated Mobile Pages, για να αναγκάσει αποτελεσματικά τους εκδότες να υιοθετήσουν μια μορφή που θα δυσχέραινε τη χρήση εναλλακτικών τεχνολογιών διαφημίσεων σε αυτές τις σελίδες