Από το Internet αγοράζουν προϊόντα τεχνολογίας οι Έλληνες

Related

Η Εθνική σπάει νέα ρεκόρ, ο ΓΔ βάζει πλώρη για τις 1.500 μονάδες, η Cenergy εκπλήσσει ευχάριστα, η Motor Oil επενδύει, η Cosmote βελτιώνει...

Πάνω από τα 8 ευρώ και μάλιστα με άνεση πέρασε η μετοχή της Εθνικής Τράπεζας, καθώς ο ενθουσιασμός για τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου και τις προοπτικές αναβάθμισης εκτιμήσεων από τους αναλυτές καλά κρατεί. Πλέον η μετοχή έχει απόδοση περίπου 30% από την αρχή του έτους, αποτυπώνοντας με τον καλύτερο τρόπο το πώς βλέπουν οι ξένοι…

Νέα ψηφιακή εμπειρία στα καταστήματα COSMOTE

Μια νέα ψηφιακή εμπειρία φέρνουν στους πελάτες τους τα καταστήματα COSMOTE, με την εταιρεία να συνεχίζει δυναμικά το στρατηγικό της πλάνο για διαρκή αναβάθμιση του εμπορικού της δικτύου. Συνολικά 30 καταστήματα COSMOTE έχουν ανακαινιστεί πλήρως σε όλη την Ελλάδα την τελευταία διετία, εκ των οποίων τα δώδεκα το 2023 σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία, Κρήτη, Ημαθία,…

Ένας κόσμος γεμάτος φαντασία στο Vodafone TV

Αυτόν τον Μάϊο ένας κόσμος γεμάτος φαντασία προσγειώνεται στο Vodafone TV. Από το “RONJA”, την σειρά του Viaplay που σαρώνει με την πρώτη του σαιζόν και όλο το περιεχόμενο STAR WARS, τις θρυλικές ταινίες και τις πρωτότυπες σειρές του Disney+ σε ένα μοναδικό αφιέρωμα, μέχρι τον 4ο και τελευταίο κύκλο του “SUCCESSION” αποκλειστικά στο Vodafone…

Έτσι θα μπορούσε να μοιάζει το OnePlus 13

Πολύ μικρό ποσοστό χρηστών αναπολεί εκείνη την στιγμή που θα επισημοποιηθεί το OnePlus 13, όμως αν και αργεί αυτή η ημέρα, χρήστης του Weibo δεν βρήκε κάποιο εμπόδιο μπροστά του και έτσι δημιούργησε ένα render που μπορείτε να δείτε παρακάτω, το οποίο υποτίθεται ότι απεικονίζει τον ανανεωμένο πίσω σχεδιασμό του τηλεφώνου. Η αλλαγή στην πίσω…

One UI 6.1: Σταματά για λίγο η αναβάθιση του Samsung Galaxy S22 λόγω προβλημάτων

Έχουν περάσει μόνο λίγες μέρες από τότε που η Samsung έχει ξεκινήσει την κυκλοφορία του One UI 6.1 στη σειρά Galaxy S22 και η νοτιοκορεάτικη εταιρεία φέρεται να σταματά την παράδοση της ενημέρωσης λόγω ορισμένων σημαντικών ζητημάτων που αναφέρουν οι χρήστες. Σχόλια που γίνονται στα επίσημα φόρουμ της ευρύτερης κοινότητας της Samsung, περιγράφουν πως υπάρχουν ορισμένα τηλέφωνα…

Νέα ψηφιακή εμπειρία στα καταστήματα COSMOTE

Μια νέα ψηφιακή εμπειρία φέρνουν στους πελάτες τους τα καταστήματα COSMOTE, με την εταιρεία να συνεχίζει δυναμικά το στρατηγικό της πλάνο για διαρκή αναβάθμιση του εμπορικού της δικτύου. Συνολικά 30 καταστήματα COSMOTE έχουν ανακαινιστεί πλήρως σε όλη την Ελλάδα την τελευταία διετία, εκ των οποίων τα δώδεκα το 2023 σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία, Κρήτη, Ημαθία,…

Cosmote: 30 νέα πλήρως ανακαινισμένα καταστήματα την τελευταία διετία

Μια νέα ψηφιακή εμπειρία υπόσχονται στους πελάτες τους τα καταστήματα Cosmote, με την εταιρεία να συνεχίζει δυναμικά το στρατηγικό της πλάνο για διαρκή αναβάθμιση του εμπορικού της δικτύου.Συνολικά 30 καταστήματα Cosmote έχουν ανακαινιστεί πλήρως σε όλη την Ελλάδα την τελευταία διετία, εκ των οποίων τα 12 το 2023 σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία, Κρήτη, Ημαθία, Αιτωλοακαρνανία…

Νέα ψηφιακή εμπειρία στα καταστήματα COSMOTE

Μια νέα ψηφιακή εμπειρία φέρνουν στους πελάτες τους τα καταστήματα COSMOTE, με την εταιρεία να συνεχίζει δυναμικά το στρατηγικό της πλάνο για διαρκή αναβάθμιση του εμπορικού της δικτύου. Συνολικά 30 καταστήματα COSMOTE έχουν ανακαινιστεί πλήρως σε όλη την Ελλάδα την τελευταία διετία, εκ των οποίων τα δώδεκα το 2023 σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία, Κρήτη, Ημαθία,…

Η Huawei παρουσίασε νέα προϊόντα τεχνολογίας και wearables στο Ντουμπάι

Στις 7 Μαΐου, στο Innovative Product Launch Event της Huawei στο Ντουμπάι, ανακοινώθηκαν νέα wearables, ακουστικά και έξυπνες επαγγελματικές συσκευές, Μεταξύ άλλων προϊόντων ήταν τα ολοκαίνουργια HUAWEI WATCH FIT 3 και HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition, το νέο  και αναβαθμισμένο HUAWEI MateBook X Pro, αλλά  και το πρώτο tablet της Huawei με την τελευταία…

 iSquare: Παρουσιάστηκαν τα εντυπωσιακά νέα iPad από την Apple

Νέο επαναστατικό iPad Pro με τον ταχύτατο νέο επεξεργαστή Μ4,  Νέo iPad Air πιο ευέλικτο και ισχυρό με δυνατότητες ΑΙ και το επαναστατικό Apple Pencil Pro, ανακοίνωσε χτες η Apple. Η εταιρεία iSquare του Ομίλου Quest, o επίσημος διανομέας όλων των προϊόντων Apple σε Ελλάδα και Κύπρο, ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό πως η Apple ανακοίνωσε χτες τη…

#LaLigaExperience: H Nova και η LaLiga EA Sports έδωσαν την ευκαιρία σε δύο τυχερούς να απολαύσουν από κοντά τη μοναδική εμπειρία του αγώνα Ρεάλ...

 Η Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και η LaLiga, το ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου που απολαμβάνουν οι φίλαθλοι αποκλειστικά στο «γήπεδο» του Novasports, έδωσαν την ευκαιρία σε μία τυχερή συνδρομήτρια της Nova, την κα. Μαρία-Ευγενία Χιώτη να ταξιδέψει, μαζί με ένα ακόμη άτομο της επιλογής της, στο…

Οι τηλεοράσεις LG καινοτομούν με Apple Music σε spatial audio και Dolby Atmos

Η LG Electronics (LG) εισάγει μια νέα και συναρπαστική λειτουργία στις smart τηλεοράσεις της για χρήστες που απολαμβάνουν τη μουσική. Οι smart τηλεοράσεις LG, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων OLED και των μοντέλων QNED με Dolby Atmos,  είναι οι πρώτες τηλεοράσεις που υποστηρίζουν Spatial Audio με Dolby Atmos από το Apple Music. Διαθέσιμη από αυτήν την εβδομάδα,…

Η έρευνα της Deloitte για το Generative AI διαπιστώνει ότι η υιοθέτησή του προχωρά γρήγορα, αλλά το κλειδί για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η...

Το Deloitte AI Institute™ παρουσίασε τη δεύτερη τριμηνιαία έκδοση της έκθεσης «State of Generative AI in the Enterprise Report», η οποία διερευνά το τρέχον τοπίο της υιοθέτησης του Generative AI και τα βήματα που λαμβάνουν οι οργανισμοί για την επιτάχυνση και την ανάπτυξή του με στόχο τη δημιουργία πραγματικής αξίας. Η έκθεση βασίζεται σε έρευνα…

Έκθεση Check Point Software Technologies: Οι αυξανόμενες απειλές στο Cloud απαιτούν προηγμένες άμυνες

Η Check Point Software Technologies Ltd., κορυφαίος πάροχος πλατφόρμας ασφάλειας στον κυβερνοχώρο που υποστηρίζεται από AI και παρέχεται από το cloud, παρουσίασε σήμερα την Έκθεση Ασφάλειας Cloud 2024. Η έκθεση αποκαλύπτει μια κρίσιμη άνοδο των περιστατικών ασφάλειας στο cloud, σημειώνοντας σημαντική αύξηση από 24% το 2023 σε 61% το 2024 (αύξηση 154%), υπογραμμίζοντας την κλιμακούμενη…

Επαγγέλματα που ίσως… εξαφανιστούν από την τεχνητή νοημοσύνη τα επόμενα χρόνια

Σε πολλά καταστήματα fast-fashion οι πελάτες πλέον πληρώνουν μέσω μηχανημάτων τεχνητής νοημοσύνης στα οποία ζυγίζουν και κοστολογούν την αξία του ρούχου. Ήδη η αλλαγές που φέρνει η εξέλιξη της είναι ραγδαίες ενώ από φέτος μέχρι το 2030, πολλά είναι τα επαγγέλματα που θα επηρεαστούν.  Η τεχνητή νοημοσύνη όπως το ChatGPT αυτή τη στιγμή, φαίνεται να…

Share

Στο ψηφιακό κανάλι συνεχίζουν να στρέφονται οι Έλληνες εν μέσω πανδημίας για τις αγορές τους. Μια από τις πιο ισχυρές τάσεις, που εντοπίζεται την περίοδο της υγειονομικής κρίσης, είναι η στροφή στο ηλεκτρονικό κανάλι για τις αγορές προϊόντων τεχνολογίας.

Το 37% των Ελλήνων απαντά ότι στη διάρκεια της πανδημίας αυξήθηκε η συχνότητα αγορών προϊόντων τεχνολογία από το ΔιαδίκτυοΣτην ερώτηση «H συχνότητα με την οποία αγοράζετε προϊόντα τεχνολογίας online μειώθηκε, αυξήθηκε ή έχει παραμείνει η ίδια συγκριτικά με την περίοδο πριν το ξέσπασμα της πανδημίας;» το 37% απαντά  ότι έχει αυξηθεί, ενώ το 41% ότι παραμένει η ίδια. Υπάρχει και ένα ποσοστό, μόλις 16%, που απαντά ότι η συχνότητα με την οποία αγοράζει προϊόντα τεχνολογίας από το Διαδίκτυο έχει μειωθεί από το ξέσπασμα της πανδημίας και μετά.

Στα προϊόντα τεχνολογίας εκτός από τη σημαντική αύξηση των διαδικτυακών αγορών, σημειώνεται ακόμα πιο σημαντική μείωση των αγορών από φυσικά καταστήματα συγκριτικά με την προ – covid 19 εποχή. Μόλις το 6% απαντά ότι αύξησε τις αγορές προϊόντων τεχνολογίας από φυσικά καταστήματα στη διάρκεια της πανδημίας, ενώ ένα 39% των Ελλήνων απαντά ότι έχει παραμείνει η ίδια η συχνότητα με το 49% να απαντά ότι η σχετική αγοραστική δραστηριότητα μειώθηκε.

Καλλυντικά από το Internet

Στο μεταξύ, σημαντικά αυξημένη είναι στη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης η online αγοραστική δραστηριότητα των Ελλήνων όσον αφορά άλλα προϊόντα όπως καλλυντικά, τρόφιμα, είδη σπιτιού και ρουχισμού. Ειδικότερα, σύμφωνα με έρευνα του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών και της εταιρείας ερευνών PRORATA, περίπου ένας στους τρεις Έλληνες (29%) αύξησε τη συχνότητα με την οποία αγοράζει είδη ρουχισμού από το Διαδίκτυο.

Το αντίστοιχο ποσοστό για τις online αγορές ειδών σπιτιού φτάνει το 24%. Ταυτόχρονα, στα είδη σπιτιού καταγράφεται μεγάλη μείωση των αγορών με φυσικό τρόπο σε σχέση με την περίοδο πριν από την πανδημία.

Επιπλέον, σύμφωνα πάντα με τα ευρήματα της έρευνας, το 19% των Ελλήνων πολιτών απαντά ότι κατά την πανδημία αυξήθηκε η συχνότητα με την οποία αγοράζει καλλυντικά μέσω Διαδικτύου, ενώ το 12% απαντά ότι αύξησε τη συχνότητα των online αγορών στην κατηγορία των τροφίμων.

Μείωση αγορών

Η έρευνα (Στάσεις & Αντιλήψεις για θέματα καταναλωτικής συμπεριφοράς και την επίδραση της πανδημίας σε αυτήν) έδειξε επίσης ότι -σε σχέση με την περίοδο πριν το ξέσπασμα της πανδημίας- το 50% αγοράζει, σε γενικές γραμμές, λιγότερο συχνά από πριν προϊόντα και υπηρεσίες. Επιπλέον, σε σχέση με την περίοδο πριν το ξέσπασμα της πανδημίας, το 51% δηλώνει ότι αγοράζει λιγότερο συχνά προϊόντα στις εκπτωτικές περιόδους (χειμερινές και θερινές εκπτώσεις).

Επίσης, περισσότεροι από 7 στους 10 Έλληνες καταναλωτές απαντούν ότι επιλέγουν συχνά ή πάντα για τις αγορές τους μικρό ή μεσαίου μεγέθους κατάστημα. Κατάστημα μεγάλης αλυσίδας επιλέγουν οι 5 στους 10, ενώ εμπορικό κέντρο σχεδόν 2 στους 10.

Η πλειονότητα των ερωτώμενων απάντησε ότι δεν σκοπεύει μέσα στους επόμενους 12 μήνες να αγοράσει αυτοκίνητο ή μηχανή, να αγοράσει ιδιωτική ασφάλεια υγείας, να αλλάξει πάροχο φυσικού αερίου/ηλεκτρισμού ή πάροχο τηλεπικοινωνιών.

Ωστόσο, περίπου 3 στους 10 απάντησαν ότι μέσα στους επόμενους 12 μήνες σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν κάποιο ταξίδι στο εξωτερικό. Τέλος, οι μισοί περίπου ερωτώμενοι δηλώνουν ότι το εισόδημα του νοικοκυριού τους παρέμεινε το ίδιο σε σχέση με την περίοδο πριν το ξέσπασμα της πανδημίας, το 40% ότι μειώθηκε, είτε πολύ, είτε λίγο, ενώ το 10% ότι αυξήθηκε είτε πολύ, είτε λίγο.