Έρευνα: Οι καταναλωτές θέλουν να ελέγχουν οι ίδιοι τις επιλογές τους

Related

Δεν θα αυξηθούν άμεσα τα συνδυαστικά πακέτα Cosmote TV-Netflix

Νέα δεδομένα φέρνει η αύξηση της συνδρομής του Netflix και στη συνεργασία της streaming υπηρεσίας με την Cosmote TV . H άνοδος του κόστους του Netflix δεν θα περάσει άμεσα στην Cosmote TV Για τα συνδυαστικά πακέτα των δύο  τηλεοπτικών υπηρεσιών η αύξηση τιμής των πακέτων Netflix (Basic, Standard, Premium) θα ξεκινήσει να ισχύει: o

«Το ριφιφί του αιώνα»: Ο Τσαφούλιας κάνει σειρά το μεγαλύτερο εγκληματικό μυστήριο στη σύγχρονη Ελλάδα

Στην 3η του σειρά για την Cosmote TV, ο Τσαφούλιας θα μας ταξιδέψει στο μακρινό, πια, 1992. Την ώρα που στο MEGA βλέπουμε τις 17 Κλωστές, ο Σωτήρης Τσαφούλιας έχει ήδη ξεκινήσει να ετοιμάζει την επόμενη, την 3η του σειρά για την Cosmote TV, βασισμένη πάλι σε αληθινή ιστορία και αυτή τη φορά φαίνεται πως

Cosmote Grow Your Business / Επιστρέφει με νέα μορφή το δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων για επιχειρήσεις

Το δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων για επιχειρήσεις, COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – Certification Pro gram , επιστρέφει για τρίτη συνεχή χρονιά, αυτή τη φορά με την μορφή βιντεοσκοπημένων online μαθημάτων. Τo πρόγραμμα απευθύνεται σε όλες τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τους εργαζομένους τους και τους ελεύθερους επαγγελματίες και απαντά στην ανάγκη τους για εκπαίδευση και κατάρτιση

COSMOTE GROW YOUR BUSINESS: Επιστρέφει με νέα μορφή το δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων για επιχειρήσεις

Τοπικές Ειδήσεις   14 Νοεμβρίου 2024 12:25 Το δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων για επιχειρήσεις, COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – Certification Program, επιστρέφει για τρίτη συνεχή χρονιά, αυτή τη φορά με την μορφή βιντεοσκοπημένων online μαθημάτων. Τo πρόγραμμα απευθύνεται σε όλες τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τους εργαζομένους τους και τους ελεύθερους επαγγελματίες και απαντά στην ανάγκη

Στους 710.189 συνδρομητές η Cosmote TV!

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας

Οι πρωταγωνιστές της νέας σειρας της Cosmote Tv με την υπογραφή του Σωτήρη Τσαφούλια – PatrisNews

Ακούστε το άρθρο Την επιστροφή του στην τηλεόραση μετά από 13 χρόνια ανακοίνωσε ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος στη Δανάη Μπάρκα, στον Άρη Καβατζίκη και στο “Πάμε Δανάη”. Ειδικότερα, ο γνωστός πρωταγωνιστής δήλωσε ότι θα παίξει στη νέα σειρά που σκηνοθετεί ο Σωτήρης Τσαφούλιας μαζί με τον Χρήστο Χατζηπαναγιώτη και τον Πάνο Βλάχο. “Επιστρέφω στην τηλεόραση μετά

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Πέμπτης

To κρίσιμο παιχνίδι της Εθνικής μας ομάδας ποδοσφαίρου κόντρα στην Αγγλία για το Nations League και το εκτός έδρας ματς του Ολυμπιακού με τη Μακάμπι Τελ Αβίβ για την Euroleague, ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές: 12:30 COSMOTE SPORT 6 HD Ουέσλεϊ Κούλχοφ/Νίκολα Μέτκιτς – Χάρι Χελιοβάαρα/Χένρι ΠάτενNitto

Αναχαίτισε το Netflix η Cosmote: Το νέο τοπίο στη συνδρομητική

Περιορίστηκαν οι ρυθμοί ανάπτυξης της κορυφαίας αμερικανικής πλατφόρμας στην ελληνική αγορά, ενώ η Cosmote TV κέρδισε έδαφος μετά και τη συμφωνία με τη Nova. Πάνω από 500.000 συνδρομητές στην OTT πλατφόρμα της. Θετικά είναι τα πρώτα αποτελέσματα της συμφωνίας μεταξύ Nova και Cosmote στη συνδρομητική τηλεόραση, με τους καταναλωτές να στρέφονται στις νόμιμες συνδέσεις. Την ίδια στιγμή οι κολοσσοί

Μία δεκαετία τώρα η COSMOTE προωθεί την ανάπτυξη της εκπαιδευτικής ρομποτικής και των ψηφιακών δεξιοτήτων

Η εκπαιδευτική ρομποτική, την οποία και γνωρίζουμε την τελευταία δεκαετία από τις δράσεις που στήριξε η COSMOTE  για τη διάδοση του STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics), είναι καθοριστικής σημασίας για την ανάπτυξη δεξιοτήτων και γνώσεων στους μαθητές, προσφέροντάς τους ευκαιρίες για μία διαφορετική –αν όχι πιο ενδιαφέρουσα- μάθηση που γίνεται με βιωματικό και διαδραστικό τρόπο.

COSMOTE Fiber: Δωρεάν η αναβάθμιση ταχυτήτων upload

Σε δωρεάν πενταπλασιασμό των ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH προχωρά η COSMOTE από τις 8 Δεκεμβρίου, βελτιώνοντας σημαντικά την εμπειρία συνδεσιμότητας που προσφέρει στους πελάτες της, ανταποκρινόμενη στις ολοένα κι αυξανόμενες ανάγκες τους. Συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα COSMOTE Fiber 300 Mbps το upload ανεβαίνει στα 150 Mbps, στο COSMOTE Fiber 500 ανεβαίνει στα 250 Mbps και

Cosmote Fiber: Δωρεάν πενταπλασιασμός των ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH

Σε δωρεάν πενταπλασιασμό των ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH προχωρά η Cosmote από τις 8 Δεκεμβρίου. Συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα Cosmote Fiber 300 Mbps το upload ανεβαίνει στα 150 Mbps, στο Cosmote Fiber 500 ανεβαίνει στα 250 Mbps και στο  Cosmote Fiber 1 Gbps ανεβαίνει στα 500 Mbps. Η αναβάθμιση των ταχυτήτων θα γίνει αυτόματα, χωρίς

COSMOTE Fiber: Δωρεάν η αναβάθμιση ταχυτήτων upload για ακόμα καλύτερη εμπειρία συνδεσιμότητας

13/11/2024@13:54 -Πενταπλασιάζονται οι ταχύτητες upload στα προγράμματα COSMOTE Fiber 300, 500 & 1 Gbps , χωρίς καμία επιπλέον χρέωση, από 8 Δεκεμβρίου Σε δωρεάν πενταπλασιασμό των ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH προχωρά η COSMOTE από τις 8 Δεκεμβρίου, βελτιώνοντας σημαντικά την εμπειρία συνδεσιμότητας που προσφέρει στους πελάτες της, ανταποκρινόμενη στις ολοένα κι αυξανόμενες ανάγκες τους.

Δωρεάν αναβαθμίζει τις ταχύτητες upload σε συνδέσεις FTTH η Cosmote

Σε δωρεάν πενταπλασιασμό των ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH προχωρά η COSMOTE από τις 8 Δεκεμβρίου, βελτιώνοντας σημαντικά την εμπειρία συνδεσιμότητας που προσφέρει στους πελάτες της, ανταποκρινόμενη στις ολοένα κι αυξανόμενες ανάγκες τους. Συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα COSMOTE Fiber 300 Mbps το upload ανεβαίνει στα 150 Mbps, στο COSMOTE Fiber 500 ανεβαίνει στα 250 Mbps και

COSMOTE Fiber: Δωρεάν πενταπλασιαμός των ταχυτήτων upload από 8 Δεκεμβρίου!

Σε δωρεάν πενταπλασιασμό των ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH προχωρά η COSMOTE από τις 8 Δεκεμβρίου, βελτιώνοντας σημαντικά την εμπειρία συνδεσιμότητας που προσφέρει στους πελάτες της, ανταποκρινόμενη στις ολοένα κι αυξανόμενες ανάγκες τους. Συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα COSMOTE Fiber 300 Mbps το upload ανεβαίνει στα 150 Mbps, στο COSMOTE Fiber 500 ανεβαίνει στα 250 Mbps και

COSMOTE Fiber: Δωρεάν η αναβάθμιση ταχυτήτων upload για ακόμα καλύτερη εμπειρία συνδεσιμότητας

Διαβάζεται σε 2' UNSPLASH Πενταπλασιάζονται οι ταχύτητες upload στα προγράμματα COSMOTE Fiber 300, 500 & 1Gbps, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση, από 8 Δεκεμβρίου 13 Νοεμβρίου 2024 13:37 Σε δωρεάν πενταπλασιασμό των ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH προχωρά η COSMOTE από τις 8 Δεκεμβρίου, βελτιώνοντας σημαντικά την εμπειρία συνδεσιμότητας που προσφέρει στους πελάτες της, ανταποκρινόμενη στις

Share

Πάνω από τα δυο τρίτα των Αμερικανών καταναλωτών (ανάλογες είναι οι τάσεις και σε άλλες χώρες) πρόκειται να κάνουν τις εορταστικές αγορές τους φέτος online, αλλά 60% δεν θα παραλείψουν να επισκεφτούν και τα φυσικά καταστήματα.

Αυτά τα στοιχεία αναδεικνύουν τη στροφή προς μια πολυκαναλική αντιμετώπιση της λιανικής, σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας την οποία πραγματοποίησε για λογαριασμό της SAP η εξειδικευμένη εταιρία ερευνών στις online αγορές, Dynata.

Με την άνοδο των ψηφιακών καναλιών και των επιλογών αυτο-εξυπηρέτησης, οι αγοραστικές συνήθειες έχουν γίνει πλέον περισσότερο πολύπλοκες και οι καταναλωτές έχουν σταδιακά πάρει υπό τον έλεγχό τους την εμπειρία με τα brands. Έτσι, ποσοστό 92% από τους περίπου 1.000 ερωτηθέντες δήλωσαν ότι επιθυμούν να έχουν τον πλήρη έλεγχο της αγοραστικής εμπειρίας, όταν αγοράζουν ή διαδρούν με οποιονδήποτε τρόπο με ένα brand.

«Οι καταναλωτές επιθυμούν να διαχειρίζονται και να επηρεάζουν τις αγοραστικές τους εμπειρίες», υπογράμμισε η Paula Hansen, Chief Revenue Officer του τομέα SAP Customer Experience, προσθέτοντας ότι «κατ’ αυτό τον τρόπο, θα μπορούν να αλλάξουν πάροχο, κατάστημα ή και brand αν δεν μείνουν ικανοποιημένοι από το επίπεδο εξυπηρέτησης. Καθώς πλησιάζει η εορταστική περίοδος, οι επιχειρήσεις πρέπει να λάβουν υπόψιν τους και να αφουγκραστούν τις ανάγκες των καταναλωτών, ειδικά τούτη τη μοναδική αγοραστική περίοδο, και να ανταποκριθούν άμεσα, προκειμένου να τους προσφέρουν τις ανάλογες εμπειρίες».

Με την έναρξη της πανδημίας, οι καταναλωτές κατέκλυσαν τα online καταστήματα για τις καθημερινές αγορές τους κι όλα δείχνουν ότι ανάλογη θα είναι η συμπεριφορά τους και στη διάρκεια των εορτών. Τα ευρήματα της έρευνας αποκαλύπτουν ότι 67% των καταναλωτών προγραμματίζουν να κάνουν τις αγορές τους online, με αρκετούς έτοιμους να ψωνίσουν από το κινητό τους, είτε μέσω εφαρμογών (ποσοστό 24%), είτε μέσω ιστοσελίδων (ποσοστό 20%). Παρά την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, όμως, το 60% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι θα κάνουν και κάποιες από τις αγορές τους αυτοπροσώπως, αποδεικνύοντας πως τα φυσικά καταστήματα κάθε άλλο παρά έχουν εξαφανιστεί.

Καθώς οι καταναλωτές ετοιμάζονται γι’ αυτήν την χωρίς προηγούμενο εορταστική περίοδο, ο βασικός προβληματισμός τους (σε ποσοστό 39%) έχει να κάνει με τη δυσκολία να βρουν τα προϊόντα που θέλουν. Ως λύση, ποσοστό 20% εξ αυτών θεωρεί την παροχή άμεσης βοήθειας από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, με το online chat να βρίσκεται πρώτο στις προτιμήσεις (σε ποσοστό 32%) για την επικοινωνία με τα brands, ακολουθούμενο από την τηλεφωνική επικοινωνία και την προσωπική επαφή (σε ποσοστό 24%, έκαστο). Δυο στους τρεις καταναλωτές (ποσοστό 65%) δήλωσαν ότι δεν τους ενδιαφέρει αν θα ανοίξουν διάλογο με άνθρωπο ή με bot, αρκεί να πάρουν γρήγορα απάντηση στο ερώτημά τους. Η ταχύτητα απόκρισης ήταν, μάλιστα, ο σπουδαιότερος παράγοντας για μια επιτυχημένη διάδραση με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μιας εταιρίας, σύμφωνα με το 60% όσων συμμετείχαν σ΄ αυτή την έρευνα.


Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την εξατομικευμένη και αξιόπιστη εμπειρία των συνδεδεμένων καταναλωτών, μπορείτε να επισκεφθείτε την ενότητα SAP Customer Experience στην ιστοσελίδα sap.com.