Big Tech Crisis:Μετά το Facebook και η Google στα δικαστήρια

Related

Cosmote: Τι ισχύει για την τηλεόραση μέχρι 31.12.2024

Cosmote: Ο αριθμός των συσκευών που μπορείς να παρακολουθείς ταυτόχρονα περιεχόμενο εξαρτάται από τον τύπο της συνδρομής σου και από το αν διαθέτεις το πακέτο extra συσκευών. Σημειώνεται ότι το πακέτο extra συσκευών παρέχεται : δωρεάν στα πακέτα συμβολαίου δωρεάν έως 31/12/2024 στα ευέλικτα πακέτα Monthly Pack ενώ παρέχεται με χρέωση, κατόπιν αιτήματος του συνδρομητή,…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder»

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Share

Δέκα πολιτείες μήνυσαν την Google την Τετάρτη, κατηγορώντας τον γίγαντα της αναζήτησης ότι διεξήγαγε ένα παράνομο μονοπώλιο ψηφιακής διαφήμισης και στρατολόγησε την αντίπαλη Facebook Inc. FB 0,04% σε μια φερόμενη συμφωνία για εξαργύρωση δημοπρασιών διαφημίσεων που πήραν το όνομά τους από χαρακτήρες “Star Wars”.

Η καταγγελία, που κατατέθηκε στο περιφερειακό δικαστήριο των ΗΠΑ στο Τέξας, ισχυρίζεται ότι το Facebook εμφανίστηκε το 2017 ως ισχυρός νέος αντίπαλος της Google, αμφισβητώντας την καθιερωμένη κυριαρχία της μονάδας Alphabet Inc. στις διαδικτυακές διαφημίσεις. Η Google απάντησε ξεκινώντας μια συμφωνία στην οποία το Facebook θα περιορίσει τις ανταγωνιστικές του κινήσεις, σε αντάλλαγμα για εγγυημένη ειδική μεταχείριση σε δημοπρασίες διαφημίσεων που εκτελούνται από την Google, ισχυρίζεται η αγωγή.

Το εσωτερικό κωδικό όνομα της Google για την υποτιθέμενη συμφωνία στο Facebook αναφέρεται σε χαρακτήρες από το Star Wars, σύμφωνα με την αγωγή, η οποία αποκάλυψε τις λεπτομέρειες. Ένα άτομο εξοικειωμένο με αυτό το θέμα είπε ότι το όνομα κωδικού ήταν “Jedi Blue”, μετά τους ιππότες Jedi franchise του sci-fi.

«Η Google είναι ένα μονοπώλιο τρισεκατομμυρίων δολαρίων κατάχρηση κατάχρησης της μονοπωλιακής της δύναμης, προχωρώντας στο βαθμό που ωθεί τα ανώτερα στελέχη του Facebook να συμφωνήσουν σε ένα συμβατικό σχέδιο που υπονομεύει την καρδιά της [ανταγωνιστικής διαδικασίας]», ο Γενικός Εισαγγελέας του Τέξας Ken Paxton, ο οποίος ηγήθηκε της κοστούμι, είπε σε μια δήλωση.

Οι κατηγορίες άνοιξαν ένα νέο μέτωπο κριτικής και για τους δύο τεχνολογικούς γίγαντες, καθένας από τους οποίους αντιμετωπίζει ομοσπονδιακές αντιμονοπωλιακές αγωγές που κατατέθηκαν τις τελευταίες εβδομάδες.

Το Facebook αρνήθηκε να σχολιάσει. Η Google αρνήθηκε να συμμετάσχει σε αντιανταγωνιστική συμπεριφορά και επανέλαβε τη στάση της ότι δραστηριοποιείται σε πολύ ανταγωνιστικές αγορές.

«Οι ισχυρισμοί τεχνολογίας διαφημίσεων του Γενικού Εισαγγελέα Paxton είναι άνευ αξίας, ωστόσο προχώρησε παρά όλα τα γεγονότα. Έχουμε επενδύσει σε υπερσύγχρονες υπηρεσίες τεχνολογίας διαφημίσεων που βοηθούν τις επιχειρήσεις και ωφελούν τους καταναλωτές », δήλωσε εκπρόσωπος της Google την Τετάρτη. «Θα υπερασπιστούμε έντονα τον εαυτό μας από τους αβάσιμους ισχυρισμούς του στο δικαστήριο».

Ο εκπρόσωπος είπε ότι ο ισχυρισμός σχετικά με το Facebook δεν είναι ακριβής και ότι η εταιρεία δεν λαμβάνει ειδικά δεδομένα.

Εννέα άλλοι γενικοί εισαγγελείς, όλοι οι Ρεπουμπλικάνοι όπως ο κ. Paxton, προσχώρησαν στην αγωγή. Απουσιάζουν αξιοσημείωτα οι Δημοκρατικοί που είχαν αρχικά προσχωρήσει στο Τέξας για την έναρξη διμερούς κρατικής έρευνας για την Google το περασμένο φθινόπωρο, αν και είναι πιθανό περισσότερα κράτη να μπορέσουν να συμμετάσχουν στη μήνυση αργότερα. Μια ξεχωριστή, διμερής ομάδα πολιτικών γενικών εισαγγελέων ετοιμάζει μια άλλη αντιμονοπωλιακή υπόθεση εναντίον της Google, η οποία αναμένεται να στοχεύσει την επιχείρησή της αναζήτησης και θα μπορούσε να κατατεθεί μόλις την Πέμπτη.
Η υπόθεση του Τέξας περιέχει ισχυρισμούς που δεν εξετάζονται λεπτομερώς σε αγωγή του Υπουργείου Δικαιοσύνης που κατατέθηκε στις 20 Οκτωβρίου εναντίον της Google. Το ομοσπονδιακό κοστούμι επικεντρώθηκε στην κορυφαία επιχείρηση αναζήτησης της Google, ισχυριζόμενος ότι διατηρεί την ιδιότητά της ως πύλη στο διαδίκτυο μέσω ενός παράνομου ιστού αποκλειστικών και αλληλοσυνδεόμενων επιχειρηματικών συμφωνιών που κλείνουν τους ανταγωνιστές.

Η καταγγελία της Τετάρτης ξεκινά περισσότερο από μια δεκαετία, ισχυριζόμενη ότι η Google ανέπτυξε ήσυχα και υπερασπίστηκε την κυριαρχία της στην αγορά ψηφιακών διαφημίσεων, ξεκινώντας με την εξαγορά της εταιρείας διαφημίσεων τεχνολογίας DoubleClick το 2008.
Πολλές από τις κατηγορίες αφορούν το λογισμικό τεχνολογίας διαφημίσεων της Google, το οποίο χρησιμοποιείται για την αγορά και πώληση διαφημίσεων σε ιστότοπους σε ολόκληρο τον ιστό. Η Google κατέχει το κυρίαρχο εργαλείο σε κάθε σύνδεσμο στην πολύπλοκη αλυσίδα μεταξύ διαδικτυακών εκδοτών και διαφημιζόμενων, προσφέροντάς του μοναδική δύναμη στη δημιουργία εσόδων από ψηφιακό περιεχόμενο. Διαθέτει επίσης βασικές πλατφόρμες για την προσέγγιση καταναλωτών, όπως το YouTube.

Το κοστούμι υπό την ηγεσία του Τέξας κατηγορεί την Google ότι δεσμεύει παράνομα αυτά τα προϊόντα μεταξύ τους, αξιοποιώντας τη δύναμή της σε ένα μέρος της διαφημιστικής αλυσίδας για να αναγκάσει τους εκδότες ή τους διαφημιστές να χρησιμοποιήσουν ένα άλλο εργαλείο που ανήκει στην Google.

Οι ισχυρισμοί επαναλαμβάνουν τις ανησυχίες του παρελθόντος από εταιρείες τεχνολογίας διαφήμισης και εκδότες ειδήσεων. Λένε ότι η Google δημιούργησε ένα σύστημα γεμάτο συγκρούσεις συμφερόντων, στο οποίο χρησιμοποίησε το ανώτερο πλεονέκτημα δεδομένων και τη δεσπόζουσα θέση του στην αγορά για να προτιμήσει τα δικά της εργαλεία και να κατευθύνει χρήματα στις δικές του ιδιότητες.

Η Google «χρησιμοποιεί τώρα την τεράστια δύναμή της στην αγορά για να εξαγάγει έναν πολύ υψηλό φόρο ύψους [ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ] τοις εκατό των δολαρίων διαφημίσεων που διαφορετικά ρέει στους αμέτρητους διαδικτυακούς εκδότες και παραγωγούς περιεχομένου όπως διαδικτυακές εφημερίδες, ιστότοπους μαγειρικής και ιστολόγια που επιβιώνουν πωλώντας διαφημίσεις στους ιστότοπούς τους και εφαρμογές », λέει η αγωγή.

Η αγωγή ισχυρίστηκε ότι αυτό το πρόσθετο κόστος «βαρύνει τελικά τους Αμερικανούς καταναλωτές μέσω υψηλότερων τιμών και χαμηλότερης ποιότητας στα αγαθά, τις υπηρεσίες και τις πληροφορίες που παρέχουν αυτές οι επιχειρήσεις».

Η καταγγελία στοχεύει επίσης στην Google ότι φέρεται να επηρεάζει μια πρωτοβουλία για την ανάπτυξη ιστοσελίδων για κινητές συσκευές, γνωστές ως Accelerated Mobile Pages, για να αναγκάσει αποτελεσματικά τους εκδότες να υιοθετήσουν μια μορφή που θα δυσχέραινε τη χρήση εναλλακτικών τεχνολογιών διαφημίσεων σε αυτές τις σελίδες