Λιγότερο online φλερτ για τους Έλληνες την περίοδο της καραντίνας

Related

Τζένσεν Χουάνγκ: «Καμία φούσκα στο AI», αλλά οι κίνδυνοι για την αγορά μεγαλώνουν

FORTUNE GREECE 20/11/2025, 14:01 SHARE Ο Τζένσεν Χουάνγκ επιμένει ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν κινείται σε τροχιά «φούσκας», αλλά βρίσκεται στην αρχή μιας τεχνολογικής επανάστασης. Η εταιρεία παραμένει εξαρτημένη από τέσσερις μεγάλους πελάτες, που αντιστοιχούν στο 61% των εσόδων του τριμήνου. Η Nvidia έχει δεσμευθεί σε «κλειστό κύκλωμα» συμβολαίων: αγοράζει πίσω υπολογιστική ισχύ από cloud

Απολύσεις με επίκληση στο AI, ένα «εύκολο άλλοθι» – Από πίσω κρύβονται άλλοι παράγοντες εταιρικών αναδιαρθρώσεων

Η συζήτηση γύρω από την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και τις επιπτώσεις της στην αγορά εργασίας έχει αναζωπυρωθεί με ένταση, καθώς ολοένα και περισσότερες μεγάλες εταιρείες επικαλούνται την τεχνολογία ως βασικό λόγο για περικοπές προσωπικού ή πάγωμα προσλήψεων. Η γερμανική Deutsche Lufthansa AG ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να καταργήσει 4.000 διοικητικές θέσεις έως το 2030, επικαλούμενη «την

Η Amazon Web Services φέρνει το Kiro: Τεχνητή Νοημοσύνη που «σκέφτεται« ως προγραμματιστής

FORTUNE GREECE 19/11/2025, 18:16 SHARE Η Amazon Web Services (AWS) παρουσίασε το Kiro, ένα νέο περιβάλλον για προγραμματιστές που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη (AI), με στόχο να οργανώσει καλύτερα τον τρόπο που γράφεται ο κώδικας του λογισμικού. Αντί ο προγραμματιστής να δίνει «σκόρπια» μηνύματα (prompts) στο AI και να παίρνει πίσω αποσπασματικά κομμάτια κώδικα, το Kiro

Ποια είναι η κορυφαία γλώσσα για εποικοινωνία με την Τεχνητή Νοημοσύνη

Νέα διεθνής μελέτη του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ και της Microsoft αποκαλύπτει ποια είναι η γλώσσα με ακρίβεια 88% σε σύνθετες εργασίες, αφήνοντας πίσω τα αγγλικά, τα κινεζικά και άλλες «μεγάλες» γλώσσες. Στις δοκιμές 26 γλωσσών σε κορυφαία μεγάλα γλωσσικά μοντέλα, η δεκάδα με την καλύτερη επίδοση περιλαμβάνει κατά σειρά τα πολωνικά, γαλλικά, ιταλικά, ισπανικά, ρωσικά.

Η AI αναβιώνει τον Μολιέρο με ένα νέο έργο!

Ποιο θα μπορούσε να ήταν το επόμενο έργο του...

Πολλές εταιρείες τηλεπικοινωνιών προχωρούν δυναμικά με τις μετασχηματισμούς CPQ

Οι κορυφαίοι οργανισμοί τηλεπικοινωνιών είναι σε καλό δρόμο για...

Επένδυση μαμούθ από την Nvidia και τη Microsoft σε εταιρεία ΑΙ, ενώ η Google προειδοποιεί για «φούσκα»

Οι τεχνολογικοί γίγαντες Nvidia και Microsoft ανακοίνωσαν ότι θα επενδύσουν 10 δισεκατομμύρια δολάρια και 5 δισεκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, στη νεοσύστατη εταιρεία που εξειδικεύεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη, Anthropic, γνωστή για το εργαλείο παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης Claude. Η start-up, από την πλευρά της, δεσμεύεται να αγοράσει χωρητικότητα αξίας 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την Azure, την πλατφόρμα cloud

Nvidia – Microsoft επενδύουν 15 δισ. δολάρια στην AI startup Anthropic

FORTUNE GREECE 18/11/2025, 18:46 SHARE The Anthropic logo appears on a smartphone screen and as the background on a laptop computer screen in this photo illustration in Athens, Greece, on November 12, 2025. Anthropic PBC plans to spend $50 billion to build custom data centers for artificial intelligence work in several US locations, including Texas

Δωρεάν ημερίδες σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη από την COSMOTE TELEKOΜ για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Η COSMOTE TELEKOΜ, με γνώμονα να βοηθήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, διοργάνωσε πρόσφατα δύο δωρεάν ημερίδες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Μέσα από τον νέο κύκλο του προγράμματος COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – Go Abroad η εταιρεία προσέφερε πρακτικές συμβουλές και καθοδήγηση σε κάθε στάδιο των εξαγωγών, ενδυναμώνοντας την ανταγωνιστικότητα των ΜμΕ και συμβάλλοντας στην ανάπτυξή τους.

Χάος στο διαδίκτυο: Τεράστια βλάβη της Cloudflare έριψε μαύρο στο μισό ίντερνετ μεταξύ των οποίων X, Spotify και ChatGPT

Η Cloudflare δεν είναι απλώς μία ακόμη εταιρεία τεχνολογίας. Πρόκειται για έναν από τους κεντρικούς «στυλοβάτες» του διαδικτύου, παρέχοντας κρίσιμες υπηρεσίες ασφάλειας, επιτάχυνσης και δρομολόγησης δεδομένων σε εκατομμύρια ιστότοπους. Όταν αυτή η υποδομή «γονατίζει», το αποτέλεσμα είναι μια αλυσιδωτή αντίδραση: κάθε ψηφιακή υπηρεσία που βασίζεται σε αυτήν γίνεται μη προσβάσιμη. Αυτό ακριβώς συνέβη σήμερα, όταν

Η LG Electronics (LG) παρουσιάζει την UltraFine™ WUHD 5K2K Nano IPS Black Monito

Η LG Electronics (LG) παρουσιάζει την UltraFine™ WUHD 5K2K...

Share

Λιγότερο φλέρταραν οι Έλληνες κατά την περίοδο της καραντίνας μέσω εφαρμογών και sites γνωριμιών, όπως αποκαλύπτει έρευνα που πραγματοποίησε η Kaspersky στην Ελλάδα την περίοδο του μαζικού lockdown για τη χρήση εφαρμογών και sites γνωριμιών.

Μπορεί το
διαδικτυακό φλερτ και η αναζήτηση ερωτικού συντρόφου μέσω εφαρμογών ή
sites γνωριμιών (Tinder, Grindr, eHarmony, Match κ.λπ.) να αποτελούν
πλέον μία ολοένα και πιο συχνή πραγματικότητα, η οποία υποκαθιστά ή και
συμπληρώνει τη φυσική επαφή στα πρώτα στάδια μίας γνωριμίας, όμως το
68,3% των χρηστών των συγκεκριμένων εφαρμογών στην Ελλάδα τις
χρησιμοποίησε λιγότερο συχνά για να φλερτάρει κατά την περίοδο του
εγκλεισμού λόγω της πανδημίας του νέου κορωνοϊού.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της πρόσφατης έρευνας της Kaspersky που διενεργήθηκε εν μέσω καραντίνας, η διάδοση χρήσης αυτών των μεθόδων και κυρίως των εφαρμογών ερωτικής προσέγγισης δεν είναι τόσο εκτεταμένη στη χώρα μας, όσο μάλλον πιστεύουμε. Πιο συγκεκριμένα, μπορεί περίπου οι μισοί Έλληνες να χρησιμοποιούν Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, Instagram, Twitter κτλ.) και σχεδόν ένας στους τρεις εφαρμογές Άμεσης Ανταλλαγής Μηνυμάτων (WhatsApp, Viber, Snapchat, Telegram, Messenger) για να φλερτάρει ή να αναζητήσει ερωτικό σύντροφο, όμως μόνο κάτι παραπάνω από το 10% του πληθυσμού χρησιμοποιεί τις σχετικές εφαρμογές γνωριμιών ή sites για τον ίδιο σκοπό – με το Tinder (59,5%) και το Badoo (54,3%) να είναι με διαφορά οι πιο δημοφιλείς εξ’ αυτών.

Φυσικά, το ζήτημα της
ασφάλειας, τόσο της διαδικτυακής από κυβερνοαπειλές, όσο και σε
συνάρτηση με  αυτό της ψυχολογικής/ συναισθηματικής, κατά τη χρήση των
παραπάνω εφαρμογών είναι ιδιαίτερα κρίσιμο.

Αναφορικά με τη
διάσταση της κυβερνοασφάλειας, το 53,6% πιστεύει πως οι περισσότερες
εφαρμογές γνωριμιών ή sites παρέχουν αρκετά υψηλό επίπεδο ιδιωτικότητας
και προστασίας από απειλές στον κυβερνοχώρο χωρίς την ανάγκη πρόσθετων
μέτρων προστασίας (αντιιϊκά προγράμματα, VPN). Σε γενικότερο επίπεδο
περιήγησης στο διαδίκτυο, ενώ η συντριπτική πλειονότητα δηλώνει πως την
ενδιαφέρει τόσο η ιδιωτικότητα και η διατήρηση της ανωνυμίας της όταν
σερφάρει στο internet όσο και να παραμένει ασφαλής από απειλές στον
κυβερνοχώρο, στην πραγματικότητα μόλις οι μισοί (49,1%) έχουν
εγκατεστημένα αντιιϊκά προγράμματα στις συσκευές που χρησιμοποιούν για
την πρόσβαση στο internet και σε εφαρμογές και μόνο το 16,3% έχει
εγκαταστήσει VPN στις συσκευές που χρησιμοποιεί για την πρόσβαση στο
διαδίκτυο και σε εφαρμογές.

Σχολιάζοντας το εύρημα ότι οι Έλληνες
χρησιμοποίησαν εφαρμογές ή sites γνωριμιών λιγότερο από το συνηθισμένο
κατά τη διάρκεια της καραντίνας του Covid19, η Μίνα Μαρούγκα, Ψυχολόγος,
συνεργάτης Ιατρείου Ψυχοεκπαίδευσης και Οικογενειακών Παρεμβάσεων Α’
Ψυχιατρικής Κλινικής Ιατρικής Σχολής Παν/μιου Αθηνών, Αιγινήτειο
Νοσοκομείο, αναφέρει: «Παρακολουθούμε όλη αυτήν την περίοδο, πώς η
καραντίνα μετασχημάτισε τον ψυχισμό, τις ανάγκες και τις προτεραιότητες
των ανθρώπων. Όπως προκύπτει και από την επεξεργασία των δεδομένων από
τις κλήσεις των πολιτών στη γραμμή ψυχοκοινωνικής στήριξης 10306 της Α’
Πανεπιστημιακής Ψυχιατρικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του
ΕΚΠΑ-Αιγινήτειο Νοσοκομείο, η καραντίνα, που συνεπάγεται απώλεια των
ελευθεριών του ατόμου, έφερε την κατάθλιψη στο προσκήνιο. Χαρακτηριστικό
εύρημα είναι ότι με την πάροδο του χρόνου και καθώς ο βαθμός απειλής
σχετικά με την εξάπλωση του ιού χαμηλώνει και θέση παίρνουν συζητήσεις
περί δεύτερου κύματος, βρίσκει έδαφος η απαισιοδοξία και η απώλεια της
ελπίδας για το μέλλον. Υπ’ αυτό το πρίσμα, οι άνθρωποι βλέπουν στο
μέλλον των διαπροσωπικών τους σχέσεων το άγγιγμα ενοχοποιημένο, ενώ ο
φόβος της μόλυνσης και η κοινωνική απόσταση των δυο μέτρων συντείνουν
όχι μόνο στη σωματική, αλλά και στην ψυχική απόσταση. Ταυτόχρονα οι
οικονομικές ανασφάλειες της επόμενης μέρας που καταγράφουμε να
γιγαντώνονται αυτές τις ώρες, απορροφούν μεγάλο μέρος από το ψυχικό
απόθεμα όλων, αφήνοντας λίγο χώρο για «επένδυση» στο φλερτ και τις νέες
γνωριμίες
». 

Αναφορικά με το κομμάτι της κυβερνοασφάλειας, ο
Βασίλης Βλάχος, Channel Manager της Kaspersky για την Ελλάδα και την
Κύπρο, σχολίασε: «Είναι πολύ καλό να βλέπουμε ότι οι Έλληνες, σε
τόσο μεγάλο αριθμό, εκτιμούν την ιδιωτικότητα και την ανωνυμία τους όταν
χρησιμοποιούν εφαρμογές γνωριμιών. Ωστόσο, το γεγονός ότι περισσότεροι
από τους μισούς έχουν πρόσβαση σε εφαρμογές γνωριμιών που δεν
προστατεύονται σωστά, σημαίνει ότι εξακολουθούν να εκτίθενται σε
διαφορετικούς τύπους κινδύνων για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο,
συμπεριλαμβανομένης της κλοπής ιδιωτικών πληροφοριών ή της διάθεσης των
λογαριασμών τους στα χέρια ψηφιακών εγκληματιών. Μια σύνδεση που είναι
εξασφαλισμένη μέσω VPN, που δημιουργείται μέσω της συσκευής με
εγκατεστημένες, αξιόπιστες λύσεις ασφαλείας, μπορεί πάντα να απομακρύνει
αυτόν τον πονοκέφαλο και να σας επιτρέψει να περιηγηθείτε με ασφάλεια
στον κόσμο του διαδικτυακού φλερτ
».

Router AVM Fritzbox 7590 αγορασμένο από Cosmote

Πωλείται σε άριστη κατάσταση το router Fritzbox 7590. Αγοράστηκε από την Cosmote και συνοδεύεται με το κουτί, τα παρελκόμενά του και την απόδειξη αγοράς. Έχει υπόλοιπο εγγύησης 4 χρόνια από την επίσημη αντιπροσωπεία. Πωλείται λόγω αλλαγής τεχνολογίας σε starlink. Περιοχή: Περιστέρι Τιμή τελική.

Cosmote Grow Your Business: Επιστρέφει σε μορφή online ασύγχρονα

Ασύγχρονα με τη μορφή online επιστρέφει για τρίτη συνεχή χρονιά το δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων για επιχειρήσεις, Cosmote Grow Your Business – Certification Program. Τo πρόγραμμα, με τη μορφή βιντεοσκοπημένων online μαθημάτων πλέον, απευθύνεται σε όλες τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τους εργαζομένους τους και τους ελεύθερους επαγγελματίες και απαντά στην ανάγκη τους για εκπαίδευση και