6 στους 10 Έλληνες κάνουν βιντεοκλήσεις την περίοδο της πανδημίας

Related

Η σκηνοθέτιδα της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η πολύπλοκη ψυχοσύνθεση της Φραγκογιαννούς,…

Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η…

Διαθέσιμο για αγορά το vivo V40 SE στην Ευρώπη από 279,90 €!

Στα τέλη Μαρτίου, η vivo επισημοποίησε με αθόρυβο τρόπο ένα νέο τηλέφωνο για τις ευρωπαϊκές αγορές.  Αναφερόμαστε φυσικά για το V40 SE. Όπως έγινε γνωστό, η συγκεκριμένη συσκευή έχει αρχίσει τώρα να γίνεται διαθέσιμη για αγορά από ευρωπαϊκούς λιανοπωλητές. Αξίζει λοιπόν να αναφέρουμε ότι εντοπίστηκε στη Γερμανία με λιανική τιμή στα 279,90 € ή στα…

Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η πολύπλοκη ψυχοσύνθεση…

Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η πολύπλοκη ψυχοσύνθεση της Φραγκογιαννούς,…

Το Kaspersky VPN κερδίζει το «Όσκαρ» των AV-TEST για την ταχύτητα και απόδοσή του

Μια νέα αξιολόγηση από τον ανεξάρτητο οργανισμό δοκιμών AV-TEST απένειμε στo Kaspersky VPN το πιστοποιητικό “Εγκεκριμένο (Approved)”, επιβεβαιώνοντας την αποτελεσματικότητά του ως κορυφαίου παρόχου γρήγορης και ασφαλούς συνδεσιμότητας σε πολλαπλές συσκευές και πλατφόρμες. Το Kaspersky VPN έχει επιτύχει αξιοσημείωτη βελτίωση, ξεπερνώντας τις παραμέτρους απόδοσης που το ίδιο είχε επιτύχει το 2022. Τα αποτελέσματα των δοκιμών…

Νέο κατάστημα e-Lenovo.gr στο κέντρο της Θεσσαλονίκης!

Με λαμπερά εγκαίνια από τη Lenovo ξεκινάει και επίσημα αύριο η λειτουργία του νέου της καταστήματος e-Lenovo.gr  “The New Lenovo Experience” που έρχεται στην Τσιμισκή 10 στη καρδιά της Θεσσαλονίκης για να φέρει εξυπνότερη τεχνολογία για όλους, κορυφαία εξυπηρέτηση, αλλά και να αλλάξει τα δεδομένα στο τεχνολογικό τοπίο της πόλης.  Η Lenovo, o Νο1 κατασκευαστής…

Η Westnet συμμετέχει στη BEYOND 2024

Με μία δυναμική γκάμα λύσεων τεχνολογίας, η Westnet, θα συμμετέχει αυτήν τη χρονιά στη BEYOND, τη διεθνή έκθεση ψηφιακής τεχνολογίας και καινοτομίας που θα πραγματοποιηθεί στις 25-27 Απριλίου στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, αποτελώντας έναν κόμβο δικτύωσης, ανταλλαγής γνώσεων και πρακτικής εμπειρίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, τη Μεσόγειο και τη Μέση Ανατολή. Σε συνεργασία…

Πασχαλινές προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Ακόμα φθηνότερα μπορούν να αποκτήσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα τεχνολογίας οι καταναλωτές, και φέτος το Πάσχα, στην COSMOTE και τον ΓΕΡΜΑΝΟ. Μέχρι και τις 4 Μαΐου, δημοφιλή smartphones, laptops, tablets, smartwatches, τηλεοράσεις, κονσόλες gaming, έξυπνες λύσεις για το σπίτι, μικρές οικιακές συσκευές και αξεσουάρ από μια μεγάλη γκάμα περιμένουν τους καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και…

Νέα LG OLED evo G4: Η εξέλιξη στην εμπειρία θέασης

Η LG Electronics παρουσιάζει τη νέα τηλεόραση LG OLED evo G4, ένα εκπληκτικό επίτευγμα στην τεχνολογία της εικόνας και του design. Η LG OLED evo G4 συνδυάζει την προηγμένη τεχνολογία OLED με την καινοτομία της LG και προσφέρει μια απόλυτα εκπληκτική εμπειρία θέασης σε κάθε σπίτι. Η LG OLED evo G4 φέρνει την επανάσταση στην…

Πασχαλινές προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Ακόμα φθηνότερα μπορούν να αποκτήσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα τεχνολογίας οι καταναλωτές, και φέτος το Πάσχα, στην COSMOTE και τον ΓΕΡΜΑΝΟ. Μέχρι και τις 4 Μαΐου, δημοφιλή smartphones, laptops, tablets, smartwatches, τηλεοράσεις, κονσόλες gaming, έξυπνες λύσεις για το σπίτι, μικρές οικιακές συσκευές και αξεσουάρ από μια μεγάλη γκάμα περιμένουν τους καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και…

Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ, ΑΕΚ-Παναθηναϊκός, Μάντσεστερ Σίτι-Τσέλσι, Μίλαν-Ίντερ: Όλα τα ντέρμπι «παίζουν» στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Μεγάλα ντέρμπι σε Ελλάδα και εξωτερικό έρχονται της εβδομάδα 19-25/4 στην COSMOTE TV. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα μεταδώσουν δύο αγώνες που θα κρίνουν πολλά στη «μάχη» της κατάκτησης της Stoiximan Super League. Πρόκειται για το Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ (21/4, 20.30, COSMOTE SPORT 1HD) για την 6η αγωνιστική των playoffs και το ΑΕΚ-Παναθηναϊκός (24/4, 20.30,…

“Γκολ” και από την Cosmote TV μαζί με τον Ολυμπιακό!

Εκτός από τον Ολυμπιακό που πέτυχε χθες σπουδαία πρόκριση επί της Φενέρμπαχτσε, στην Κωνσταντινούπολη , κερδισμένη είναι και η Cosmote TV. Η πλατφόρμα του ΟΤΕ εκτός από τα σημαντικά ντέρμπι της Super League με όλες τις μεγάλες ομάδες ως και τον Μάιο, έχει πλέον τη δυνατότητα να συγκεντρώσει κι άλλους συνδρομητές και διαφημιστικά έσοδα με…

ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Αναδείχθηκε Great Place to Work για 3η συνεχή χρονιά

Η ΔΕΗ Ανανεώσιμες αναδείχθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά ως εξαιρετικό περιβάλλον για εργασία καθώς απέκτησε και φέτος την Πιστοποίηση Great Place to Work στην Ελλάδα (CERTIFIED by Great Place to Work®).  Η συγκεκριμένη διάκριση βασίζεται στην ανώνυμη και εμπιστευτική έρευνα που διεξήγαγε ο οργανισμός Great Place to Work Hellas, παγκόσμιος ηγέτης στην κουλτούρα του χώρου…

Η Φόνισσα: Σε πρώτη πανελλήνια μετάδοση στην COSMOTE TV

Η απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα «Φόνισσα», σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα, έρχεται σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV, την Κυριακή 21/4 στις 22:00, στο COSMOTE CINEMA 2HD. Λίγα λόγια για την ταινία Η Φόνισσα αποκλειστικά στην COSMOTE TV Το σενάριο της ταινίας υπογράφει η Κατερίνα Μπέη, ενώ την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη…

Share

Έρευνες – Μελέτες

- -

Στις βιντεοκλήσεις προσφεύγουν οι Έλληνες πολίτες την περίοδο της πανδημίας, αναζητώντας μια εναλλακτική μορφή επικοινωνίας με τον οικογενειακό και κοινωνικό περίγυρο. Τους τελευταίους τρεις μήνες του 2020, έξι στους δέκα Έλληνες (57%) πραγματοποίησαν τηλεφωνικές κλήσεις ή βιντεοκλήσεις μέσω Διαδικτύου.

Οι βιντεοκλήσεις ήταν το 2020 μακράν η δραστηριότητα του Διαδικτύου με τη μεγαλύτερη αύξηση χρήσης έναντι του 2019 σε όλη την ΕυρώπηΑντίστοιχη είναι η εικόνα στην υπόλοιπη Ευρώπη, καθώς το 60% των ατόμων ηλικίας 16-74 ετών στην Ε.Ε. έκανε τηλεφωνήματα ή βιντεοκλήσεις μέσω Διαδικτύου. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας (Eurostat), εν μέσω lockdowns λόγω κορωνοϊού, οι βιντεοκλήσεις και τα τηλεφωνήματα ήταν μακράν μια από τις πιο δημοφιλείς δραστηριότητες μέσω Ίντερνετ.

Μάλιστα, οι τηλεφωνικές κλήσεις ή βιντεοκλήσεις μέσω Ίντερνετ σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση σε σύγκριση με το 2019 (52%), καθώς και από την αρχή της συλλογής δεδομένων από τη Eurostat (17% το 2008). “Πρωταθλήτρια” Ευρώπης για το εξεταζόμενο διάστημα (σ.σ. το τελευταίο τρίμηνο του 2020) αναδείχθηκε η Κύπρος, όπου το 85% των πολιτών πραγματοποίησε τηλεφωνήματα και βιντεοκλήσεις μέσω Διαδικτύου.

Στη δεύτερη θέση της σχετικής κατάταξης βρέθηκε η Ολλανδία με 83%, ενώ την τρίτη θέση μοιράστηκαν Ισπανία και Φιλανδία με το 78% του πληθυσμού σε κάθε χώρα να κάνει βιντεοκλήσεις το τελευταίο τρίμηνο του 2020. Ακολουθεί το Λουξεμβούργο με 76% και η Σουηδία με 73%.

Στον αντίποδα βρίσκονται οι Σλοβένοι και οι Τσέχοι, όπου μόλις το 52% των πολιτών αξιοποίησε αυτήν τη μορφή επικοινωνίας μέσω Διαδικτύου. Εξίσου χαμηλά ήταν τα ποσοστά χρήσης των βιντεοκλήσεων στην Πολωνία και την Πορτογαλία, με 55% των πολιτών στις δύο χώρες να χρησιμοποιούν αυτήν τη δυνατότητα του Ίντερνετ.

Αύξηση της χρήσης του Διαδικτύου

Τα στοιχεία της Eurostat δείχνουν ότι συνολικά το ποσοστό των Ευρωπαίων πολιτών, που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο, αυξήθηκε το 2020, μεσούσης της πανδημίας του COVID-19. Συνολικά, το 87% των Ευρωπαίων, ηλικίας 16-74 ετών, έκανε χρήση του Ίντερνετ τους τελευταίους τρεις μήνες του 2020.

Το ποσοστό αυτό κυμαίνεται από 70% στη Βουλγαρία έως 99% στη Δανία και 91% στην Κύπρο. Να σημειωθεί ότι η εξέλιξη της χρήσης του Διαδικτύου το 2020 αποτελεί την κορύφωση μιας σταθερά ανοδικής πορείας την τελευταία δεκαετία: το 2010 το ποσοστό των χρηστών ανερχόταν σε 67% και το 2015 στο 78%.

Οι πολίτες στην Ευρώπη χρησιμοποίησαν το 2020 το Διαδίκτυο κυρίως για την αποστολή και λήψη e-mail (74%) και για την εύρεση πληροφοριών σχετικά με αγαθά και υπηρεσίες (69%). Πολύ δημοφιλής δραστηριότητα ήταν και η ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων, με το σχετικό ποσοστό να φτάνει το 68%.

Επίσης, οι Ευρωπαίοι πολίτες συνδέθηκαν το 2020 στο Ίντερνετ, προκειμένου να ενημερωθούν online από ιστοσελίδες (65%) και για τηλεφωνία ή βιντεοκλήσεις (60%). Μεγάλο ποσοστά των Ευρωπαίων έκαναν χρήση του Ίντερνετ για την πραγματοποίηση online τραπεζικών συναλλαγών (57%), για την ακρόαση ή το downloading μουσικής (56%), για συμμετοχή σε κοινωνικά δίκτυα (56%) και για αναζήτηση πληροφοριών για την υγεία (55%).

Σε χαμηλότερο βαθμό, οι Ευρωπαίοι μπήκαν στο Ίντερνετ για να ανεβάσουν περιεχόμενο που τράβηξαν οι ίδιοι (35%), για να παρακολουθήσουν online μαθήματα (26%) και για να πουλήσουν προϊόντα ή υπηρεσίες (19%).