Με ψηφιακούς όρους γράφεται η επόμενη ημέρα των τραπεζών

Related

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο…

Οι Unboxholics στην εκπομπή Watch Next της COSMOTE TV

Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE Cinema 1HD και Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία τους, που είναι…

Οι Unboxholics στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH 16:05 | 26 Απριλίου 2024 Media Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE CINEMA 1HD & Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν…

Underwonder: Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

Εξάμηνο AI course για Marketers λανσάρει η Sherpa Society

Με εισηγητή τον Vincent Sider, AI Lead Course Director στο Chartered Institute of Marketing και ακαδημαϊκό υποστηρικτή το BCA College. H Sherpa Society, συνεχίζοντας να παρέχει στα στελέχη του Marketing αποτελεσματική εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν στην αγορά, δημιούργησε την “AI Academy for Marketers” σε συνεργασία με τον Vincent Sider, AI Trainer &…

Kaspersky: Απατεώνες στοχεύουν χρήστες του Telegram για να κλέψουν Toncoins

Οι απατεώνες προσπαθούν να κλέψουν Toncoins (TON) από χρήστες του Telegram σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά αναβαθμιζόμενο σύστημα που περιλαμβάνει ενισχυτές κρυπτονομισμάτων και παραπομπές φίλων σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2023. Η εμφάνισή του εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του TON και του Telegram…

Η νέα σειρά 12 Pro Series 5G έκλεψε την λάμψη στο catwalk της Kathy Heyndels, στο Athens Fashion Week

Με αφορμή τo 34ου AXDW η realme ήταν χορηγός στο εντυπωσιακό show της Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου,  που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών το Σάββατο  20 Απριλίου και ώρα 21:30, όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή της Kathy Heyndels η οποία αναδεικνύει την κάθε γυναίκα. Συγκεκριμένα η συλλογή αυτή έχει εμπνευστεί από τα λουλούδια…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Ferrari και HP ανακοινώνουν την νέα τους ονομαστική συνεργασία

Η Ferrari και η HP ανακοίνωσαν μια ιστορική, πολυετή συνεργασία. Συνδέοντας δύο από τις πιο εμβληματικές εταιρείες στον κόσμο, η συνεργασία περιλαμβάνει μια κοινή δέσμευση για την προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας και την επιτάχυνση της στοχευμένης τεχνολογίας στην ομάδα Scuderia Ferrari Formula 1, στην ομάδα Scuderia Ferrari Esports και στην Scuderia Ferrari Driver Academy. Επιπλέον,…

COSMOTE: απεριόριστα δεδομένα για 1 μήνα -η πιο φθηνή τιμή της αγοράς

Απεριόριστα δεδομένα (data) για 1 ολόκληρο μήνα δίνει η Cosmote με 11.90 ευρώ που αυτή τη στιγμή αποτελεί ίσως το φθηνότερο πακέτο και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Η προσφορά είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές COSMOTE: Οικιακού Συμβολαίου, Καρτοσυμβολαίου & Mobile Internet Συμβολαίου Εταιρικού Συμβολαίου & Business Cost Control COSMOTE Neo Cosmote: Απεριόριστα data για 7 ημέρες…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data 7 μέρες για Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η Cosmote, για να μπορούν να σερφάρουν από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται.Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους οικιακούς και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στη χώρα με κορυφαίες ταχύτητες

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Η.Π.Α.: Οι πωλήσεις iPhone επιβραδύνονται, ενώ το Android κερδίζει συνεχώς έδαφος!

Ως γνωστόν εδώ και αρκετά χρόνια, iOS και Android δίνουν μια μάχη μέχρι τελικής πτώσεως. Ενώ η Apple ανανεώνει σε ετήσια βάση τη σειρά iPhone, κατασκευαστές όπως η Samsung, η Xiaomi και η Oppo δίνουν μεγάλη μάχη για να εξασφαλίσουν όλο και πιο αυξημένο μερίδιο αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση ένα νέο report, το…

OnePlus 8 και 8 Pro: Φτάνουν στο… τέλος της διαδρομής, καθώς μόλις έλαβαν το τελευταίο τους OS update!

Δύο smartphones της OnePlus που παρουσουάστηκαν τ0 2020, έλαβαν πρόσφατα την ενημέρωση OxygenOS 13 και μάλλον όπως όλα δείχνουν αυτό ήταν και το τελευταίο τους update.  Φυσικά μιλάμε για τα OnePlus 8 και OnePlus 8 Pro που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους αφού εκτελούσαν την πιο πρόσφατη έκδοση OxygenOS 13.1.0.587. Αυτό δείχνει…

Share

Αντιμέτωπο με μια σειρά προκλήσεων βρίσκεται σήμερα το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα. Ανάμεσα στην πληθώρα των προκλήσεων, η ψηφιακή μετάβαση δείχνει να αποτελεί κομβικό στοίχημα. Καθώς οι απαιτήσεις των πελατών εξελίσσονται, θα πρέπει να βελτιώνεται και η εμπειρία των πελατών, επιτρέποντας τον εκσυγχρονισμό προς όλες τις κατευθύνσεις.

Η επιτάχυνση της ψηφιοποίησης θα παραμείνει το κλειδί για τη δημιουργία αξίας στο μέλλονΣε αυτήν τη λογική, η επιτάχυνση της ψηφιοποίησης θα παραμείνει το κλειδί για τη δημιουργία αξίας στο μέλλον. Μεταξύ άλλων, οι τράπεζες οφείλουν να εξελίξουν τον τομέα των ψηφιακών πληρωμών, ώστε να μεταμορφώσουν τη συνολική εμπειρία πληρωμών με πολλαπλούς τρόπους.

Ωστόσο, με το δεδομένο ότι όπου υπάρχουν χρήματα, μπορεί να υπάρξει και απάτη, η ψηφιακή ταυτότητα αναμένεται να εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό, που να μετριάσει τους κινδύνους απάτης.

“Πλέον οι πελάτες απαιτούν εξατομικευμένες ψηφιακές λύσεις, πλούσιες σε δεδομένα, καθώς και εξατομικευμένη συμβουλευτική. Αυτό σημαίνει ότι οι τράπεζες θα πρέπει να αναπτύξουν ένα νέο, άρτιο, μοντέλο εξυπηρέτησης πελατών”, διαπιστώνει έκθεση της Deloitte για τις Προοπτικές του Τραπεζικού Κλάδου και τις Κεφαλαιαγορές για το 2023.

Ωστόσο ο τρόπος με τον οποίο δημιουργούνται, αποθηκεύονται, αποτιμώνται και ανταλλάσσονται τα χρήματα μέσω ψηφιακών νομισμάτων θα μπορούσε να έχει σημαντικές επιπτώσεις στις πληρωμές των καταναλωτών μακροπρόθεσμα.

Γι’ αυτό, οι εκδότες και τα δίκτυα καρτών, οι αγοραστές και όσοι εμπλέκονται στη χρηματοοικονομική τεχνολογία σε όλη την αλυσίδα αξίας, θα πρέπει να δεσμευτούν στο να αναβαθμίσουν τους ρόλους τους και να αποτελέσουν την κορυφαία επιλογή μεταξύ των καταναλωτών και των εμπόρων.

Εξειδικευμένα ψηφιακά προϊόντα

Σύμφωνα με την έκθεση, οι συνέπειες της εύθραυστης παγκόσμιας οικονομίας θα γίνουν αισθητές στον τραπεζικό κλάδο, αν και σε διαφορετικό βαθμό στις διάφορες περιοχές του πλανήτη. Όπως εκτιμούν οι συντάκτες της, μακροπρόθεσμα, οι τράπεζες θα πρέπει να αναζητήσουν νέες πηγές αξίας, εκτός από το τραπεζικό προϊόν που προσφέρουν, τον κλάδο τους ή το επιχειρηματικό μοντέλο που ακολουθούν.

Σε επίπεδο λιανικής τραπεζικής, οι πελάτες, σύμφωνα με την έκθεση, έχουν όλο και πιο πολλές απαιτήσεις από τις τράπεζες τους. Συγκεκριμένα, ζητούν από αυτές τόσο μία αναβαθμισμένη εμπειρία, όσο και πρακτική καθοδήγηση, εν μέσω της δύσκολης συγκυρίας που επικρατεί.

Οι αυξημένες απαιτήσεις των πελατών σημαίνουν αυτόματα πως και οι τράπεζες θα χρειαστεί να προσφέρουν κάτι περισσότερο από το προϊόν αυτό κάθε αυτό και να δημιουργήσουν εμπειρίες πελατών, που θα βασίζονται σε ανάλυση δεδομένων. Οι εμπειρίες αυτές θα διέπονται από συνέπεια και θα ολοκληρώνονται με εξατομικευμένες συμβουλές.

“Μακροπρόθεσμα, οι τράπεζες θα πρέπει να αναπτύξουν έξυπνες νέες εφαρμογές για τα πεδία του ESG, της ενσωματωμένης χρηματοδότησης και τα ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία. Προς αυτήν την κατεύθυνση, οι προσπάθειες θα πρέπει να εστιάσουν στην ενδυνάμωση των πελατών με πρωτοβουλίες, που να στοχεύουν στην ισότητα των φύλων, τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα και την ασφάλεια των δεδομένων» τονίζει η έκθεση.

Τεχνολογικές πλατφόρμες

Μακροπρόθεσμα, όπως επισημαίνει η έκθεση, οι τράπεζες θα πρέπει να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους κατακερματισμού των πηγών εσόδων τους και του λειτουργικού μοντέλου τους. Εν τω μεταξύ, ο σχετικά αργός ρυθμός ψηφιοποίησης μπορεί να μειώσει τη μελλοντική δυναμική.

Συνολικά, οι τράπεζες θα πρέπει να επενδύσουν σε μία σύγχρονη και αποτελεσματική τεχνολογική πλατφόρμα, που θα τους επιτρέπει να παρέχουν μια ολιστική και σε πραγματικό χρόνο, προβολή των συναλλαγών των πελατών τους, αξιοποιώντας παράλληλα την πληροφόρηση και την καινοτομία προκειμένου να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση.

Υποδομές cloud

Οι πάροχοι υποδομών καλούνται να παρέχουν περισσότερα: την καλύτερη δυνατή υλοποίηση,  το χαμηλότερο χρόνο απόκρισης και ανταγωνιστικό κόστος. Οι πελάτες, από πλευράς αγοράς και πώλησης, ζητούν πλέον να τους παρέχεται μια δέσμη υπηρεσιών σε όλες τις συναλλαγές τους, προκειμένου να έχουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Οι πιο άμεσες προτεραιότητες, όσον αφορά μεγάλες συναλλαγές, περιλαμβάνουν την εισαγωγή νέων τεχνολογιών, όπως μικρο-υπηρεσίες σε cloud, εργαλεία δεδομένων αγοράς και στατιστικά στοιχεία, καθώς και ψηφιοποιημένες διαδικασίες συναλλαγών.

Σύντομα θα κληθούν να διαφοροποιήσουν τις παροχές τους μέσω συγχωνεύσεων και εξαγορών ή αναπτύσσοντας νέες εσωτερικές δυνατότητες. Επιπλέον, θα πρέπει να αντιμετωπίσουν τις αυξημένες εκκλήσεις για διαφάνεια και να προετοιμαστούν για τη μετάβαση σε έναν ταχύτερο κύκλο διακανονισμού τίτλων.

“Τα χρηματιστήρια θα πρέπει επίσης να αξιοποιήσουν μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες ευκαιρίες στις συναλλαγές άνθρακα, στις αγορές κρυπτονομισμάτων, αλλά και στη διαχείριση των αυξανόμενων χρηματοοικονομικών περιουσιακών στοιχείων”, καταλήγει η έκθεση.