Λιγότερο online φλερτ για τους Έλληνες την περίοδο της καραντίνας

Related

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο…

Οι Unboxholics στην εκπομπή Watch Next της COSMOTE TV

Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE Cinema 1HD και Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία τους, που είναι…

Οι Unboxholics στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH 16:05 | 26 Απριλίου 2024 Media Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE CINEMA 1HD & Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν…

Underwonder: Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

Εξάμηνο AI course για Marketers λανσάρει η Sherpa Society

Με εισηγητή τον Vincent Sider, AI Lead Course Director στο Chartered Institute of Marketing και ακαδημαϊκό υποστηρικτή το BCA College. H Sherpa Society, συνεχίζοντας να παρέχει στα στελέχη του Marketing αποτελεσματική εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν στην αγορά, δημιούργησε την “AI Academy for Marketers” σε συνεργασία με τον Vincent Sider, AI Trainer &…

Kaspersky: Απατεώνες στοχεύουν χρήστες του Telegram για να κλέψουν Toncoins

Οι απατεώνες προσπαθούν να κλέψουν Toncoins (TON) από χρήστες του Telegram σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά αναβαθμιζόμενο σύστημα που περιλαμβάνει ενισχυτές κρυπτονομισμάτων και παραπομπές φίλων σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2023. Η εμφάνισή του εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του TON και του Telegram…

Η νέα σειρά 12 Pro Series 5G έκλεψε την λάμψη στο catwalk της Kathy Heyndels, στο Athens Fashion Week

Με αφορμή τo 34ου AXDW η realme ήταν χορηγός στο εντυπωσιακό show της Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου,  που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών το Σάββατο  20 Απριλίου και ώρα 21:30, όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή της Kathy Heyndels η οποία αναδεικνύει την κάθε γυναίκα. Συγκεκριμένα η συλλογή αυτή έχει εμπνευστεί από τα λουλούδια…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Ferrari και HP ανακοινώνουν την νέα τους ονομαστική συνεργασία

Η Ferrari και η HP ανακοίνωσαν μια ιστορική, πολυετή συνεργασία. Συνδέοντας δύο από τις πιο εμβληματικές εταιρείες στον κόσμο, η συνεργασία περιλαμβάνει μια κοινή δέσμευση για την προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας και την επιτάχυνση της στοχευμένης τεχνολογίας στην ομάδα Scuderia Ferrari Formula 1, στην ομάδα Scuderia Ferrari Esports και στην Scuderia Ferrari Driver Academy. Επιπλέον,…

COSMOTE: απεριόριστα δεδομένα για 1 μήνα -η πιο φθηνή τιμή της αγοράς

Απεριόριστα δεδομένα (data) για 1 ολόκληρο μήνα δίνει η Cosmote με 11.90 ευρώ που αυτή τη στιγμή αποτελεί ίσως το φθηνότερο πακέτο και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Η προσφορά είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές COSMOTE: Οικιακού Συμβολαίου, Καρτοσυμβολαίου & Mobile Internet Συμβολαίου Εταιρικού Συμβολαίου & Business Cost Control COSMOTE Neo Cosmote: Απεριόριστα data για 7 ημέρες…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data 7 μέρες για Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η Cosmote, για να μπορούν να σερφάρουν από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται.Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους οικιακούς και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στη χώρα με κορυφαίες ταχύτητες

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Η.Π.Α.: Οι πωλήσεις iPhone επιβραδύνονται, ενώ το Android κερδίζει συνεχώς έδαφος!

Ως γνωστόν εδώ και αρκετά χρόνια, iOS και Android δίνουν μια μάχη μέχρι τελικής πτώσεως. Ενώ η Apple ανανεώνει σε ετήσια βάση τη σειρά iPhone, κατασκευαστές όπως η Samsung, η Xiaomi και η Oppo δίνουν μεγάλη μάχη για να εξασφαλίσουν όλο και πιο αυξημένο μερίδιο αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση ένα νέο report, το…

OnePlus 8 και 8 Pro: Φτάνουν στο… τέλος της διαδρομής, καθώς μόλις έλαβαν το τελευταίο τους OS update!

Δύο smartphones της OnePlus που παρουσουάστηκαν τ0 2020, έλαβαν πρόσφατα την ενημέρωση OxygenOS 13 και μάλλον όπως όλα δείχνουν αυτό ήταν και το τελευταίο τους update.  Φυσικά μιλάμε για τα OnePlus 8 και OnePlus 8 Pro που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους αφού εκτελούσαν την πιο πρόσφατη έκδοση OxygenOS 13.1.0.587. Αυτό δείχνει…

Share

Λιγότερο φλέρταραν οι Έλληνες κατά την περίοδο της καραντίνας μέσω εφαρμογών και sites γνωριμιών, όπως αποκαλύπτει έρευνα που πραγματοποίησε η Kaspersky στην Ελλάδα την περίοδο του μαζικού lockdown για τη χρήση εφαρμογών και sites γνωριμιών.

Μπορεί το
διαδικτυακό φλερτ και η αναζήτηση ερωτικού συντρόφου μέσω εφαρμογών ή
sites γνωριμιών (Tinder, Grindr, eHarmony, Match κ.λπ.) να αποτελούν
πλέον μία ολοένα και πιο συχνή πραγματικότητα, η οποία υποκαθιστά ή και
συμπληρώνει τη φυσική επαφή στα πρώτα στάδια μίας γνωριμίας, όμως το
68,3% των χρηστών των συγκεκριμένων εφαρμογών στην Ελλάδα τις
χρησιμοποίησε λιγότερο συχνά για να φλερτάρει κατά την περίοδο του
εγκλεισμού λόγω της πανδημίας του νέου κορωνοϊού.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της πρόσφατης έρευνας της Kaspersky που διενεργήθηκε εν μέσω καραντίνας, η διάδοση χρήσης αυτών των μεθόδων και κυρίως των εφαρμογών ερωτικής προσέγγισης δεν είναι τόσο εκτεταμένη στη χώρα μας, όσο μάλλον πιστεύουμε. Πιο συγκεκριμένα, μπορεί περίπου οι μισοί Έλληνες να χρησιμοποιούν Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, Instagram, Twitter κτλ.) και σχεδόν ένας στους τρεις εφαρμογές Άμεσης Ανταλλαγής Μηνυμάτων (WhatsApp, Viber, Snapchat, Telegram, Messenger) για να φλερτάρει ή να αναζητήσει ερωτικό σύντροφο, όμως μόνο κάτι παραπάνω από το 10% του πληθυσμού χρησιμοποιεί τις σχετικές εφαρμογές γνωριμιών ή sites για τον ίδιο σκοπό – με το Tinder (59,5%) και το Badoo (54,3%) να είναι με διαφορά οι πιο δημοφιλείς εξ’ αυτών.

Φυσικά, το ζήτημα της
ασφάλειας, τόσο της διαδικτυακής από κυβερνοαπειλές, όσο και σε
συνάρτηση με  αυτό της ψυχολογικής/ συναισθηματικής, κατά τη χρήση των
παραπάνω εφαρμογών είναι ιδιαίτερα κρίσιμο.

Αναφορικά με τη
διάσταση της κυβερνοασφάλειας, το 53,6% πιστεύει πως οι περισσότερες
εφαρμογές γνωριμιών ή sites παρέχουν αρκετά υψηλό επίπεδο ιδιωτικότητας
και προστασίας από απειλές στον κυβερνοχώρο χωρίς την ανάγκη πρόσθετων
μέτρων προστασίας (αντιιϊκά προγράμματα, VPN). Σε γενικότερο επίπεδο
περιήγησης στο διαδίκτυο, ενώ η συντριπτική πλειονότητα δηλώνει πως την
ενδιαφέρει τόσο η ιδιωτικότητα και η διατήρηση της ανωνυμίας της όταν
σερφάρει στο internet όσο και να παραμένει ασφαλής από απειλές στον
κυβερνοχώρο, στην πραγματικότητα μόλις οι μισοί (49,1%) έχουν
εγκατεστημένα αντιιϊκά προγράμματα στις συσκευές που χρησιμοποιούν για
την πρόσβαση στο internet και σε εφαρμογές και μόνο το 16,3% έχει
εγκαταστήσει VPN στις συσκευές που χρησιμοποιεί για την πρόσβαση στο
διαδίκτυο και σε εφαρμογές.

Σχολιάζοντας το εύρημα ότι οι Έλληνες
χρησιμοποίησαν εφαρμογές ή sites γνωριμιών λιγότερο από το συνηθισμένο
κατά τη διάρκεια της καραντίνας του Covid19, η Μίνα Μαρούγκα, Ψυχολόγος,
συνεργάτης Ιατρείου Ψυχοεκπαίδευσης και Οικογενειακών Παρεμβάσεων Α’
Ψυχιατρικής Κλινικής Ιατρικής Σχολής Παν/μιου Αθηνών, Αιγινήτειο
Νοσοκομείο, αναφέρει: «Παρακολουθούμε όλη αυτήν την περίοδο, πώς η
καραντίνα μετασχημάτισε τον ψυχισμό, τις ανάγκες και τις προτεραιότητες
των ανθρώπων. Όπως προκύπτει και από την επεξεργασία των δεδομένων από
τις κλήσεις των πολιτών στη γραμμή ψυχοκοινωνικής στήριξης 10306 της Α’
Πανεπιστημιακής Ψυχιατρικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του
ΕΚΠΑ-Αιγινήτειο Νοσοκομείο, η καραντίνα, που συνεπάγεται απώλεια των
ελευθεριών του ατόμου, έφερε την κατάθλιψη στο προσκήνιο. Χαρακτηριστικό
εύρημα είναι ότι με την πάροδο του χρόνου και καθώς ο βαθμός απειλής
σχετικά με την εξάπλωση του ιού χαμηλώνει και θέση παίρνουν συζητήσεις
περί δεύτερου κύματος, βρίσκει έδαφος η απαισιοδοξία και η απώλεια της
ελπίδας για το μέλλον. Υπ’ αυτό το πρίσμα, οι άνθρωποι βλέπουν στο
μέλλον των διαπροσωπικών τους σχέσεων το άγγιγμα ενοχοποιημένο, ενώ ο
φόβος της μόλυνσης και η κοινωνική απόσταση των δυο μέτρων συντείνουν
όχι μόνο στη σωματική, αλλά και στην ψυχική απόσταση. Ταυτόχρονα οι
οικονομικές ανασφάλειες της επόμενης μέρας που καταγράφουμε να
γιγαντώνονται αυτές τις ώρες, απορροφούν μεγάλο μέρος από το ψυχικό
απόθεμα όλων, αφήνοντας λίγο χώρο για «επένδυση» στο φλερτ και τις νέες
γνωριμίες
». 

Αναφορικά με το κομμάτι της κυβερνοασφάλειας, ο
Βασίλης Βλάχος, Channel Manager της Kaspersky για την Ελλάδα και την
Κύπρο, σχολίασε: «Είναι πολύ καλό να βλέπουμε ότι οι Έλληνες, σε
τόσο μεγάλο αριθμό, εκτιμούν την ιδιωτικότητα και την ανωνυμία τους όταν
χρησιμοποιούν εφαρμογές γνωριμιών. Ωστόσο, το γεγονός ότι περισσότεροι
από τους μισούς έχουν πρόσβαση σε εφαρμογές γνωριμιών που δεν
προστατεύονται σωστά, σημαίνει ότι εξακολουθούν να εκτίθενται σε
διαφορετικούς τύπους κινδύνων για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο,
συμπεριλαμβανομένης της κλοπής ιδιωτικών πληροφοριών ή της διάθεσης των
λογαριασμών τους στα χέρια ψηφιακών εγκληματιών. Μια σύνδεση που είναι
εξασφαλισμένη μέσω VPN, που δημιουργείται μέσω της συσκευής με
εγκατεστημένες, αξιόπιστες λύσεις ασφαλείας, μπορεί πάντα να απομακρύνει
αυτόν τον πονοκέφαλο και να σας επιτρέψει να περιηγηθείτε με ασφάλεια
στον κόσμο του διαδικτυακού φλερτ
».