Η Google εγκαινιάζει το Market Finder στην Ελλάδα

Related

Η LG ανακοινώνει τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2024

Η LG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα πρώτου τριμήνου 2024 ύψους 21,09 τρισεκατομμυρίων KRW (16,028 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 1,33 τρισεκατομμυρίων KRW (1,01 δισ. USD). Ο τομέας των οικιακών συσκευών της LG έδειξε παγκόσμια ηγετική θέση, επιτυγχάνοντας ρεκόρ εσόδων και διψήφια περιθώρια λειτουργικού κέρδους. Ο τομέας των εξαρτημάτων ηλεκτροκινούμενων οχημάτων (EV), βασικός…

Αποτελέσματα προόδου του προγράμματος Schneider Sustainability Impact (SSI) για το Α’ Τρίμηνο του 2024

 Η Schneider Electric, ηγέτης στον ψηφιακό μετασχηματισμό της διαχείρισης ενέργειας και του αυτοματισμού, ανακοίνωσε σήμερα τα αποτελέσματα του Α’ τριμήνου του προγράμματος Schneider Sustainability Impact (SSI), παράλληλα με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας. To συγκεκριμένο πρόγραμμα μετασχηματισμού προωθεί και αξιολογεί την πρόοδο της εταιρείας ως προς τους παγκόσμιους στόχους βιωσιμότητας που έχει θέσει για την…

Η ViewSonic παρουσιάζει all-in-one LED οθόνες επόμενης γενιάς με βελτιωμένη αξιοπιστία και ευελιξία

Η ViewSonic Corp., κορυφαία παγκοσμίως κατασκευάστρια λύσεων απεικόνισης και EdTech, ανακοινώνει την κυκλοφορία των all-in-one LED οθονών 2ης γενιάς (σειρά LDM), οι οποίες έχουν σχεδιαστεί ειδικά για επαγγελματική και εκπαιδευτική χρήση, εξελίσσοντας περεταίρω τα στοιχεία που κατέστησαν επιτυχημένα τα προηγούμενα μοντέλα. Η σειρά LDM ενισχύει την αξιοπιστία, την οπτικοακουστική απόδοση και την ευελιξία εγκατάστασης με…

Οι αθλητικές μεταδόσεις 26/4/2024

Το δεύτερο παιχνίδι του Ολυμπιακού κόντρα στην Μπαρτσελόνα για τα πλέι οφ της Euroleague και ο ημιτελικός του Περιστερίου με την Τενερίφη στο Final-4 του Basketball Champions League ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις: 09:55 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 2024 Gran Premio de Espana – Ελεύθερες…

Γιορτινό Πάσχα με τα μοναδικά προνόμια του Vodafone Thank you στα Public

Η Vodafone και τα Public κάνουν το φετινό Πάσχα πιο γιορτινό προσφέροντας ακόμη περισσότερα προνόμια στους πελάτες τους. Μέσα από το πρόγραμμα επιβράβευσης Vodafone Thank you που παρέχει προσφορές, προνόμια αλλά και μοναδικές εμπειρίες, οι συνδρομητές Vodafone έχουν την ευκαιρία να αγοράσουν Πασχαλινά δώρα για τους ίδιους ή τα αγαπημένα τους πρόσωπα από τα καταστήματα…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL1 για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των…

Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ

Πώληση 25/04/2024 05:48 μμ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ 7 € εμφανίσεις: 6 0 παρακολουθούν Επικοινωνία με Πωλητή Επικοινωνήστε με τον πωλητή μέσω προσωπικών μηνυμάτων. Αποφύγετε τραπεζικές καταθέσεις Hazard07 (0) Μέλος από: 10/11/2014 Ποσοστό αξιολογήσεων 0 0 Πόντοι κοινότητας: 3 Εμφάνιση προφίλ Πληροφορίες Κάνε μια ερώτηση Σας μεταφέρω υπόλοιπο (COSMOTE Mobile Easy Transfer)…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (25-4-2024)

Το δεύτερο παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στην Μακάμπι Τελ Αβίβ και η πρεμιέρα της Σάκκαρη στο Madrid Open κόντρα στην Βέκιτς ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας.Αναλυτικά όλες οι επιλογές:02:00 COSMOTE SPORT 4 HD Μπόστον Σέλτικς – Μαϊάμι Χιτ03:30 COSMOTE SPORT 8 HD Ιντεπεντιέντε ντελ Βάλε – Παλμέιρας Copa Libertadores12:00 Novasports 6HD…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

Cosmote: Συμβολή στον 5G διασυνοριακό διάδρομο Ελλάδας

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας, που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η Cosmote.Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των…

5G SEAGUL: Διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

TechYourFuture: Νέα πρωτοβουλία της Microsoft για την ψηφιακή ενδυνάμωση της νέας γενιάς

Η Microsoft δημιουργεί την πρωτοβουλία «Tech Your Future» και προσφέρει για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε νέες και νέους που βρίσκονται στην αρχή της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες αιχμής, συνδυάζοντας την εκπαίδευση παράλληλα με αμειβόμενη εργασία σε μεγάλες εταιρείες. Η Eurobank και η PwC Ελλάδας αποτελούν τις πρώτες εταιρείες που υιοθετούν την…

Η Νέα Εμπειρία Κωτσόβολος έφθασε στο αναβαθμισμένο, mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού

Αμέτρητες επιλογές σε χιλιάδες προϊόντα, κορυφαίες προσφορές και ολοκληρωμένες λύσεις, συναντούν το καινοτόμο design και απογειώνουν την αγοραστική εμπειρία. Μία νέα εποχή ξεκινά για την Κωτσόβολος, καθώς μέσα από την πλήρη ανακαίνιση του καταστήματός της στη Λεωφόρο Συγγρού, καλωσορίζει τη Νέα Εμπειρία των καταστημάτων της, όπου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες συμβαδίζουν για να καλύψουν…

Public: Υπηρεσία «Τα πάντα Άτοκα» που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

Share

Η Google ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα του Market Finder στην Ελλάδα – ενός εργαλείου, που βοηθά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εντοπίσουν νέους πελάτες, να υλοποιήσουν επιτυχημένα πλάνα ανάπτυξης και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους στο εξωτερικό.

Το Market Finder παρουσιάστηκε σε εκδήλωση της Google στο πλαίσιο των Talks & Events του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου στη ΔΕΘ. Στην εκδήλωση συμμετείχαν o Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού & Πολιτισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας κ. Αλέξανδρος Θάνος, η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Θεσσαλονίκης κα. Παρασκευή Πατουλίδου, ο Deputy Chief of Mission της Αμερικανικής Πρεσβείας στην Ελλάδα κ. David Burger και η Διευθύντρια Marketing της Google για την Ελλάδα, την Ουκρανία και τη Ρουμανία κα Μαρία Φουντά και συζήτησαν για το πώς το διαδίκτυο και η ψηφιακή οικονομία διευκολύνουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εξάγουν προϊόντα και υπηρεσίες σε νέες γεωγραφικές περιοχές.

Η
εκδήλωση οργανώθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης, της
Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της Εθνικής Συμμαχίας για Ψηφιακές
Δεξιότητες και την Απασχόληση και υποστηρίχθηκε από την Ένωση Ξενοδόχων
Θεσσαλονίκης, τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Ελλάδος και τον Σύνδεσμο
Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος.

Το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο προσφέρει πολλές ευκαιρίες στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, όμως σύμφωνα με στοιχεία του ΟΟΣΑ, μόνο το 10% των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων δραστηριοποιείται εκτός Ελλάδος. Ένα πραγματικά μικρό ποσοστό, ιδιαίτερα αν συγκριθεί με τον μέσο όρο της Ε.Ε. Σύμφωνα με τον ίδιο οργανισμό, δύο από τους λόγους που αποτελούν εμπόδια για την δραστηριοποίηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων εκτός Ελλάδος είναι 1) η έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων και 2) η δυσκολία διαχείρισης τεχνολογικών εργαλείων.

Η Μαρία Φουντά,
Διευθύντρια Marketing της Google για την Ελλάδα, την Ουκρανία και τη
Ρουμανία, δήλωσε σχετικά: «Τα τελευταία 4 χρόνια, με το πρόγραμμα Grow
Greek Tourism Online, διαδώσαμε ψηφιακές δεξιότητες σε περισσότερους από
120 χιλιάδες Έλληνες – 14.000 μόνο στην Κεντρική Μακεδονία – που
δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού. Είμαστε χαρούμενοι που
σήμερα κάνουμε ένα ακόμα βήμα για να βοηθήσουμε τις ελληνικές
μικρομεσαίες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν διεθνώς, μέσω του εργαλείου
Market Finder. Το εργαλείο αυτό προσφέρει δωρεάν οδηγούς, βίντεο και
πληροφορίες, κάνοντας, όσο γίνεται πιο εύκολα τα πρώτα βήματα των
επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές και τις εξαγωγές».

Τρόπος λειτουργίας του Market Finder:

Βήμα 1:
Βρίσκοντας τις καλύτερες αγορές για την επιχείρησή σας: Από τη στιγμή
που ο επιχειρηματίας καταχωρήσει την ιστοσελίδα του στο εργαλείο Market
Finder, αυτό θα του υποδείξει ποιες αγορές εξαγωγών είναι οι
καταλληλότερες για το προϊόν ή την υπηρεσία του. Θα του δείξει επίσης
τον αριθμό των μηνιαίων αναζητήσεων Google για τα προϊόντα της εταιρείας
του, καθώς και το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν των δυνητικών αγορών. Το
Market Finder αναλύει τη χρήση του διαδικτύου από τους καταναλωτές, τα
δημογραφικά στοιχεία και το διαθέσιμο εισόδημά τους, παρέχοντας
ξεκάθαρους δείκτες και πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την αναπτυξιακή
δυναμική μιας αγοράς.

Βήμα 2: Προετοιμάζοντας
την επιχείρησή σας για μια παγκόσμια αγορά: Το Market Finder ετοιμάζει
τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις για διεθνή επιτυχία, καθιστώντας τις
έτοιμες για εξαγωγές. Αυτό γίνεται με εργαλεία εντοπισμού αγορών, καθώς
και με οδηγούς και συμβουλές που υποδεικνύουν τους αποτελεσματικούς
τρόπους επικοινωνίας με νέες αγορές, ανεξάρτητα από το αν αυτό αφορά στη
γλώσσα, τα έθιμα ή τις επιθυμητές μεθόδους πληρωμής. Επιπλέον, ειδικοί
στην εφοδιαστική αλυσίδα (logistics) περιγράφουν τους κανόνες των
διεθνών μέσων μεταφοράς και παράδοσης για κάθε επιλεγμένη αγορά. Τέλος,
οι οδηγοί τρόπων πληρωμής παρουσιάζουν τις πολλές εναλλακτικές που
διατίθενται παγκοσμίως και υποδεικνύουν τις καταλληλότερες για κάθε
αγορά.

Βήμα 3: Φέρνοντας την επιχείρησή σας
μπροστά στους πελάτες: Το Market Finder παρέχει εκπαίδευση στο ψηφιακό
μάρκετινγκ, για να διασφαλίσει ότι οι χρήστες που ψάχνουν για την
επιχείρησή σας θα τη βρουν. Για παράδειγμα, δείχνει το πώς μπορούν να
δημιουργηθούν καμπάνιες Google Ads που, μέσα από παρουσιάσεις σχετικών
περιπτώσεων, οδηγούς και video, να είναι αποτελεσματικές και
προσανατολισμένες στις επιλεγμένες αγορές.

Κατά τη διάρκεια της
εκδήλωσης η Google παρουσίασε επίσης έναν ενημερωμένο απολογισμό
αποτελεσμάτων για το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online
(g.co/greektourism), που παρέχει δωρεάν συμβουλευτικές και εκπαιδευτικές
υπηρεσίες σε τουριστικές επιχειρήσεις σχετικά με ψηφιακές δεξιότητες
και εργαλεία, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις του τουρισμού να μπορούν να
χρησιμοποιούν το διαδίκτυο πιο αποτελεσματικά, με στόχο να προσελκύουν
περισσότερους επισκέπτες καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Έως σήμερα,
στην Ελλάδα, η Google έχει εκπαιδεύσει περισσότερους από 120.000
ανθρώπους, έχοντας επισκεφθεί περισσότερες από 100 πόλεις και
συνεργαστεί με πάνω από 40 πανεπιστήμια σε όλη τη χώρα, για να συμβάλλει
και στην κατάρτιση της νέας γενιάς επαγγελματιών του τουρισμού.
Συγκεκριμένα, έχουν εκπαιδευτεί περισσότεροι από 4.000 επιχειρηματίες
και νέοι, στις 7 περιφερειακές ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ
συνολικά, από το 2014 που ξεκίνησε το πρόγραμμα, έχουν εκπαιδευτεί
περισσότεροι από 14.000 νέοι και επαγγελματίες από την περιοχή.