Η Vodafone θα κλείσει το 15% των 7.700 καταστημάτων και θα αναβαθμίσει ορισμένα από τα υπόλοιπα σημεία πώλησης, καθώς οι πελάτες αγοράζουν περισσότερο online και αλλάζουν τις προσδοκίες τους για αγορές στο κατάστημα.
Η ομάδα θα επανεξετάσει το υφος των καταστημάτων χρησιμοποιώντας στοιχεία για να δώσει μια εικόνα για το τι θέλουν οι πελάτες σε κάθε τοποθεσία, με το 40% των καταστημάτων να μετασχηματίζονται μέχρι τα τέλη του 2021, δήλωσε ο Read.
Περίπου 5.000 καταστήματα της Vodafone βρίσκονται στην Ευρώπη, με τα υπόλοιπα σε αγορές όπως η Ασία και η Αφρική. Αναλογικα αναμενεται να κλεισουν περι τα 40 στην Ελλαδα. Προσφατα εκλεισε το καστημα της Λ.Αμφιθεας.
Η εξυπηρέτηση πελατών που προσέφεραν η Apple και η Amazon είχαν αλλάξει τις προσδοκίες και η Vodafone ελπίζει να βελτιώσει τις υπηρεσίες της ταχύτερα από ό, τι οι πρώην αντιπρόσωποι όπως οι BT Deutsche Telekom (DTEGn.DE) (TEF.MC) με στοχοθετημένο και εξατομικευμένο μάρκετινγκ, είπε.
“Αν πιστεύετε ότι το 40% των συναλλαγών σας πρόκειται να είναι ψηφιακές, τότε πώς αυτό επηρεάζει γιατί κάποιος πηγαίνει σε ένα κατάστημα.», ανέφερε σε μια ενημέρωση στο Ντίσελντορφ, Γερμανία.
“(Αυτό) σημαίνει ότι θα έχουμε περισσότερα καταστήματα εμπειρίας “, λιγότερο τυποποιημένα καταστήματα μορφής (και) περισσότερη ευκολία.”
Η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τη νέα τεχνολογία, όπως το chat-bot που λειτουργεί με AI, για να βοηθήσει τους πελάτες να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες με μόλις τρία κλικ.
Η Vodafone, ο δεύτερος μεγαλύτερος φορέας εκμετάλλευσης κινητής τηλεφωνίας στον κόσμο, ωστόσο, σχεδιάζει να συνεχίσει να ανοίγει τα καταστήματα στην Βρετανία
Τον Σεπτέμβριο, ανακοίνωσε σχέδια για άνοιγμα 24 νέων καταστημάτων franchise στη Βρετανία φέτος και εξετάζει το ενδεχόμενο να ανοίξουν άλλα 50 καταστήματα το 2020 σε συνδυασμό με νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
Παρόλο που η Βρετανία είναι η εγχώρια αγορά της Vodafone, δεν βρίσκεται στην πρωτοπορία του σχεδίου του Read για να δημιουργήσει μια εταιρεία που θα επικεντρώνεται στην ευρυζωνική καλωδιακή και οπτικών ινών 5G, καθώς και στην ευρωπαϊκή πλατφόρμα συνδρομητικής τηλεόρασης.
Η Γερμανία θα είναι η κινητήρια δύναμη της ανάπτυξης, σύμφωνα με την ανακοίνωση, η οποία προήλθε από την εξαγορά της Unitymedia, του μεγαλύτερου καλωδιακού δικτύου στη συμφωνία ύψους 22 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την αγορά περιουσιακών στοιχείων της Liberty Global η οποία ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο.
«Σκέφτομαι σίγουρα ( Γερμανία) την καρδιά της εταιρείας, επειδή είναι το 40% της ελεύθερης ταμειακής ροής», είπε. “Τώρα έχουμε μια φανταστική περιουσιακή θέση σε αυτή την αγορά.”
Σύμφωνα με το οικονομικό έτος 2022, το γερμανικό ευρυζωνικό δίκτυο της Vodafone, που περιλαμβάνει καλώδια και ίνες, θα περιλαμβάνει 25 εκατομμύρια εγκαταστάσεις έναντι 8 εκατομμυρίων για άλλους παρόχους οπτικών ινών.
“Έχουμε ένα διαρθρωτικό πλεονέκτημα που δεν μπορεί να κλείσει σε κανένα βραχύ χρονικό ορίζοντα, γι ‘αυτό και θέλουμε πραγματικά να οδηγήσουμε τη διείσδυση”, δήλωσε.
Η Unitymedia ενσωματώθηκε ταχύτερα από οποιαδήποτε άλλη προηγούμενη εξαγορά, ανέφερε, με καλύτερη εκτέλεση, παρά το σημαντικά μεγαλύτερο μέγεθος.
“Πιστεύουμε ότι είμαστε πολύ σίγουροι για το κόστος και τις συνέργιες εσόδων”, είπε.