Online κάνουν τουλάχιστον το 10% των αγορών τους οι Έλληνες

Related

Έτοιμο να ταράξει τα νερά της VfM κατηγορίας το νέο Poco F6 Pro!

Η σειρά των εμβληματικών “flagship killers” smartphones της Poco αναμένεται σύντομα να δεχτεί ένα νέο entry! Πρόσφατα, το πολλά υποσχόνενο Poco F6 Pro εντοπίστηκε στη βάση δεδομένων της FCC, λαμβάνοντας την απαιτούμενη πιστοποίηση από την αμερικανική υπηρεσία. Με βάση λοιπόν τα specs που έχουν παρουσιαστεί, το Poco F6 Pro θα διαθέτει μπαταρία 5.000 mAh. Κοιτάζοντας…

Κι εγένετο το… Pura! Αλλαγή ονόματος για την εμβληματική σειρά “P” της Huawei!

Κοιτάζοντας μπροστά και αντιμετωπίζοντας με επιτυχία τις προκλήσεις των τελεταίων ετών, αν μη τι άλλο η Huawei αποδεικνύεται “πολύ σκληρή για να πεθάνει” στην αγορά των smartphones (ειδικότερα στην αγορά της Κίνας). Έτσι λοιπόν, ο κινεζικός κολοσσός της τεχνολογίας προχώρησε στην πρώτη παρουσίαση των νέων της πλάνων, τα οποία  για αρχή αφορούν στην έναρξη μιας…

Eπιστρέφει στο θρόνο της η Samsung με άνοδο πωλήσεων smartphones 7,8% (IDC)

Άλλη μια έκθεση της IDC για την παγκόσμια αγορά smartphones που κυκλοφόρησε πρόσφατα περιγράφει τις τάσεις που επικρατούν αυτή τη στιγμή στην αγορά. Τα νέα στατιστικά δεδομένα καλύπτουν την περίοδο του 1ου τριμήνου του 2024, αναφέροντας πως η Samsung για ακόμη μία φορά ανέκτησε την πρώτη θέση από την Apple, αλλά αυτό οφειλόταν περισσότερο στις χαμηλότερες…

Ταχύτητες έως και 10 Gbps στο δίκτυο Cosmote Fiber

Ταχύτητες έως και 10Gbps μέσω οπτικών ινών φέρνει, για πρώτη φορά, όπως επισημαίνει, η Cosmote στο δίκτυο Cosmote Fiber, στο πλαίσιο πιλοτικού έργου το οποίο υλοποιεί σε περιοχές της Αττικής, όπως Χαλάνδρι, Μαρούσι, Νέο Ψυχικό, Παλαιό Ψυχικό, Φιλοθέη, Χολαργό και Παπάγου. Μέσα από το πιλοτικό έργο, το οποίο εγκαινιάστηκε χθες, επιλεγμένοι χρήστες θα απολαμβάνουν, σύμφωνα…

Η Microsoft και η Google βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των επιθέσεων Phishing το 1ο τρίμηνο του 2024: Η έρευνα της Check Point αναδεικνύει...

Η Check Point Research (CPR), ο τομέας Threat Intelligence της Check Point Software Technologies Ltd. ( και κορυφαίος πάροχος πλατφόρμας ασφάλειας στον κυβερνοχώρο που βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη και παρέχεται μέσω cloud, δημοσίευσε την τελευταία κατάταξη Brand Phishing Ranking για το 1ο τρίμηνο του 2024. Η κατάταξη αναδεικνύει τις μάρκες που μιμούνται συχνότερα οι εγκληματίες…

Κορυφαία ποιότητα σε μοναδική τιμή: Το realme Note 50 θέτει νέα δεδομένα στην entry level κατηγορία κινητών

Η realme, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα smartphone στον κόσμο, λανσάρει τη νέα της-entry level-συσκευή το realme Note 50. Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της realme, Sky Li, δήλωσε: «Η γέννηση της σειράς Note δεν αφορά απλά το λανσάρισμα ενός προϊόντος ή την αύξηση του μεριδίου που κατέχουμε στην αγορά. Είναι η απάντησή μας στις προκλήσεις…

Η COSMOTE συμβάλλει στην ανάπτυξη της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και στις δεξιότητες του αύριο

Πριν από 10 χρόνια εκατοντάδες μαθητές και μαθήτριες από κάθε γωνιά της χώρας, είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τη ρομποτική, να αναπτύξουν STEM δεξιότητες και να περάσουν από τη θεωρία στην πράξη, μέσα από τον πρώτο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & STEM, που διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 2014 από τον STEM Education με στρατηγικό…

Η OpenSky και η Canon Ελλάδας γιόρτασαν την επίσημη έναρξη της συνεργασίας τους με μία όμορφη βραδιά στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας

Η Canon Ελλάδας χαιρετίζει με χαρά την έναρξη της συνεργασίας της με την εταιρεία OpenSky MPS S.A., μια φρέσκια, δυναμική παρουσία στον κλάδο της τεχνολογίας και της εκτύπωσης. Η Canon, ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές εκτυπωτικών λύσεων στον κόσμο, και η OpenSky ένωσαν τις δυνάμεις τους με σκοπό να προσφέρουν κορυφαίες υπηρεσίες εκτύπωσης, διαχείρισης εγγράφων…

Μία δεκαετία τώρα η COSMOTE συμβάλλει στη διάδοση και ανάπτυξη της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στην Ελλάδα

Για τους Boomers, τους Generation X ακόμα και τους Millennials όταν μαθαίνουν περί εκπαιδευτικής ρομποτικής και σχετικών διαγωνισμών ήδη από το Δημοτικό, αποτελεί μία μεγάλη ευχάριστη έκπληξη. Λογικό αν σκεφτεί κανείς ότι στα δικά τους χρόνια δεν υπήρχαν –τουλάχιστον για τις πρώτες δύο ηλικιακές κατηγορίες- ούτε καν κινητά, παρά παιχνίδι στις αλάνες και τα πρώτα…

Champions League: Super Ενισχυμένες, Missions & ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ* στη Stoiximan με Cosmote TV!

Ο πρώτος ημιτελικός του Champions League βγαίνει το βράδυ της Τρίτης και το προϊόν της Stoiximan είναι συναρπαστικό! Σε ευρωπαϊκούς ποδοσφαιρικούς ρυθμούς η Stoiximan και με μία Προσφορά* Γνωριμίας που δεν χάνεται με ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*: 1 μήνα Cosmote TV  Δώρο* χωρίς κατάθεση Πολλές Εκπλήξεις* Τώρα η Stoiximan σε υποδέχεται με μία εκπληκτική ΤΡΙΠΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ* Γνωριμίας!…

Champions League: Super Ενισχυμένες, Missions & ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ* στη Stoiximan με Cosmote TV! (16/4)

Ο πρώτος ημιτελικός του Champions League βγαίνει το βράδυ της Τρίτης και το προϊόν της Stoiximan είναι συναρπαστικό! Σε ευρωπαϊκούς ποδοσφαιρικούς ρυθμούς η Stoiximan και με μία Προσφορά* Γνωριμίας που δεν χάνεται με ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*: 1 μήνα Cosmote TV Δώρο* χωρίς κατάθεση Πολλές Εκπλήξεις* ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ Με Cosmote TV λοιπόν για…

Πασχαλινές προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας από τη Vodafone

Οι πασχαλινές προσφορές ξεκινούν στη Vodafone με χαμηλότερες τιμές σε μοναδικά προϊόντα τεχνολογίας όπως τα πιο καινοτόμα smartphones, tablets, wearables αλλά και αξεσουάρ ήχου, με ευκολίες πληρωμή σε έως 24 άτοκες δόσεις μέσω του Vodafone Flex ώστε όλοι να χαρίσουν τα πιο σύγχρονα δώρα στα αγαπημένα τους πρόσωπα. Αναλυτικότερα, μερικές από τις κορυφαίες συσκευές που…

Η Motorola παρουσιάζει μια νέα γενιά συσκευών edge βασισμένη στην τεχνολογία moto AI

Σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τις κορυφαίες προτάσεις της, η Motorola παρουσιάζει την πλέον εντυπωσιακή και ισορροπημένη σειρά συσκευών edge: τις motorola edge 50 ultra, motorola edge 50 pro και motorola edge 50 fusion. Μεταφέροντας τη συζήτηση στο τι είναι πραγματικά ουσιώδες σε ένα κορυφαίο smartphone, οι συσκευές αυτές προσφέρουν έναν εξυπνότερο συνδυασμό ιδανικών στοιχείων,…

Champions League: Super Ενισχυμένες, Missions & ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ* στη Stoiximan με Cosmote TV! (16/4)

Ο πρώτος ημιτελικός του Champions League βγαίνει το βράδυ της Τρίτης και το προϊόν της Stoiximan είναι συναρπαστικό! Σε ευρωπαϊκούς ποδοσφαιρικούς ρυθμούς η Stoiximan και με μία Προσφορά* Γνωριμίας που δεν χάνεται με ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*: 1 μήνα Cosmote TV Δώρο* χωρίς κατάθεση Πολλές Εκπλήξεις* Με Cosmote TV λοιπόν για να μη χάσεις κανένα παιχνίδι σε…

Με Μπαρτσελόνα – Παρί και Ντόρτμουντ – Ατλέτικο Μαδρίτης για το Champions League οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (16/4)

Τα παιχνίδια Μπαρτσελόνα – Παρί και Ντόρτμουντ – Ατλέτικο Μαδρίτης για τα προημιτελικά του Champions League ξεχωρίζουν από τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (16/4).Το πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων περιλαμβάνει ακόμα τα πλέι της Euroleague, από τα οποία θα προκύψει ο αντίπαλος του Παναθηναϊκού στα πλέι οφ.Αναλυτικά:12:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP 500 2024 Βαρκελώνη14:00 COSMOTE SPORT 6…

Share

Οι ηλεκτρονικές αγορές -και- στην Ελλάδα ήρθαν για να μείνουν γεγονός που επιβεβαιώνει η πορεία των online πωλήσεων στη χώρα μας, ακόμη και μετά το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων. Βέβαια, παρά τη διεύρυνση των διαδικτυακών αγορών, η Ελλάδα απέχει ακόμη μακράν των «ώριμων» αγορών της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης όπου οι online shoppers αποτελούν τη συντριπτική πλειονότητα.

Η συνολική αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου B-C -προϊόντα και υπηρεσίες- για το 2021 εκτιμάται στα € 14 δισ.Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, το 50% των χρηστών του Διαδικτύου προέβη σε κάποια αγορά μέσω Internet το τελευταίο 15ήμερο. Το ποσοστό αυτό είναι το ίδιο με το αντίστοιχο του Ιουνίου του 2021.

Επίσης, είναι μεν χαμηλότερο από το αντίστοιχο του Δεκεμβρίου του 2020 (61%), αλλά διπλάσιο σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2019 (26%). Με αναγωγή, αυτό σημαίνει ότι τουλάχιστον 6 στους 10 χρήστες του Διαδικτύου χαρακτηρίζονται πλέον online αγοραστές.

Το εν λόγω ποσοστό, αν και σημαντικό, απέχει ακόμη από τα αντίστοιχα των ώριμων αγορών της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης όπου 8 στους 10 πολίτες πλέον κάνουν τις αγορές τους διαδικτυακά.

«Η ωριμότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου καταγράφεται από το γεγονός της διατήρησης της αύξησης των online αγορών και σε περιόδους που λειτούργησαν κανονικά τα φυσικά καταστήματα» διαπιστώνει η εξαμηνιαία έρευνα καταγραφής των online καταναλωτικών τάσεων στο λιανεμπόριο (ηλεκτρονικό εμπόριο B-C). 

Την έρευνα, την 5η κατά σειρά, διενεργεί το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN)   του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με το ΣΕΛΠΕ.

Το 10% των αγορών

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, για τους online καταναλωτές οι διαδικτυακές αγορές αντιπροσωπεύουν κατά μέσο όρο το 10% των συνολικών τους αγορών. Τουλάχιστον 1 στους 3 online καταναλωτές θεωρούνται πλέον ιδιαίτερα προχωρημένοι αφού οι ηλεκτρονικές τους αγορές αντιπροσωπεύουν πάνω από το 20% των συνολικών τους αγορών.

Μάλιστα για όλους τους online καταναλωτές κατά μέσο όρο οι ηλεκτρονικές αγορές αντιπροσωπεύουν πλέον το 10% των συνολικών τους αγορών, ποσοστό που παραμένει στα ίδια επίπεδα με το αντίστοιχο του Ιουνίου 2021.

Τα ποσοστά αγορών μέσω Διαδικτύου ανά κατηγορία προϊόντων/υπηρεσιών τον Δεκέμβριο 2021 είναι περίπου στα ίδια επίπεδα με τον Ιούλιο του 2021 και κάπως μειωμένα σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2020. Τα υψηλότερα ποσοστά καταγράφονται στις κατηγορίες εισιτήρια-ξενοδοχεία με 45% και ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά είδη με 34%. 

Ακολουθούν τα είδη ρουχισμού με 20%, τα παιχνίδια-είδη δώρων- κοσμήματα με 17%, τα είδη προσωπικής περιποίησης με 13%, τα έπιπλα με 13%.

Στα 14 δισ.ο τζίρος

Σύμφωνα με την έρευνα, που πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο 2021 σε πανελλήνιο δείγμα 859 χρηστών του Διαδικτύου  με επιστημονικό υπεύθυνο τον καθηγητή Γεώργιο Δουκίδη, το 2021 ήταν μια χρονιά ρεκόρ για το ηλεκτρονικό εμπόριο B-C. Με βάση τις εκτιμήσεις, οι συνολικές πωλήσεις (σε προϊόντα και υπηρεσίες) περίπου € 14 δισ. 

Τουλάχιστον 15.000 ελληνικές επιχειρήσεις έχουν πλέον οργανωμένο κανάλι ψηφιακών πωλήσεων και αρκετά ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν πλέον σημαντικές online ετήσιες πωλήσεις πάνω από τα € 10 εκατ.

«Τα αποτελέσματα της έρευνας καταγράφουν τη σημαντική αλλαγή που επήλθε και πλέον παγιώνεται στο καταναλωτικό κοινό τα τελευταία δύο χρονιά στο ηλεκτρονικό εμπόριο και την μεγάλη επίδραση της κρίσης του COVID-19 μέσω του διαδικτύου στην αγορά της λιανικής στην Ελλάδα» αναφέρει η έρευνα.