Facebook – Κατηγορίες ότι επέτρεψε καμπάνια παραπληροφόρησης από πετρελαιοβιομηχανίες

Related

Πρώτες δοκιμές στην Cosmote για την αποστολή SMS μέσω δορυφόρων

Δοκιμές αποστολής και λήψης SMS μέσω δορυφόρων πραγματοποίησε για η Cosmote, μέλος του Ομίλου Telekom. Πρόκειται μάλιστα για την πρώτη φορά στην Ευρώπη που επίγειο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας διασυνδέεται με δορυφορικό δίκτυο, προσφέροντας υπηρεσίες SMS μέσω της απευθείας σύνδεσης με κινητό τηλέφωνο (Direct-to-Handset-D2H). Αυτή η λύση, που βασίζεται σε διεθνή πρότυπα (3GPP Release 17), επιτρέπει

Cosmote: Αποστολή και λήψη SMS μέσω δορυφόρου, απευθείας από smartphone

Η Telekom, σε συνεργασία με τις Qualcomm και Skylo, ανακοίνωσαν την επιτυχημένη ολοκλήρωση των δοκιμών ανταλλαγής SMS μέσω γεωστατικού δορυφόρου (GEO). Οι δοκιμές αυτές, που αποτελούν σημαντικό βήμα προς την εμπορική διάθεση υπηρεσιών NTN (Non- Terrestrial-Networks) στην Ευρώπη, πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα, μέσω του δικτύου της COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom. Για την υλοποίηση, το επίγειο

Cosmote: Αποστολή και λήψη SMS μέσω δορυφόρου, απευθείας από smartphone – Οικονομικός Ταχυδρόμος

Η Telekom, σε συνεργασία με τις Qualcomm και Skylo, ανακοίνωσαν την επιτυχημένη ολοκλήρωση των δοκιμών ανταλλαγής SMS μέσω γεωστατικού δορυφόρου (GEO). Οι δοκιμές αυτές, που αποτελούν σημαντικό βήμα προς την εμπορική διάθεση υπηρεσιών NTN (Non- Terrestrial-Networks) στην Ευρώπη, πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα, μέσω του δικτύου της COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom. Για την υλοποίηση, το επίγειο

Cosmote tv και Nova ενδέχεται να μην ανανεώσουν συμβόλαια ομάδων της Super League!

Photo Credits: INTIME Έρχονται αλλαγές με τον νέο χρόνο σε Comote tv και Nova Στοιχηματική εμπειρία… όπως θα ήθελες να είναι! Παίξε Νόμιμα - 21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ: ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ Άσχημα τα νέα για τη Super League, με τις δύο συνδρομητικές πλατφόρμες

Cosmote και Nova «δεν ανανεώνουν συμβόλαια» με ομάδες της SL1!

Τα τηλεοπτικά δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων αποτελούν βασικό έσοδο για τις ΠΑΕ της Ελλάδας, με τις συζητήσεις και τα συμβόλαια να απαιτούν πολύμηνες διαπραγματεύσεις με αμφότερες τις πλευρές, μέχρι να επέλθει η τελική συμφωνία. Ωστόσο, το τοπίο αναμένεται να υποστεί σημαντικές αλλαγές που δεν είναι υπέρ των ομάδων. Σύμφωνα με ρεπορτάζ που βλέπουν το φως

ΑΕΚ – Λεβαδειακός (22/12, 21:00, Cosmote Sport 1): Να κλείσει με νίκη το 2024 για μείνει στο -1 από την κορυφή

Eurokinissi STOIXIMAN SUPERLEAGUE Η ΑΕΚ υποδέχεται τον Λεβαδειακό στην OPAP Arena, για την 16η αγωνιστική της Stoiximan Super League (22/12, 21:00). Η Ένωση θέλει να συνεχίσει το νικηφόρο σερί της, μετά και την νίκη της με 1-0 κόντρα στον ΠΑΟΚ για τους «8» του Κυπέλλου Ελλάδας, για να παραμείνει σε απόσταση αναπνοής από την κορυφή

Ιαπωνική ομάδα ξεκινά έρευνα για να κάνει πραγματικότητα τη διαβίωση στη Σελήνη

Ένα ιαπωνικό πανεπιστήμιο και μια κατασκευαστική εταιρεία συνεργάστηκαν σε έρευνα για την ανάπτυξη ενός σεληνιακού ενδιαιτήματος που θα μπορεί να παράγει τεχνητή βαρύτητα, επιτρέποντας στους ανθρώπους να ζουν στη Σελήνη σε συνθήκες παρόμοιες με αυτές της Γης. Το Πανεπιστήμιο του Κιότο και η Kajima Corp. στοχεύουν στην κατασκευή ενός επίγειου πρωτοτύπου του «Neo Lunar Glass»

ΑΙΧΜΕΣ: Δεν θα ανανεώσουν συμβόλαια ομάδων διαμηνύουν Cosmote TV και Nova

Το τέλος του 2024 και ο ερχομός του 2025 σηματοδοτεί αλλαγές. Ξεκίνησαν στον ΟΤΕ και την Cosmote TV και έπεται  συνέχεια. Και σε άλλη μεγάλη εταιρεία οι αλλαγές δεν μπορούν να αποκλειστούν. Ο εσωτερικός ανταγωνισμός έχει ξεκινήσει. Στο ποδόσφαιρο, που συνδέεται και με τα ΜΜΕ, και την πολιτική, πριν από λίγο καρό έγινε μία συνάντηση

To τηλεοπτικό αθλητικό πρόγραμμα της Κυριακής 22 Δεκεμβρίου

Κυριακή σημαίνει αθλητισμός με το πρόγραμμα της ημέρας να περιλαμβάνει πολλές και σπουδαίες αναμετρήσεις. Αναλυτικά: Κυριακή, 22/12/2024 12:00 ΣΚΑΪ Παναχαϊκή – Καλαμάτα Super League 2 13:15 Novasports Prime Σπάρτα Ρότερνταμ – Άγιαξ Ολλανδικό Πρωτάθλημα 13:30 COSMOTE SPORT 4 HD Μπασκόνια – Μάλαγα ACB Liga Endesa 13:30 COSMOTE SPORT 3 HD Ρόμα – Πάρμα Serie A

Παναθηναϊκός – Athens Kallithea (22/12, 18:00, Cosmote Sport 1): Με… ευρωπαϊκό αέρα το «τριφύλλι» για να κλείσει νικηφόρα το 2024

INTIME STOIXIMAN SUPERLEAGUE Ο Παναθηναϊκός υποδέχεται την Athens Kallithea (22/12, 18:00, Cosmote Sport 1) στο ΟΑΚΑ για την 16η αγωνιστική της Stoximan Super League. Οι «πράσινοι» προέρχονται από τη νίκη – πρόκριση κόντρα στην Ντινάμο Μινσκ με το εμφατικό 4-0 και δείχνουν να βρίσκονται σε εξαιρετική κατάσταση. Θέλουν πάση θυσία το «τρίποντο» για να διατηρηθούν

Η Google επεκτείνει το ερευνητικό εργαλείο Gemini AI σε 40 γλώσσες

Η Google ανακοίνωσε ότι η εταιρεία επεκτείνει την τελευταία λειτουργία εμπεριστατωμένης έρευνας του Gemini σε 40 ακόμη γλώσσες. Η εταιρεία εγκαινίασε τη λειτουργία έρευνας σε βάθος νωρίτερα αυτό το μήνα, επιτρέποντας στους χρήστες του premium προγράμματος Google One AI να ξεκλειδώσουν ένα είδος βοηθού έρευνας με τεχνητή νοημοσύνη. Η λειτουργία σε βάθος λειτουργεί με μια

Φέτος τα Χριστούγεννα επιλέξτε δώρα που φροντίζουν την υγεία και το στιλ σας με τα Smartwatch της HUAWEI

Superman: Το πρώτο τρέιλερ κυκλοφόρησε και εντυπωσιάζει – Ξεπέρασε τις 250 εκατομμύρια προβολές, λέει ο Τζέιμς Γκαν Γάζα: Πέντε νεκροί, ανάμεσά τους δύο παιδιά, από ισραηλινό βομβαρδισμό σε σπίτι στον προσφυγικό καταυλισμό Νουσεϊράτ Secret Song: Συγκινήθηκε ο Θανάσης Βισκαδουράκης με το «Αγριολούλουδο» και τους φίλους του στη σκηνή Σαν σήμερα 22 Δεκεμβρίου: Το πείραμα του

Χριστούγεννα γεμάτα δώρα και φέτοςαπό την COSMOTE

Απεριόριστα data στο κινητό Απεριόριστη ομιλία προς όλους από το σταθερό Δωρεάν το COSMOTE TV Entertainment Pack BOX :Έκπτωση 4€ για παραγγελία φαγητού ή καφέ Μοναδικά δώραγια το κινητό, το σταθερό, την τηλεόραση και τις παραγγελίες φαγητού και καφέ, επιφυλάσσει και φέτος τα Χριστούγεννα η COSMOTE σε όλους τους συνδρομητές της. Δωρεάναπεριόριστα data στο κινητό

Ολυμπιακός – Λαμία (21/12, 19:00, Cosmote Sport 1): Η νέα χρονιά να τον βρει… στο ρετιρέ

INTIME STOIXIMAN SUPERLEAGUE Ο Ολυμπιακός υποδέχεται τη Λαμία (21/12, 19:00, Cosmote Sport 1) στο «Γ.Καραϊσκάκης» για την 16η αγωνιστική της Stoiximan Super League. Στόχος των «ερυθρόλευκων» είναι να κλείσει ιδανικά το 2024 απέναντι στην ουραγό της βαθμολογίας, ώστε η νέα χρονιά να τον βρει μόνο στο ρετιρέ της βαθμολογίας. Η ομάδα της Φθιώτιδας, από την

Share

Νέα ανάλυση που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη κατηγορεί το Facebook ότι δεν κατάφερε να εφαρμόσει τους ίδιους του τους κανόνες, προκειμένου να αποτρέψει καμπάνια παραπληροφόρησης από μια βιομηχανία πετρελαίου και φυσικού αερίου, γύρω από την κλιματική αλλαγή κατά τη διάρκεια των αμερικανικών προεδρικών εκλογών.

Η έκθεση, την οποία δημοσίευσε η βρετανική δεξαμενή σκέψης InfluenceMap, εντόπισε αύξηση των διαφημίσεων στα κοινωνικά δίκτυα από μεγάλη πετρελαϊκή εταιρεία, αλλά και από άλλες επιχειρήσεις του κλάδου, που είχαν στόχο να επηρεάσουν τον δημόσιο διάλογο γύρω από τις πολιτικές αντιμετώπισης της υπερθέρμανσης του πλανήτη.

Η InfluenceMap ανέφερε ότι σύμφωνα με την έρευνά της οι πετρελαιοβιομηχανίες πλέον δεν αρνούνται ευθέως την κλιματική κρίση, αλλά χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για να παρουσιάσουν το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο ως μέρος της λύσης.

Επιπλέον, η έκθεση εστιάζει στον φερόμενο ρόλο του Facebook στη διευκόλυνση της διασποράς ψευδών ισχυρισμών για την υπερθέρμανση του πλανήτη, μέσα από την επανειλημμένη αποτυχία του να εφαρμόσει τις ίδιες του τις πολιτικές για να σταματήσει τις ψευδείς διαφημίσεις.

«Παρά τη δημόσια υποστήριξη του Facebook προς τις δράσεις για την αποτροπή της κλιματικής αλλαγής, εξακολουθεί να επιτρέπει στην πλατφόρμα του να χρησιμοποιείται για τη διασπορά προπαγάνδας για τα ορυκτά καύσιμα», υποστηρίζει η έκθεση. «Το Facebook όχι απλώς εφαρμόζει ανεπαρκώς τις υπάρχουσες πολιτικές του για τις διαφημίσεις, αλλά είναι ξεκάθαρο ότι οι πολιτικές αυτές δεν είναι αντίστοιχες με την τεράστια ανάγκη για επιτακτική κλιματική δράση».

Η έκθεση διαπίστωσε ότι 25 οργανισμοί της βιομηχανίας πετρελαίου και φυσικού αερίου δαπάνησαν τουλάχιστον $9,5 εκατ. για να τοποθετήσουν στο αμερικανικό Facebook περισσότερες από 25.000 διαφημίσεις, οι οποίες συγκέντρωσαν περισσότερες από 431 εκατ. προβολές.

«Η βιομηχανία χρησιμοποιεί ένα εύρος τακτικών που είναι πολύ πιο εκλεπτυσμένες από την απλή άρνηση της κλιματικής αλλαγής. Ορισμένες από τις σημαντικότερες τακτικές που εντοπίστηκαν συμπεριλαμβάνουν την σύνδεση της χρήσης πετρελαίου και φυσικού αερίου με τη διατήρηση μιας καλής ποιότητας ζωής, την προώθηση των ορυκτών καυσίμων ως «πράσινων» και τη δημοσίευση των εθελοντικών δράσεων της βιομηχανίας για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής», επισημαίνει η έκθεση.

Επιπλέον, σημειώνει την αύξηση στις δαπάνες για διαφημίσεις στο Facebook αυξήθηκαν κατά τη διάρκεια του Ιουλίου του 2020, αμέσως μετά την ανακοίνωση ενός περιβαλλοντικού προγράμματος αξίας $2 τρισ. από τον τότε υποψήφιο για την προεδρία, Τζο Μπάιντεν, που περιλάμβανε την προώθηση της χρήσης καθαρών μορφών ενέργειας. Οι δαπάνες παρέμειναν υψηλές μέχρι και τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν τέσσερις μήνες αργότερα.

«Αυτό δείχνει ότι η βιομηχανία πετρελαίου και φυσικού αερίου χρησιμοποίησε στρατηγικά τις διαφημίσεις του Facebook και έχοντας πολιτικά κίνητρα», σημειώνει η έκθεση.

Η InfluenceMap αναφέρει ότι διαπίστωσε πως πέρσι εμφανίστηκαν στο Facebook 6.782 διαφημίσεις της βιομηχανίας ενέργειας που προωθούσαν τον ισχυρισμό ότι το φυσικό αέριο είναι πράσινο καύσιμο ή έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε άνθρακα, παρά το γεγονός ότι έρευνα του Διακυβερνητικού Πάνελ για την Κλιματική Αλλαγή υποστηρίζει το αντίθετο.

Επιπλέον, η δεξαμενή σκέψης υποστηρίζει ότι υπήρξε προσπάθεια μετατόπισης της ευθύνης για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα από τη βιομηχανία, στους απλούς πολίτες και τις καθημερινές τους συνήθειες.

Ακόμη, σημειώνει ότι η Διεθνής Υπηρεσία Ενέργειας υπολογίζει ότι οι παγκόσμιοι στόχοι για τη μείωση των εκπομπών στηρίζονται σε μεγάλο βαθμό στη μετατόπιση της βιομηχανίας ενέργειας σε πράσινες τεχνολογίες, ενώ μόλις το 8% της μείωσης μπορεί να προκύψει από τις αλλαγές των καταναλωτικών μας συνηθειών – συμπεριλαμβανομένης της μείωσης των πτήσεων.

Η InfluenceMap τονίζει ότι αν και το Facebook απομάκρυνε ορισμένες από αυτές τις διαφημίσεις εξαιτίας των ψευδών ισχυρισμών που συμπεριλάμβαναν, άφησε άλλες να κυκλοφορούν ανενόχλητα.

Το Facebook δήλωσε στον Guardian ότι έχει λάβει μέτρα απέναντι σε ορισμένες ομάδες που δημοσιεύουν διαφημίσεις υπέρ των ορυκτών καυσίμων και ότι έχει απορρίψει πολλαπλές διαφημίσεις επειδή δεν περιείχαν disclaimer που να αναφέρει ότι έχουν πολιτικό χαρακτήρα.