ΕΕΤΤ: Επιτέλους, τέλος στις αυθαίρετες χρεώσεις από τα 5ψήφια

Related

COSMOTE eValue: Νέα πιστοποίηση ISO για μια κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών

Πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers της TÜV NORD γίνεται η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ. «Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ανοίγοντας παράλληλα νέους

Mesh Wi-Fi Repeater για σύνδεση στο Speedport Smart Cosmote

Με τη συσκευή Speed Home WiFi (ΑΣΥΡΜΑΤΟΣ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΤΗΣ WIFI) επιτυγχάνεται συνεχές και αδιάλειπτο σήμα WiFi σε όλους τους χώρους χάρη στη τεχνολογία mesh. Έτσι, δημιουργείται ένα νέο ενοποιημένο WiFi δίκτυο που μπορεί να επεκταθεί με την προσθήκη και επιπλέον συσκευών που διαθέτουν mesh τεχνολογία .  Όλες οι συσκευές mesh επικοινωνούν μεταξύ τους αδιάλειπτα και στέλνουν

Όταν το ChatGPT μπαίνει στα προσωπικά μας μηνύματα: Μας διευκολύνει ή διαβρώνει την αυθεντικότητα;

FORTUNE GREECE 02/07/2025, 20:31 SHARE Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη μπαίνει όλο και πιο βαθιά στην προσωπική μας επικοινωνία, εγείρονται κρίσιμα ερωτήματα για την αυθεντικότητα, την εμπιστοσύνη και τον ρόλο της ανθρώπινης φωνής στις διαπροσωπικές σχέσεις. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στις διαπροσωπικές μας σχέσεις είναι πλέον πραγματικότητα — όχι μόνο σε επαγγελματικά e-mails, αλλά και

Ο πρώτος ποδοσφαιρικός αγώνας ρομπότ ήταν άβολος

Ο πρώτος ποδοσφαιρικός αγώνας ρομπότ ήταν άβολος FORTUNE GREECE 02/07/2025, 20:01 SHARE **CHINESE MAINLAND, HONG KONG, MACAU AND TAIWAN OUT** Robot players from Tsinghua University and China Agricultural University compete during an AI-powered robot football match in Beijing, China, 28 June, 2025. (Photo by cnsphoto / Imaginechina via AFP) Photo: AFP Στην Κίνα διεξήχθη το

COSMOTE eValue: Κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών με νέα πιστοποίηση ISO

Διαβάζεται σε 2' Η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα με πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers 02 Ιουλίου 2025 16:46 Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Μοναδικές εμπειρίες, πολυάριθμα προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, χάρη στη δύναμη της TELEKOM Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους1 τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο

COSMOTE TV: Ο Dexter και όλες οι σειρές που θα δούμε τον Ιούλιο

Ένας δυναμικός Ιούλιος γεμάτος πρεμιέρες, νέες σειρές και σεζόν μάς περιμένει στην COSMOTE TV. Το «Dexter: Resurrection», η πολυαναμενόμενη επιστροφή του εμβληματικού «Dexter», έρχεται τον Ιούλιο αποκλειστικά στην COSMOTE TV, εγκαινιάζοντας ένα νέο κεφάλαιο στη σκοτεινή ιστορία του δημοφιλούς serial killer. Το all-star cast της σειράς, εκτός από τον βραβευμένο με Χρυσή Σφαίρα Μάικλ Σ.

Magenta Moments: Τι προσφέρει το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της Cosmote Telekom

Ένα νέο πρόγραμμα επιβράβευσης για τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες ανακοίνωσε η COSMOTE TELEKOM. Ο λόγος για το Magenta Moments, το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU και φέρνει νέα προνόμια και εμπειρίες, όπως δώρα, διαγωνισμούς, καθώς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο

Αποδυναμωμένο το κριτικό πνεύμα των φοιτητές που χρησιμοποιούν το ChatGPT σύμφωνα με νέα έρευνα

Η Jocelyn Leitzinger που διδάσκει Εμπόριο και Κοινωνία στο Πανεπιστήμιο του Ιλινόι εκτιμά ότι περίπου οι μισοί από τους 180 φοιτητές της έχουν χρησιμοποιήσει ChatGPT κατά ανάρμοστο τρόπο κατά το τελευταίο εξάμηνο – ακόμη και στις περιπτώσεις που έπρεπε να γράψουν για θέματα ηθικής που συνδέονται με την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI). Όταν η καθηγήτρια ζήτησε

COSMOTE eValue: Κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών με νέα πιστοποίηση ISO

Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης, ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και

Στην Cosmote TV η κλήρωση του πρωταθλήματος της Super League

H Super League ανακοίνωσε ότι η κλήρωσης του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου στον Άλιμο. Η διαδικασία μέσω της οποίας θα προκύψει το πρόγραμμα της νέας σεζόν θα προβληθεί ζωντανά από την Cosmote TV. Η ανακοίνωση αναφέρει: «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου και

Cosmote Telekom: Ενα νέο σύμπαν υπηρεσιών για τους συνδρομητές της

Περισσότερη Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) στα δίκτυα και τις υπηρεσίες της, περιλαμβάνει η νέα στρατηγική της Cosmote Telekom, η οποία είναι βασισμένη στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Ομίλου Telekom, με κυρίαρχη θέση στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Η πρόσφατη επίσημη ένταξη της Cosmote στο “οικοσύστημα” του παγκόσμιου brand Telekom, φέρνει άμεσα και στους Έλληνες συνδρομητές μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες, όπως η  πρόσβαση στον ψηφιακό βοηθό Perplexity, που θα κάνει κρατήσεις

Η Microsoft θέλει να δημιουργήσει τον «super γιατρό» – Μπορεί η ΑΙ να σώσει την Υγεία;

FORTUNE GREECE 01/07/2025, 20:00 SHARE Question for AI on tablet screen. What is the role of. AI in personalised healthcare? (Photo by WLADIMIR BULGAR/SCIENCE PHOTO LI / WBU / Science Photo Library via AFP) Photo: AFP Η Microsoft προκαλεί σεισμό στον χώρο της Υγείας με την αποκάλυψη ότι το νέο σύστημα ιατρικής ΤΝ ξεπερνά τους

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου FORTUNE GREECE 01/07/2025, 19:30 SHARE (COMBO) This combination of pictures created on September 13, 2023 shows (From top L) Sam Altman, CEO of OpenAI, arrives for a US Senate bipartisan Artificial Intelligence (AI) Insight Forum at the US

Η Vodafone στρέφεται στο διάστημα για να διασφαλίσει την ευθυγράμμιση κεραιών κινητής του δικτύου της

Η Vodafone αξιοποιεί τη δορυφορική τεχνολογία για να αντιμετωπίσει μία από τις βασικές προκλήσεις του κλάδου: να εξασφαλίσει ότι οι κεραίες 4G και 5G παραμένουν απόλυτα ευθυγραμμισμένες ώστε να προσφέρουν στους πελάτες το καλύτερο σήμα κινητής τηλεφωνίας. Οι κεραίες που δεν είναι σωστά ευθυγραμμισμένες είτε λόγω καιρικών φαινομένων ή σεισμικής δραστηριότητας, μπορούν να επηρεάσουν την

Share

Σε τροποποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) προέβη στις 17 Φεβρουαρίου 2020, η Ολομέλεια της ΕΕΤΤ, με στόχο να διασφαλίζεται η ρητή συγκατάθεση του χρήστη για τη λήψη των συγκεκριμένων υπηρεσιών και να αποφεύγονται αυθαίρετες χρεώσεις χρηστών. Επισημαίνεται ότι, το τελευταίο διάστημα είχε παρατηρηθεί αύξηση σχετικών καταγγελιών χρηστών.

Σύμφωνα με την τροποποίηση, ο χρήστης που επιθυμεί να εγγραφεί σε μια ΥΠΠ, με ή χωρίς συνδρομή:

  • Αφού καταχωρήσει τον τηλεφωνικό αριθμό του σε συγκεκριμένο διαδικτυακό τόπο, πρέπει να λάβει άμεσα από την εταιρεία που παρέχει την ΥΠΠ μήνυμα SMS, μέσω του οποίου να ενημερώνεται για το όνομα και το κόστος της υπηρεσίας, τη γραμμή βοήθειας, καθώς και την επωνυμία της εταιρείας.
  • Στη συνέχεια, πρέπει να αποστείλει τη συγκατάθεσή του, μέσω ατελούς μηνύματος SMS, εντός 5 λεπτών από τη χρονική στιγμή αποστολής του αρχικού μηνύματος. Σε περίπτωση που το μήνυμα συγκατάθεσης δεν αποσταλεί εντός του χρονικού ορίου των 5 λεπτών, η εγγραφή ακυρώνεται.
  • Μέχρι την αποστολή του παραπάνω μηνύματος, δεν χρεώνεται για την ΥΠΠ.

Σημειώνεται ότι, η ΕΕΤΤ είχε διεξαγάγει δημόσια διαβούλευση για το θέμα. Οι παραπάνω ρυθμίσεις θα τεθούν σε ισχύ με τη δημοσίευση της απόφασης της ΕΕΤΤ στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Επίσης, η ΕΕΤΤ συστήνει στους καταναλωτές:

  • Πριν την καταχώρηση του τηλεφωνικού αριθμού τους σε διαδικτυακούς τόπους για να εγγραφούν σε ΥΠΠ, να διαβάζουν προσεκτικά τους όρους και το κόστος. Το ίδιο ισχύει και για υπηρεσίες που προσφέρονται ή διαφημίζονται μέσω ηλεκτρονικών/έντυπων ΜΜΕ.
  • Να διαβάζουν προσεκτικά τους όρους διαφημιστικών καταχωρήσεων και να ελέγχουν εάν αφορούν σε συνδρομητική υπηρεσία ή υπηρεσία που ολοκληρώνεται σε περισσότερα από ένα SMS κ.λπ.
  • Να ενημερωθούν από τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας που είναι συνδρομητές για τη δυνατότητα φραγής χρεώσιμων εισερχόμενων μηνυμάτων SMS από σύντομους πενταψήφιους κωδικούς. Επίσης, μπορούν να ενεργοποιήσουν τη φραγή μέσω των εφαρμογών που διαθέτουν οι πάροχοι.
  • Να επικοινωνήσουν άμεσα με την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στην οποία είναι συνδρομητές, σε περίπτωση που είτε διαπιστώσουν αδικαιολόγητες χρεώσεις στον λογαριασμό του κινητού τηλεφώνου ή αδικαιολόγητη μείωση του υπολοίπου στο καρτοκινητό, είτε λάβουν μηνύματα SMS από πενταψήφιους κωδικούς, που αναφέρονται σε εγγραφή σε ΥΠΠ, χωρίς δική τους ενέργεια/συγκατάθεση.

Υπενθυμίζεται ότι οι ΥΠΠ είναι υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης, μέσω συγκεκριμένων αριθμοσειρών, και αφορούν σε ψηφοφορίες, διαγωνισμούς, αγορές (π.χ. ‘κατέβασμα’ παιχνιδιών, ringtone, video), παιχνίδια από την τηλεόραση με συμμετοχή μέσω τηλεφώνου, υπηρεσίες πληροφόρησης (π.χ. καιρός), αστρολογία/χαρτομαντεία, υπηρεσίες ενηλίκων κ.ά.