GenZ, η γενιά που ψηφίζει ψηφιακές πληρωμές και φυσικά καταστήματα

Related

Αθλητικές μεταδόσεις με ευρωπαϊκές «μάχες» ελληνικών ομάδων (πρόγραμμα)

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας: 18:00 Novasports Start WTA 250 Τένις 20:00 Novasports Start WTA 250 Τένις 20:00 ΕΡΤ News Ιταλία – Λετονία Μπάσκετ Τουρνουά Ακρόπολις 21:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP 250 Γουίνστον-Σάλεμ Δείτε ακόμη: Δείτε live τον αγώνα μπάσκετ Λετονία-Ελλάδα για το Τουρνουά Ακρόπολις 21:00 COSMOTE SPORT 1 HD Παναθηναϊκός – Σάμσουνσπορ UEFA

Η λειψυδρία που “μπλόκαρε” επένδυση στη ρόδο, το brand cosmote που δίνει τη θέση του στο «Τ» και το ακίνητο “φάντασμα” με τις πολλές...

Προχωρούν οι επενδύσεις της Hellenic Properties στο Μαρούσι Με σταθερό ρυθμό προχωρεί η κατασκευή του MOB One, του νέου γραφειακού συγκροτήματος της Hellenic Properties στο Μαρούσι. Οι εργασίες αυτήν την περίοδο επικεντρώνονται στα υπόγεια επίπεδα, όπου κατασκευάζονται οι πλάκες και τα υποστυλώματα, ολοκληρώνονται οι στεγανοποιήσεις και ενσωματώνονται υποδομές που ανταποκρίνονται στα διεθνή πρότυπα LEED, διαμορφώνοντας

Πώς να διαγράψετε γρήγορα το ιστορικό σας στο chatgpt πριν να είναι αργά

Χρησιμοποιείς το ChatGPT καθημερινά για δουλειά ή προσωπικές ερωτήσεις; Έχεις αναρωτηθεί πού καταλήγει όλο αυτό το ιστορικό συνομιλιών; Από προεπιλογή, οι συζητήσεις σου αποθηκεύονται, γεμάτες με δεδομένα που ίσως δεν θέλεις να παραμένουν στο cloud. Η καλή είδηση; Μπορείς να τα διαγράψεις όλα σε δευτερόλεπτα, είτε από το κινητό είτε από τον υπολογιστή σου. Ακολουθεί

Cosmote telekom: χορηγός ονοματοδοσίας του ΟΑΚΑ έως το 2030

Το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) και ο περιβάλλων χώρος του αποκτούν νέα ταυτότητα, καθώς μετονομάζονται σε TELEKOM CENTER Athens. Η αλλαγή οφείλεται στη συμφωνία χορηγίας ονοματοδοσίας με την COSMOTE TELEKOM, η οποία θα έχει διάρκεια πέντε ετών, έως το 2030. Το συγκρότημα περιλαμβάνει το ανακαινισμένο κλειστό γήπεδο, τις προπονητικές εγκαταστάσεις

«ρομπότ εγκυμοσύνης»: Η Κίνα αλλάζει τους κανόνες της αναπαραγωγής – το μέλλον που τρομάζει και συναρπάζει

Η Κίνα φέρνει την επανάσταση στον τομέα της αναπαραγωγής, καθώς μία από τις κορυφαίες εταιρείες της, η Kaiwa Technology, βρίσκεται σε αγώνα δρόμου για την κατασκευή του πρώτου στον κόσμο ρομπότ εγκυμοσύνης. Η ανακοίνωση, που έγινε στο Παγκόσμιο Συνέδριο Ρομπότ 2025, έχει προκαλέσει παγκόσμιο σάλο και έντονη συζήτηση, καθώς το project αγγίζει τις πιο ευαίσθητες

«telekom center athens»: πόσα εκατομμύρια θα λάβει ο παναθηναϊκός από το deal για το γήπεδο

FORTUNE GREECE 20/08/2025, 14:20 SHARE STOIXIMAN GBL 2024-2025 / ΠΡΩΤΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ/ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. (ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI) Photo: Eurokinissi Η COSMOTE TELEKOM επενδύει στην ονοματοδοσία του ΟΑΚΑ, δίνοντας οικονομική ώθηση στην ελληνική ομάδα και φέρνοντας νέα πρότυπα συνεργασιών στην EuroLeague. Σε συμφωνία-ορόσημο για τα ελληνικά μπασκετικά δεδομένα προχώρησε ο Παναθηναϊκός, εξασφαλίζοντας συνολικά άνω των

Cosmote telekom: μετονομάζει το κλειστό του ΟΑΚΑ σε «telekom center athens»

Σε μια ιστορική συμφωνία, το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) αλλάζει επίσημα όνομα, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή ως TELEKOM CENTER Athens και το γήπεδο των «Πρασίνων» να εντάσσεται στη λίστα των μεγάλων γηπέδων σε όλον τον κόσμο που φέρουν το σήμα του brand «Τ». Τη μετονομασία συνοδεύει μία στρατηγική συνεργασία της

Η White veil και Η cosmote telekom ενώνουν τις δυνάμεις τους

Η White Veil και η COSMOTE TELEKOM ενώνουν τις δυνάμεις τους. Η White Veil, εταιρεία του Ομίλου Γιαννακόπουλου, και η COSMOTE TELEKOM ανακοινώνουν τη στρατηγική τους συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας το σύνολο του συγκροτήματος του Κλειστού Γηπέδου Μπάσκετ του ΟΑΚΑ, μετονομάζεται σε TELEKOM CENTER Athens μέχρι το 2030. Η συμφωνία αυτή σηματοδοτεί την έναρξη

Telekom center athens το νέο όνομα του κλειστού γηπέδου μπάσκετ του ΟΑΚΑ – Η Cosmote telekom χορηγός ονοματοδοσίας

TELEKOM CENTER Athens θα ονομάζεται πλέον το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) και ο περιβάλλων χώρος του, καθώς η COSMOTE TELEKOM είναι χορηγός ονοματοδοσίας για 5 χρόνια, έως το 2030. Ο εμβληματικός αυτός χώρος εξελίσσεται σε ένα από τα πιο σημαντικά κέντρα αθλητισμού και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα. Το TELEKOM CENTER Athens

Telekom center athens | ειδήσεις για την οικονομία

Telekom Center Athens το νέο όνομα του Κλειστού Γηπέδου Μπάσκετ του ΟΑΚΑ – Η Cosmote Telekom χορηγός ονοματοδοσίας Το TELEKOM CENTER Athens περιλαμβάνει το πλήρως ανακαινισμένο κλειστό γήπεδο μπάσκετ, τις συνδεδεμένες με αυτό προπονητικές εγκαταστάσεις, βοηθητικά κτίρια και όλον τον περιβάλλοντα χώρο, συμπεριλαμβανομένου του Parking Ρ5 όπου πραγματοποιούνται πολιτιστικές εκδηλώσεις. newsroom 20 Αυγούστου, 2025

«αμερική, επιστρεψαμε! Τι γίνεται, tiktok;» Ο Λευκός οίκος απέκτησε επίσημο λογαριασμό στη δημοφιλή εφαρμογή

Ο Λευκός Οίκος απέκτησε επίσημο λογαριασμό στο TikTok χθες, Τρίτη, με στόχο να περάσει τα μηνύματα του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στους περισσότερους από 170 εκατομμύρια χρήστες του μέσου κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ. Ο Τραμπ θεωρεί ότι η δημοφιλής εφαρμογή τον βοήθησε να κερδίσει την υποστήριξη των νεαρών ψηφοφόρων στις προεδρικές εκλογές του 2024. Ωστόσο

Telekom CENTER athens – Η cosmote telekom χορηγός ονοματοδοσίας στο σύνολο του συγκροτήματος του κλειστού γηπέδου μπάσκετ του ΟΑΚΑ

TELEKOM CENTER Athens θα ονομάζεται πλέον το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) και ο περιβάλλων χώρος του, καθώς η COSMOTE TELEKOM είναι χορηγός ονοματοδοσίας για 5 χρόνια, έως το 2030. Ο εμβληματικός αυτός χώρος εξελίσσεται σε ένα από τα πιο σημαντικά κέντρα αθλητισμού και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα. Το TELEKOM CENTER Athens

Λούτρινα παιχνίδια που μιλούν με τεχνητή νοημοσύνη – Η νέα μόδα που μπαίνει στα παιδικά δωμάτια

Μπορούν τα λούτρινα παιχνίδια να αντικαταστήσουν όχι μόνο την οθόνη, αλλά και τον γονιό; Η απάντηση φαίνεται να έρχεται μέσα από μια νέα γενιά «έξυπνων» παιχνιδιών που κρύβουν στο εσωτερικό τους chatbots με τεχνητή νοημοσύνη. Η αμερικανική εταιρεία Curio λανσάρει λούτρινα με φωνητική συσκευή Wi-Fi, συνδεδεμένη με γλωσσικά μοντέλα ΑΙ που συνομιλούν με παιδιά από

Cosmote telekom: στην ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2

Η COSMOTE TELEKOM φέρνει την εμπειρία του AI στα χέρια όλων διαθέτοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2. Η COSMOTE TELEKOM φέρνει την εμπειρία της Τεχνητής Νοημοσύνης στα χέρια όλων διαθέτοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2, δύο υψηλής ποιότητας, προσιτές

Share

GenZ, η γενιά που ψηφίζει ψηφιακές πληρωμές και φυσικά καταστήματα

Tι έδειξε η έρευνα που ανέθεσε η Visa στο Ινστιτούτο της ΕΣΕΕ.

Η ψηφιακή γενιά απολαμβάνει τα ψώνια τόσο online όσο και σε φυσικά καταστήματα, δεν είναι τόσο προσηλωμένη όσο θα περίμενε κανείς σε αγορές μέσω social media και προτιμά τις ψηφιακές πληρωμές για μεγαλύτερη ασφάλεια.

Τα παραπάνω αποτελούν τάσεις που ανέδειξε η έρευνα, που ανατέθηκε από τη Visa στο Ινστιτούτο της ΕΣΕΕ, στο πλαίσιο της οποίας μελετήθηκε η συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών ηλικίας 17-30 ετών. Πρόκειται για τη γενιά που δημιουργεί τις νέες τάσεις στην αγορά γι’ αυτό η συμπεριφορά της βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής του εμπορικού κόσμου που αναζητά ψηφιακά εργαλεία για να ανταποκριθεί. Τα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα δείχνουν ότι η γενιά που περνά τον περισσότερο χρόνο της online βασίζεται στην ατομική έρευνα για τις αγορές της, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να ακολουθούν με μικρότερη ένταση ενώ οι αγορές από διεθνή marketplaces δεν έχουν συστηματικό χαρακτήρα, όπως θα περίμενε κανείς.

Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (56%) συνδυάζουν αγορές τόσο από το διαδίκτυο όσο και στα φυσικά καταστήματα και σχεδόν 8 στους 10 χρησιμοποιούν κυρίως τις ψηφιακές πληρωμές, ενώ τα μετρητά εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται από περίπου 40% όσων επιλέγουν να ψωνίζουν στα φυσικά καταστήματα.

Είναι επίσης ενδεικτικό ότι την περίοδο των εκπτώσεων 32% των εκπροσώπων της Gen Z έκαναν τα ψώνια τους σε φυσικά καταστήματα και 21% επέλεξαν τις online αγορές ενώ υπάρχει κι ένα 4% που λέει ότι δεν ψωνίζει στις εκπτώσεις. Είναι επίσης αξιοσημείωτο ότι το 72% όσων ψώνισαν από φυσικά καταστήματα επέλεξε να πληρώσει με κάρτα και 7% με ψηφιακό πορτοφόλι, του οποίου το μερίδιο αυξάνεται συστηματικά.

Η νέα γενιά επιλέγει ψηφιακές πληρωμές για μεγαλύτερη ασφάλεια, ειδικά για ποσά πάνω από 20 ευρώ.

Η έρευνα υπογραμμίζει επίσης την αυξανόμενη τάση για διαδικτυακές αγορές από τη Gen Z, με το 28% των ερωτηθέντων να ψωνίζει με αυτόν τον τρόπο μία ή περισσότερες φορές την εβδομάδα και το 42% μία ή δύο φορές το μήνα. Αν και το 38% τείνει να ψωνίζει μέσω των social media, αυτό δεν γίνεται συστηματικά. Πάντως προτιμούν το Instagram και ακολουθεί το Facebook.

Επίσης, αν και δεν ψωνίζουν συχνά στα σούπερ μάρκετ, όταν το κάνουν πάνε στα φυσικά καταστήματα. Οι 7 στους 10 δεν κάνουν ποτέ online τα ψώνια του σούπερ μάρκετ, αντίθετα, πάνω από 8 στους 10 πηγαίνουν οι ίδιοι στα καταστήματα των αλυσίδων. Επίσης, πέρα από τα προϊόντα σούπερ μάρκετ και τα καλλυντικά είναι προϊόντα που αγοράζονται από τη συγκεκριμένη γενιά από φυσικά καταστήματα, με ποσοστό 55% να δηλώνει ότι δεν ψωνίζει online τα συγκεκριμένα είδη. Αντίθετα, η Gen Z πριμοδοτεί το delivery επιλέγοντας διαδικτυακές αγορές έτοιμων φαγητών, με το 37% να αγοράζει online φαγητό μία ή περισσότερες φορές μέσα στην εβδομάδα.

Εν κατακλείδι, η Gen Z αλλάζει τις τάσεις στην αγορά όπως τόνισε χθες η Sevi Vassileva, Γενική Διευθύντρια της Visa για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα και Ισραήλ. Η Gen Z αλλάζει και τα μοντέλα πληρωμών επιταχύνοντας τη μετάβαση σε εύκολες και ασφαλείς λύσεις. Σύμφωνα με την έρευνα ενώ κάρτες και μετρητά προτιμώνται σχεδόν εξίσου για συναλλαγές έως 20 ευρώ, οι ψηφιακές πληρωμές έχουν σημαντικό προβάδισμα για ποσά από 21 ευρώ και άνω. Επιλέγονται από το 75% για αγορές μεταξύ 21-50 ευρώ (έναντι 25% που προτιμά τα μετρητά), με το ποσοστό αυτό να αυξάνεται στο 82% για τις αγορές μεταξύ 51–100 ευρώ και στο 84% για αγορές άνω των 100 ευρώ.

Όπως εξήγησε ο Νίκος Πετράκης, Country Manager της Visa στην Ελλάδα, η Gen Z διαμορφώνει το μέλλον του εμπορίου και η Visa είναι εδώ για να προσφέρει εμπειρίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες της. “Με καινοτόμες και ασφαλείς λύσεις πληρωμών, στοχεύουμε να κάνουμε τις αγορές τους όχι μόνο άνετες, αλλά και ευχάριστες. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον απρόσκοπτων και ασφαλών αγορών που ανταποκρίνεται στις αξίες και τις φιλοδοξίες της Gen Z και βοηθά τις επιχειρήσεις να παραμείνουν ανταγωνιστικές”, σημείωσε μεταξύ άλλων.