Τα 2/3 των καταναλωτών κάνουν online τις εορταστικές αγορές

Related

Η Φόνισσα: Σε πρώτη πανελλήνια μετάδοση στην COSMOTE TV

Η απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα «Φόνισσα», σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα, έρχεται σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV, την Κυριακή 21/4 στις 22:00, στο COSMOTE CINEMA 2HD. Λίγα λόγια για την ταινία Η Φόνισσα αποκλειστικά στην COSMOTE TV Το σενάριο της ταινίας υπογράφει η Κατερίνα Μπέη, ενώ την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Παρασκευής 19 Απριλίου

Η μεγάλη μάχη της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού κόντρα στην Ναντ για τα ημιτελικά του UEFA Youth League, ο αγώνας του Παναθηναϊκού με το Περιστέρι για το TOP-6 της Basket League και η αναμέτρηση του Στέφανου Τσιτσιπά με τον Φακούντο Ντίας Ακόστα για τα προημιτελικά του Barcelona Open, ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις…

Όλες οι οικιακές συσκευές μετατρέπονται σε έξυπνα διασυνδεδεμένες με οθόνες με ενημέρωση στο χρήστη

Τον τρόπο που η διασύνδεση μεταξύ πολλαπλών συσκευών, αλλά και τα χαρακτηριστικά των εντοιχισμένων προϊόντων, θα αλλάξουν την καθημερινή ζωή στο σπίτι παρουσιάζει η Samsung Electronics στην EuroCucina 2024 στο Μιλάνο, που είναι από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις για την κουζίνα. Οι έξυπνες διασυνδεδεμένες οικιακές συσκευές, όπως επισημαίνεται μεταξύ άλλων, διαθέτουν το SmartThings 3D Map…

Η Samsung Electronics παρουσιάζει το συνδεδεμένο τρόπο ζωής και τις νέες εντοιχισμένες συσκευές στην EuroCucina 2024

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε την παρουσίαση της νέας premium κουζίνας και του νέου τρόπου ζωής που φέρνει στην EuroCucina 2024. Η εκδήλωση, που πραγματοποιείται στο Μιλάνο από τις 16 έως τις 21 Απριλίου στο Rho Fiera Milano, είναι μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις για την κουζίνα. Κατά τη διάρκειά της, η Samsung…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (19-04-2024)

Η μεγάλη μάχη της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού κόντρα στην Ναντ για τα ημιτελικά του UEFA Youth League, ο αγώνας του Παναθηναϊκού με το Περιστέρι για το TOP-6 της Basket League και η αναμέτρηση του Στέφανου Τσιτσιπά με τον Φακούντο Ντίας Ακόστα για τα προημιτελικά του Barcelona Open, ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις…

Ξεκίνησε η διάθεση των εισιτηρίων για συνέδρους και επισκέπτες στην eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2024

 Verticom, διοργανώτρια της eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024, ανακοίνωσε ότι τα εισιτήρια της διοργάνωσης είναι διαθέσιμα για τους επισκέπτες της έκθεσης, καθώς και για τους συνέδρους, που θέλουν να παρακολουθήσουν τα διεθνή συνέδρια. Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από την…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Η μεγάλη μάχη της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού κόντρα στην Ναντ για τα ημιτελικά του UEFA Youth League, ο αγώνας του Παναθηναϊκού με το Περιστέρι για το TOP-6 της Basket League και η αναμέτρηση του Στέφανου Τσιτσιπά με τον Φακούντο Ντίας Ακόστα για τα προημιτελικά του Barcelona Open, ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της…

9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών: Κυβερνοασφάλεια και Τεχνητή Νοημοσύνη στο μικροσκόπιο

Οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις του μετασχηματισμού που φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη και η τομή της με την Κυβερνοασφάλεια βρέθηκαν στο επίκεντρο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, και συγκεκριμένα σε συζήτηση όπου συμμετείχε η Αντιπρόεδρος ΔΣ της Vodafone Ελλάδας, Μαρία Σκάγκου, καθώς και ο νέος διοικητής της Εθνικής Αρχής Κυβερνοασφάλειας, Μιχάλης Μπλέτσας. Όπως τόνισε…

Η Google απέλυσε 28 εργαζόμενους που ζήτησαν να τερματιστεί σύμβαση με το Ισραήλ

Η Google απέλυσε 28 εργαζομένους της που συμμετείχαν σε μια κινητοποίηση την Τρίτη (16.04.2024) στην οποία οι διαδηλωτές ζητούσαν από την εταιρεία να λήξει μια σύμβαση με τον στρατό και την κυβέρνηση του Ισραήλ. Η Google να κατηγορεί τους εν λόγω εργαζομένους που διαδήλωσαν κατά του Ισραήλ ότι εμπόδισαν τους συναδέλφους τους να πάνε στον…

Η «Φόνισσα» σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Η απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα «Φόνισσα», σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα, έρχεται σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV, την Κυριακή 21/4 στις 22:00, στο COSMOTE CINEMA 2HD. Η ταινία που αποτελεί μια συμπαραγωγή της COSMOTE TV εκτυλίσσεται σε ένα δυστοπικό νησί της Ελλάδας γύρω στο 1900. Πρωταγωνίστρια της…

Οι προκρίσεις Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ στα ημιτελικά του UEFA Europa Conference League «κρίνονται» στην COSMOTE TV

H προημιτελική φάση των UEFA Europa League και UEFA Europa Conference League ολοκληρώνεται στην COSMOTE TV απόψε, Πέμπτη 18/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα μεταδώσουν αποκλειστικά τις κρίσιμες ρεβάνς του Ολυμπιακού και του ΠΑΟΚ, καθώς και όλα τα υπόλοιπα ματς από τις δύο διοργανώσεις. Η δημοσιογραφική ομάδα της COSMOTE TV θα βρίσκεται στην «καρδιά» των εξελίξεων για να μεταφέρει το πλούσιο ρεπορτάζ από τις αναμετρήσεις της βραδιάς. Facebook Comments

Δείτε τους αγώνες του Παναθηναϊκού με προσφορά* γνωριμίας Cosmote TV

Η Stoiximan σας δίνει την ευκαιρία να δείτε δωρεάν* τους αγώνες τoυ Παναθηναϊκού στην Cosmote TV, με μοναδική προσφορά* γνωριμίας!Τώρα η Stoiximan σε υποδέχεται με μία εκπληκτική ΤΡΙΠΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ* Γνωριμίας!Ο Παναθηναϊκός είναι στη μάχη του τίτλου στη Stoiximan Superleague κι έχει σημαντικές πιθανότητες για να κατακτήσει την πρωτιά και το πολυπόθητο τρόπαιο. Επιπλέον, έχει προκριθεί…

Ολυμπιακός & ΠΑΟΚ με Super Ενισχυμένες, Stoiximan Master, Missions & ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*με Cosmote TV!

Agones team 18/4/2024 15:05 Η πιο μεγάλη ώρα για Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ έφτασε και το προϊόν της Stoiximan είναι συναρπαστικό!Σε ευρωπαϊκούς ποδοσφαιρικούς ρυθμούς η Stoiximan και με μία Προσφορά* Γνωριμίας που δεν χάνεται με ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*:● 1 μήνα Cosmote TV ● Δώρο* χωρίς κατάθεση● Πολλές Εκπλήξεις*Με Cosmote TV λοιπόν για να μη χάσεις κανένα παιχνίδι…

Η Huawei διοργάνωσε διάσκεψη για τους Ευρωπαίους εταίρους της

Η Huawei, κορυφαία εταιρεία στον τομέα Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ), διοργάνωσε το πρώτο Huawei European Partner Conference 2024, στις 10-11 Απριλίου στο Κόμο της Ιταλίας, με προσκεκλημένους συνεργάτες της από όλη την Ευρώπη. Το συνέδριο με τίτλο «Grow Together, Win the Future» παρακολούθησαν περισσότεροι από 1000 Ευρωπαίοι εταίροι. Στο πλαίσιο του συνεδρίου έγιναν παρουσιάσεις…

Ένα συναρπαστικό ντοκιμαντέρ ρίχνει φως στα “Μυστικά του Ολύμπου”

Με υψόμετρο 2.917 μέτρων, ο Όλυμπος είναι η υψηλότερη κορυφή βουνού στην Ελλάδα. Σήμερα, είναι διάσημος για την εξαιρετική βιοποικιλότητα και πλούσια χλωρίδα του, ενώ παραμένει το πιο δημοφιλές βουνό της Ελλάδας για πεζοπόρους, ορειβάτες και αναρριχητές, προσελκύοντας κάθε χρόνο χιλιάδες επισκέπτες από όλο τον πλανήτη, που θέλουν να ανακαλύψουν το μυθικό βουνό. Αυτοί οι…

Share

Οι online αγορές έχουν συγκεντρώσει την προτίμηση των καταναλωτών από την έναρξη της πανδημίας και μέχρι σήμερα, τάση που θα συνεχιστεί καθ’ όλη την εορταστική περίοδο. Πάνω από τα δυο τρίτα των καταναλωτών, το 67%, απαντά ότι σκοπεύει να κάνει τις αγορές του φέτος online.

Το 60%, ωστόσο, δεν θα παραλείψει να επισκεφτεί και τα φυσικά καταστήματα, στροφή προς μια πολυκαναλική αντιμετώπισηΑρκετοί από τους καταναλωτές, μάλιστα, δηλώνουν ότι θα ψωνίσουν από το κινητό τους, είτε μέσω εφαρμογών (ποσοστό 24%), είτε μέσω ιστοσελίδων (ποσοστό 20%). Παρά την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, όμως, το 60% των πολιτών απαντά ότι θα κάνει και κάποιες από τις αγορές αυτοπροσώπως, αποδεικνύοντας πως τα φυσικά καταστήματα κάθε άλλο παρά έχουν εξαφανιστεί.

Σύμφωνα με έρευνα, την οποία πραγματοποίησε για λογαριασμό της SAP η εταιρεία Dynata, το υψηλό ποσοστό των καταναλωτών, που σκοπεύει να επισκεφτεί και τα φυσικά καταστήματα, αναδεικνύει τη στροφή προς μια πολυκαναλική αντιμετώπιση της λιανικής.

Καθώς οι καταναλωτές διανύουν αυτήν την χωρίς προηγούμενο εορταστική περίοδο, ο βασικός προβληματισμός τους, σε ποσοστό 39%, έχει να κάνει με τη δυσκολία να βρουν τα προϊόντα που θέλουν. Ως λύση, ποσοστό 20% εξ αυτών θεωρεί την παροχή άμεσης βοήθειας από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, με το online chat να βρίσκεται πρώτο στις προτιμήσεις (σε ποσοστό 32%) για την επικοινωνία με τα brands.

Εξυπηρέτηση μέσω bot

Ακολουθεί η τηλεφωνική επικοινωνία και η προσωπική επαφή (με ποσοστό 24% έκαστο). Όπως δήλωσαν δυο στους τρεις καταναλωτές (ποσοστό 65%) δεν τους ενδιαφέρει αν θα ανοίξουν διάλογο με άνθρωπο ή με bot, αρκεί να πάρουν γρήγορα απάντηση στο ερώτημα τους.

Η ταχύτητα απόκρισης ήταν, μάλιστα, ο σπουδαιότερος παράγοντας για μια επιτυχημένη διάδραση με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μιας εταιρίας, σύμφωνα με το 60% όσων συμμετείχαν σ΄ αυτή την έρευνα.     

“Με την άνοδο των ψηφιακών καναλιών και των επιλογών αυτο-εξυπηρέτησης, οι αγοραστικές συνήθειες έχουν γίνει πλέον περισσότερο πολύπλοκες και οι καταναλωτές έχουν σταδιακά πάρει υπό τον έλεγχο τους την εμπειρία με τα brands”, διαπιστώνει η έρευνα. Έτσι, ποσοστό 92% από τους περίπου 1.000 ερωτηθέντες δήλωσαν ότι επιθυμούν να έχουν τον πλήρη έλεγχο της αγοραστικής εμπειρίας, όταν αγοράζουν ή διαδρούν με οποιονδήποτε τρόπο με ένα brand.

“Οι καταναλωτές επιθυμούν να διαχειρίζονται και να επηρεάζουν τις αγοραστικές τους εμπειρίες. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, θα μπορούν να αλλάξουν πάροχο, κατάστημα ή και brand, αν δεν μείνουν ικανοποιημένοι από το επίπεδο εξυπηρέτησης. Καθώς πλησιάζει η εορταστική περίοδος, οι επιχειρήσεις πρέπει να λάβουν υπόψιν τους και να αφουγκραστούν τις ανάγκες των καταναλωτών, ειδικά τούτη τη μοναδική αγοραστική περίοδο, και να ανταποκριθούν άμεσα, προκειμένου να τους προσφέρουν τις ανάλογες εμπειρίες”, σχολιάζει η SAP.