Νέες υπηρεσίες ΑΧΑ: Απλά και γρήγορα για μια μοναδική εμπειρία ασφάλισης

Related

Ιαπωνική ομάδα ξεκινά έρευνα για να κάνει πραγματικότητα τη διαβίωση στη Σελήνη

Ένα ιαπωνικό πανεπιστήμιο και μια κατασκευαστική εταιρεία συνεργάστηκαν σε έρευνα για την ανάπτυξη ενός σεληνιακού ενδιαιτήματος που θα μπορεί να παράγει τεχνητή βαρύτητα, επιτρέποντας στους ανθρώπους να ζουν στη Σελήνη σε συνθήκες παρόμοιες με αυτές της Γης. Το Πανεπιστήμιο του Κιότο και η Kajima Corp. στοχεύουν στην κατασκευή ενός επίγειου πρωτοτύπου του «Neo Lunar Glass»

ΑΙΧΜΕΣ: Δεν θα ανανεώσουν συμβόλαια ομάδων διαμηνύουν Cosmote TV και Nova

Το τέλος του 2024 και ο ερχομός του 2025 σηματοδοτεί αλλαγές. Ξεκίνησαν στον ΟΤΕ και την Cosmote TV και έπεται  συνέχεια. Και σε άλλη μεγάλη εταιρεία οι αλλαγές δεν μπορούν να αποκλειστούν. Ο εσωτερικός ανταγωνισμός έχει ξεκινήσει. Στο ποδόσφαιρο, που συνδέεται και με τα ΜΜΕ, και την πολιτική, πριν από λίγο καρό έγινε μία συνάντηση

To τηλεοπτικό αθλητικό πρόγραμμα της Κυριακής 22 Δεκεμβρίου

Κυριακή σημαίνει αθλητισμός με το πρόγραμμα της ημέρας να περιλαμβάνει πολλές και σπουδαίες αναμετρήσεις. Αναλυτικά: Κυριακή, 22/12/2024 12:00 ΣΚΑΪ Παναχαϊκή – Καλαμάτα Super League 2 13:15 Novasports Prime Σπάρτα Ρότερνταμ – Άγιαξ Ολλανδικό Πρωτάθλημα 13:30 COSMOTE SPORT 4 HD Μπασκόνια – Μάλαγα ACB Liga Endesa 13:30 COSMOTE SPORT 3 HD Ρόμα – Πάρμα Serie A

Η Google επεκτείνει το ερευνητικό εργαλείο Gemini AI σε 40 γλώσσες

Η Google ανακοίνωσε ότι η εταιρεία επεκτείνει την τελευταία λειτουργία εμπεριστατωμένης έρευνας του Gemini σε 40 ακόμη γλώσσες. Η εταιρεία εγκαινίασε τη λειτουργία έρευνας σε βάθος νωρίτερα αυτό το μήνα, επιτρέποντας στους χρήστες του premium προγράμματος Google One AI να ξεκλειδώσουν ένα είδος βοηθού έρευνας με τεχνητή νοημοσύνη. Η λειτουργία σε βάθος λειτουργεί με μια

Φέτος τα Χριστούγεννα επιλέξτε δώρα που φροντίζουν την υγεία και το στιλ σας με τα Smartwatch της HUAWEI

Superman: Το πρώτο τρέιλερ κυκλοφόρησε και εντυπωσιάζει – Ξεπέρασε τις 250 εκατομμύρια προβολές, λέει ο Τζέιμς Γκαν Γάζα: Πέντε νεκροί, ανάμεσά τους δύο παιδιά, από ισραηλινό βομβαρδισμό σε σπίτι στον προσφυγικό καταυλισμό Νουσεϊράτ Secret Song: Συγκινήθηκε ο Θανάσης Βισκαδουράκης με το «Αγριολούλουδο» και τους φίλους του στη σκηνή Σαν σήμερα 22 Δεκεμβρίου: Το πείραμα του

Χριστούγεννα γεμάτα δώρα και φέτοςαπό την COSMOTE

Απεριόριστα data στο κινητό Απεριόριστη ομιλία προς όλους από το σταθερό Δωρεάν το COSMOTE TV Entertainment Pack BOX :Έκπτωση 4€ για παραγγελία φαγητού ή καφέ Μοναδικά δώραγια το κινητό, το σταθερό, την τηλεόραση και τις παραγγελίες φαγητού και καφέ, επιφυλάσσει και φέτος τα Χριστούγεννα η COSMOTE σε όλους τους συνδρομητές της. Δωρεάναπεριόριστα data στο κινητό

Ολυμπιακός – Λαμία (21/12, 19:00, Cosmote Sport 1): Η νέα χρονιά να τον βρει… στο ρετιρέ

INTIME STOIXIMAN SUPERLEAGUE Ο Ολυμπιακός υποδέχεται τη Λαμία (21/12, 19:00, Cosmote Sport 1) στο «Γ.Καραϊσκάκης» για την 16η αγωνιστική της Stoiximan Super League. Στόχος των «ερυθρόλευκων» είναι να κλείσει ιδανικά το 2024 απέναντι στην ουραγό της βαθμολογίας, ώστε η νέα χρονιά να τον βρει μόνο στο ρετιρέ της βαθμολογίας. Η ομάδα της Φθιώτιδας, από την

Cosmote: Υπερυψηλές ταχύτητες σε ακόμα πιο προσιτές τιμές στη Ρόδο – Προγράμματα Fiber To The Home με επιδότηση €200 για 24 μήνες

Τοπικές Ειδήσεις   21 Δεκεμβρίου 2024 09:02 Σε εγγυημένες ταχύτητες έως και 1Gbps με 100% οπτική ίνα μέχρι το χώρο του τελικού χρήστη έχουν πρόσβαση κάτοικοι κι επιχειρήσεις στη Ρόδο, μέσω COSMOTE Fiber, του μεγαλύτερου δικτύου οπτικών ινών της χώρας. Χάρη στο γρήγορο internet, καλύπτονται οι σύγχρονες ανάγκες για επικοινωνία, ψυχαγωγία και συνδεσιμότητα, ενώ παράλληλα

Φέτος τα Χριστούγεννα, παίζουμε PlayStation 5 και δημιουργούμε μαγικές στιγμές!

Super League: Αντίο στο 2024 με νίκη θέλουν να πουν οι Ερυθρόλευκοι στο «Γ. Καραϊσκάκης» κόντρα στη Λαμία Τι πρέπει να κάνεις για να σου μείνει η Σιγκαπούρη αξέχαστη Κυριάκος Μητσοτάκης: Πρέπει να διαθέσουμε περισσότερα για τη συλλογική μας άμυνα – Άνευ όρων η υποστήριξη στην ουκρανία Οι αργίες και τα τριήμερα του 2025: Τετραήμερο

Η Klarna ενσωματώνει την τεχνητή νοημοσύνη και σταματά τις προσλήψεις

Η Klarna, μια δημοφιλής εταιρεία fintech, γνωστή για τις υπηρεσίες της «αγοράζω τώρα, πληρώνω αργότερα», γίνεται πρωτοσέλιδο αφού ο διευθύνων σύμβουλός της, Sebastian Siemiatkowski, υποστήριξε ότι η τεχνητή νοημοσύνη (AI) είναι πλέον ικανή να εκτελεί σχεδόν όλες τις εργασίες που παραδοσιακά διεκπεραιώνονται από τους ανθρώπους- υπαλλήλους. Η IBM έχει, επίσης, δηλώσει στο παρελθόν ότι η

Η Apple συζητά με την Tencent και την ByteDance για την ανάπτυξη λειτουργιών AI στην Κίνα

Η Apple βρίσκεται σε συζητήσεις με την Tencent και την ιδιοκτήτρια εταιρεία του TikTok, ByteDance, σχετικά με την ενσωμάτωση των μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης τους στα iPhone που πωλούνται στην Κίνα. Η αμερικανική εταιρεία ξεκίνησε την ανάπτυξη του ChatGPT της OpenAI στις συσκευές της αυτό το μήνα , μέρος του προϊόντος Apple Intelligence που επιτρέπει στη

Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE: Για 23η χρονιά δίπλα στους νέους με κοινωνικές και οικονομικές δυσκολίες

Οι υποτροφίες αποτελούν έναν πολύ σημαντικό μέσο στήριξης για τους νέους που αντιμετωπίζουν οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις σπουδές που ονειρεύονται. Στηρίζοντας τον θεσμό των υποτροφιών για ακόμη μια χρονιά, η COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom, προσέφερε σε 30 πρωτοετείς φοιτητές ελληνικών πανεπιστημίων υποτροφίες αξίας περίπου 500.000€ Ειδικότερα, οι 30

Οι πρώτες εικόνες από τα γυρίσματα του ‘Ριφιφί’ της νέας σειράς της Cosmote TV σε σκηνοθεσία Σωτήρη Τσαφούλια

LIFE Πρόκειται για μία μίνι σειρά 6 επεισοδίων σε σενάριο Βασίλη Ρίσβα και Δήμητρας Σακαλή για τη μεγαλύτερη ληστεία που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και που μέχρι σήμερα παραμένει ανεξιχνίαστη. Για το Ριφιφί έχεις διαβάσει από τα μέσα Νοεμβρίου στο Esquire, οπότε ήδη γνωρίζεις ότι πρόκειται για τη νέα σειρά μυθοπλασίας της Cosmote TV σε

Η Cosmote συμμετέχει στην πανευρωπαϊκή καμπάνια της Telekom

Η Cosmote, ως μέλος του ομίλου Telekom, συμμετέχει μαζί με άλλες 10 χώρες σε μια πανευρωπαϊκή καμπάνια με μήνυμα «Όταν τα εμπόδια ξεπερνιούνται, μια αληθινή σύνδεση γεννιέται». Σκοπός της καμπάνιας είναι να εμπνεύσει τους ανθρώπους για την αξία της σύνδεσης και να τους υπενθυμίσει ότι παρά τις διαφορές τους, μπορούν να βρουν κοινό έδαφος. Η

Ο πετυχημένος Δημήτρης Μιχαλάκης αναλαμβάνει την επικοινωνία της Cosmote

Ένας δοκιμασμένος μάνατζερ που βοήθησε σημαντικά στη δημιουργία της συνδρομητικής τηλεόρασης COSMOTE TV, αναβαθμίζεται στη θέση του Executive Director Corporate Communications, Sustainability & Channel Productions στον Όμιλο ΟΤΕ. Η αναβάθμιση του Δημήτρη Μιχαλάκη φέρνει νέο αέρα στον Όμιλο και σηματοδοτεί μια νέα εποχή μετά την αποχώρηση της πετυχημένης Ντέπης Τζιμέα. Ο Δημήτρης Μιχαλάκης αναλαμβάνει τα

Share

Πιστή στην αποστολή της να βοηθά τους ανθρώπους να ζουν καλύτερα, η ΑΧΑ παρουσίασε τις νέες υπηρεσίες της που υποστηρίζουν τον αγώνα της για απλή και γρήγορη ασφάλιση. Με το πακέτο των νέων λύσεων -και βασικό σύνθημα «απλά και γρήγορα»-, η AXA αποδεικνύει ότι μετατρέπει τις υποσχέσεις της σε πράξεις, προσφέροντας στους πελάτες της μια σύγχρονη και αποδοτική εμπειρία ασφάλισης.

20191022140244_5w1a9365_1

Η παρουσίαση των νέων υπηρεσιών και της καμπάνιας επικοινωνίας έγινε την Τρίτη, 22 Οκτωβρίου, στο The HUB Events, με εκατοντάδες συνεργάτες, πελάτες και δημοσιογράφους να δίνουν το «παρών» και να βλέπουν σε βίντεο demo τον καινοτόμο τρόπο με τον οποίο, πλέον, οι χρήστες των νέων λύσεων της AXA θα μπορούν να εξυπηρετούν καλύτερα και αποδοτικότερα τις καθημερινές τους ανάγκες. Μάλιστα, το κοινό είχε την ευκαιρία να περιηγηθεί σε μια ιδιότυπη «έκθεση», όπου τη θέση των εκθεμάτων είχαν πάρει οι υπηρεσίες της ΑΧΑ. Σε μορφή πινάκων, οι υπηρεσίες της ασφαλιστικής εταιρείας παρουσιάστηκαν -με χρονολογική σειρά εξέλιξης- στους παρευρισκόμενους, οι οποίοι μάλιστα απήλαυσαν και σχετική ηχητική «ξενάγηση» με την ιστορία κάθε έργου-υπηρεσίας μέσα από τα κινητά τους τηλέφωνα.

20191022114856_c57a9453

Η καμπάνια επικοινωνίας των νέων υπηρεσιών βρίσκεται, ήδη, στον αέρα με βασικούς πρωταγωνιστές τους γνωστούς αθλητικούς δημοσιογράφους, Χρήστο Σωτηρακόπουλο και Λίλα Κουντουριώτη, οι οποίοι προσωποποιούν τον αγώνα της ΑΧΑ ώστε όλα να γίνονται απλά και γρήγορα στον τομέα της ασφάλισης.

Μπορείτε να δείτε τa videos της καμπάνιας εδώ.

Αναλυτικότερα οι νέες υπηρεσίες:

  • MyAXAway – Αυτοκίνητο: Σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος, ο ασφαλισμένος δεν χρειάζεται να περιμένει τους ειδικούς συνεργάτες να βρεθούν στο σημείο του περιστατικού για την καταγραφή της ζημιάς, αφού πλέον μπορεί να επικοινωνήσει ο ίδιος μέσω της ειδικής εφαρμογής της ΑΧΑ με την εταιρεία, να δηλώσει το συμβάν μέσω της κάμερας του κινητού του, να καταγράψει τις ζημιές των εμπλεκόμενων οχημάτων, να σταλούν οι φωτογραφίες της άδειας κυκλοφορίας στην εταιρεία, να λάβει τη δήλωση ατυχήματος και να την αποδεχτεί από την οθόνη του κινητού του και να ξεκινήσει η διαδικασία αποζημίωσης. Όλη η διαδικασία διαρκεί 10’.
  • MyAXAway – Κατοικία: Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, ο πελάτης της ΑΧΑ μπορεί να επικοινωνήσει με την εταιρεία, σε περίπτωση ζημιάς στην κατοικία του. Ο εκπρόσωπος της ΑΧΑ καθοδηγεί κατάλληλα τον ασφαλισμένο ώστε να τραβηχτούν οι κατάλληλες φωτογραφίες στο σημείο όπου έγινε η ζημιά για να προχωρήσει σε άμεση εκτίμηση της, χωρίς να χρειάζεται να κλειστεί ειδικό ραντεβού με τον αντίστοιχο εμπειρογνώμονα. Με αυτόν τον τρόπο, ο πελάτης της ΑΧΑ εξοικονομεί χρόνο, αφού αμέσως μετά την κλήση μπορεί να αρχίσει η διαδικασία επισκευής της ζημιάς και η αποζημίωση. Μετά το τέλος των εργασιών αποκατάστασης, ο ειδικός συνεργάτης της ΑΧΑ χρησιμοποιεί και ο ίδιος την υπηρεσία MyAXAway για την πιστοποίηση της επισκευής.
  • MyAXA Doctor:  Η νέα υπηρεσία τηλεϊατρικής της ΑΧΑ έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να διευκολύνει τον ασφαλισμένο τη στιγμή που χρειάζεται μια ιατρική συμβουλή, χωρίς να απαιτείται να μεταβεί στο ιατρείο του γιατρού. Η σύνδεση με τον ιατρό γίνεται με βιντεοκλήση ή και με τηλεφωνική επικοινωνία μέσα από ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή για smartphones, ώστε οι ασφαλισμένοι της ΑΧΑ να μπορούν να επικοινωνούν με Γιατρό από όπου και αν βρίσκονται. Η υπηρεσία δεν αφορά την αντιμετώπιση επείγοντος περιστατικού. Ωστόσο, ο γιατρός της ΑΧΑ μπορεί να καθοδηγήσει τον ασφαλισμένο σε θέματα πρόληψης ή και να προχωρήσει σε διάγνωση και σύσταση θεραπείας για κοινές ασθένειες εφόσον αυτό είναι εφικτό, παρέχοντες τις αντίστοιχες  οδηγίες και συμβουλές προς τον ασφαλισμένο της ΑΧΑ.

Οι υπηρεσίες αυτές εξυπηρετούν απλά και γρήγορα τους πελάτες της ΑΧΑ, ακριβώς ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ που το έχουν πραγματικά ανάγκη.

Παράλληλα με τις συγκεκριμένες υπηρεσίες, η ΑΧΑ παρουσίασε ακόμη ένα πακέτο λύσεων το οποίο προσφέρει επιπλέον επιλογές στους ασφαλισμένους της.

Συγκεκριμένα, με το MyAXA Frequent Check-Up Discount επιβραβεύει τους ασφαλισμένους με έκπτωση ασφαλίστρων στην ετήσια ανανέωση, εφόσον πραγματοποιούν το προληπτικό ετήσιο check-up τους, παροτρύνοντάς τους έτσι να βάλουν την πρόληψη στη ζωή τους.  Αντίστοιχα, το MyAXA Check-In προσφέρει στους ασφαλισμένους «εισιτήριο άμεσης επιβίβασης» για προγραμματισμένη εισαγωγή σε συμβεβλημένο νοσηλευτήριο της επιλογής τους, γνωρίζοντας, πριν ακόμα νοσηλευθεί την κάλυψη των εξόδων, μειώνοντας την έγνοια τους από τα διαδικαστικά της νοσηλείας τους.

Η υπηρεσία MyAXA Healthy Habits παρέχει προσωποποιημένες συμβουλές για τη διατήρηση της καλής υγείας των εν δυνάμει ασφαλισμένων, πριν ακόμα ολοκληρώσουν τη διαδικασία ασφάλισής τους και συγκεκριμένα με την ολοκλήρωση της τηλεφωνικής ιατρικής συνέντευξής τους.

kv_axa

«Η φετινή ημέρα είναι ξεχωριστή για την οικογένεια της ΑΧΑ, αφού δεν παρουσιάζουμε απλώς νέες υπηρεσίες στη διάθεση των ασφαλισμένων μας και των συνεργατών μας, αλλά κάτι πολύ περισσότερο: Συστήνουμε υπηρεσίες με αξία – υπηρεσίες που χτίζουν ιστορίες εμπιστοσύνης μεταξύ της ΑΧΑ και των ανθρώπων της, Πλέον, 37.000 ασφαλισμένοι αποκτούν πρόσβαση στο MyAXA Doctor, ενώ χρειάζονται μόλις 15’ για μια δήλωση ατυχήματος με το MyAXAway. Στην ΑΧΑ αντιμετωπίζουμε τους ασφαλισμένους μας ως συμμάχους και αυτή η φιλοσοφία διαπνέει τις νέες μας υπηρεσίες», τόνισε στην ομιλία του ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της AXA Ασφαλιστικής.