Αυξάνεται η διείσδυση των smart homes στην Ευρώπη

Related

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο…

Οι Unboxholics στην εκπομπή Watch Next της COSMOTE TV

Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE Cinema 1HD και Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία τους, που είναι…

Οι Unboxholics στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH 16:05 | 26 Απριλίου 2024 Media Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE CINEMA 1HD & Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν…

Underwonder: Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

Εξάμηνο AI course για Marketers λανσάρει η Sherpa Society

Με εισηγητή τον Vincent Sider, AI Lead Course Director στο Chartered Institute of Marketing και ακαδημαϊκό υποστηρικτή το BCA College. H Sherpa Society, συνεχίζοντας να παρέχει στα στελέχη του Marketing αποτελεσματική εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν στην αγορά, δημιούργησε την “AI Academy for Marketers” σε συνεργασία με τον Vincent Sider, AI Trainer &…

Kaspersky: Απατεώνες στοχεύουν χρήστες του Telegram για να κλέψουν Toncoins

Οι απατεώνες προσπαθούν να κλέψουν Toncoins (TON) από χρήστες του Telegram σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά αναβαθμιζόμενο σύστημα που περιλαμβάνει ενισχυτές κρυπτονομισμάτων και παραπομπές φίλων σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2023. Η εμφάνισή του εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του TON και του Telegram…

Η νέα σειρά 12 Pro Series 5G έκλεψε την λάμψη στο catwalk της Kathy Heyndels, στο Athens Fashion Week

Με αφορμή τo 34ου AXDW η realme ήταν χορηγός στο εντυπωσιακό show της Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου,  που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών το Σάββατο  20 Απριλίου και ώρα 21:30, όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή της Kathy Heyndels η οποία αναδεικνύει την κάθε γυναίκα. Συγκεκριμένα η συλλογή αυτή έχει εμπνευστεί από τα λουλούδια…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Ferrari και HP ανακοινώνουν την νέα τους ονομαστική συνεργασία

Η Ferrari και η HP ανακοίνωσαν μια ιστορική, πολυετή συνεργασία. Συνδέοντας δύο από τις πιο εμβληματικές εταιρείες στον κόσμο, η συνεργασία περιλαμβάνει μια κοινή δέσμευση για την προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας και την επιτάχυνση της στοχευμένης τεχνολογίας στην ομάδα Scuderia Ferrari Formula 1, στην ομάδα Scuderia Ferrari Esports και στην Scuderia Ferrari Driver Academy. Επιπλέον,…

COSMOTE: απεριόριστα δεδομένα για 1 μήνα -η πιο φθηνή τιμή της αγοράς

Απεριόριστα δεδομένα (data) για 1 ολόκληρο μήνα δίνει η Cosmote με 11.90 ευρώ που αυτή τη στιγμή αποτελεί ίσως το φθηνότερο πακέτο και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Η προσφορά είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές COSMOTE: Οικιακού Συμβολαίου, Καρτοσυμβολαίου & Mobile Internet Συμβολαίου Εταιρικού Συμβολαίου & Business Cost Control COSMOTE Neo Cosmote: Απεριόριστα data για 7 ημέρες…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data 7 μέρες για Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η Cosmote, για να μπορούν να σερφάρουν από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται.Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους οικιακούς και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στη χώρα με κορυφαίες ταχύτητες

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Η.Π.Α.: Οι πωλήσεις iPhone επιβραδύνονται, ενώ το Android κερδίζει συνεχώς έδαφος!

Ως γνωστόν εδώ και αρκετά χρόνια, iOS και Android δίνουν μια μάχη μέχρι τελικής πτώσεως. Ενώ η Apple ανανεώνει σε ετήσια βάση τη σειρά iPhone, κατασκευαστές όπως η Samsung, η Xiaomi και η Oppo δίνουν μεγάλη μάχη για να εξασφαλίσουν όλο και πιο αυξημένο μερίδιο αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση ένα νέο report, το…

OnePlus 8 και 8 Pro: Φτάνουν στο… τέλος της διαδρομής, καθώς μόλις έλαβαν το τελευταίο τους OS update!

Δύο smartphones της OnePlus που παρουσουάστηκαν τ0 2020, έλαβαν πρόσφατα την ενημέρωση OxygenOS 13 και μάλλον όπως όλα δείχνουν αυτό ήταν και το τελευταίο τους update.  Φυσικά μιλάμε για τα OnePlus 8 και OnePlus 8 Pro που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους αφού εκτελούσαν την πιο πρόσφατη έκδοση OxygenOS 13.1.0.587. Αυτό δείχνει…

Share

Όλο και μεγαλύτερη απήχηση αποκτά τόσο στην ευρωπαϊκή, όσο και στην παγκόσμια αγορά, η τεχνολογία των smart homes. Επί ευρωπαϊκού εδάφους, η υιοθέτηση των “έξυπνων” σπιτιών αγγίζει ποσοστά που φθάνουν ακόμη και το 50%. Συγκεκριμένα, στη Μεγάλη Βρετανία ένα στα δύο σπίτια (50%) διαθέτει μία μορφή “έξυπνου” αυτοματισμού, στη Γερμανία το 40% των κατοικιών έχει τουλάχιστον μία smart συσκευή, ενώ στη Γαλλία το αντίστοιχο ποσοστό είναι 38%. Ακόμη πιο “ώριμη” όσον αφορά τη διείσδυση των smart homes είναι η αμερικανική αγορά, όπου τα “έξυπνα” σπίτια είναι πλέον η πλειοψηφία. Για την ακρίβεια, το 54% των κατοικιών στις ΗΠΑ διαθέτει τουλάχιστον μία “έξυπνη” οικιακή συσκευή.

Τα ποσοστά υιοθέτησης των “έξυπνων” σπιτιών φθάνουν στο 50% στη Μεγάλη Βρετανία, το 40% στη Γερμανία και το 38% στη ΓαλλίαΤη μεγάλη απήχηση των «έξυπνων» σπιτιών δείχνει έρευνα της Strategy Analytics, η οποία θα παρουσιαστεί αναλυτικά στην έκθεση CES στο Λάς Βέγκας. Σύμφωνα με την έρευνα, που διενεργήθηκε σε δείγμα 2.642 καταναλωτών στο 4ο τρίμηνο του 2019, μέχρι σήμερα οι πιο δημοφιλείς “smart” συσκευές είναι τα “έξυπνα” ηχεία, τα διαδραστικά συστήματα ασφαλείας και οι “έξυπνοι” θερμοστάτες. Αναλυτικά, ένας στους τρεις Αμερικανούς, το 28%, απαντά ότι έχει στην κατοχή του “έξυπνα” ηχεία, στην ίδια αναλογία διαθέτουν διαδραστικά συστήματα ασφαλείας, ενώ το 21% απαντά ότι έχει στο σπίτι του “έξυπνους” θερμοστάτες.

Στο μεταξύ, το 17% απαντά ότι διαθέτει “έξυπνες” κάμερες και το 15% “έξυπνα” συστήματα φωτισμού.

Χωρίς επιστροφή

Από την έρευνα προκύπτει, εξάλλου, ότι οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι καταναλωτές αγοράζουν “έξυπνα” οικιακά προϊόντα είναι ότι είναι εύκολα στη χρήση, πολύ βολικά και ότι τους κάνουν να αισθάνονται πιο ασφαλείς. “Μέσα σε χρονικό διάστημα λιγότερο από δέκα χρόνια, τα smart homes εξελίσσονται σε μια “ώριμη” αγορά. Το γεγονός ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων στις ΗΠΑ έχει ήδη αγοράσει μία “έξυπνη” συσκευή, αλλά και τα υψηλά ποσοστά διείσδυσης στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης, δείχνουν ότι δεν υπάρχει πια επιστροφή: το “έξυπνο” σπίτι έχει γίνει το κανονικό σπίτι”, αναφέρει η μελέτη της Strategy Analytics.

Σύμφωνα με τους αναλυτές της εταιρείας και τα ευρήματα της έρευνας, τα “έξυπνα” οικιακά προϊόντα και οι υπηρεσίες έχουν βελτιώσει τη ζωή των ανθρώπων, αφαιρώντας μερικές από τις γνωστές απογοητεύσεις που σχετίζονται με τις οικιακές τεχνολογίες. Και καθώς οι καταναλωτές βρίσκουν αξία και ευκολία στις “έξυπνες” οικιακές τεχνολογίες, είναι έτοιμοι να επενδύσουν περαιτέρω στα smart homes.

Θυμίζουμε ότι, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της IDC, έως το 2023, η ανάπτυξη των πωλήσεων “έξυπνων” οικιακών συσκευών θα παραμείνει σταθερά ανοδική, με τον μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης να τοποθετείται στο 14,4%. Το 2019 υπολογίζεται ότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 23,5% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, φθάνοντας τα 815 εκατ. τεμάχια, ενώ έως το 2023 θα αριθμούν 1,39 δισ. συσκευές.