Από smartphone ή tablet θα κάνουν φέτος το 1/3 των αγορών οι online καταναλωτές

Related

Public: Υπηρεσία “Τα πάντα Άτοκα” που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

Η ESET Hellas στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND στη Θεσσαλονίκη

Η ESET Hellas θα λάβει μέρος στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND υπό την αιγίδα της Πρεσβείας της Σλοβακικής Δημοκρατίας, στο Περίπτερο 15, Stand D09. Με επίκεντρο την επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης και τις αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως το IoT και η κβαντική πληροφορική, η διεθνής έκθεση τεχνολογίας BEYOND, που θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 25-27 Απριλίου στη…

Οι μεγάλοι νικητές των Sony World Photography Awards 2024

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Φωτογραφίας ανακοίνωσε σήμερα τους φετινούς νικητές του υψηλού κύρους φωτογραφικού διαγωνισμού Sony World Photography Awards 2024 σε μια ειδική τελετή απονομής στο Λονδίνο. Η τελετή απονομής των βραβείων, η οποία διανύει τη 17η χρονιά της, αποτελεί μια σημαντική ετήσια στιγμή που βραβεύει την καλύτερη φωτογραφία στον κόσμο σήμερα και αναδεικνύει τις εικόνες…

Vodafone Business: Εξελίσσεται σε ολοκληρωμένο τεχνολογικό πάροχο που βοηθά τις ελληνικές επιχειρήσεις να πετύχουν

Σε ολοκληρωμένο πάροχο τεχνολογίας αιχμής εξελίσσεται το Vodafone Business που παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη στις ελληνικές επιχειρήσεις για να πετύχουν στο ταξίδι της ψηφιακής τους μετάβασης. Η επανατοποθέτηση του Vodafone Business περιλαμβάνει στοχευμένες πρωτοβουλίες και συγκεκριμένα τον ανασχεδιασμό των λύσεων και υπηρεσιών που προσφέρει, τη δημιουργία 50 θέσεων εργασίας υψηλής τεχνολογικής εξειδίκευσης, αλλά και ένα εντατικό…

Live streaming: Ολυμπιακός Κ19 – Μίλαν Κ19

Live streaming: Ολυμπιακός Κ19 – Μίλαν Κ19. Παρακολουθήστε μέσω live streaming στις 19:00 την εξέλιξη της αναμέτρησης Ολυμπιακός Κ19 – Μίλαν Κ19 για τον τελικό του Final Four του UEFA Youth League. Τηλεοπτική κάλυψη από το Cosmote Sport 3.Ο Ολυμπιακός Κ19 έχει μπροστά του μια τεράστια πρόκληση καθώς αντιμετωπίζει στις 19:00 τη Μίλαν για τον μεγάλο…

SHOPFLIX.gr: Νέα πλατφόρμα

Το SHOPFLIX.gr συνεχίζοντας τη ραγδαία αναπτυξιακή του πορεία και έχοντας σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, εδραιωθεί ως ένας από τους πρωτοπόρους στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, επενδύει σε μία πρωτοποριακή πλατφόρμα με στόχο την απόλυτη αγοραστική εμπειρία.  Μετά από δύο μόλις χρόνια ενεργού παρουσίας στην ελληνική αγορά, το SHOPFLIX.gr μελέτησε ενδελεχώς τη συμπεριφορά…

Η Acer επεκτείνει τη σειρά laptop Chromebook Plus με νέο μοντέλο 14 ιντσών με επεξεργαστή Intel Core

Η Acer επέκτεινε σήμερα τη σειρά laptop Chromebook Plus με το Acer Chromebook Plus 514 (CB514-4H/T), προσφέροντας στους χρήστες ένα μοντέλο compact και ανθεκτικό, που έχει δημιουργηθεί με γνώμονα τις επιδόσεις και τους επιτρέπει να κάνουν περισσότερα με τις δυνατότητες του ChromeOS που υποστηρίζονται από AI. «Το νέο Acer Chromebook Plus 514 (CB514-4H/T) παρέχει τον…

Νέο soundbar LG S40T: Ο ιδανικός συνδυασμός για την τηλεόραση LG

Η LG Electronics συνεχίζει να επαναπροσδιορίζει την εμπειρία της οικιακής ψυχαγωγίας με το λανσάρισμα του νέου soundbar LG S40T. Σχεδιασμένο για να προσφέρει καθηλωτική ποιότητα ήχου και απρόσκοπτη συνδεσιμότητα, το LG S40T soundbar πρόκειται να αναβαθμίσει τον τρόπο με τον οποίο απολαμβάνετε τις αγαπημένες σας ταινίες, μουσική και παιχνίδια. Διαθέτοντας προηγμένες τεχνολογίες ήχου, το LG…

Το COSMOTE HISTORY προβάλλει τα Πράσινα & Έξυπνα Νησιά του Ν. Αιγαίου

Επικαιρότητα Δευτέρα 22.04.2024 14:55 Rodiaki NewsRoom Από την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάζονται στο ντοκιμαντέρ, που προβάλλεται από το COSMOTE HISTORY, σήμερα, 22…

Το COSMOTE HISTORY προβάλλει τα Πράσινα & Έξυπνα Νησιά του Ν. Αιγαίου

12 Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη  και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάζονται στο ντοκιμαντέρ, που προβάλλεται από το COSMOTE HISTORY, σήμερα, 22 Aπριλίου 2024, Ημέρα της Γης, στις 22:00, ενώ διαθέσιμο θα είναι για τους τηλεθεατές…

Το COSMOTE HISTORY προβάλλει τα Πράσινα και Έξυπνα Νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη  και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάζονται στο ντοκιμαντέρ, που προβάλλεται από το COSMOTE HISTORY, σήμερα, 22 Aπριλίου 2024, Ημέρα της Γης, στις 22:00, ενώ διαθέσιμο θα είναι για τους τηλεθεατές και…

Άλλα λένε και άλλα ισχύουν… τελικά η Meizu δεν εγκαταλείπει τη βιομηχανία smartphone;

Το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν ήταν λίγοι οι insiders της αγοράς, οι οποιοι μιλούσαν για μια πιθανή έξοδο της Meizu από τη βιομηχανία των smartphones. Ωστόσο πρόσφατες διαρροές που είδαν το φως της δημοσιότητας μας παρουσιάζουν μια τελείως διαφορετική εικόνα. Μάλιστα, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, η Meizu εργάζεται πάνω σε ένα ολοκαίνουργιο smartphone ενώ…

Paramount+: Επίσημα διαθέσιμο στην Ελλάδα μέσα από την COSMOTE TV

Η ώρα του Paramount+ στην Ελλάδα έφτασε, μέσω της COSMOTE TV. Η δημοφιλής πλατφόρμα έχει ήδη συνεργασία με την Paramount για το τηλεοπτικό της περιεχόμενο και πλέον όλο αυτό έρχεται σε μια ξεχωριστή θεματική ενότητα στο ίδιο UI. Εκεί, μπορεί να βρει κανείς δημοφιλείς σειρές και ταινίες των Paramount Pictures, Showtime, CBS και Paramount Television…

Το Try Galaxy App ξεπέρασε τις 27 χιλιάδες λήψεις στην Ελλάδα

Η εφαρμογή Try Galaxy, που προσφέρει μία επική εμπειρία προσομοίωσης του Galaxy S24 σε χρήστες IOS και Android, έχει σημειώσει από τις 17 Ιανουαρίου περισσότερες από 27 χιλιάδες λήψεις στην Ελλάδα. Η εφαρμογή της Samsung φέρνει την εμπειρία Galaxy AI, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα στους χρήστες να εξερευνήσουν απευθείας από το κινητό τους, τις προηγμένες…

Η Ομάδα της ESET Hellas εργάστηκε εθελοντικά στο Πασχαλινό Παζάρι του “Χαμόγελου του Παιδιού”

Η ESET Hellas εργάστηκε εθελοντικά στο Smile Bazaar, το πασχαλινό παζάρι που διοργανώνει “Το Χαμόγελο του Παιδιού” ενόψει των ημερών της Ανάστασης. Η ενεργός συμμετοχή της εταιρείας αναδεικνύει την αφοσίωσή της στην κοινωνική ευθύνη και στήριξη των παιδιών και της κοινωνίας.  “Η ESET Hellas πιστεύει στη δύναμη του εθελοντισμού και τη σημασία της προσφοράς στην…

Share

Το mobile shopping δείχνει να είναι το πλέον διαδεδομένο trend στις νέες αγοραστικές συνήθειες για την εορταστική περίοδο. Μάλιστα, το 2019, ένα στα τρία δώρα θα προστεθεί στο ηλεκτρονικό καλάθι του καταναλωτή μέσω smartphone ή tablet. Πλέον, το 95% των καταναλωτών παγκοσμίως πραγματοποιεί αγορές online, ενώ σχεδόν τα τρία τέταρτα (71%) κάνουν χρήση των κινητών συσκευών τους για τον ίδιο σκοπό. Πάντως, οι ίδιες οι επιχειρήσεις δείχνουν να υπολείπονται σε επίπεδο ψηφιακής ωριμότητας. Για παράδειγμα, μόλις το 60% των εμπορικών επιχειρήσεων έχει προβεί στις κατάλληλες προεργασίες, ώστε να αξιοποιήσει το trend για το mobile shopping και αυτό και μόνο αποτελεί μια τεράστια πρόκληση.

Παγκοσμίως, το mobile shopping είναι το πλέον διαδεδομένο trend στις νέες αγοραστικές συνήθειες για την εορταστική περίοδο“Το να απευθύνονται σε πελάτες, που κάνουν αγορές μέσω κινητού ή tablet, είναι μια πρακτική που δύναται να μειώσει τον αριθμό των εγκαταλελειμμένων καλαθιών και να οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων έως και 15%”, αναφέρει η PayPal. Στο ξεκίνημα του “πυρετού” των εορταστικών προετοιμασιών και αγορών, η PayPal ιχνηλατεί τις σημαντικές τάσεις στον τομέα του online shopping.

Ανασφάλεια

Αν και είναι αποδεδειγμένο ότι μια αρκετά μεγάλη μερίδα καταναλωτών έχει ήδη προτιμήσει το Διαδίκτυο, προκειμένου να αποφύγει τις ουρές στα φυσικά καταστήματα, εντούτοις, το online shopping συνδέεται ακόμα με διάφορες ανησυχίες. Σύμφωνα με έρευνα που ανατέθηκε στην IPSOS για λογαριασμό της PayPal, το 22% των διεθνών καταναλωτών δεν αισθάνεται ασφάλεια, όταν αγοράζει σε κοινωνικές πλατφόρμες, ενώ το 51% διατηρεί ενδοιασμούς για θέματα ασφαλείας κάθε φορά που αποφασίζει να κάνει αγορές μέσω smartphones.

Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές ανά τον κόσμο (44%) πιστεύουν ότι οι αγορές μέσω smartphone δεν επιφέρουν κανενός είδους προβλήματα και το 43% θεωρεί ότι έτσι γλιτώνουν τελικά πολύτιμο χρόνο.

Σύμφωνα με την έρευνα της PayPal, σε διεθνές επίπεδο, συνήθως αγοράζουμε από το σπίτι (65%), απολαμβάνοντας τον ελεύθερο χρόνο μας ή ακόμα και όταν είμαστε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι μας (34%). 

Ο ρόλος των social media

Αυξανόμενος είναι σε αυτήν τη νέα αγοραστική πραγματικότητα ο ρόλος των social media, τα οποία εξελίσσονται στα εμπορικά κέντρα του μέλλοντος. Οι καταναλωτές, σήμερα, είναι ανοιχτοί στις καινοτομίες και δεν αργούν να υιοθετήσουν πρωτοπόρες τακτικές, όπως είναι άλλωστε οι συναλλαγές στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Τους τελευταίους 6 μήνες, το 30% των αγοραστών διεθνώς έχει κιόλας προβεί σε μία αντίστοιχη αγορά, υποδεικνύοντας μια σημαντικά ανερχόμενη τάση ειδικά για το νεανικό κοινό ηλικίας 18-34 ετών.

Η έρευνα της PayPal δείχνει, στο μεταξύ, ότι το 23% των αγοραστών προμηθεύεται μέσω κινητής συσκευής ψηφιακά αγαθά (π.χ. για τις υπηρεσίες VoD και τις συνδρομές σε Pay TV, στο Spotify ή το Netflix), e-books ή computer games, τα οποία και αποτελούν ιδανικά δώρα για τις γιορτές. 

Εthical shopping

Μία κυρίαρχη τάση είναι η κοινωνική ευθύνη, η οποία όλο και περισσότερο λειτουργεί ως κριτήριο για τις ηλεκτρονικές αγορές. Με αργά, αλλά σταθερά και σίγουρα βήματα, οδηγούμαστε στον κόσμο του ethical shopping: πέρυσι, ένας στους δέκα πελάτες στον κόσμο αγόρασε ήδη ένα προϊόν μόνο και μόνο επειδή παράχθηκε με βάση τους κανόνες δεοντολογίας της βιώσιμης ανάπτυξης. Πρόκειται για έναν παράγοντα κρίσιμης σημασίας τόσο για τις γυναίκες, όσο και για τα άτομα ηλικίας 18-34 ετών – το 14% της Generation Z (18-24 ετών) και το 11% της Generation Υ (19-39 ετών) δηλώνουν ότι έχουν εγκαταλείψει μια συγκεκριμένη αγορά, μόνο και μόνο για λόγους ηθικής.

Σύμφωνα με την έρευνα, σχεδόν το 55% των διεθνών e-shoppers ψωνίζει σε ξένα καταστήματα – εκεί κυνηγά καλύτερες τιμές (53%) και είδη που είναι μη διαθέσιμα ή δυσεύρετα στη χώρα του (33%). Από την άλλη, το 66% των online αγοραστών δηλώνει ότι προτιμά να στηρίζει τις εγχώριες επιχειρήσεις και μάλιστα, κυρίως κατά την περίοδο των γιορτών. Κατά την προ-εορταστική περίοδο, αυξάνονται σε αριθμό οι καταναλωτές που αναζητούν πρωτότυπα, χειροποίητα δώρα, γεγονός που συνδράμει στην μεγαλύτερη δημοτικότητα των αγορών από ντόπιους προμηθευτές.