Επιθέσεις DDoS: Μια διαρκώς αυξανόμενη απειλή για επιχειρήσεις και οργανισμούς

Related

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:53 SHARE Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου μιλάει στην παρουσίαση του πολυγλωσσικού «Ψηφιακού Βοηθού - «mAigov», σε εκδήλωση, στο υπουργείο Εξωτερικών, Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αλέξανδρος Μπελτές Photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ Η Ελλάδα αποκτά Υπουργείο Τεχνητής Νοημοσύνης και

Θα μιλάμε με δελφίνια; Το νέο project της Google που υπόσχεται επανάσταση στη φύση

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:30 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη «σπάει τον κώδικα» της επικοινωνίας των δελφινιών — και ίσως φέρει την πιο βαθιά αναθεώρηση στη σχέση μας με τη φύση εδώ και αιώνες. Υπάρχουν επιστήμονες που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσουν τους ήχους που παράγουν τα δελφίνια — και αυτό μπορεί να έχει κοσμοϊστορικές

Το Netflix «ανεβάζει τον πήχη»: Προσωποποιημένο περιεχόμενο, φτιαγμένο για τα γούστα των χρηστών

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:15 SHARE Netflix sign in page displayed on a laptop sscreen and Netflix logo displayed on a phone screen are seen in this illustration photo taken in Krakow, Poland on January 2, 2023. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Trailers και διαδραστικά

Ανησυχία στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη: 9 στους 10 δεν εμπιστεύονται τις έξυπνες συσκευές

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 16:45 SHARE AI (Artificial Intelligence) concept. Communication network. Photo: Shutterstock 9 στους 10 Έλληνες φοβούνται για την ιδιωτικότητά τους στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, με τη Samsung να κρούει τον κώδωνα για διαφάνεια, ασφάλεια και ενημέρωση, προκειμένου οι καταναλωτές να εμπιστευτούν τις έξυπνες τεχνολογίες.   Στην Ελλάδα, 9 στους 10 καταναλωτές ανησυχούν

Το Fortune Greece στο Microsoft AI Tour: Στρατηγικοί partners της Microsoft μιλούν για την επόμενη ημέρα της τεχνητής νοημοσύνης

Στο Microsoft AI Tour στην Αθήνα, το Fortune Greece συνομίλησε με στρατηγικούς συνεργάτες της Microsoft, καταγράφοντας πώς η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τις επιχειρηματικές πρακτικές και οδηγεί την καινοτομία στην πράξη. Μετά από επιτυχημένες στάσεις σε περισσότερες από 15 πόλεις ανά τον κόσμο, το Microsoft AI Tour κατέφθασε για πρώτη φορά στην Αθήνα, μετατρέποντας το Κέντρο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM . Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους[1] τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό

Magenta Moments: Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές

Από την COSMOTE TELEKOM στην T-Mobile US: Η δύναμη του παγκόσμιου ομίλου TELEKOM

H εμπειρία ενός ταξιδιού στα κεντρικά της T-Mobile US στο Seattle μετατρέπεται σε απόδειξη του γιατί η εγχώρια COSMOTE TELEKOM, έχει πλέον παγκόσμιο αποτύπωμα.   Αποστολή στο Σιάτλ: Χρήστος Κάβουρας Τον περασμένο Απρίλιο ο όμιλος ΟΤΕ ανακοίνωσε τη μετονομασία της εμπορικής του μάρκας, COSMOTE, σε COSMOTE TELEKOM, σημειώνοντας πως πρόκειται για μία κίνηση που εδραιώνει

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους1 τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε χώρες

COSMOTE HISTORY HD: Η «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη φετινή σεζόν με τα καλύτερα στιγμιότυπα της χρονιάς

Με ένα επεισόδιο αφιερωμένο στα καλύτερα στιγμιότυπα και τις σημαντικότερες ιστορικές αφηγήσεις της φετινής σεζόν, η εκπομπή «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη Δευτέρα 30/6 στις 21.00, στο COSMOTE HISTORY HD. Η εκπομπή, με τον Χρίστο Βασιλόπουλο, ανανεώνει το ραντεβού της με τους συνδρομητές της COSMOTE TV για τη νέα τηλεοπτική σεζόν, με πλούσια δημοσιογραφική

Cosmote Telekom: Τι είναι το Perplexity που έφερε από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού

Mία από τις κορυφαίες ΑΙ μηχανές έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν οι πελάτες της COSMOTE TELEKOM καθώς η ελληνική θυγατρική του Ομίλου TELEKOM, μετά από την αλλαγή της επωνυμίας, αξιοποιεί όλο και περισσότερο προγράμματα, πολιτικές και λύσεις που έχουν δοκιμαστεί στον οργανισμό και έχουν δυνατότητα εφαρμογής και στην χώρα μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν τα προγράμματα MagentaONE που πριν

COSMOTE TELEKOM: Από την Αθήνα στο Σιάτλ – η παγκόσμια συμμαχία που απογειώνει την ελληνική τεχνολογία

Πρόκειται για μία παγκόσμια "συμμαχία" που δεν περιορίζεται απλώς στην ανάπτυξη δικτύων και υποδομών, αλλά πολύ περισσότερο, αποτελεί καταλύτη για τη δυναμική είσοδο της χώρας μας σε αυτή τη νέα εποχή. Σε μία εποχή προκλήσεων και εντάσεων, όταν το πράσινο το μπλε και το ματζέντα (φούξια) ενώνονται, ανοίγει ο δρόμος προς προς μία νέα εποχή

8 στις 10 εταιρείες τεχνολογίας στην Ελλάδα σχεδιάζουν προσλήψεις εντός του 2025

Τη μεγαλύτερη ζήτηση εργαζομένων στην εγχώρια αγορά εργασίας συνεχίζει...

Η ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες και τα data centers

Για ένα νέο κεφάλαιο στις τηλεπικοινωνίες της Ελλάδας έκανε λόγο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, μιλώντας στους μετόχους κατά την ετήσια γενική συνέλευση της επιχείρησης: «Μόλις πριν μερικές ημέρες, αξιοποιώντας το υπερσύγχρονο και ταχύτατα αναπτυσσόμενο FTTH δίκτυό μας στην Ελλάδα, κάναμε την είσοδό μας στην λιανική αγορά τηλεπικοινωνιών, μέσω της διάθεσης

Share

Σε μία από τις πιο επικίνδυνες απειλές για επιχειρήσεις και οργανισμούς, εξελίσσονται οι επιθέσεις κατανεμημένης άρνησης υπηρεσίας (DDoS). Αυτές οι επιθέσεις κατακλύζουν τους στόχους με τεράστιο όγκο δεδομένων, προκαλώντας επιβράδυνση ή ακόμα και πλήρη διακοπή των υπηρεσιών.

Οι οικονομικές συνέπειες μπορεί να είναι καταστροφικές, με το κόστος μιας επίθεσης να ξεπερνά τα $1,6 εκατ., ένα υπέρογκο ποσό, που – όπως σχολιάζει η εταιρεία κυβερνοασφάλειας Kaspersky – μπορεί να επιβαρύνει σοβαρά οποιαδήποτε εταιρεία, καθιστώντας το cyber security αναγκαία προτεραιότητα.

Οι οικονομικές συνέπειες μπορεί να είναι καταστροφικές, με το κόστος μιας επίθεσης να ξεπερνά το $1,6 εκατ.

Οι επιθέσεις DDoS λειτουργούν μέσω δικτύων υπολογιστών, που έχουν παραβιαστεί, γνωστά ως “botnets”. Αυτά τα δίκτυα αποτελούνται από συσκευές, που έχουν μολυνθεί με κακόβουλο λογισμικό και χρησιμοποιούνται από επιτιθέμενους για να κατακλύσουν έναν στόχο με υπερβολική κίνηση. Επιπλέον, οι επιθέσεις DDoS συχνά χρησιμοποιούνται ως μέσο αντιπερισπασμού, παρέχοντας στους επιτιθέμενους την ευκαιρία να κλέψουν δεδομένα ή να διαταράξουν κρίσιμες λειτουργίες ανενόχλητοι ενώ το σύστημα κατακλύζεται από υπερβολικό όγκο κίνησης.

Οι επιθέσεις διακρίνονται σε τρεις βασικές κατηγορίες. Οι λεγόμενες “Επιθέσεις όγκου” (Volume-Based Attacks), που χρησιμοποιούν τεράστιες ποσότητες δεδομένων για να εξαντλήσουν το εύρος ζώνης του στόχου. Οι “Επιθέσεις πρωτοκόλλου” (Protocol Attacks), που εκμεταλλεύονται αδυναμίες στα πρωτόκολλα επικοινωνίας δικτύων. Και οι “Επιθέσεις στο επίπεδο εφαρμογών” (Application Layer Attacks), που στοχεύουν συγκεκριμένες εφαρμογές με αιτήματα που φαίνονται νόμιμα, αλλά καταναλώνουν τους διαθέσιμους πόρους του server.

Ο αντίκτυπος των επιθέσεων DDoS

Οι επιθέσεις DDoS – όπως επισημαίνει η Kaspersky – μπορούν να προκαλέσουν σοβαρές διαταραχές στις επιχειρησιακές λειτουργίες, μειώνοντας την παραγωγικότητα και εμποδίζοντας τους πελάτες να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες. Ειδικά για επιχειρήσεις που βασίζονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, οι διακοπές μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντικές οικονομικές απώλειες.

Σύμφωνα με την Kaspersky, το 20% των επιθέσεων DDoS παραμένουν ενεργές για παρατεταμένες περιόδους, καθιστώντας τες ιδιαίτερα επικίνδυνες.

Προστασία από επιθέσεις DDoS

Για την αντιμετώπιση των επιθέσεων DDoS, οι επιχειρήσεις πρέπει να εφαρμόσουν πολυεπίπεδες στρατηγικές προστασίας:

– Χρήση τείχους προστασίας (firewall) και anti-DDoS λύσεων για την ανίχνευση και τον αποκλεισμό κακόβουλης κίνησης.

– Διαμόρφωση του δικτύου ώστε να μειώνεται η πιθανότητα υπερφόρτωσης.

– Ανάπτυξη στρατηγικών αντίδρασης σε περιστατικά που περιλαμβάνουν εναλλακτικές λύσεις πρόσβασης και μείωση των επιπτώσεων μιας επίθεσης.

– Συνεργασία με παρόχους cloud που προσφέρουν υπηρεσίες μετριασμού των επιθέσεων DDoS.

“Οι επιθέσεις DDoS συνεχίζουν να εξελίσσονται, απαιτώντας διαρκή προσαρμογή των στρατηγικών κυβερνοασφάλειας. Η επένδυση στην πρόληψη και η χρήση εξειδικευμένων εργαλείων προστασίας είναι κρίσιμη για την εξασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας των οργανισμών και επιχειρήσεων”, σχολιάζει η εταιρεία κυβερνοασφάλειας.