Kaspersky Lab: Ένας στους τρεις καταναλωτές θα πουλούσε τα προσωπικά του δεδομένα σε κάποιον άγνωστο

Related

COSMOTE eValue: Νέα πιστοποίηση ISO για μια κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών

Πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers της TÜV NORD γίνεται η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ. «Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ανοίγοντας παράλληλα νέους

Mesh Wi-Fi Repeater για σύνδεση στο Speedport Smart Cosmote

Με τη συσκευή Speed Home WiFi (ΑΣΥΡΜΑΤΟΣ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΤΗΣ WIFI) επιτυγχάνεται συνεχές και αδιάλειπτο σήμα WiFi σε όλους τους χώρους χάρη στη τεχνολογία mesh. Έτσι, δημιουργείται ένα νέο ενοποιημένο WiFi δίκτυο που μπορεί να επεκταθεί με την προσθήκη και επιπλέον συσκευών που διαθέτουν mesh τεχνολογία .  Όλες οι συσκευές mesh επικοινωνούν μεταξύ τους αδιάλειπτα και στέλνουν

Όταν το ChatGPT μπαίνει στα προσωπικά μας μηνύματα: Μας διευκολύνει ή διαβρώνει την αυθεντικότητα;

FORTUNE GREECE 02/07/2025, 20:31 SHARE Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη μπαίνει όλο και πιο βαθιά στην προσωπική μας επικοινωνία, εγείρονται κρίσιμα ερωτήματα για την αυθεντικότητα, την εμπιστοσύνη και τον ρόλο της ανθρώπινης φωνής στις διαπροσωπικές σχέσεις. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στις διαπροσωπικές μας σχέσεις είναι πλέον πραγματικότητα — όχι μόνο σε επαγγελματικά e-mails, αλλά και

Ο πρώτος ποδοσφαιρικός αγώνας ρομπότ ήταν άβολος

Ο πρώτος ποδοσφαιρικός αγώνας ρομπότ ήταν άβολος FORTUNE GREECE 02/07/2025, 20:01 SHARE **CHINESE MAINLAND, HONG KONG, MACAU AND TAIWAN OUT** Robot players from Tsinghua University and China Agricultural University compete during an AI-powered robot football match in Beijing, China, 28 June, 2025. (Photo by cnsphoto / Imaginechina via AFP) Photo: AFP Στην Κίνα διεξήχθη το

COSMOTE eValue: Κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών με νέα πιστοποίηση ISO

Διαβάζεται σε 2' Η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα με πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers 02 Ιουλίου 2025 16:46 Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Μοναδικές εμπειρίες, πολυάριθμα προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, χάρη στη δύναμη της TELEKOM Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους1 τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο

COSMOTE TV: Ο Dexter και όλες οι σειρές που θα δούμε τον Ιούλιο

Ένας δυναμικός Ιούλιος γεμάτος πρεμιέρες, νέες σειρές και σεζόν μάς περιμένει στην COSMOTE TV. Το «Dexter: Resurrection», η πολυαναμενόμενη επιστροφή του εμβληματικού «Dexter», έρχεται τον Ιούλιο αποκλειστικά στην COSMOTE TV, εγκαινιάζοντας ένα νέο κεφάλαιο στη σκοτεινή ιστορία του δημοφιλούς serial killer. Το all-star cast της σειράς, εκτός από τον βραβευμένο με Χρυσή Σφαίρα Μάικλ Σ.

Magenta Moments: Τι προσφέρει το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της Cosmote Telekom

Ένα νέο πρόγραμμα επιβράβευσης για τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες ανακοίνωσε η COSMOTE TELEKOM. Ο λόγος για το Magenta Moments, το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU και φέρνει νέα προνόμια και εμπειρίες, όπως δώρα, διαγωνισμούς, καθώς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο

Αποδυναμωμένο το κριτικό πνεύμα των φοιτητές που χρησιμοποιούν το ChatGPT σύμφωνα με νέα έρευνα

Η Jocelyn Leitzinger που διδάσκει Εμπόριο και Κοινωνία στο Πανεπιστήμιο του Ιλινόι εκτιμά ότι περίπου οι μισοί από τους 180 φοιτητές της έχουν χρησιμοποιήσει ChatGPT κατά ανάρμοστο τρόπο κατά το τελευταίο εξάμηνο – ακόμη και στις περιπτώσεις που έπρεπε να γράψουν για θέματα ηθικής που συνδέονται με την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI). Όταν η καθηγήτρια ζήτησε

COSMOTE eValue: Κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών με νέα πιστοποίηση ISO

Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης, ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και

Στην Cosmote TV η κλήρωση του πρωταθλήματος της Super League

H Super League ανακοίνωσε ότι η κλήρωσης του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου στον Άλιμο. Η διαδικασία μέσω της οποίας θα προκύψει το πρόγραμμα της νέας σεζόν θα προβληθεί ζωντανά από την Cosmote TV. Η ανακοίνωση αναφέρει: «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου και

Cosmote Telekom: Ενα νέο σύμπαν υπηρεσιών για τους συνδρομητές της

Περισσότερη Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) στα δίκτυα και τις υπηρεσίες της, περιλαμβάνει η νέα στρατηγική της Cosmote Telekom, η οποία είναι βασισμένη στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Ομίλου Telekom, με κυρίαρχη θέση στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Η πρόσφατη επίσημη ένταξη της Cosmote στο “οικοσύστημα” του παγκόσμιου brand Telekom, φέρνει άμεσα και στους Έλληνες συνδρομητές μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες, όπως η  πρόσβαση στον ψηφιακό βοηθό Perplexity, που θα κάνει κρατήσεις

Η Microsoft θέλει να δημιουργήσει τον «super γιατρό» – Μπορεί η ΑΙ να σώσει την Υγεία;

FORTUNE GREECE 01/07/2025, 20:00 SHARE Question for AI on tablet screen. What is the role of. AI in personalised healthcare? (Photo by WLADIMIR BULGAR/SCIENCE PHOTO LI / WBU / Science Photo Library via AFP) Photo: AFP Η Microsoft προκαλεί σεισμό στον χώρο της Υγείας με την αποκάλυψη ότι το νέο σύστημα ιατρικής ΤΝ ξεπερνά τους

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου FORTUNE GREECE 01/07/2025, 19:30 SHARE (COMBO) This combination of pictures created on September 13, 2023 shows (From top L) Sam Altman, CEO of OpenAI, arrives for a US Senate bipartisan Artificial Intelligence (AI) Insight Forum at the US

Η Vodafone στρέφεται στο διάστημα για να διασφαλίσει την ευθυγράμμιση κεραιών κινητής του δικτύου της

Η Vodafone αξιοποιεί τη δορυφορική τεχνολογία για να αντιμετωπίσει μία από τις βασικές προκλήσεις του κλάδου: να εξασφαλίσει ότι οι κεραίες 4G και 5G παραμένουν απόλυτα ευθυγραμμισμένες ώστε να προσφέρουν στους πελάτες το καλύτερο σήμα κινητής τηλεφωνίας. Οι κεραίες που δεν είναι σωστά ευθυγραμμισμένες είτε λόγω καιρικών φαινομένων ή σεισμικής δραστηριότητας, μπορούν να επηρεάσουν την

Share

Η απερίσκεπτη ανταλλαγή δεδομένων online για βραχυπρόθεσμα κέρδη αφήνει τους καταναλωτές εκτεθειμένους σε περισσότερα από όσα διαπραγματεύονται, σύμφωνα με νέα έρευνα της Kaspersky Lab. Παρά την οργή και την ανησυχία γύρω από τα σκάνδαλα ανταλλαγής σημαντικών δεδομένων, συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι το Facebook έδωσε στο Netflix και το Spotify τη δυνατότητα να διαγράψουν τα προσωπικά μηνύματα των χρηστών, περισσότεροι από τους μισούς χρήστες του διαδικτύου (56%) θεωρούν ότι είναι αδύνατη η πλήρης προστασία της ιδιωτικής ζωής στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο. Πολλοί επιλέγουν το κέρδος από τη διασφάλιση της ακεραιότητας των διαδικτυακών τους δεδομένων – αλλά με ενδεχομένως μεγάλες δαπάνες και συνέπειες.

data

Παρά τις πολύ πραγματικές συνέπειες που συνδέονται με την κατάχρηση των προσωπικών δεδομένων ή με την κατάληξή τους σε λάθος χέρια, ένας στους πέντε (18%) θα θυσίαζε ευχαρίστως το απόρρητό του και θα μοιραζόταν τα δεδομένα του αν επρόκειτο να κερδίσει κάτι δωρεάν. Περισσότερο από το ένα τρίτο (39%) θα δεχόταν ακόμη και χρήματα σε αντάλλαγμα για την παροχή πλήρους πρόσβασης σε κάποιον εντελώς ξένο στους ιδιωτικούς του λογαριασμούς. Με τους χρήστες του Διαδικτύου να είναι πιο πιθανό να μοιράζονται τα προσωπικά τους δεδομένα αν πρόκειται να κερδίσουν κάτι, αυτή η βραχυπρόθεσμη προσέγγιση μπορεί να οδηγήσει σε μακροπρόθεσμες ζημίες.

Πρόσφατες περιπτώσεις, όπως τα tweets που δημοσιεύθηκαν από τον James Gunn ή τον Kevin Hart, δείχνουν ότι τα δεδομένα που μοιράζεστε οικειοθελώς στο διαδίκτυο θα μπορούσαν να κρύβουν κινδύνους που δεν θα μπορούσατε ποτέ να φανταστείτε – καταστρέφοντας φήμες και καριέρες. Επιπλέον, γίνεται όλο και πιο συνηθισμένο για τους εργοδότες ή τους πιθανούς εργοδότες να απευθύνονται σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το LinkedIn, το Instagram και το Facebook, για να ελέγξουν ότι το προσωπικό και οι υποψήφιοι εργαζόμενοι είναι αξιόπιστοι και ότι δεν θα βλάψουν τη φήμη της εταιρείας. Οι ίδιοι οι εργαζόμενοι πρέπει επίσης να είναι προσεκτικοί και να μην αποκαλύπτουν πάρα πολλά για τους ίδιους και την εργασία τους στα κοινωνικά μέσα. Πράγματι, τα στοιχεία από το Career Builder δείχνουν ότι το 57% των εργοδοτών βρήκε περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που τους οδήγησε να μην προσλάβουν έναν υποψήφιο και ένας στους τρεις (34%) έχει επιπλήξει ή απολύσει υπάλληλο λόγω περιεχομένου στο διαδίκτυο.

Είτε τα μοιραζόμαστε ανοιχτά είτε όχι, αν τα δεδομένα μας πέσουν σε λάθος χέρια στο διαδίκτυο, μπορεί να έχουν τεράστιο αντίκτυπο στον πραγματικό κόσμο. Η έρευνα της Kaspersky Lab διαπίστωσε ότι πάνω από ένας στους τέσσερις (26%) διαπίστωσε ότι κάποιος τρίτος είχε πρόσβαση στα προσωπικά του δεδομένα χωρίς τη συγκατάθεσή του – αγγίζοντας σχεδόν τον έναν στους τρεις (31%) στις ηλικίες 16-24. Οι συνέπειες αυτού του γεγονότος ήταν ευρείες και ποικίλες, με περισσότερο από το ένα τρίτο (36%) να αισθάνεται άγχος ως αποτέλεσμα. Αυτό αυξάνεται στο 42% μεταξύ 16-24 ετών, ένας στους πέντε (21%) έχει βιώσει οικονομική ζημία, ενώ το ένα τέταρτο (25%) έλαβε ενοχλητικά spam email και διαφημίσεις.

Αυτές οι συνέπειες έρχονται παρά το γεγονός ότι πολλοί από εμάς λαμβάνουμε μέτρα για να κρατήσουμε μυστικές πληροφορίες ή για να εμποδίσουμε άλλους να έχουν πρόσβαση σε προσωπικά και εμπιστευτικά δεδομένα. Με τους ψηφιακούς εγκληματίες να είναι πρώτοι στη λίστα με αυτούς που φοβόμαστε περισσότερο να αποκτήσουν πρόσβαση στα προσωπικά μας δεδομένα – ακολουθούμενους από το διαδίκτυο γενικότερα και την κυβέρνηση – το 62% των ανθρώπων προστατεύει με κωδικό πρόσβασης τις συσκευές του για να κρατήσει τις πληροφορίες ιδιωτικές. Ένα τρίτο (35%) ελέγχει τακτικά και αλλάζει ρυθμίσεις απορρήτου στις συσκευές, τις υπηρεσίες και τις εφαρμογές που χρησιμοποιεί (φτάνοντας το 42% για τις ηλικίες 16-24 και λίγο περισσότερο από το ένα τέταρτο (28%) για τα άτομα άνω των 55 ετών). Ένας στους τέσσερις (25%) καλύπτει τις κάμερες για να διατηρεί τα δεδομένα ιδιωτικά και ένας στους πέντε (21%) άντρες κρυπτογραφεί τα δεδομένα του σε σύγκριση με μόνο μία στις δέκα (11%) γυναίκες.

Η Marina Titova, Επικεφαλής Μάρκετινγκ Καταναλωτών Προϊόντων στην Kaspersky Lab, δήλωσε: «Δεν χρειάζεται να ψάξετε πολύ για να δείτε πώς τα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν λανθασμένα ή ακόμα κι εναντίον των καταναλωτών σε ποικίλα σενάρια για διάφορους λόγους. Είτε πρόκειται για την παραβίαση δεδομένων του Marriott το 20185, η οποία επηρέασε 500 εκατομμύρια πελάτες και πολλοί από αυτούς έπεσαν θύματα κλοπής ταυτότητας ως αποτέλεσμα, είτε για όταν τα ταμιακά τερματικά του Forever 216 εξέθεσαν τις πληροφορίες πιστωτικών καρτών πελατών. Ή η πρόσφατη περίπτωση ενός μουσικού, του οποίου η πρώην φίλη χρησιμοποίησε το λογαριασμό του email του για να απορρίψει μια μουσική υποτροφία σε μια προσπάθεια να τον7 εμποδίσει να απομακρυνθεί από το Μόντρεαλ. Η καλή ψηφιακή υγιεινή και η ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημασία της ιδιωτικής ζωής στο διαδίκτυο και τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να προστατεύσετε τον εαυτό σας θα μπορούσαν να εμποδίσουν την παραβίαση των δεδομένων σας».

Και συνέχισε: «Η ιδιωτικότητα των δεδομένων είναι και πρέπει να είναι εφικτή για όλους. Τα μυστικά μπορούν να παραμείνουν ασφαλή και η απώλεια δεδομένων δεν πρέπει να είναι μια προσδοκία, αλλά μια εξαίρεση στη διεξαγωγή των συναλλαγών στο διαδίκτυο. Μια συνδυασμένη λύση προϊόντων ασφαλείας και πρακτικά βήματα μπορούν να ελαχιστοποιήσουν τις απειλές και να διατηρήσουν τα δεδομένα σας ασφαλή online».

Για να διατηρήσετε τον ιδιωτικό σας κόσμο σε προσωπικό επίπεδο και να αποφύγετε να πέσετε θύμα κακής χρήσης δεδομένων, ακολουθούν ορισμένα απλά βήματα:

• Σκεφτείτε δύο φορές προτού δημοσιεύσετε κάτι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα μπορούσαν να υπάρξουν ευρύτερες συνέπειες από τη δημοσίευση των απόψεών σας ή των πληροφοριών; Μπορεί το περιεχόμενο να χρησιμοποιηθεί εναντίον σας τώρα ή στο μέλλον;
• Μην μοιράζεστε τους κωδικούς πρόσβασης των online λογαριασμών σας με την οικογένεια ή τους φίλους σας. Μπορεί να φαίνεται σαν μια καλή ιδέα ή ένας βολικός τρόπος για να μοιραστείτε λογαριασμούς με τους αγαπημένους σας, αλλά προσθέτει επίσης στην πιθανότητα να αποκαλύπτονται οι κωδικοί πρόσβασης στους απατεώνες. Κρατήστε τους για τον εαυτό σας και διαφυλάξτε τα προσωπικά σας στοιχεία.
• Πάρτε στα σοβαρά το ηλεκτρονικό σας απόρρητο και μην μοιράζεστε ή επιτρέπετε την πρόσβαση στις πληροφορίες σας με τρίτους, εκτός αν είναι απολύτως απαραίτητο, για να ελαχιστοποιήσετε την πιθανότητα έκθεσής τους σε λάθος χέρια.
• Πραγματοποιήστε λήψη μόνο νόμιμων εφαρμογών για την αποθήκευση και προστασία των ευαίσθητων δεδομένων σας – όπως το Kaspersky Password Manager – ώστε αυτές οι πληροφορίες να παραμένουν ασφαλείς από πιθανές απειλές.
• Χρησιμοποιήστε αξιόπιστες λύσεις ασφάλειας για ολοκληρωμένη προστασία από ένα ευρύ φάσμα απειλών με στόχο την παραβίαση των προσωπικών σας δεδομένων, όπως το Kaspersky Security Cloud και το Kaspersky Internet Security.