IFA 2019: Ο όμιλος Haier παρουσιάζει για πρώτη φορά την πλήρη γκάμα των brands του, με έμφαση στο IoT!

Related

Αντίο λέει η Apple στις θήκες FineWoven

Στην οριστική κατάργηση των δερμάτινων αξεσουάρ για χάρη ενός νέου υλικού FineWoven προέβη η Apple από τον περασμένο Σεπτέμβριο, τότε δηλαδή που ανακοίνωσε και την σειρά iPhone 15. Επίσημα υπάρχουν δύο παραλλαγές θηκών του iPhone που μοιράζονται την ίδια τιμή 59 $, όμως η εμφάνιση, η αίσθηση και η μακροζωία τους δεν ταιριάζουν απόλυτα. Ως αποτέλεσμα,…

Από τα ακουστικά και τον ήχο, η Moondrop τώρα και στον χώρο των smartphones με το MIAD 01

Μήπως σας λέει κάτι το όνομα Moondrop; Είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται σε προϊόντα ήχου high end, όπως ακουστικά και in-ear monitors (IEMs), όμως λόγω των εμπορικών της ανησυχιών, ασχολήθηκε και με την mobile τεχνολογία και έτσι κυκλοφορεί τώρα το πρώτο της smartphone, το MIAD 01. Το όνομα σημαίνει Mobile Internet Audio Device και όπως μπορείτε…

Κατασκευή νέου φωτοβολταϊκού πάρκου 171ΜW από την κοινοπραξία Intrakat – Amaresco – RES Invest για λογαριασμό του Ομίλου ΔΕΗ στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής...

Την κατασκευή ενός νέου φωτοβολταϊκού πάρκου 171ΜW στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη, ξεκινά o όμιλος Intrakat για λογαριασμό του Ομίλου ΔΕΗ, ο οποίος προχωρά δυναμικά την οργανική ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου ΑΠΕ. Συγκεκριμένα, η Κοινοπραξία εταιρειών «Intrakat – Ameresco – RES INVEST PV 171MW», στην οποία ο όμιλος Intrakat είναι επικεφαλής και συμμετέχει με…

H KRAFT Paints λανσάρει την ΑΙ εφαρμογή «Chat in Color»

Το πρώτο εργαλείο Τεχνητής Νοημοσύνης για την κατηγορία των χρωμάτων (A.I. Color Generator) στην Ελλάδα, που καθοδηγεί τους χρήστες να επιλέξουν το χρώμα που πραγματικά επιθυμούν, ακόμη και αν αυτό προέρχεται από τη φαντασία, τις αναμνήσεις ή τα συναισθήματά τους!  Το προηγμένο εργαλείο «Chat in Color» είναι από σήμερα διαθέσιμο δωρεάν για όλους μέσω της…

Ίσως αυτές τις ημέρες να δούμε το HMD Pulse να κυκλοφορεί στην Ευρώπη!

Οι γνώσεις της HMD Global πάνω στην κατασκευή smartphones είναι πάρα πολλές μετά την πολύχρονη ενασχόλησή της με τα τηλέφωνα της Nokia και τώρα κάνει το επόμνο δικό της βήμα ξεκινώντας να κυκλοφορεί μοντέλα με την δική της επωνυμία. Ένα από τα πρώτα smartphones με την επωνυμία HMD, θα είναι το Pulse, το οποίο διέρρευσε εκτενώς νωρίτερα…

Το Paramount+ έρχεται στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV

Μια από τις μεγάλες streaming υπηρεσίες στην Αμερική φέρνει το περιεχόμενό της και στην Ελλάδα, μέσω της COSMOTE TV. Ένα από τα μεγάλα legacy στούντιο του Χόλιγουντ, η Paramount, συγκεντρώνει στην Αμερική την πλούσια βιβλιοθήκη τίτλων της στην δική της streaming πλατφόρμα Paramount+, με τίτλους από το Star Trek μέχρι Mission: Impossible. Το Paramount+ έρχεται…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

Οι νικητές των Stoiximan Super League, Κύπελλο Ελλάδας Betsson, UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, NBA και FIBA Champions League θα αναδειχθούν μέσα από τα κανάλια COSMOTE SPORT  Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές των…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

- Οι νικητές των Stoiximan Super League, Κύπελλο Ελλάδας Betsson, UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, NBA και FIBA Champions League θα αναδειχθούν μέσα από τα κανάλια COSMOTE SPORT Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές των καναλιών COSMOTE SPORT θα «βάλουν τα αθλητικά τους» για να παρακολουθήσουν τα μεγαλύτερα ντέρμπι των playoffs της Stoiximan Super League, τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος Betsson, όλους τους αγώνες των διασυλλογικών διοργανώσεων…

ΔΕΗ blue: Με ανανεωμένη κοινή εφαρμογή ηλεκτροκίνησης «PPC blue» σε Ελλάδα και Ρουμανία

Σηματοδοτώντας τη νέα εποχή της Ηλεκτροκίνησης του Ομίλου ΔΕΗ, η ΔΕΗ blue ανανεώνει και αναβαθμίζει την εφαρμογή της, κάνοντας την εμπειρία της φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων ακόμη πιο εύκολη και ευχάριστη για τους οδηγούς. Η εφαρμογή ηλεκτροκίνησης, διαθέσιμη για συσκευές iOS και Android, αλλάζει και μετονομάζεται σε PPC blue, καθώς πλέον είναι κοινή για τους οδηγούς…

Πώς μπορούμε να μειώσουμε τα ψηφιακά μας απόβλητα

Η Ημέρα της Γης λειτουργεί ως υπενθύμιση της ευθύνης μας για την προστασία του περιβάλλοντος. Ενώ οι παραδοσιακές προσεγγίσεις όπως η μείωση της κατανάλωσης πλαστικού είναι γνωστές, υπάρχουν λιγότερο προφανείς μέθοδοι που έχουν επίσης σημαντικό αντίκτυπο. Μια τέτοια μέθοδος είναι η ελαχιστοποίηση των προσωπικών μας ψηφιακών αποβλήτων. Αν και μπορεί να μην είναι τόσο απτά…

Paramount+: Διαθέσιμο στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV

Το περιεχόμενο του Paramount+, είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV, σε ειδικά διαμορφωμένη περιοχή στη streaming υπηρεσία της. Έτσι, στο πλαίσιο διευρυμένης, πολυετούς συμφωνίας της COSMOTE TV με την Paramount Global Content Distribution, οι συνδρομητές της μπορούν να βρουν εύκολα όλο το δημοφιλές περιεχόμενο των Paramount Pictures, Showtime © , CBS…

COSMOTE HISTORY: Ντοκιμαντέρ για τα Πράσινα & Έξυπνα Νησιά του Ν. Αιγαίου

Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και πιο συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάστηκαν στο ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε από το COSMOTE HISTORY χθες 22 Απριλίου 2024, Ημέρα της Γης. Το ωριαίο ντοκιμαντέρ, σε σκηνοθεσία του βραβευμένου σκηνοθέτη Πάνου…

Public: Υπηρεσία “Τα πάντα Άτοκα” που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

Η ESET Hellas στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND στη Θεσσαλονίκη

Η ESET Hellas θα λάβει μέρος στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND υπό την αιγίδα της Πρεσβείας της Σλοβακικής Δημοκρατίας, στο Περίπτερο 15, Stand D09. Με επίκεντρο την επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης και τις αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως το IoT και η κβαντική πληροφορική, η διεθνής έκθεση τεχνολογίας BEYOND, που θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 25-27 Απριλίου στη…

Share

Σε σχεδόν 3.400 τετραγωνικά μέτρα θα απλώνεται το περίπτερο του ομίλου Haier στη φετινή διεθνή έκθεση καταναλωτικών ηλεκτρονικών και οικιακών προϊόντων IFA 2019, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Βερολίνο από 6 έως 11 Σεπτεμβρίου.

Η δυναμική αυτή παρουσία του ομίλου έχει δύο στόχους: Αρχικά να παρουσιάσει το σύνολο της γκάμας από τα τρία brands του, τη Haier, τη Candy και τη Hoover, μια γκάμα που αλληλοσυμπληρώνεται και προσφέρει ολοκληρωμένες, εξειδικευμένες και καινοτομικές λύσεις και προϊόντα σε όλους τους τομείς: πλύσης, ψύξης, μαγειρέματος και μικρών οικιακών συσκευών. Κατ’ επέκταση, να τονίσει την επένδυση που κάνει στη δημιουργία ενός οικοσυστήματος συσκευών γύρω από το Internet of Things.

 Έτσι, φέτος, ο βασικός πρωταγωνιστής της Haier θα είναι η πρόταση της για ένα Οικοσύστημα Έξυπνης Κατοικίας (Smart Home Ecosystem), το οποίο θα παρουσιάζεται στο κέντρο του περιπτέρου της, σε ένα ειδικό χώρο 400 τετραγωνικών, αναδεικνύοντας το ως την κεντρική ιδέα της στρατηγικής του ομίλου για τα επόμενα χρόνια. Μια ιδέα που συνδυάζει τις νέες «ευφυείς» τεχνολογίες με το Internet of Things, καταλήγοντας σε οικιακές συσκευές που συνδέονται και μεταξύ τους και με το διαδίκτυο, ώστε να δημιουργήσουν ένα σύστημα υψηλής απόδοσης: με πραγματική ευφυή λειτουργία και με παροχή υπηρεσιών στον καταναλωτή που θα βελτιώνουν ουσιαστικά την καθημερινότητα του.

Επιπλέον, στη IFA, η Haier θα ανακοινώσει μια σειρά από στρατηγικές συμφωνίες, όπως αυτές με την Amazon και τη Google. Συμφωνίες που θα προωθήσουν τη σύνδεση των οικιακών συσκευών με υπηρεσίες «ψηφιακών μπάτλερ», ώστε να αλληλεπιδρούν άμεσα με τις συσκευές  ή να τις εξυπηρετούν, π.χ. επιτρέποντας την αυτόματη παραγγελία αναλώσιμων και απορρυπαντικών μέσω της λειτουργίας Amazon Dash.

 

Haier: Κορυφαία καινοτομία και σχεδιασμός για εξειδικευμένες λύσεις

Ειδικότερα, η Haier αντιπροσωπεύει τα κορυφαία προϊόντα του ομώνυμου ομίλου, συνδυάζοντας υψηλή τεχνολογία και εκλεπτυσμένο σχεδιασμό, ώστε ο καταναλωτής να βιώνει μια ιδιαίτερη και προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης που ταιριάζει απόλυτα στο σύγχρονο και δυναμικό τρόπο ζωής του. Έτσι στην IFA, το brand Haier θα δείξει μια νέα γκάμα εντοιχιζόμενων λύσεων σε ψύξη και πλύση, στις οποίες άλλωστε είναι από τις κορυφαίες παγκοσμίως εδώ και δεκαετίες, τόσο σε προϊόντα όσο και σε μερίδια αγοράς.

Αρχικά στον τομέα της πλύσης η Haier παρουσιάζει τη νέα τεχνολογία της IRefresh, που χρησιμοποιεί την πλύση με αέρα (Air Washing), για καθαρισμό ευαίσθητων και πολύτιμων υφασμάτων σε μια μοναδική επίδειξη τεχνολογικής εξέλιξης. Το απόγειο της τεχνολογίας όμως θα φανεί στο χώρο της ψύξης, με μια νέα σειρά ψυγείων να προσφέρει το «πακέτο» καινοτομιών Fresher Techs Technologies, με στόχο την ακόμη μακρύτερη διατήρηση του φαγητού, σε όλες τις ζώνες ψύξης στο εσωτερικό της συσκευής. Έτσι καθίσταται δυνατή η διατήρηση της φρεσκάδας, η ταχύτερη ψύξη αλλά και η εξόντωση του 99,8% των επικίνδυνων βακτηρίων.  Τέλος, στις εντοιχιζόμενες συσκευές η Haier επίσης καινοτομεί: Λανσάρει μια πλήρη σειρά από φούρνους, εστίες και απορροφητήρες, με εξελιγμένο σχεδιασμό και νέες τεχνολογίες, επιδιώκοντας να αυξήσει το μερίδιο της στην ανώτερη κατηγορία της αγοράς.

Candy: Η ιδανική λύση για κάθε καταναλωτή που θα εκτιμήσει την ευφυία, την ευχρηστία και το ιταλικό στυλ των συσκευών

Η φιλοσοφία της Candy παραμένει σταθερή από τη δημιουργία της, εδώ και πάνω από 70 χρόνια και δεν είναι άλλη από την παροχή εύκολων στη χρήση, αλλά πάντα έξυπνων και ξεχωριστών συσκευών, που απλοποιούν την ζωή του καταναλωτή και ανταποκρίνονται στις ανάγκες του. Έτσι στην IFA η Candy θα προτείνει τη δική της γκάμα, εστιασμένη στην απλή και οικονομικά προσιτή συνδεσιμότητα  για όλους.

Πρωταγωνιστικό ρόλο έχει το σετ του πλυντηρίου και στεγνωτηρίου RapidO’: Μια ξεχωριστή δημιουργία που διαθέτει την πληρέστερη γκάμα προγραμμάτων ταχείας πλύσης (με πρόγραμμα 9 κύκλων σε λιγότερο από μια ώρα), ενώ παραμένει απλό στη χρήση και ιδιαίτερα εργονομικό, έχοντας και μια πολύ μεγάλη και ψηλά τοποθετημένη πόρτα για εύκολο γέμισμα και άδειασμα. Το RapidOδιακρίνεται επίσης από την αποκλειστική τεχνολογία Snap&Wash όπου φωτογραφίζουμε με το κινητό μας τη στοίβα από ρούχα που θέλουμε να πλύνουμε και η ειδική εφαρμογή simplyFi της Candy μας προτείνει το καλύτερο και πιο γρήγορο πρόγραμμα με βάση τα χρώματα των ρούχων και τον όγκο τους.

Περνώντας στην κουζίνα, ακόμη ένα χώρο όπου η Candy έχει μεγάλη παράδοση, η μάρκα ξεχωρίζει καθώς είναι η μόνη στην αγορά που προσφέρει μια πλήρη γκάμα διαδικτυακά συνδεδεμένων φούρνων, σε κάθε κατηγορία τιμής. Στην IFA θα ξεχωρίσει όμως και ο φούρνος Smart Steam WiFi, με πραγματική ευφυία που βελτιώνει και την χρηστικότητα του. Εδώ, η εφαρμογή simply-Fi διαθέτει πάνω από 200 συνταγές να μας προτείνει για μαγείρεμα, δέχεται φωνητικές εντολές (και από «ψηφιακούς μπάτλερ» τρίτων κατασκευαστών), ενώ ο φούρνος μπορεί να λειτουργήσει με τηλεχειρισμό μέσω διαδικτύου. Και βέβαια η χρήση ατμού θα κάνει ακόμη πιο νόστιμο κάθε φαγητό, διατηρώντας την υγρασία και τα αρωματικά συστατικά του.

Ακόμα, η Candy θα παρουσιάσει το κομψό ψυγείο Convivio ως ναυαρχίδα στο χώρο της ψύξης. Ένα δίπορτο ψυγείο με την καινοτομία του ιδιαίτερου πάνω χώρου «5 σε 1» χρήσεων, όπου μπορεί να λειτουργήσει είτε ως κατάψυξη είτε ως ψύξη, ώστε να εξυπηρετήσει κάθε μας ανάγκη.

Hoover: Απόδοση και αξιοπιστία στην υπηρεσία της οικογένειας

Τη δική της ιστορία εδώ και ένα αιώνα έχει γράψει η Hoover, μια μάρκα που διακρίνεται στην παράδοση της σε αποδοτικά και χρήσιμα προϊόντα τα οποία ο καταναλωτής μπορεί να εμπιστευτεί. Μια παράδοση που συνεχίζεται και σήμερα, με έμφαση στην υψηλή απόδοση και στη σχέση με τον καταναλωτή και το περιβάλλον του, ώστε αυτός να ζει καλύτερα και πιο υγιής, σε κάθε οικιακό χώρο.

Με βάση αυτά τα χαρακτηριστικά, στην IFA η Hoover δίνει έμφαση στην πλύση, όπου θα παρουσιάσει το νέο της πλυντήριο, το HWASH 500. Με ηλεκτρικό μοτέρ τεχνολογίας inverter χωρίς ψήκτρες, που προσφέρει εγγυημένη οικονομία και μεγάλη επιτάχυνση, το νέο πλυντήριο προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία προγραμμάτων πλύσης. Ενώ, το αντίστοιχο στεγνωτήριο, το HDRY 500, διεκδικεί άνετα τον τίτλο του πιο οικολογικού μοντέλου της αγοράς, με σχεδόν μηδενικές εκπομπές και μεγάλη οικονομία.

Στην ίδια αντίληψη, η ασύρματη σκούπα χειρός, HFREE 500, είναι ο πρωταγωνιστής στις μικρές οικιακές συσκευές, ως το νέο μέλος της πολυβραβευμένης οικογένειας H-FREE. Η νέα σκούπα, συμπαγής με μεγάλη αυτονομία από την μπαταρία λιθίου H-LAB, φθάνει παντού, ενώ έχει σύνδεση Wi-Fi που ενημερώνει τον χρήστη για τη λειτουργία και τις ανάγκες συντήρησης της.

Τέλος, η Hoover θα δείξει και πάλι τον φούρνο HKEEPHEAT, τον μοναδικό στην αγορά που έχει σχεδιαστεί για να διατηρεί το φαγητό, ως το κεντρικό της έκθεμα στο χώρο της κουζίνας. Εκεί οι επισκέπτες θα δουν το πως μπορεί να ψήνει αλλά και να διατηρεί ζεστό το φαγητό, συνεισφέροντας στο σύγχρονο υγιεινό τρόπο ζωής.

Σχολιάζοντας την παρουσία του ομίλου στη φετινή IFA, o Yannick Fierling, CEO της Haier Europe, είπε χαρακτηριστικά: «Η IFA είναι ιδανική για να παρουσιάσουμε τα προϊόντα, τις τεχνολογίες, αλλά κυρίως την φιλοσοφία που εμπνέει τη δημιουργία τους. Η Haier είναι ο κορυφαίος όμιλος παγκοσμίως σε οικιακές συσκευές και ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος στην ευρωπαϊκή αγορά, καθώς στοχεύει στην καινοτομία και στην προσφορά ολοκληρωμένων λύσεων που θα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και ανάγκες του καταναλωτή.

Έτσι, στη φετινή IFA για πρώτη φορά θα παρουσιάσουμε μαζί τα brands μας, Candy και Hoover μαζί με την Haier, ώστε να δείξουμε πόσο ολοκληρωμένη και μελετημένη είναι η γκάμα μας. Μια γκάμα που συνδυάζει την παράδοση, το κύρος και την αξιοπιστία των δύο πρώτων, με την κορυφαία αξία της Haier, τη μόνη εταιρία Internet of Things που περιλαμβάνεται στην φετινή λίστα κορυφαίων brands «BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brand».

Και πιστεύουμε ειλικρινά πως αυτός ο συνδυασμός από γκάμες προϊόντων και φιλοσοφιών θα μας επιτρέψει να φτάσουμε ακόμη πιο γρήγορα στο στόχο μας. Tη δημιουργία ενός οικοσυστήματος έξυπνης κατοικίας, στην οποία θα ζουν και θα αλληλοεπιδρούν οι καταναλωτές του σήμερα και του αύριο».

 Το εντυπωσιακό περίπτερο του ομίλου

Η δυναμική παρουσία του ομίλου Haier στην IFA 2019 θα γίνει με ένα ιδιαίτερης αισθητικής και λειτουργικότητας περίπτερο 3.400 τετραγωνικών μέτρων, το οποίο θα βρίσκεται στο Hall 3.1 όπως και στον εξωτερικό χώρο μεταξύ των Halls 3.1 και 5.1.

Εκεί, οι επισκέπτες θα μπορούν να αλληλοεπιδρούν με τα προϊόντα και να ζουν από κοντά την καινοτομική τους τεχνολογία. Επιπρόσθετα, επιδείξεις, εκδηλώσεις, μαγειρικά show και προβολές, με εντυπωσιακούς led τοίχους να απεικονίζουν τη φιλοσοφία και τις νέες συσκευές, μαζί με ειδικές σκηνικές εγκαταστάσεις θα δώσουν μια ολοκληρωμένη τεχνολογική και χρηστική εμπειρία σε κάθε καταναλωτή, το κύριο δηλαδή χαρακτηριστικό του ομίλου Haier.

Συνολικά, η φετινή IFA θα συγκεντρώσει για μια ακόμη φορά ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί σήμερα στο χώρο των καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών και οικιακών συσκευών, με στόχο να ξεπεράσει τις επιδόσεις του 2018: εκεί δηλαδή που εμφανίστηκαν πάνω από 1.800 εκθέτες σε ένα χώρο 161 στρεμμάτων. Επιβεβαιώνοντας το ενδιαφέρον όλης της αγοράς -κατασκευαστών και εκθετών- για ένα εκθεσιακό γεγονός παγκόσμιας εμβέλειας, ιδανικό για την παρουσίαση των πιο σημαντικών νέων συσκευών και του ολοένα και πιο ψηφιακού τρόπου ζωής.