Οι φήμες περί αλλαγών στο εμπορικό σήμα της Cosmote με την «εμπλοκή» αυτού της Telekom, του ομίλου δηλαδή που ελέγχει τον ΟΤΕ, ήταν πολύ έντονες τους τελευταίους μήνες. Όμως, η κατάληξη αυτού του «μίνι» σίριαλ ήταν τελικώς λίγο διαφορετική από αυτή που ανέμεναν οι περισσότεροι παρατηρητές της αγοράς καθώς η εκτίμηση ήταν ότι το εμπορικό σήμα της Cosmote θα σταματούσε να χρησιμοποιείται.
Όμως, το εμπορικό σήμα της Cosmote είναι πολύ ισχυρό εντός των ελληνικών συνόρων και όπως ανέφερε πριν από μερικές εβδομάδες στο περιθώριο του MWC 2025, η Dominique Leroy, επικεφαλής της Deutsche Telekom για τις ευρωπαϊκές δραστηριότητες του γερμανικού τηλεπικοινωνιακού ομίλου, το πλάνο που υπήρχε ήταν πως τα δύο σήματα θα έρχονταν πιο κοντά. Το αποτέλεσμα ήταν ο συνδυασμός των δύο brands και «εγένετο» Cosmote Telekom και ένα λογότυπο που συνδυάζεται το χαρακτηριστικό πράσινο χρώμα της πρώτης με το magenta της δεύτερης αλλά και μία δόση του μπλε του ΟΤΕ.
Η πορεία αλλαγής είχε ξεκινήσει πάντως εδώ και περίπου ένα χρόνο με την ενσωμάτωση του «Τ» που είναι και το κεντρικό εμπορικό σήμα του γερμανικού τηλεπικοινωνιακού ομίλου σε όλα τα επίσημα έγγραφα και ανακοινώσεις της Cosmote αλλά και την τοποθέτηση του στα κεντρικά γραφεία του ελληνικού ομίλου στο Μαρούσι. Το ερώτημα που τίθεται αν στο μέλλον θα υπάρξουν και άλλες αλλαγές.
Αυτό που πρέπει να σημειωθεί είναι ότι προς το παρόν δεν υπάρχει αλλαγή στις επωνυμίες των εμπορικών προγραμμάτων της Cosmote Telekom. Αυτό σημαίνει ότι το Cosmote Fiber, για παράδειγμα, παραμένει ως έχει και δεν πρόκειται να προστεθεί και η λέξη Telekom. Όπως δεν αλλάζουν και οι επωνυμίες των καταστημάτων, αν και έχουν ήδη γίνει οι σχετικές αλλαγές στις εφαρμογές, όπως, για παράδειγμα στο Box. Αλλά δεν έχει γίνει αλλαγή στο app της Cosmote.
Αυτό δεν σημαίνει, όμως, ότι δεν θα δούμε προϊόντα και υπηρεσίες που θα χρησιμοποιούν τη λέξη Telekom ή το «Τ». Για παράδειγμα, είναι πολύ πιθανό μέσα στη χρονιά να δούμε στην ελληνική αγορά το T-phone, ένα προσιτό 5G smartphone της Telekom που είναι διαθέσιμο σε όλες τις υπόλοιπες αγορές που δραστηριοποιείται ο γερμανικός όμιλος. Όπως, επίσης, αναμένεται να δούμε πιο έντονη τη χρήση του χρώματος magenta που αξιοποιείται ήδη στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων και υπηρεσιών της Telekom. Για παράδειγμα, η υπηρεσία συνδρομητικής τηλεόρασης της Telekom στη Γερμανία και άλλες χώρες ονομάζεται Magenta TV. Αν θα αλλάξει η Cosmote TV σε Magenta TV είναι ένα ερώτημα που έκαναν αρκετά στελέχη της αγοράς μετά τη χθεσινή ανακοίνωση.
Από εκεί και πέρα είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η τοποθέτηση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου ΟΤΕ, Κώστα Νεμπή στη χθεσινή ανακοίνωση που κάνει λόγο για μία νέα εποχή δυνατοτήτων. «Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom και να υιοθετήσουμε ακόμα πιο προηγμένες λύσεις παγκόσμιας εμβέλειας. Στόχος μας δεν είναι μόνο να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής, αλλά να τις ξεπεράσουμε» σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Νεμπής. Κάτι που μπορεί να ερμηνευθεί και ως ότι θα δούμε πολλές από τις υπηρεσίες και τα εργαλεία της Telekom, ιδίως αυτά που απευθύνονται σε εταιρικούς πελάτες, να προωθούνται σύντομα και στην ελληνική αγορά.