Στην αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσίες της, καθώς και του τρόπου εξυπηρέτησης των πελατών της, προχώρησε πρόσφατα η Kronos express. Συγκεκριμένα, με μια νέα συνεργασία που σύναψε με την εταιρεία SoftOne Κύπρου, προχώρησε πριν από λίγες μέρες στην αυτοματοποίηση των καθημερινών της διαδικασιών, γεγονός που της επιτρέπει, να παρέχει πλέον περισσότερες διευκολύνσεις στους πελάτες της. Παράλληλα, αξιοποιώντας τις προηγμένες δυνατότητες που προσφέρει το λειτουργικό Soft1 Business CRM, της SoftOne Κύπρου, η Kronos Express, ανέπτυξε περαιτέρω το πελατολόγιο της και ενίσχυσε τη θέση της τόσο στις ταχυμεταφορές όσο και στα Logistics.
Επιπρόσθετα, η Kronos Express χρησιμοποιώντας το Soft1 Business CRM, κατάφερε να μειώσει τα λειτουργικά της έξοδα, και συνάμα είναι σε θέση να ανταποκρίνεται καλύτερα στις απαιτήσεις των πελατών της, καθώς, το νέο λογισμικό βοήθησε στην ελαχιστοποίηση των ανθρώπινων λαθών και παραλείψεων. Το προσωπικό της Kronos Express μπορεί επίσης να έχει πλέον άμεση πρόσβαση στα δεδομένα για τις ποσότητες και τις ημερομηνίες λήξεως των προϊόντων από οποιοδήποτε σημείο και συσκευή, με αποτέλεσμα να διευκολύνεται κατά πολύ, η προετοιμασία αυτοματοποιημένων καταστάσεων και αναφορών προς τους πελάτες.