Αναβάθμιση της παγκόσμιας παρουσίας της LG: Στρατηγικές για βιώσιμη ανάπτυξη

Related

Mε το FREE2GO, κάθε εβδομάδα κερδίζεις! – για περισσότερα data και τον απόλυτο έλεγχο

Σε έναν κόσμο που όλα κινούνται γρήγορα, από τη δουλειά μας μέχρι τα scroll στο feed μας στα social media και από τα μηνύματα που ανταλλάσουμε με τους κολλητούς μας μέχρι τα βιντεοκλήσεις με την οικογένεια μας ή τα meetings με τους συναδέλφους στο γραφείο, το μόνο σίγουρο είναι πως χρειαζόμαστε ένα μέσο που να

Μαγική κινηματογραφική βραδιά από τον Δήμο Τρίπολης και την Cosmote Telecom Open Air Cinema – e-gortynia.gr

Με ιδιαίτερη επιτυχία και θερμή ανταπόκριση από μικρούς και μεγάλους πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Αυγούστου 2025 η υπαίθρια κινηματογραφική βραδιά που διοργάνωσε ο Δήμος Τρίπολης σε συνεργασία με τον κινητό κινηματογράφο Cosmote Telecom Open Air Cinema, στην Πλατεία Φιλικών. Η εκδήλωση προσέλκυσε πλήθος δημοτών που απόλαυσαν μια βραδιά κάτω από τα αστέρια, με ποιοτικό σινεμά και οικογενειακή

Το Spotify αυξάνει τις τιμές των συνδρομών – Στα 11,99 ευρώ η premium από Σεπτέμβριο

FORTUNE GREECE 04/08/2025, 18:45 SHARE epa08573689 The logo of music streaming company Spotify is pictured on a smartphone in Taipei, Taiwan, 30 July 2020. The Stockholm-based company released its second quarter revenue results on 29 July 2020. EPA/RITCHIE B. TONGO Photo: Φωτ. Προσωπικού Αρχείου Ποιες περιοχές αφορά η αύξηση των τιμών στις συνδρομές από το

Πώς να καταλάβετε αν ένα βίντεο είναι φτιαγμένο με AI

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει εισβάλει για τα καλά στην καθημερινότητά μας, δημιουργώντας εντυπωσιακά – αλλά συχνά παραπλανητικά – βίντεο που μοιάζουν ρεαλιστικά, χωρίς όμως να είναι. Τα λεγόμενα deepfakes ή γενικότερα τα AI-generated βίντεο εξελίσσονται ραγδαία, καθιστώντας ολοένα και δυσκολότερη τη διάκρισή τους από το αληθινό οπτικοακουστικό υλικό. Η ικανότητα να εντοπίζουμε τέτοιες ψεύτικες εικόνες

Μοναδικές στιγμές ψυχαγωγίας, με τo COSMOTE TELEKOM ROADSHOW σε όλη την Ελλάδα

Διαβάζεται σε 2' Θερινός κινηματογράφος σε 15 πόλεις και μοναδικές καλοκαιρινές στιγμές σε 20 πανέμορφες παραλίες της Ελλάδας 04 Αυγούστου 2025 17:06 Το COSMOTE TELEKOM ROADSHOW ταξιδεύει ανά την Ελλάδα κάνοντας ακόμα πιο ξεχωριστή την εμπειρία του καλοκαιριού. Ξεχωριστές κινηματογραφικές βραδιές, καθώς και στιγμές χαλάρωσης και ψυχαγωγίας σε παραλίες της χώρας περιμένουν μικρούς και μεγάλους

Μαγική κινηματογραφική βραδιά από τον Δήμο Τρίπολης και την Cosmote Telecom Open Air Cinema

Με ιδιαίτερη επιτυχία και θερμή ανταπόκριση από μικρούς και μεγάλους πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Αυγούστου 2025 η υπαίθρια κινηματογραφική βραδιά που διοργάνωσε ο Δήμος Τρίπολης σε συνεργασία με τον κινητό κινηματογράφο Cosmote Telecom Open Air Cinema, στην Πλατεία Φιλικών. Η εκδήλωση προσέλκυσε πλήθος δημοτών που απόλαυσαν μια βραδιά κάτω από τα αστέρια, με ποιοτικό σινεμά και οικογενειακή

Μαγική κινηματογραφική βραδιά από τον Δήμο Τρίπολης και την Cosmote Telecom Open Air Cinema

Με ιδιαίτερη επιτυχία και θερμή ανταπόκριση από μικρούς και μεγάλους πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Αυγούστου 2025 η υπαίθρια κινηματογραφική βραδιά που διοργάνωσε ο Δήμος Τρίπολης σε συνεργασία με τον κινητό κινηματογράφο Cosmote Telecom Open Air Cinema, στην Πλατεία Φιλικών. Η εκδήλωση προσέλκυσε πλήθος δημοτών που απόλαυσαν μια βραδιά κάτω από τα αστέρια, με ποιοτικό σινεμά

Μαγική κινηματογραφική βραδιά από τον Δήμο Τρίπολης και την Cosmote Telecom Open Air Cinema

Με ιδιαίτερη επιτυχία και θερμή ανταπόκριση από μικρούς και μεγάλους πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Αυγούστου 2025 η υπαίθρια κινηματογραφική βραδιά που διοργάνωσε ο Δήμος Τρίπολης σε συνεργασία με τον κινητό κινηματογράφο Cosmote Telecom Open Air Cinema, στην Πλατεία Φιλικών. Η εκδήλωση προσέλκυσε πλήθος δημοτών που απόλαυσαν μια βραδιά κάτω από τα αστέρια, με ποιοτικό σινεμά

Δωρεάν COSMOTE TV με συνδέσεις σταθερής COSMOTE Fiber

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες Η COSMOTE TELEKOM κάνει προσφορά στους πελάτες της δωρεάν πρόσβαση στην COSMOTE TV με συνδέσεις σταθερής COSMOTE Fiber. Η γνωστή εταιρεία έχει ανεβάσει στο site της τη σχετική πληροφορία, όπου και σημειώνει την ύπαρξη του COSMOTE TV Start. Έτσι, με κάθε νέα σύνδεση COSMOTE Fiber παρέχετα

Ο Έλον Μασκ φέρνει πίσω το Vine με τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης – Γνωρίστε το Grok Imagine

FORTUNE GREECE 03/08/2025, 12:12 SHARE Grok logo displayed on a smartphone with Xai and Elon Musk seen in the background,in this photo illustration. On 02 December 2023 in Brussels, Belgium. Photo: Shutterstock Ο Έλον Μασκ ενεργοποιεί τη νοσταλγία με το Grok Imagine, ένα νέο AI εργαλείο που φέρνει πίσω το Vine μέσα από έξυπνα, ηχητικά

Cosmote Telekom: Επενδύσεις τεχνολογίας και συνδεσιμότητας για τον πολιτισμό – Οικονομικός Ταχυδρόμος

Η Cosmote Telekom επενδύει στην πολιτιστική κληρονομιά της χώρας αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής και τα δίκτυά της. Μεταξύ των δράσεων της εταιρείας περιλαμβάνεται η επένδυση πάνω από 3 εκατ. ευρώ, για τη συνεχή αύξηση των αρχαιολογικών χώρων όπου παρέχει δωρεάν Wi-Fi. Παράλληλα, συνεχίζει να στηρίζει τις ανασκαφές στην Κέρο και στον βυθό των Αντικυθήρων με κορυφαίες

Μπορεί κανείς να φανταστεί τον κόσμο χωρίς iPhone;

FORTUNE GREECE 01/08/2025, 20:15 SHARE The iOS 17 operating system for iPhone is seen in this illustration photo on 20 July, 2023. (Photo by Jaap Arriens/NurPhoto) (Photo by Jaap Arriens / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Παρά τις ανησυχίες της αγοράς για την καθυστέρηση της Apple στον αγώνα της τεχνητής νοημοσύνης, ο Τιμ

Η Meta επενδύει 72 δισ. δολάρια για το επόμενο μεγάλο τεχνολογικό στοίχημα: την υπερνοημοσύνη

FORTUNE GREECE 01/08/2025, 19:01 SHARE Η Meta προχωρά δυναμικά στην κούρσα της υπερνοημοσύνης, με τον Mark Zuckerberg να δηλώνει πως η εταιρεία έχει πλέον ό,τι χρειάζεται για να πρωταγωνιστήσει στη νέα εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης.   Η Meta θέλει να χτίσει «υπερνοημοσύνη» για όλους — και ο CEO Μαρκ Ζούκερμπεργκ δηλώνει πως ο τεχνολογικός κολοσσός

Με όλους τους αγώνες της SuperLeague η Cosmote TV – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

Με το ίδιο τηλεοπτικό περιεχόμενο η Cosmote TV  και τη νέα ποδοσφαιρική σεζόν. Οι συζητήσεις με τις ομάδες ολοκληρώθηκαν και η Coasmote TV από τον Αύγουστο θα ξεκινήσει  τις μεταδόσεις του Πρωταθλήματος της  SuperLeague. Σύμφωνα με πληροφορίες η Cosmote TV  ανανέωσε τη συνεργασία της με την ΠΑΕ Παναθηναϊκός ,ενώ οι αγώνες των υπόλοιπων ομάδων ύστερα

Η COSMOTE επενδύει 3 εκατ. ευρώ για να συνδέσει το παρελθόν με το παρόν

Η COSMOTE TELEKOM αποδεικνύει στην πράξη ότι η τεχνολογία δεν αφορά μόνο το μέλλον, αλλά και τη διατήρηση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Με συνολική επένδυση άνω των 3 εκατ. ευρώ, η εταιρεία ενισχύει την πρόσβαση σε κορυφαία αρχαιολογικά μνημεία της Ελλάδας, παρέχοντας δωρεάν Wi-Fi και τεχνολογικές λύσεις αιχμής σε αρχαιολογικές αποστολές. Wi-Fi στους Σημαντικότερους Αρχαιολογικούς

Share

Η LG έχει καθιερωθεί ως η κορυφαία “Εταιρεία έξυπνων λύσεων ζωής”, διασφαλίζοντας συνεχώς τη βιώσιμη ανάπτυξη και φέρνοντας την επανάσταση στη λειτουργική της προσέγγιση. Η υιοθέτηση της αλλαγής είναι ζωτικής σημασίας για την ενίσχυση των οργανωτικών ικανοτήτων της εταιρείας και της επιχειρηματικής ανταγωνιστικότητας, επιτρέποντάς στην LG να αποκαλύπτει νέες ευκαιρίες για τη δημιουργία αξίας για τους πελάτες της σε μια ταχέως εξελισσόμενη παγκόσμια αγορά.

Τον περασμένο Νοέμβριο, ο Διευθύνων Σύμβουλος William Cho ίδρυσε την Overseas Sales and Marketing Company για να προωθήσει την αλλαγή και την ανάπτυξη, ενισχύοντας παράλληλα την παγκόσμια δύναμη του εμπορικού σήματος της εταιρείας μέσω της δημιουργίας της αξίας του πελάτη. Η πρωτοβουλία αυτή εισήγαγε την έννοια της προσέγγισης “Outside-In”, μετατοπίζοντας την εστίασή από τις εσωτερικές διαδικασίες στην ενεργή συλλογή άμεσων ανατροφοδοτήσεων από τους πελάτες. Παραδοσιακά, η LG εστίαζε στην ποιότητα των προϊόντων και την έγκαιρη παράδοση, όμως αναγνωρίζει ότι στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι παράγοντες αυτοί από μόνοι τους δεν επαρκούν για την αύξηση του μεριδίου αγοράς και τη διαφοροποίησή. Κατά συνέπεια, η LG μετατοπίζει την προσέγγισή της για την ανάπτυξη προϊόντων, ώστε να αξιολογεί ιδέες και προτάσεις από τη σκοπιά του πελάτη και να αναπτύσσει βιώσιμες στρατηγικές ανάπτυξης με βάση αυτή την ανταπόκριση. Η Overseas Sales και Marketing Company παίζει καθοριστικό ρόλο στην εκτέλεση αυτών των στρατηγικών.

Γενικότερα, η ουσία της Overseas Sales και Marketing Company είναι το εμπορικό σήμα, γεγονός που υπογραμμίζει την ύψιστη σημασία που του αποδίδουμε. Το εμπορικό σήμα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της ύπαρξης μιας εταιρείας, αντιπροσωπεύοντας την αξία που παρέχεται στους πελάτες και γίνεται αντιληπτή από αυτούς, η οποία με τη σειρά της δικαιολογεί την ύπαρξη της εταιρείας. Επιπλέον, η επωνυμία σηματοδοτεί το κέρδος, διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στις πωλήσεις. Ως εκ τούτου, ο πρωταρχικός στόχος της Overseas Sales και Marketing Company είναι να ενισχύσει τις δυνατότητες παγκόσμιου μάρκετινγκ και διαχείρισης της επωνυμίας της LG.

Η εκστρατεία “Optimism your feed”, που ξεκίνησε τον Μάιο, αποτελεί μια υποδειγματική προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση. Η LG ξεκίνησε την εκστρατεία με στόχο να εξισορροπήσει τον “αλγόριθμο” που κρατάει μεγάλο μέρος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βυθισμένο σε αρνητικό περιεχόμενο. Επιδίωξε να προκαλέσει αλλαγές στους αλγόριθμους των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με την ανάρτηση μιας λίστας αναπαραγωγής με αισιόδοξο περιεχόμενο, συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία ενός πιο θετικού διαδικτυακού περιβάλλοντος. Βλέπουμε την εκστρατεία ως ένα ισχυρό μέσο για την ενίσχυση της δυναμικής και νεανικής εικόνας της εταιρείας και ως ένα καινοτόμο μέσο επικοινωνίας της υπόσχεσης “Life’s Good”.

Ένας άλλος βασικός τομέας εστίασης της Overseas Sales και Marketing Company είναι η ενίσχυση των δυνατοτήτων πωλήσεων των μελών, ένας σημαντικός παράγοντας δημιουργίας εσόδων και βελτίωσης του μεριδίου αγοράς. Αυτό περιλαμβάνει στοχευμένες προσαρμογές σε καθήκοντα ρουτίνας και την εφαρμογή καινοτόμων λύσεων για τη μείωση της αναποτελεσματικότητας. Για παράδειγμα, αξιοποιώντας αυτοματοποιημένους πίνακες ελέγχου, οι εργαζόμενοι μπορούν να εξοικονομούν χρόνο από επαναλαμβανόμενες διοικητικές εργασίες, επιτρέποντάς τους να ενισχύσουν τις δεξιότητες και την παραγωγικότητά τους. Τέτοιες προσπάθειες επιτρέπουν στην LG να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο και να εκπληρώνει τις πελατειακές δεσμεύσεις παρά τις  προκλήσεις.

Η Overseas Sales και Marketing Company, επικεντρώνεται σε τέσσερις βασικές στρατηγικές για τον ανασχεδιασμό των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Η πρώτη στρατηγική επικεντρώνεται στη δημιουργία σταθερής αξίας μέσω δεξιοτήτων λογισμικού. Τον περασμένο Νοέμβριο, η εταιρεία εγκαινίασε το “LG SW Reskilling Program”, μια εσωτερική πρωτοβουλία που έχει σχεδιαστεί για να αναβαθμίσει το προσωπικό στην ανάπτυξη λογισμικού. Αρχικά διαθέσιμο στους υπαλλήλους στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Κορέα, το πρόγραμμα αυτό παρέχει εντατική εκπαίδευση στο ενσωματωμένο λογισμικό και την επιστήμη δεδομένων. Η πρωτοβουλία αυτή ωφελεί τόσο τους εργαζόμενους όσο και την εταιρεία, καθώς ενισχύει τις ατομικές ικανότητες και τις προοπτικές καριέρας, ενώ επιτρέπει την ανάπτυξη ταλέντων σε τομείς υψηλής στρατηγικής σημασίας, ενισχύοντας έτσι την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης.

Η δεύτερη στρατηγική περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό της διαδικασίας διανομής και την απευθείας σύνδεση με τους πελάτες μέσω επιχειρηματικών μοντέλων Direct-to-Consumer (D2C). Στόχος της εταιρείας είναι η αύξηση των πωλήσεων αξιοποιώντας τη βαθιά κατανόηση των προτιμήσεων και των αγοραστικών πρακτικών των πελατών.

Η τρίτη στρατηγική είναι η επέκταση των συνδρομητικών υπηρεσιών της εταιρείας. Προσφέροντας συνδρομητικές επιλογές, η εταιρεία στοχεύει να μειώσει τα εμπόδια εισόδου για τα προϊόντα υψηλής τιμής, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει νέες εμπειρίες στους πελάτες.

Τέλος, η εταιρεία επικεντρώνεται στην παροχή λύσεων ειδικά διαμορφωμένων για διάφορους τομείς B2B. Στόχος είναι η ενσωμάτωση των λύσεων με το υλικό που διαθέτουν οι B2B πελάτες, ενισχύοντας έτσι τη δημιουργία εσόδων από τους τελικούς πελάτες. Για παράδειγμα, όταν οι διαφημίσεις προβάλλονται σε μια οθόνη LCD, η αξία του υλικού αυξάνεται. Αυτό το είδος διαφημιστικών επιχειρήσεων μπορεί να αποτελέσει μέρος του χαρτοφυλακίου λύσεων B2B που διαθέτει η εταιρεία.

Ενώ αυτές οι τέσσερις στρατηγικές μπορεί να μην αυξήσουν άμεσα τα έσοδα, θέτουν τις βάσεις για βιώσιμη ανάπτυξη και αντιπροσωπεύουν κρίσιμες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των υπαλλήλων.

Κάθε εργαζόμενος παίζει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της εταιρείας στην επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης στην παγκόσμια αγορά. Στην LG πιστεύουμε ότι όλο το προσωπικό είναι, στην ουσία, εκπρόσωποι της εταιρείας. Θα συνεχίσουμε να καινοτομούμε στον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε για να επιτύχουμε βιώσιμη ανάπτυξη για την LG.