Διαδίκτυο: Πώς και πού οι πολίτες θα μπορούν να κάνουν καταγγελία

Related

14 Μαρτίου – Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

13:55 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 2025 Γκραν Πρι Αργεντινής (1ες Ελεύθερες Δοκιμές) 14:45 COSMOTE SPORT 5 HD Moto2 2025   Γκραν Πρι Αργεντινής (1ες Ελεύθερες Δοκιμές) 15:40 COSMOTE SPORT 5 HD MotoGP 2025 Γκραν Πρι Αργεντινής (1ες Ελεύθερες Δοκιμές) 18:10 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 2025 Γκραν Πρι Αργεντινής (Δοκιμές) 19:00 COSMOTE SPORT 5

Απλά Ψηφιακά 166: Όλα όσα θέλετε να μάθετε για MWC, Cosmote, FTTH και NVidia

Τις εξελίξεις στην διεθνή έκθεση τεχνολογίας της Βαρκελώνης, το MWC 2025, τα σχέδια αποχαλκοποίησης της χώρας και το οικοσύστημα καινοτομίας που όλο και διευρύνεται συζήτησαν ο Δημήτρης Μαλλάς και η Νίκη Παπάζογλου σε αυτό το επεισόδιο του Απλά Ψηφιακά, που εκτάκτως δεν είχε καλεσμένο. Νίκη και Δημήτρης αναφέρθηκαν στα νέα μοντέλα smartphones και laptops που

Τον Απρίλιο ενεργοποιείται το Kids Wallet – Πώς θα γίνεται η ταυτοποίηση των παιδιών

Από τις πρώτες χώρες, πανευρωπαϊκά, που έχει παρουσιάσει μια...

Τα ντέρμπι Φιορεντίνα-Γιουβέντους, Αταλάντα-Ίντερ & Σέλτικ-Ρέιντζερς και το MotoGP στην COSMOTE TV

Πλούσιο αθλητικό θέαμα έρχεται την εβδομάδα 14-20/3 στην COSMOTE TV. Ξεχωρίζουν τα ντέρμπι Φιορεντίνα-Γιουβέντους (16/3, 19.00, COSMOTE SPORT 2HD & COSMOTE SPORT 4K) και Αταλάντα-Ίντερ (16/3, 21.45, COSMOTE SPORT 2HD) για την 29η αγωνιστική της Serie A, καθώς και το «Old Firm» ανάμεσα σε Σέλτικ και Ρέιντζερς (16/3, 14.30, COSMOTE SPORT 3HD) για την 30η

Η αιχμή της τεχνολογίας στην Πολιτική Προστασία: Η Nova ICT αναλαμβάνει να υλοποιήσει το Εθνικό Σύστημα Διαχείρισης Κρίσεων και Εθνικής Βάσης Δεδομένων

Υπογράφηκε την Τετάρτη 12 Μαρτίου στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, παρουσία του Υπουργού κ. Βασίλη Κικίλια, η σύμβαση του Εθνικού Συστήματος Διαχείρισης Κρίσεων και Εθνικής Βάσης Δεδομένων. Στην εκδήλωση παρέστη ο Υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, κ. Ευάγγελος Τουρνάς, ο υποδιοικητής του ΕΣΚΕΔΙΚ, Αρχιπύραρχος κ. Αναστάσιος Μιχαλόπουλος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Κοινωνίας

LIVE: Ολυμπιακός – Μπόντο Γκλιμτ

tanea.gr | Ταυτότητα Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E. Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673 ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: taneagr@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Συνδρομη Cosmote TV + Novasports Full Pack απο τον λογαριασμο μου! Τσεκαρετε info!

Αγγελίες Διάφορα Διάφορα Καλησπερα! Εχω το Full Pack της Cosmote TV μαζι με τα Novasports (πληρες αθλητικο πακετο)! Μπορω να κανω Share την συνδρομη με οποιον ενδιαφερετε διοτι μπορουμε να βλεπουμε ταυτοχρονα και οι 2 αθλητικο περιεχομενο! Η τιμη που το δινω ειναι 20Ε/μηνα αλλα το λιγοτερο που μπορω να το δωσω γιατι δεν θελω

Τεχνητή νοημοσύνη: Το DeepSeek «κερδίζει» το ChatGPT στο κρίσιμο hub του Χονγκ Κονγκ

FORTUNE GREECE 13/03/2025, 18:45 The Deepseek logo appears on a smartphone screen and as a background on a computer screen in Athens, Greece, on January 27, 2025. (Photo by Nikolas Kokovlis/NurPhoto) (Photo by Nikolas Kokovlis / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Το DeepSeek φαίνεται πως επικρατεί του ChatGPT στη «μάχη» της τεχνητής νοημοσύνης

Ομιλος ΟΤΕ: Ανάπτυξη του FTTH δικτύου και ενίσχυση του COSMOTE 5G WiFi το 2025

Τις στρατηγικές προτεραιότητες του ΟΤΕ για το 2025 παρουσίασαν ο Κώστας Νεμπής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, και η διοικητική ομάδα της εταιρείας, σε περίπου 1.100 στελέχη του ΟΤΕ απ’ όλη την Ελλάδα, στο πλαίσιο του Management Team Meeting  της εταιρείας με τίτλο “Connecting the dots”. Οι στόχοι της φετινής χρονιάς, αποτελούν το πρώτο μέρος του ταξιδιού προς την επίτευξη

Όμιλος ΟΤΕ: Ανάπτυξη του FTTH δικτύου και ενίσχυση του COSMOTE 5G WiFi το 2025

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής και η διοικητική ομάδα της εταιρείας, παρουσίασαν σε περίπου 1.100 στελέχη του Ομίλου από όλη την Ελλάδα τις στρατηγικές προτεραιότητες για το 2025, στο πλαίσιο του Management Team Meeting  της εταιρείας με τίτλο «Connecting the dots». Οι στόχοι της φετινής χρονιάς, αποτελούν το πρώτο μέρος του

Nova: Ατλέτικο Μαδρίτης – Μπαρτσελόνα, Άρσεναλ – Τσέλσι στα κανάλια Novasports και Αταλάντα – Ίντερ, Φιορεντίνα – Γιουβέντους στα κανάλια Cosmote Sport!

Συναρπαστικό αθλητικό θέαμα έρχεται και αυτή την εβδομάδα στις οθόνες  των συνδρομητών της Nova!  Από την Πέμπτη 13 Μαρτίου έως και τη Δευτέρα 17 Μαρτίου οι φίλοι του ποδοσφαίρου, του μπάσκετ, του τένις και άλλων σπορ θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν μεγάλους αγώνες όπως προσφέρονται μέσα από το ασυναγώνιστο μπουκέτο που περιλαμβάνει όλες τις

Nova: Ατλέτικο Μαδρίτης – Μπαρτσελόνα, Άρσεναλ – Τσέλσι στα κανάλια Novasports και Αταλάντα – Ίντερ, Φιορεντίνα – Γιουβέντους στα κανάλια Cosmote Sport!

Συναρπαστικό αθλητικό θέαμα έρχεται και αυτή την εβδομάδα στις οθόνες  των συνδρομητών της Nova !  Από την Πέμπτη 13 Μαρτίου έως και τη Δευτέρα 17 Μαρτίου οι φίλοι του ποδοσφαίρου, του μπάσκετ, του τένις και άλλων σπορ θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν μεγάλους αγώνες όπως προσφέρονται μέσα από το ασυναγώνιστο μπουκέτο που περιλαμβάνει όλες

Nova: Ατλέτικο Μαδρίτης-Μπαρτσελόνα, Άρσεναλ-Τσέλσι στα κανάλια Novasports και Αταλάντα-Ίντερ, Φιορεντίνα-Γιουβέντους στα κανάλια Cosmote Sport!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ | 13.03.2025. 13:00:00 Nova: Ατλέτικο Μαδρίτης-Μπαρτσελόνα, Άρσεναλ-Τσέλσι στα κανάλια Novasports και Αταλάντα-Ίντερ, Φιορεντίνα-Γιουβέντους στα κανάλια Cosmote Sport! Οι συνδρομητές της Nova απολαμβάνουν και έχουν πρόσβαση σε ένα ασυναγώνιστο μπουκέτο αθλητικού περιεχομένου που περιλαμβάνει όλα τα αθλητικά γεγονότα των Novasports και Cosmote Sport – όλα στην πλατφόρμα EON της Nova   Συναρπαστικό αθλητικό θέαμα έρχεται

Η Κίνα ανακοινώνει ταμείο υψηλής τεχνολογίας για την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης και των αναδυόμενων βιομηχανιών

Μετά την παγκόσμια επιτυχία του τελευταίου μοντέλου συλλογιστικής τεχνητής νοημοσύνης της DeepSeek, οι κορυφαίοι οικονομικοί αξιωματούχοι της Κίνας υποσχέθηκαν να δημιουργήσουν ένα κρατικά υποστηριζόμενο ταμείο για τη στήριξη της τεχνολογικής καινοτομίας. Το «κρατικό ταμείο καθοδήγησης επιχειρηματικών κεφαλαίων» θα επικεντρωθεί σε τομείς αιχμής όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η κβαντική τεχνολογία και η αποθήκευση ενέργειας υδρογόνου, δήλωσε στους

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (13/03) – Πού θα δείτε Ολυμπιακός-Μπόντο, Φιορεντίνα-Παναθηναϊκός

Onsports Team 13 Μαρτίου 2025, 10:57 Δείτε το πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της Πέμπτης (13/03). Οι δύο ρεβάνς Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού κόντρα σε Μπόντο Γκλιμτ και Φιορεντίνα, για το Europa League και το Conference League, αντίστοιχα, είναι αυτές που ξεχωρίζουν από το μενού των αθλητικών μεταδόσεων της ημέρας. Οι «ερυθρόλευκοι» υποδέχονται τους Νορβηγούς στο

Share

Τη δυνατότητα να καταγγείλουν περιπτώσεις παραπληροφόρησης, παράνομου, επιβλαβούς περιεχομένου, αγαθών ή υπηρεσιών έχουν στη διάθεσή τους οι χρήστες του Διαδικτύου. Η προστασία των δικαιωμάτων τους αποτελεί προτεραιότητα του νομοσχέδιου που έφερε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης «Πράξη για τις ψηφιακές υπηρεσίες» ή «Digital Services Act»(DSA), το οποίο υπερψηφίστηκε τον Απρίλιο του 2024.

Έτσι, οι πολίτες με εύκολο τρόπο θα μπορούν να υποβάλλουν τις καταγγελίες τους μέσω ηλεκτρονικής φόρμας που έχει ήδη ανοίξει και λειτουργεί στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

Όπως τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου «οι ψηφιακές υπηρεσίες ως αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας σε διάφορους τομείς, από το on line shopping μέχρι την αναζήτηση πληροφοριών, μας διευκολύνουν σημαντικά, ενώ συγχρόνως “κρύβουν” και σοβαρούς κινδύνους. Η Ευρώπη με το νόμο για τις ψηφιακές υπηρεσίες και τις ψηφιακές αγορές δημιουργεί ασφαλιστικές δικλείδες τόσο για την προστασία των θεμελιωδών δικαιωμάτων των χρηστών, όσο και για τη δημιουργία ίσων όρων ανταγωνισμού για τις επιχειρήσεις. Σε περίπτωση που κάποιος χρήστης εντοπίσει παράνομο περιεχόμενο, μπορεί πλέον άμεσα να το αναφέρει στον πάροχο, μέσω ενός εύχρηστου “μηχανισμού ειδοποίησης και δράσης” που οφείλει εκείνος να διαθέτει. Στην Ελλάδα οι πολίτες μπορούν για μια σειρά περιπτώσεων που αφορούν σε ενδιάμεσους παρόχους, όπως για παράδειγμα όταν μια υπηρεσία παρουσιάζεται με παραπλανητικό τρόπο ή ακόμα αν παραβιάζονται οι υποχρεώσεις σχετικά με την προστασία ανηλίκων, να υποβάλλουν καταγγελία μέσω της ΕΕΤΤ με τρόπο εύκολο και φιλικό».

Όπως υπογραμμίζει ο υπουργός «ως υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στόχος μας είναι να διασφαλίζουμε ότι η χώρα μας συμμετέχει και διαμορφώνει το πλαίσιο που θα διέπει το διαδίκτυο και τις νέες τεχνολογίες τα επόμενα χρόνια, προάγοντας εμπράκτως τη συνεργασία μεταξύ (συν)αρμόδιων φορέων σε εθνικό επίπεδο».

Συγκεκριμένα, ο πολίτες θα πρέπει να μπούνε στο site της ΕΕΤΤ, η οποία ανέλαβε τον ρόλο του «Συντονιστή Ψηφιακών Υπηρεσιών» στο www.eett.gr, όπου έχει δημιουργηθεί ειδική ενότητα για τις ψηφιακές υπηρεσίες.

Τι ρυθμίζει η Πράξη για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες

Η Πράξη ρυθμίζει τις ενδιάμεσες ψηφιακές υπηρεσίες, δηλαδή υπηρεσίες όπως διαδικτυακές πλατφόρμες πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών (marketplaces), καταστήματα εφαρμογών (app stores), μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαδικτυακές μηχανές αναζήτησης, υπηρεσίες πρόσβασης στο Διαδίκτυο. Ουσιαστικά, πρόκειται για υπηρεσίες που διασυνδέουν τους χρήστες του Διαδικτύου με αγαθά, υπηρεσίες και περιεχόμενο.

Η Πράξη θεσπίζει κανόνες για τις ενδιάμεσες ψηφιακές υπηρεσίες οι οποίες παρέχονται σε χρήστες που διαμένουν στην ΕΕ, ανεξαρτήτως εάν η χώρα εγκατάστασης/έδρα του παρόχου βρίσκεται εντός ή εκτός ΕΕ. Επισημαίνεται ότι δεν επιβάλλει στους παρόχους γενική υποχρέωση για τον έλεγχο του περιεχομένου που διακινείται μέσω ενδιάμεσων ψηφιακών υπηρεσιών. Επίσης, ανάλογα με το μέγεθος των παρόχων και το είδος των υπηρεσιών που παρέχουν προβλέπονται διαφορετικές υποχρεώσεις.

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι πολίτες πριν προχωρήσουν σε καταγγελία

Οι χρήστες του Διαδικτύου μπορούν να απευθύνονται και στην ΕΕΤΤ αλλά και στους παρόχους ψηφιακών υπηρεσιών.

Στην πρώτη περίπτωση:

Μέσω του Συστήματος Υποβολής καταγγελιών, οι χρήστες μπορούν να υποβάλουν στην ΕΕΤΤ καταγγελίες κατά παρόχου ενδιάμεσης υπηρεσίας που θεωρούν ότι παραβιάζει την Πράξη για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες, επειδή για παράδειγμα:

  • δεν παρέχει δυνατότητα υποβολής αναφορών για παράνομο περιεχόμενο, μέσω εύχρηστου «μηχανισμού ειδοποίησης και δράσης»
  • επιβάλει περιορισμούς στον λογαριασμό ενός χρήστη ή σε περιεχόμενο που είχε αναρτήσει, χωρίς επαρκή αιτιολόγηση,
  • δεν διαθέτει κατάλληλο σύστημα διαχείρισης καταγγελιών,
  • δεν διαθέτει σημείο επικοινωνίας με τους χρήστες της υπηρεσίας, ή θέτει περιορισμούς στην επικοινωνία αυτή,
  • δυσχεραίνει τον εντοπισμό ή την εύρεση των όρων χρήσης της υπηρεσίας,
  • δεν παρέχει επαρκείς πληροφορίες για τη δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών ή συνεργασία κατά τη διαδικασία επίλυσης, ανηλίκων,
  • παρουσιάζει την υπηρεσία του με παραπλανητικό τρόπο,
  • παραβιάζει τις υποχρεώσεις του σχετικά με τον τρόπο διαμόρφωσης εξατομικευμένων συστάσεων για περιεχόμενο και αγορά προϊόντων,
  • παραβιάζει τις υποχρεώσεις του σχετικά με τον τρόπο εμφάνισης και στόχευσης διαφημίσεων,
  • περιορίζει τη δυνατότητα εντοπισμού πληροφοριών για εταιρείες/προμηθευτές ή προϊόντα/ υπηρεσίες που πωλούνται μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας.

Οι χρήστες υποβάλλουν την καταγγελία τους παρέχοντας τα απαραίτητα στοιχεία που τεκμηριώνουν την κατά τους ίδιους παράβαση της Πράξης για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες. Στη συνέχεια, ενημερώνονται για την παραλαβή της (εφόσον έχουν υποβάλει σχετικό e-mail).

Η ΕΕΤΤ αξιολογεί την καταγγελία. Εάν κριθεί ότι το θέμα αφορά σε παράβαση της Πράξης για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες, εξετάζει εάν η καταγγελία πρέπει να διεκπεραιωθεί από την ίδια ή πρέπει να διαβιβαστεί σε άλλον φορέα, όπως για παράδειγμα στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ), στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ), στον Συντονιστή Ψηφιακών Υπηρεσιών του κράτους εγκατάστασης του παρόχου.

Πότε απευθύνονται στους παρόχους ψηφιακών υπηρεσιών

Σε περίπτωση που κάποιος χρήστης εντοπίσει παράνομο περιεχόμενο, πρέπει να το αναφέρει άμεσα στον πάροχο της ενδιάμεσης ψηφιακής υπηρεσίας.

Το τι συνιστά παράνομο περιεχόμενο ορίζεται στο ενωσιακό/εθνικό νομικό πλαίσιο και όχι στην Πράξη για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες. Παράνομο περιεχόμενο σε επίπεδο ΕΕ μπορεί να είναι πχ υλικό σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών, ρητορική μίσους, μη ασφαλή προϊόντα ή προϊόντα παραποίησης/απομίμησης, χρήση προσωπικών φωτογραφιών/βίντεο χωρίς συναίνεση, χρήση υλικού που προστατεύεται από δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας χωρίς έγκριση.

Ο πάροχος οφείλει να παρέχει στον χρήστη τη δυνατότητα να αναφέρει παράνομο περιεχόμενο μέσω εύχρηστου «μηχανισμού ειδοποίησης και δράσης».

Πρέπει να αναφέρονται:

  • οι λόγοι για τους οποίους ο χρήστης θεωρεί το περιεχόμενο παράνομο.
  • η τοποθεσία (π.χ. URL) όπου εντοπίζει το συγκεκριμένο περιεχόμενο.
  • τα στοιχεία του χρήστη (όνομά και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), εκτός εάν το περιεχόμενο περιλαμβάνει υλικό σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών.
  • δήλωση του χρήστη ότι το περιεχόμενο της αναφοράς είναι ακριβές και πλήρες.

Αφού ο χρήστης αναφέρει το παράνομο περιεχόμενο, ο πάροχος οφείλει να αποστείλει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, επιβεβαίωση παραλαβής. Με βάση τις παρεχόμενες πληροφορίες, οφείλει να αποφασίσει, εγκαίρως, επιμελώς και αντικειμενικά σχετικά με το περιεχόμενο που εικάζεται ότι είναι παράνομο. Επίσης, οφείλει να ενημερώσει τον χρήστη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση για την απόφαση που έλαβε και τις δυνατότητες προσφυγής κατά αυτής.

Εάν ο χρήστης αναφέρει παράνομο περιεχόμενο σε πάροχο ψηφιακής υπηρεσίας και διαφωνεί με την απόφαση που έλαβε ο πάροχος, μπορεί να υποβάλει καταγγελία στον ίδιο.

Επίσης, κάθε χρήστης του Διαδικτύου μπορεί να υποβάλει καταγγελία σε πάροχο, εάν αυτός επέβαλε κάποιον από τους παρακάτω περιορισμούς, με την αιτιολογία ότι ο χρήστης έχει αναρτήσει περιεχόμενο που είναι παράνομο ή αντίκειται στους όρους/προϋποθέσεις της υπηρεσίας.

Όταν ο πάροχος δηλαδή:

  • Καταργήσει/Περιορίσει την ορατότητα σε περιεχόμενο που είχε αναρτήσει ο χρήστης ή απενεργοποίησε την πρόσβαση σε αυτό.
  • Αναστείλει πλήρως/μερικώς ή τερματίσει την παροχή της υπηρεσίας που παρείχε.
  • Αναστείλει/Διαγράψει τον λογαριασμό του χρήστη.
  • Αναστείλει/Τερματίσει/Περιορίσει τη δυνατότητά του να λαμβάνει πληρωμή για περιεχόμενο.

Ο χρήστης έχει το δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στον πάροχο ηλεκτρονικά και χωρίς χρέωση μέσα σε 6 μήνες από την ημερομηνία έκδοσης της απόφασης. Ο πάροχος οφείλει να εξετάσει την καταγγελία και να ενημερώσει τον χρήστη για την απόφαση που έλαβε, αιτιολογημένα και χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Επίσης, πρέπει να τον ενημερώσει για τη δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών, καθώς και για τυχόν άλλες διαθέσιμες δυνατότητες προσφυγής κατά της απόφασης.