Πλοήγηση στην ανάπτυξη: Τάσεις που οδηγούν στην επιτυχία των συνεργατών στο οικοσύστημα του καναλιού

Related

Έρευνα COSMOTE – ΕLTRUN 2024: Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των ΜμΕ επιχειρήσεων στην Ελλάδα

Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την COSMOTE. Όπως προκύπτει από την έρευνα, καταγράφεται αύξηση 17% στον μέσο όρο του…

Έρευνα ELTRUN – Cosmote: Σε πρώιμα στάδια η ψηφιακή ετοιμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Ενισχυμένο παρουσιάζεται την τελευταία διετία το επίπεδο της ψηφιακής ετοιμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στη χώρα μας, όμως, ακόμη έχουν πολύ δρόμο να διανύσουν ώστε να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες που προσφέρουν οι ψηφιακές τεχνολογίες. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της έρευνας «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου…

DIY Ransomware: Μεγαλύτερη απειλή οι ερασιτέχνες εγκληματίες στον κυβερνοχώρο χάρη σε τυποποιημένο κώδικα

Η Παγκόσμια Ομάδα Έρευνας και Ανάλυσης της Kaspersky (GReAT) δημοσίευσε μια έκθεση που περιγράφει τις πρόσφατες επιθέσεις ransomware με χρήση κώδικα που έχει διαρρεύσει. H έρευνα ρίχνει φως στα εργαλεία και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται τόσο από οργανωμένες ομάδες ransomware όσο και από μεμονωμένους δράστες. Με τεράστια ποικιλία εργαλείων και δειγμάτων στη διάθεσή τους, εγκληματικές…

Η τέχνη των επιδόσεων: Ένα πανόραμα υψηλής ακρίβειας σε Ultra-wide

Η Porsche Design και η AGON by AOC, ένα από τα κορυφαία brand gaming οθονών και αξεσουάρ πληροφορικής παγκοσμίως, ανακοινώνουν την πιο πρόσφατή συνεργασία τους: την οθόνη gaming, Porsche Design AOC AGON PRO PD34. Αυτή η νέα κυρτή QD–OLED οθόνη gaming 34” (86,36 cm) συνδυάζει την υπεροχή του concept της Porsche Design με την τεχνογνωσία…

Αυξάνεται ο αριθμός των συνδρομητών Cosmote TV και Nova

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας…

Είδαμε στη Βαρκελώνη τα νέα HUAWEI GT 5 series!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Ιδού το HUAWEI Watch D2, το πρώτο smartwatch που μετρά την αρτηριακή πίεση 24/7!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Τα νέα HUAWEI MatePad μόλις παρουσιάστηκαν στη Βαρκελώνη!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Η Huawei εμπνέει με καινοτόμα προϊόντα συνδυάζοντας τη μόδα και την δημιουργικότητα

19 Σεπτεμβρίου, στο “HUAWEI Innovative Product Launch” στην Βαρκελώνη, η Huawei παρουσίασε πολυαναμενόμενα προϊόντα, με την προσέγγιση “Fashion Edge” για wearables όπως τα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green. Ανακοινώθηκαν επίσης τα tablet HUAWEI MatePad Pro 12,2” και HUAWEI MatePad 12 X, με νέα άποψη για φορετή εμπειρία…

HUAWEI Watch D2: Ένα δώρο… ζωής που καταγράφει ακόμα και την αρτηριακή πίεση!

Ετοιμαστείτε να αλλάξετε την εικόνα που είχατε για τα πιεσόμετρα, καθώς το υπερσύγχρονο smartwatch της HUAWEI, μπορεί να αντικαταστήσει, μεταξύ άλλων, ακόμα και αυτήν τη συσκευή. Το πολυτάλαντο D2 είναι ικανό να χαρίσει αναλυτική εποπτεία της υγείας των αγαπημένων σας προσώπων, ξεκινώντας από τον εαυτό σας! Με μια πρώτη ματιά, το HUAWEI Watch D2 είναι…

HUAWEI MatePad Pro 12.2 PaperMatte Edition: Ένας ανεξάντλητος καμβάς δυνατοτήτων…

Δοκιμάσαμε τη νέα premium ταμπλέτα του κινεζικού κολοσσού, η οποία κατόρθωσε να απειλήσει τον φορητό μας υπολογιστή με «έξωση» από το backpack μας! Έχοντας δοκιμάσει αναρίθμητα tablet εδώ και πάρα πολλά χρόνια, δύσκολα εντυπωσιαζόμαστε με μια νέα συσκευή, καθώς θα πρέπει να τικάρει μια σειρά από… απαιτητικά «κουτάκια». Το HUAWEI MatePad Pro 12.2 PaperMatte Edition,…

Δοκιμάσαμε το HUAWEI Watch GT5 Pro: Σπορ και… θέαμα!

Την εντυπωσιακή titanium έκδοση του «Gran Turismo» των smartwatch πήραμε στα χέρια μας και έκτοτε κάθε άλλο «έξυπνο» ρολόι μάς φαίνεται… φτωχό. Συνδυάζοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην καταγραφή φυσικής κατάστασης και αθλητικών δραστηριοτήτων με ένα… θεαματικά πολυτελές στιλ, το νέο GT Pro απευθύνεται σε όσους δεν συμβιβάζονται εύκολα. Με αισθητική που δύσκολα συναντά…

Ερευνα Cosmote: Σταθερή αύξηση ψηφιακής ωριμότητας των ΜμΕ – Οι μεταβολές από το 2022

Αυξήθηκε η χρήση τεχνολογιών ΙοΤ και τεχνητής νοημοσύνης - Αμετάβλητο το ποσοστό των ΜμΕ που διαθέτουν e-shop, μία στις τέσσερις ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 19.09.24 15:45 Newsroom Αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού…

Cosmote: ύξηση 17% στον Δείκτη Ψηδιακής Ετοιμότητας των ΜμΕ στην Ελλάδα

Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την COSMOTE. Όπως προκύπτει από την έρευνα, καταγράφεται αύξηση 17% στον μέσο όρο του…

Κομισιόν: Προειδοποιήσεις στην Apple για να «ανοίξει» το λογισμικό του iPhone

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Κομισιόν) θα καθορίσει επίσημα τα βήματα που πρέπει να πάρει η Apple για να συμμορφωθεί με τον νόμο για τις ψηφιακές αγορές (DMA) σχετικά με τη διαλειτουργικότητά της με άλλα προϊόντα, ανακοίνωσε την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου η εκτελεστική αρχή της ΕΕ. Οι διαδικασίες αυτές, που επισημοποιούν τις συνεχιζόμενες συζητήσεις μεταξύ της Κομισιόν…

Share

Οι συνεργασίες βρίσκονται στον πυρήνα της ανάπτυξης και της επιτυχίας στο οικοσύστημα των καναλιών. Καθώς οι επιχειρήσεις περιηγούνται στην πολυπλοκότητα του σημερινού ανταγωνιστικού τοπίου, ο ρόλος των συνεργατών δεν ήταν ποτέ πιο κρίσιμος.

Αρκετές βασικές τάσεις ωθούν την ανάπτυξη των συνεργατών: επιχειρηματικά μοντέλα με γνώμονα τον σκοπό αυτό, η δύναμη των βελτιστοποιημένων πληροφοριών και η υιοθέτηση μιας προσέγγισης που είναι έτοιμη για το μέλλον. Αυτές οι τάσεις αναδιαμορφώνουν τη δυναμική της συνεργασίας και οδηγούν τις επιχειρήσεις σε νέα επίπεδα.

Συνεργασίες με βάση τον σκοπό: Μετατρέποντας την βιωσιμότητα σε βασικό πυλώνα της επιχείρησής μας

Η βιωσιμότητα δεν είναι πλέον απλά μία ορολογία – αλλά αποτελεί κομμάτι της βασικής στρατηγικής για τις επιχειρήσεις στην ελληνική αγορά. Καθώς οι καταναλωτές αποκτούν μεγαλύτερη περιβαλλοντική συνείδηση στις αγορές τους, η ευθυγράμμιση με συνεργάτες με γνώμονα την επίτευξη αυτού του σκοπού δεν ήταν ποτέ πιο κρίσιμη. Μόλις πριν από δύο χρόνια, το 58% των καταναλωτών ήταν πρόθυμοι να δώσουν προτεραιότητα στη βιωσιμότητα έναντι του κόστους. Σήμερα, τα δύο τρίτα των καταναλωτών δηλώνουν ότι θα πληρώσουν περισσότερα χρήματα για βιώσιμα προϊόντα. 

Οι εταιρείες έχουν κοινή ευθύνη και συμφέρον να προστατεύουν τον πλανήτη και να δημιουργούν θετικό αντίκτυπο στις τοπικές κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούνται. Η δυνατότητα αξιοποίησης συλλογικών πόρων επιτρέπει μεγαλύτερη κλίμακα και αντίκτυπο στη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος. Επιτρέπει επίσης την ανάπτυξη, καθώς το 83% των ηγετών επιχειρήσεων είδαν ότι τα προγράμματα βιωσιμότητας δημιουργούν βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη αξία για τον οργανισμό τους.

Οι συνεργάτες του καναλιού έχουν επίσης επιτύχει αξιοσημείωτα επιχειρηματικά αποτελέσματα μέσω συνεργασιών βιωσιμότητας. Προγράμματα όπως το HP Amplify Impact έχουν συμβάλει καθοριστικά στην προώθηση θετικών αλλαγών για τη δημιουργία ενός πιο προοδευτικού οικοσυστήματος καναλιών. Το HP Amplify Impact, ένα πρώτο στο είδος του πρόγραμμα αξιολόγησης συνεργατών, πόρων και κατάρτισης, έχει δώσει τη δυνατότητα σε περισσότερους από 3.500 συνεργάτες να προωθήσουν την αλλαγή και να αξιοποιήσουν τη βιωσιμότητα ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μόνο τους τελευταίους 14 μήνες, οι συνεργάτες του HP Amplify Impact προώθησαν περισσότερες από 7.000 συμφωνίες που αποδίδονται στη βιωσιμότητα, αναδεικνύοντας τον αντίκτυπο των συνεργασιών με γνώμονα τον σκοπό. 

Επιπλέον, το 2022, πάνω από το 60% των εσόδων της HP πληρούσε το πρότυπο Corporate Knights για βιώσιμα έσοδα. Η επιτυχία αυτή αποτελεί απόδειξη της σημασίας της ενσωμάτωσης της βιωσιμότητας ως βασικού επιχειρηματικού παράγοντα. Ενώνοντας τις δυνάμεις μας με επιχειρήσεις που μοιράζονται το όραμά μας, μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα ισχυρό αποτέλεσμα, προωθώντας βιώσιμες πρακτικές που βρίσκουν απήχηση στους πελάτες.

Αξιοποίηση των δεδομένων: Οδηγώντας σε τεκμηριωμένη λήψη αποφάσεων

Τα δεδομένα είναι το νόμισμα της ψηφιακής εποχής και η αξιοποίησή τους προσφέρει ένα ανταγωνιστικό επιχειρηματικό πλεονέκτημα που δεν μπορεί να υποτιμηθεί. Στην πραγματικότητα, οι συνεργάτες που δίνουν προτεραιότητα στη λήψη αποφάσεων με βάση τα δεδομένα αναπτύσσονται δύο φορές ταχύτερα και οδηγούνται σε καλύτερα ποσοστά μετατροπής πωλήσεων από εκείνους που δεν χρησιμοποιούν πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα.

Οι συνεργασίες ανάλυσης δεδομένων είναι απαραίτητες για την ευημερία των επιχειρήσεων. Δουλεύοντας μόνοι τους, οι συνεργάτες μπορεί να μην έχουν επαρκή δεδομένα για να εντοπίσουν σημαντικές τάσεις. Η τάση της συνεργασίας μέσω δεδομένων αυξάνεται και μια πρόσφατη μελέτη της McKinsey προβλέπει ότι μέχρι το 2025, οι εταιρείες που βασίζονται στα δεδομένα θα εφαρμόζουν τη συγκέντρωση δεδομένων για να δημιουργήσουν πιο πολύτιμες πληροφορίες για όλα τα μέλη. Σήμερα, το πρόγραμμα Amplify Data Insights της HP προσφέρει στους συνεργάτες της πρόσβαση σε μια τεράστια γκάμα δεδομένων με πάνω από 20 δισεκατομμύρια σημεία δεδομένων, τα οποία ενημερώνονται εβδομαδιαία. Ο συνδυασμός των δεδομένων των συνεργατών και των δεδομένων της HP, μαζί με προηγμένες αναλύσεις, παρέχει στους συνεργάτες απτές ενέργειες πωλήσεων.

Τα τελευταία 3 χρόνια, το 98% των επιλέξιμων συνεργατών επέλεξαν να υποβάλουν στοιχεία – αυτή η προσέγγιση επιτρέπει στους συνεργάτες να εντοπίζουν τις αναδυόμενες τάσεις, να κατανοούν τις προτιμήσεις των πελατών και να εντοπίζουν τα κενά της αγοράς, τοποθετώντας τους στην πρώτη γραμμή του κλάδου.

Το επόμενο στάδιο: Αγκαλιάζοντας μια προσέγγιση έτοιμη για το μέλλον

Εν όψει των οικονομικών αντιξοοτήτων και της μεταβαλλόμενης συμπεριφοράς των πελατών, οι συνεργάτες επανεκτιμούν τις επιχειρηματικές τους στρατηγικές. Η μετάβαση στις διαδικτυακές και ψηφιακές αγορές έχει προκαλέσει μια σεισμική αλλαγή στην προσέγγισή τους, ωθώντας τους στην υιοθέτηση μιας νοοτροπίας έτοιμης για το μέλλον. Για να περιηγηθούν σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, οι συνεργάτες στρέφονται σε καινοτόμα προγράμματα συνεργατών καναλιών που έχουν σχεδιαστεί για να προωθούν την ευελιξία, την απλοποίηση, την ανάπτυξη και τη συνεργασία. Τα προγράμματα αυτά χρησιμεύουν ως οδηγοί στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού και ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες των κοινωνικά ευαισθητοποιημένων καταναλωτών.

Η HP, αναγνωρίζοντας τη σημασία της ενδυνάμωσης των συνεργατών της, εισήγαγε μια σειρά από νέα οφέλη για τους συνεργάτες και βελτιώσεις του προγράμματος HP Amplify. Αυτές οι πρωτοβουλίες επικεντρώνονται στην ανάπτυξη δυνατοτήτων, την προώθηση της συνεργασίας και την αύξηση της απόδοσης. Είναι αξιοσημείωτο ότι το πρόγραμμα HP Amplify μπορεί να υπερηφανεύεται για τη συμμετοχή του 99% των συνεργατών με έσοδα παγκοσμίως. Διπλασιάζοντας το επιχειρηματικό μοντέλο που καθοδηγείται από το κανάλι, η HP συνεχίζει να προσαρμόζει την προσέγγισή της με βάση την ανατροφοδότηση των πελατών και τη σταθερή δέσμευση για την προώθηση της μακροπρόθεσμης ανάπτυξης των συνεργατών.

Με μια νοοτροπία έτοιμη για το μέλλον και την υποστήριξη καινοτόμων προγραμμάτων συνεργατών, οι οργανισμοί είναι έτοιμοι όχι μόνο για να αντιμετωπίσουν τις τρέχουσες προκλήσεις αλλά και να αναδειχθούν ισχυρότεροι και πιο επιτυχημένοι.