Το μυστήριο των προμηθειών – Πού πηγαίνει, τελικά, το χρήμα;

Related

Φέτος τα Χριστούγεννα επιλέξτε δώρα που φροντίζουν την υγεία και το στιλ σας με τα Smartwatch της HUAWEI

Superman: Το πρώτο τρέιλερ κυκλοφόρησε και εντυπωσιάζει – Ξεπέρασε τις 250 εκατομμύρια προβολές, λέει ο Τζέιμς Γκαν Γάζα: Πέντε νεκροί, ανάμεσά τους δύο παιδιά, από ισραηλινό βομβαρδισμό σε σπίτι στον προσφυγικό καταυλισμό Νουσεϊράτ Secret Song: Συγκινήθηκε ο Θανάσης Βισκαδουράκης με το «Αγριολούλουδο» και τους φίλους του στη σκηνή Σαν σήμερα 22 Δεκεμβρίου: Το πείραμα του

Χριστούγεννα γεμάτα δώρα και φέτοςαπό την COSMOTE

Απεριόριστα data στο κινητό Απεριόριστη ομιλία προς όλους από το σταθερό Δωρεάν το COSMOTE TV Entertainment Pack BOX :Έκπτωση 4€ για παραγγελία φαγητού ή καφέ Μοναδικά δώραγια το κινητό, το σταθερό, την τηλεόραση και τις παραγγελίες φαγητού και καφέ, επιφυλάσσει και φέτος τα Χριστούγεννα η COSMOTE σε όλους τους συνδρομητές της. Δωρεάναπεριόριστα data στο κινητό

Ολυμπιακός – Λαμία (21/12, 19:00, Cosmote Sport 1): Η νέα χρονιά να τον βρει… στο ρετιρέ

INTIME STOIXIMAN SUPERLEAGUE Ο Ολυμπιακός υποδέχεται τη Λαμία (21/12, 19:00, Cosmote Sport 1) στο «Γ.Καραϊσκάκης» για την 16η αγωνιστική της Stoiximan Super League. Στόχος των «ερυθρόλευκων» είναι να κλείσει ιδανικά το 2024 απέναντι στην ουραγό της βαθμολογίας, ώστε η νέα χρονιά να τον βρει μόνο στο ρετιρέ της βαθμολογίας. Η ομάδα της Φθιώτιδας, από την

Cosmote: Υπερυψηλές ταχύτητες σε ακόμα πιο προσιτές τιμές στη Ρόδο – Προγράμματα Fiber To The Home με επιδότηση €200 για 24 μήνες

Τοπικές Ειδήσεις   21 Δεκεμβρίου 2024 09:02 Σε εγγυημένες ταχύτητες έως και 1Gbps με 100% οπτική ίνα μέχρι το χώρο του τελικού χρήστη έχουν πρόσβαση κάτοικοι κι επιχειρήσεις στη Ρόδο, μέσω COSMOTE Fiber, του μεγαλύτερου δικτύου οπτικών ινών της χώρας. Χάρη στο γρήγορο internet, καλύπτονται οι σύγχρονες ανάγκες για επικοινωνία, ψυχαγωγία και συνδεσιμότητα, ενώ παράλληλα

Φέτος τα Χριστούγεννα, παίζουμε PlayStation 5 και δημιουργούμε μαγικές στιγμές!

Super League: Αντίο στο 2024 με νίκη θέλουν να πουν οι Ερυθρόλευκοι στο «Γ. Καραϊσκάκης» κόντρα στη Λαμία Τι πρέπει να κάνεις για να σου μείνει η Σιγκαπούρη αξέχαστη Κυριάκος Μητσοτάκης: Πρέπει να διαθέσουμε περισσότερα για τη συλλογική μας άμυνα – Άνευ όρων η υποστήριξη στην ουκρανία Οι αργίες και τα τριήμερα του 2025: Τετραήμερο

Η Klarna ενσωματώνει την τεχνητή νοημοσύνη και σταματά τις προσλήψεις

Η Klarna, μια δημοφιλής εταιρεία fintech, γνωστή για τις υπηρεσίες της «αγοράζω τώρα, πληρώνω αργότερα», γίνεται πρωτοσέλιδο αφού ο διευθύνων σύμβουλός της, Sebastian Siemiatkowski, υποστήριξε ότι η τεχνητή νοημοσύνη (AI) είναι πλέον ικανή να εκτελεί σχεδόν όλες τις εργασίες που παραδοσιακά διεκπεραιώνονται από τους ανθρώπους- υπαλλήλους. Η IBM έχει, επίσης, δηλώσει στο παρελθόν ότι η

Η Apple συζητά με την Tencent και την ByteDance για την ανάπτυξη λειτουργιών AI στην Κίνα

Η Apple βρίσκεται σε συζητήσεις με την Tencent και την ιδιοκτήτρια εταιρεία του TikTok, ByteDance, σχετικά με την ενσωμάτωση των μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης τους στα iPhone που πωλούνται στην Κίνα. Η αμερικανική εταιρεία ξεκίνησε την ανάπτυξη του ChatGPT της OpenAI στις συσκευές της αυτό το μήνα , μέρος του προϊόντος Apple Intelligence που επιτρέπει στη

Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE: Για 23η χρονιά δίπλα στους νέους με κοινωνικές και οικονομικές δυσκολίες

Οι υποτροφίες αποτελούν έναν πολύ σημαντικό μέσο στήριξης για τους νέους που αντιμετωπίζουν οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις σπουδές που ονειρεύονται. Στηρίζοντας τον θεσμό των υποτροφιών για ακόμη μια χρονιά, η COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom, προσέφερε σε 30 πρωτοετείς φοιτητές ελληνικών πανεπιστημίων υποτροφίες αξίας περίπου 500.000€ Ειδικότερα, οι 30

Οι πρώτες εικόνες από τα γυρίσματα του ‘Ριφιφί’ της νέας σειράς της Cosmote TV σε σκηνοθεσία Σωτήρη Τσαφούλια

LIFE Πρόκειται για μία μίνι σειρά 6 επεισοδίων σε σενάριο Βασίλη Ρίσβα και Δήμητρας Σακαλή για τη μεγαλύτερη ληστεία που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και που μέχρι σήμερα παραμένει ανεξιχνίαστη. Για το Ριφιφί έχεις διαβάσει από τα μέσα Νοεμβρίου στο Esquire, οπότε ήδη γνωρίζεις ότι πρόκειται για τη νέα σειρά μυθοπλασίας της Cosmote TV σε

Η Cosmote συμμετέχει στην πανευρωπαϊκή καμπάνια της Telekom

Η Cosmote, ως μέλος του ομίλου Telekom, συμμετέχει μαζί με άλλες 10 χώρες σε μια πανευρωπαϊκή καμπάνια με μήνυμα «Όταν τα εμπόδια ξεπερνιούνται, μια αληθινή σύνδεση γεννιέται». Σκοπός της καμπάνιας είναι να εμπνεύσει τους ανθρώπους για την αξία της σύνδεσης και να τους υπενθυμίσει ότι παρά τις διαφορές τους, μπορούν να βρουν κοινό έδαφος. Η

Ο πετυχημένος Δημήτρης Μιχαλάκης αναλαμβάνει την επικοινωνία της Cosmote

Ένας δοκιμασμένος μάνατζερ που βοήθησε σημαντικά στη δημιουργία της συνδρομητικής τηλεόρασης COSMOTE TV, αναβαθμίζεται στη θέση του Executive Director Corporate Communications, Sustainability & Channel Productions στον Όμιλο ΟΤΕ. Η αναβάθμιση του Δημήτρη Μιχαλάκη φέρνει νέο αέρα στον Όμιλο και σηματοδοτεί μια νέα εποχή μετά την αποχώρηση της πετυχημένης Ντέπης Τζιμέα. Ο Δημήτρης Μιχαλάκης αναλαμβάνει τα

COSMOTE eValue: Πρωταγωνιστεί στην εξυπηρέτηση πελατών με νέες ευρωπαϊκές διακρίσεις

H εταιρεία απέσπασε δύο σημαντικές διακρίσεις στα European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSAs) Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ και της Telekom, αναδεικνύεται για ακόμη μία φορά ως πρωτοπόρος στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο με δύο νέες ευρωπαϊκές διακρίσεις. Για 4η συνεχόμενη χρονιά, η εταιρεία απέσπασε δύο σημαντικές

Από την COSMOTE TV σε στρατηγικό ρόλο στον ΟΤΕ, ο Δημήτρης Μιχαλάκης

Ο Δημήτρης Μιχαλάκης, γνωστός για την πολυετή εμπειρία του και την καθοριστική του συμβολή στην ανάπτυξη της COSMOTE TV, αναλαμβάνει τη θέση του Executive Director Corporate Communications, Sustainability & Channel Productions στον Όμιλο ΟΤΕ. Η αλλαγή αυτή έρχεται μετά την αποχώρηση της Ντέπης Τζιμέα μετά από 25 χρόνια επιτυχημένης πορείας.Στο πλαίσιο του νέου του ρόλου

Με υπερυψηλές ταχύτητες οπτικών ινών «τρέχει» η Κέρκυρα

Σε εγγυημένες ταχύτητες έως και 1Gbps με 100% οπτική ίνα μέχρι το χώρο του τελικού χρήστη έχουν πρόσβαση κάτοικοι κι επιχειρήσεις στην Κέρκυρα, μέσω COSMOTE Fiber, του μεγαλύτερου δικτύου οπτικών ινών της χώρας. Χάρη στο γρήγορο internet, καλύπτονται οι σύγχρονες ανάγκες για επικοινωνία, ψυχαγωγία και συνδεσιμότητα, ενώ παράλληλα δίνεται σημαντική ώθηση στην τοπική επιχειρηματικότητα κι

«Όταν τα εμπόδια ξεπερνιούνται, μια αληθινή σύνδεση γεννιέται»: Νέα καμπάνια επικοινωνίας από την Telekom και την COSMOTE

Η COSMOTE, ως μέλος του Ομίλου Telekom, συμμετέχει μαζί με άλλες 10 χώρες σε μια πανευρωπαϊκή καμπάνια με μήνυμα « Όταν τα εμπόδια ξεπερνιούνται, μια αληθινή σύνδεση γεννιέται ». Σκοπός της καμπάνιας αυτής είναι να εμπνεύσει τους ανθρώπους για την αξία της σύνδεσης και να τους υπενθυμίσει ότι παρά τις διαφορές τους, μπορούν να βρουν

Share

Ένα από τα δυσκολότερα καθήκοντα σε πλήθος επιχειρήσεων και οργανισμών έχει να κάνει με τη διαχείριση των δαπανών και ειδικότερα όσες σχετίζονται με τις κάθε λογής προμήθειες – στο πλαίσιο της γενικότερης προσπάθειας με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους.

Αυτό μαρτυρούν, άλλωστε, και οι αριθμοί: μόλις το 23% των υπευθύνων για τις προμήθειες και την εφοδιαστική αλυσίδα έχουν καθαρή και άμεση εικόνα των συνολικών δαπανών τους, σε πραγματικό χρόνο, ενώ το 49% εξ αυτών συνεχίζουν να αναλύουν τα δεδομένα «χειρωνακτικά», προκειμένου να λάβουν αποφάσεις.

Η αποκάλυψη έγινε στο πλαίσιο της έρευνας Agile Procurement Insights Research την οποία πραγματοποίησε πρόσφατα η SAP σε συνεργασία με την Oxford Economics, σε μια προσπάθεια να κατανοηθεί η σημασία των προμηθειών σε έναν οργανισμό, να εκτιμηθεί το σημερινό επίπεδο συνεργασίας με τους προμηθευτές και να καταμετρηθεί ο αντίκτυπος της τεχνολογίας και της ψηφιοποίησης των διαδικασιών στον συγκεκριμένο χώρο.

Η έρευνα βασίστηκε στις απαντήσεις 1.000 υψηλόβαθμων στελεχών από τους χώρους των προμηθειών και της εφοδιαστικής αλυσίδας, που είχαν υπό την ευθύνη τους τις άμεσες και έμμεσες δαπάνες για αγαθά, υπηρεσίες και εξωτερικούς συνεργάτες, και τα αποτελέσματά της συνέβαλαν στη διαμόρφωση πέντε εστιασμένων ερευνών.

Κάθε μια εξετάζει βασικούς τομείς της διαχείρισης δαπανών, αλλά και τις συμπεριφορές που κάνουν τις ηγέτιδες επιχειρήσεις να ξεχωρίζουν, χάρη στις σαφώς καλύτερες επιδόσεις τους. Κοινό σημείο τους, οι επενδύσεις στην τεχνολογία και στην ψηφιοποίηση των διαδικασιών, με στόχο την καλύτερη αντιμετώπιση κάθε απρόοπτου, η ενίσχυση της ευελιξίας και της ανθεκτικότητας, αλλά και η ανάδειξη της στρατηγικής αξίας των προμηθειών σε κάθε επιχείρηση.

Στην πρώτη επί μέρους έρευνα παρουσιάζονται τα οφέλη των οργανισμών από την αυτοματοποίηση των διαδικασιών, τη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων, την εκτεταμένη χρήση της τεχνολογίας και τη σωστότερη διαχείριση των σχετικών με προμήθειες διαδικασιών, όπως τα περιέγραψαν οι ηγέτες του χώρου (γύρω στο 10% του συνόλου), με τα καλύτερα αποτελέσματα.

Στη δεύτερη, «αναδεικνύονται» οι επιδόσεις επιχειρήσεων οι οποίες αξιοποιούν στην καθημερινότητά τους δεδομένα, analytics, αλλά και Τεχνητή Νοημοσύνη – εδώ, το 54% των ερωτηθέντων αποκάλυψε ότι οι τεχνολογίες που αξιοποιούν για τις προμήθειες, τους επιτρέπουν να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων, όμως, για το 38% ένα μέρος ή το σύνολο των προμηθειών τους γίνεται ακόμα «χειρωνακτικά».

Στην τρίτη, τονίζεται ότι υπάρχουν μεν οργανισμοί που χρησιμοποιούν προχωρημένα analytics στον έλεγχο των προμηθευτών τους, αλλά όχι στον βαθμό που θα έπρεπε, οπότε απευθύνεται έκκληση αφενός για καλύτερη αξιοποίηση αυτών των δυνατοτήτων, αφετέρου για χρήση περισσότερων δεδομένων από τρίτους, με στόχο την ασφαλέστερη πρόληψη προβλημάτων και ανατροπών. Τα ευρήματα έδειξαν ότι μόνο το 49% των ερωτηθέντων ανανεώνει και επικαιροποιεί τακτικά τα σχέδια αντιμετώπισης κινδύνων και μόλις το 32% βρίσκει αποτελεσματική τη διαχείριση όσων σχετίζονται με τους προμηθευτές.

Η τέταρτη επιμέρους έρευνα εστιάζει στην ανάγκη στενότερης συνεργασίας μεταξύ επιχειρήσεων και βασικών προμηθευτών, με τη βοήθεια κατάλληλου προγραμματισμού και αυτοματισμών, προκειμένου να αναπτυχθεί μια σχεδόν εταιρική σχέση, επωφελής και για τα δύο μέρη. Εδώ τα πράγματα είναι καλύτερα, με το 92% των ηγετικών στελεχών να έχει συστήσει δίκτυα προμηθευτών (έναντι 69% των υπολοίπων) και το 76% να τους ενημερώνει σχετικά με τις μελλοντικές παραγγελίες (έναντι 44%).

Τέλος, η πέμπτη αναδεικνύει τον σημαντικό ρόλο των εξωτερικών συνεργατών. Η αξιοποίηση της κατάλληλης τεχνολογίας για τη βέλτιστη διαχείρισή τους, μπορεί να ενισχύσει την ευελιξία, να υποστηρίξει περισσότερα μοντέλα τιμολόγησης, να αναβαθμίσει την ποιότητα της εργασίας και να εξορθολογήσει τη χρήση των υποδομών. Όμως, μόνο το 35% αξιοποιεί τεχνολογικές λύσεις για τη διαχείριση των εξωτερικών συνεργατών, αν και το 70% χρησιμοποιούν αντίστοιχες λύσεις όσον αφορά στην ανάθεση υπηρεσιών.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας, ο John Wookey, πρόεδρος του Intelligent Spend & Business Network της SAP, τόνισε ότι «τα ηγετικά στελέχη των επιχειρήσεων αντιλαμβάνονται όλο και περισσότερο ότι η πραγματική αξία των προμηθειών υπερβαίνει κατά πολύ το θέμα της μείωσης του κόστους, καθώς ο ρόλος τους στην παραγωγικότητα και την καινοτομία είναι κρίσιμος. Όμως, η δυναμική τους μπορεί να αναδειχθεί πλήρως, μόνο μέσω της από άκρου σε άκρο ψηφιοποίησης όλων των διαδικασιών διαχείρισης των δαπανών, σε μια και μοναδική πλατφόρμα, στο cloud. Η “ευφυής” διαχείριση των δαπανών δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια προσπάθεια ευθυγράμμισης των αποφάσεων των οργανισμών για δαπάνες με την στρατηγική που αυτοί ακολουθούν στη σημερινή δικτυακή οικονομία».