1 στους 2 Έλληνες κάνει χρήση υπηρεσιών e-government

Related

COSMOTE eValue: Νέα πιστοποίηση ISO για μια κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών

Πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers της TÜV NORD γίνεται η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ. «Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ανοίγοντας παράλληλα νέους

Mesh Wi-Fi Repeater για σύνδεση στο Speedport Smart Cosmote

Με τη συσκευή Speed Home WiFi (ΑΣΥΡΜΑΤΟΣ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΤΗΣ WIFI) επιτυγχάνεται συνεχές και αδιάλειπτο σήμα WiFi σε όλους τους χώρους χάρη στη τεχνολογία mesh. Έτσι, δημιουργείται ένα νέο ενοποιημένο WiFi δίκτυο που μπορεί να επεκταθεί με την προσθήκη και επιπλέον συσκευών που διαθέτουν mesh τεχνολογία .  Όλες οι συσκευές mesh επικοινωνούν μεταξύ τους αδιάλειπτα και στέλνουν

Όταν το ChatGPT μπαίνει στα προσωπικά μας μηνύματα: Μας διευκολύνει ή διαβρώνει την αυθεντικότητα;

FORTUNE GREECE 02/07/2025, 20:31 SHARE Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη μπαίνει όλο και πιο βαθιά στην προσωπική μας επικοινωνία, εγείρονται κρίσιμα ερωτήματα για την αυθεντικότητα, την εμπιστοσύνη και τον ρόλο της ανθρώπινης φωνής στις διαπροσωπικές σχέσεις. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στις διαπροσωπικές μας σχέσεις είναι πλέον πραγματικότητα — όχι μόνο σε επαγγελματικά e-mails, αλλά και

Ο πρώτος ποδοσφαιρικός αγώνας ρομπότ ήταν άβολος

Ο πρώτος ποδοσφαιρικός αγώνας ρομπότ ήταν άβολος FORTUNE GREECE 02/07/2025, 20:01 SHARE **CHINESE MAINLAND, HONG KONG, MACAU AND TAIWAN OUT** Robot players from Tsinghua University and China Agricultural University compete during an AI-powered robot football match in Beijing, China, 28 June, 2025. (Photo by cnsphoto / Imaginechina via AFP) Photo: AFP Στην Κίνα διεξήχθη το

COSMOTE eValue: Κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών με νέα πιστοποίηση ISO

Διαβάζεται σε 2' Η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα με πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers 02 Ιουλίου 2025 16:46 Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Μοναδικές εμπειρίες, πολυάριθμα προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, χάρη στη δύναμη της TELEKOM Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους1 τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο

COSMOTE TV: Ο Dexter και όλες οι σειρές που θα δούμε τον Ιούλιο

Ένας δυναμικός Ιούλιος γεμάτος πρεμιέρες, νέες σειρές και σεζόν μάς περιμένει στην COSMOTE TV. Το «Dexter: Resurrection», η πολυαναμενόμενη επιστροφή του εμβληματικού «Dexter», έρχεται τον Ιούλιο αποκλειστικά στην COSMOTE TV, εγκαινιάζοντας ένα νέο κεφάλαιο στη σκοτεινή ιστορία του δημοφιλούς serial killer. Το all-star cast της σειράς, εκτός από τον βραβευμένο με Χρυσή Σφαίρα Μάικλ Σ.

Magenta Moments: Τι προσφέρει το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της Cosmote Telekom

Ένα νέο πρόγραμμα επιβράβευσης για τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες ανακοίνωσε η COSMOTE TELEKOM. Ο λόγος για το Magenta Moments, το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU και φέρνει νέα προνόμια και εμπειρίες, όπως δώρα, διαγωνισμούς, καθώς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο

Αποδυναμωμένο το κριτικό πνεύμα των φοιτητές που χρησιμοποιούν το ChatGPT σύμφωνα με νέα έρευνα

Η Jocelyn Leitzinger που διδάσκει Εμπόριο και Κοινωνία στο Πανεπιστήμιο του Ιλινόι εκτιμά ότι περίπου οι μισοί από τους 180 φοιτητές της έχουν χρησιμοποιήσει ChatGPT κατά ανάρμοστο τρόπο κατά το τελευταίο εξάμηνο – ακόμη και στις περιπτώσεις που έπρεπε να γράψουν για θέματα ηθικής που συνδέονται με την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI). Όταν η καθηγήτρια ζήτησε

COSMOTE eValue: Κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών με νέα πιστοποίηση ISO

Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης, ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και

Στην Cosmote TV η κλήρωση του πρωταθλήματος της Super League

H Super League ανακοίνωσε ότι η κλήρωσης του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου στον Άλιμο. Η διαδικασία μέσω της οποίας θα προκύψει το πρόγραμμα της νέας σεζόν θα προβληθεί ζωντανά από την Cosmote TV. Η ανακοίνωση αναφέρει: «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου και

Cosmote Telekom: Ενα νέο σύμπαν υπηρεσιών για τους συνδρομητές της

Περισσότερη Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) στα δίκτυα και τις υπηρεσίες της, περιλαμβάνει η νέα στρατηγική της Cosmote Telekom, η οποία είναι βασισμένη στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Ομίλου Telekom, με κυρίαρχη θέση στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Η πρόσφατη επίσημη ένταξη της Cosmote στο “οικοσύστημα” του παγκόσμιου brand Telekom, φέρνει άμεσα και στους Έλληνες συνδρομητές μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες, όπως η  πρόσβαση στον ψηφιακό βοηθό Perplexity, που θα κάνει κρατήσεις

Η Microsoft θέλει να δημιουργήσει τον «super γιατρό» – Μπορεί η ΑΙ να σώσει την Υγεία;

FORTUNE GREECE 01/07/2025, 20:00 SHARE Question for AI on tablet screen. What is the role of. AI in personalised healthcare? (Photo by WLADIMIR BULGAR/SCIENCE PHOTO LI / WBU / Science Photo Library via AFP) Photo: AFP Η Microsoft προκαλεί σεισμό στον χώρο της Υγείας με την αποκάλυψη ότι το νέο σύστημα ιατρικής ΤΝ ξεπερνά τους

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου FORTUNE GREECE 01/07/2025, 19:30 SHARE (COMBO) This combination of pictures created on September 13, 2023 shows (From top L) Sam Altman, CEO of OpenAI, arrives for a US Senate bipartisan Artificial Intelligence (AI) Insight Forum at the US

Η Vodafone στρέφεται στο διάστημα για να διασφαλίσει την ευθυγράμμιση κεραιών κινητής του δικτύου της

Η Vodafone αξιοποιεί τη δορυφορική τεχνολογία για να αντιμετωπίσει μία από τις βασικές προκλήσεις του κλάδου: να εξασφαλίσει ότι οι κεραίες 4G και 5G παραμένουν απόλυτα ευθυγραμμισμένες ώστε να προσφέρουν στους πελάτες το καλύτερο σήμα κινητής τηλεφωνίας. Οι κεραίες που δεν είναι σωστά ευθυγραμμισμένες είτε λόγω καιρικών φαινομένων ή σεισμικής δραστηριότητας, μπορούν να επηρεάσουν την

Share

Την ψηφιακή οδό ακολουθούν, πλέον, όλο και περισσότεροι Έλληνες πολίτες για τις συναλλαγές τους με το Δημόσιο, ενώ την ίδια στιγμή αυξάνονται και οι online διαθέσιμες υπηρεσίες. Τη χρονική περίοδο Απριλίου 2019 – Μαρτίου 2020, περισσότεροι από ένας στους δύο Έλληνες, (52,9%), ηλικίας 16 – 74 ετών, έκανε χρήση υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης για προσωπικούς λόγους.

Την περίοδο Απριλίου 2019-Μαρτίου 2020 αυξήθηκε κατά 1,5% το ποσοστό που έκανε χρήση υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησηςΤο εξεταζόμενο διάστημα σημειώθηκε αύξηση 1,5% στο ποσοστό του πληθυσμού, που έκανε χρήση υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, σε σύγκριση με την περίοδο Απριλίου 2018 – Μαρτίου 2019. Την αντίστοιχη περσινή περίοδο των ποσοστό των Ελλήνων, που χρησιμοποίησε το Internet για να διεκπεραιώσει συναλλαγές με το Δημόσιο, ήταν 52,1%. Έναν χρόνο νωρίτερα ανερχόταν σε 49,7%, ενώ σε σχέση με δέκα χρόνια πριν, το 2010, μόλις που άγγιζε το 15,8%.

Σε απόλυτους αριθμούς, τα στοιχεία δείχνουν ότι ο διάστημα Απριλίου 2019 – Μαρτίου 2020 περισσότερα από 4 εκατ. Έλληνες πολίτες έκαναν χρήση υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης από 3,9 εκατ. έναν χρόνο νωρίτερα.

Προφανώς τα στοιχεία, τα οποία δημοσιοποίησε η Εθνική Στατιστική Αρχή τη χρονική περίοδο Απριλίου 2019 – Μαρτίου 2020, δεν ενσωματώνουν – ακόμη – τη μεγάλη άνοδο στη χρήση και στη διαθεσιμότητα online δημόσιων υπηρεσιών, που έχει σημειωθεί από τον Μάρτιο και μέχρι σήμερα.

Ελλιπείς γνώσεις

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, για όσους δεν απέστειλαν συμπληρωμένα έντυπα (π.χ. φορολογική δήλωση) μέσω Διαδικτύου, ενώ ήταν υπόχρεοι, καταγράφηκαν οι λόγοι για τους οποίους δεν τα απέστειλαν. Το 95,5% ανέφερε ότι η υποβολή των συμπληρωμένων εντύπων έγινε, για λογαριασμό τους, από άλλα πρόσωπα, όπως φοροτεχνικό, μέλος της οικογένειας, φίλο.

Πάντως, υπάρχει και ένα ποσοστό 11,3% που απαντά ότι δεν είχε τις γνώσεις για να χρησιμοποιήσει την ιστοσελίδα που χρειαζόταν, ενώ ένα ποσοστό 1,1% απάντησε ότι ανησυχεί για την προστασία και την ασφάλεια των προσωπικών τους δεδομένων.

egovernment

Οι υπηρεσίες της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, που εξετάζει η Εθνική Στατιστική Αρχή, περιλαμβάνουν κάθε συναλλαγή των πολιτών με δημόσιες υπηρεσίες μέσω του Διαδικτύου, για προσωπική χρήση. Ειδικότερα, αφορούν συναλλαγές αναφορικά με υποχρεώσεις των πολιτών (φορολογική δήλωση). Επίσης, την έκδοση επίσημων εγγράφων (αστυνομική ταυτότητα, πιστοποιητικό γέννησης).

Ως υπηρεσίες e-government, προσμετρώνται επίσης οι υπηρεσίες εκπαίδευσης (δημόσιες βιβλιοθήκες, πληροφόρηση και εγγραφή σε σχολεία ή ανώτατα και ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα). Επιπρόσθετα, οι υπηρεσίες δημόσιας υγείας (προγραμματισμός ραντεβού, χορήγηση ιατρικών βεβαιώσεων, πιστοποιητικό νοσηλείας ή εξέτασης ασθενούς).

Ψηφιακές δημόσιες υπηρεσίες

Θυμίζουμε ότι στη διάσταση των ψηφιακών δημόσιων υπηρεσιών, η Ελλάδα κατατάσσεται στην 27η θέση στην Ε.Ε., αρκετά κάτω από τον μέσο όρο της Ένωσης, σύμφωνα με τα στοιχεία του DESI 2020 (σ.σ. αφορούν τις επιδόσεις της χώρας το 2019). Ωστόσο, η Ελλάδα κατέγραψε αύξηση 5,1 μονάδων κατά το προηγούμενο έτος, ακολουθώντας τη μέση αύξηση 5 μονάδων της Ε.Ε.

Από την πλευρά της προσφοράς (όσον αφορά την παροχή διαδικτυακών δημόσιων υπηρεσιών), η Ελλάδα συνέχισε να σημειώνει πρόοδο το 2019, με 25/100 προσυμπληρωμένα έντυπα να είναι online διαθέσιμα, σε σύγκριση με 23/100 το 2018, αλλά παραμένει πολύ κάτω από τον μέσο όρο της Ε.Ε. Ο αριθμός των χρηστών του Διαδικτύου, που είναι ενεργοί χρήστες υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, ανέρχεται σε 39% και εξακολουθεί να είναι πολύ χαμηλότερος από τον μέσο όρο του 67% στην Ε.Ε., παρά την αύξηση της τάξης του 3% το 2019.