Νέες ευρωπαϊκές διακρίσεις για την Εξυπηρέτηση Πελατών της COSMOTE

Related

Παναθηναϊκός: Στην Cosmote τα φιλικά προετοιμασίας

Τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν οι φίλαθλοι των Πράσινων τα φιλικά ματς προετοιμασίας, που θα διεξαχθούν επί αυστριακού εδάφους, θα προσφέρει στους συνδρομητές της η Cosmote TV. Η συνδρομητική τηλεόραση ανακοίνωσε επίσημα, την Τρίτη (1/7), πέρα από τις ημερομηνίες, τις ώρες και τους αντιπάλους που ήταν ήδη γνωστά στοιχεία των αναμετρήσεων, τα κανάλια τα οποία θα

Στην Cosmote TV τα φιλικά του Παναθηναϊκού

Η Cosmote TV ανακοίνωσε πως θα μεταδώσει όλα τα φιλικά παιχνίδια που θα δώσει κατά το βασικό στάδιο της προετοιμασίας του ο Παναθηναϊκός. Η ανακοίνωση της COSMOTE TV Στην Cosmote TV θα μπορούν οι φίλοι του Παναθηναϊκού να παρακολουθήσουν τα φιλικά παιχνίδια της αγαπημένης τους ομάδας κατά τη διάρκεια της φετινής τους προετοιμασίας στην Αυστρία

Στην Cosmote TV τα φιλικά του Παναθηναϊκού

Τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τα φιλικά της ομάδας τους στη διάρκεια της προετοιμασίας θα έχουν οι φίλοι του Παναθηναϊκού. Η Cosmote TV θα μεταδώσει τα παιχνίδια των «πράσινων» επί αυστριακού εδάφους, με τη σχετική ανακοίνωση να αναφέρει: «Την καλοκαιρινή του προετοιμασία στην Αυστρία έχει ήδη ξεκινήσει ο Παναθηναϊκός, η οποία περιλαμβάνει δυνατά φιλικά ώστε η ομάδα του Ρούι Βιτόρια

Παναθηναϊκός: Στην COSMOTE TV τα φιλικά των «πράσινων»

STOIXIMAN SUPERLEAGUE Οι φιλικές αναμετρήσεις του Παναθηναϊκού βρήκαν τηλεοπτική… στέγη αφού η COSMOTE TV γνωστοποίησε με ανακοίνωση της ότι θα μεταδώσει τα φιλικά του «τριφυλλιού». Οι φίλοι των «πράσινων» θα μπορούν να παρακολουθήσουν τους αγώνες της ομάδας τους αρχής γενομένης από αύριο (2/7) και τον αγώνα κόντρα στη Μέταλιστ. Η ανακοίνωση της COSMOTE TV: “Την

«Dexter: Resurrection»: Η επιστροφή του Μάικλ Σ. Χολ στον ρόλο που τον έκανε διάσημο

Το «Dexter: Resurrection», η πολυαναμενόμενη επιστροφή του εμβληματικού «Dexter», έρχεται τον Ιούλιο αποκλειστικά στην COSMOTE TV, εγκαινιάζοντας ένα νέο κεφάλαιο στη σκοτεινή ιστορία του δημοφιλούς serial killer. Το all-star καστ της σειράς, εκτός από τον βραβευμένο με Χρυσή Σφαίρα Μάικλ Σ. Χολ στον ομώνυμο ρόλο, συμπληρώνουν οι Ούμα Θέρμαν, Πίτερ Ντίνκλατζ, Κρίστεν Ρίτερ, Νιλ Πάτρικ

Στην Cosmote TV τα φιλικά του Παναθηναϊκού

www.sport-fm.gr ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: 01/07/2025, 11:42 Τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τα φιλικά της ομάδας τους στη διάρκεια της προετοιμασίας θα έχουν οι φίλοι του Παναθηναϊκού. Η Cosmote TV θα μεταδώσει τα παιχνίδια των «πράσινων» επί αυστριακού εδάφους, με τη σχετική ανακοίνωση ν’ αναφέρει: «Την καλοκαιρινή του προετοιμασία στην Αυστρία έχει ήδη ξεκινήσει ο Παναθηναϊκός, η οποία

Dexter: Resurrection»: Η μεγάλη επιστροφή του Μάικλ Σ. Χολ στον ρόλο του δημοφιλούς serialkillerτον Ιούλιο στην COSMOTE TV

Στις αφίξεις του μήνα η 3η σεζόν του «Star Trek: Strange New Worlds», καθώς και το νέο δραματικό θρίλερ «The Assassin» με την Κίλεϊ Χόους και τον Φρέντυ Χάιμορ 30 Ιουνίου, 2025 | 21:40 Το «Dexter: Resurrection», η πολυαναμενόμενη επιστροφή του εμβληματικού «Dexter», έρχεται τον Ιούλιο αποκλειστικά στην COSMOTE TV, εγκαινιάζοντας ένα νέο κεφάλαιο στη

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:53 SHARE Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου μιλάει στην παρουσίαση του πολυγλωσσικού «Ψηφιακού Βοηθού - «mAigov», σε εκδήλωση, στο υπουργείο Εξωτερικών, Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αλέξανδρος Μπελτές Photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ Η Ελλάδα αποκτά Υπουργείο Τεχνητής Νοημοσύνης και

Θα μιλάμε με δελφίνια; Το νέο project της Google που υπόσχεται επανάσταση στη φύση

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:30 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη «σπάει τον κώδικα» της επικοινωνίας των δελφινιών — και ίσως φέρει την πιο βαθιά αναθεώρηση στη σχέση μας με τη φύση εδώ και αιώνες. Υπάρχουν επιστήμονες που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσουν τους ήχους που παράγουν τα δελφίνια — και αυτό μπορεί να έχει κοσμοϊστορικές

Το Netflix «ανεβάζει τον πήχη»: Προσωποποιημένο περιεχόμενο, φτιαγμένο για τα γούστα των χρηστών

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:15 SHARE Netflix sign in page displayed on a laptop sscreen and Netflix logo displayed on a phone screen are seen in this illustration photo taken in Krakow, Poland on January 2, 2023. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Trailers και διαδραστικά

Ανησυχία στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη: 9 στους 10 δεν εμπιστεύονται τις έξυπνες συσκευές

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 16:45 SHARE AI (Artificial Intelligence) concept. Communication network. Photo: Shutterstock 9 στους 10 Έλληνες φοβούνται για την ιδιωτικότητά τους στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, με τη Samsung να κρούει τον κώδωνα για διαφάνεια, ασφάλεια και ενημέρωση, προκειμένου οι καταναλωτές να εμπιστευτούν τις έξυπνες τεχνολογίες.   Στην Ελλάδα, 9 στους 10 καταναλωτές ανησυχούν

Το Fortune Greece στο Microsoft AI Tour: Στρατηγικοί partners της Microsoft μιλούν για την επόμενη ημέρα της τεχνητής νοημοσύνης

Στο Microsoft AI Tour στην Αθήνα, το Fortune Greece συνομίλησε με στρατηγικούς συνεργάτες της Microsoft, καταγράφοντας πώς η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τις επιχειρηματικές πρακτικές και οδηγεί την καινοτομία στην πράξη. Μετά από επιτυχημένες στάσεις σε περισσότερες από 15 πόλεις ανά τον κόσμο, το Microsoft AI Tour κατέφθασε για πρώτη φορά στην Αθήνα, μετατρέποντας το Κέντρο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM . Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους[1] τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό

Magenta Moments: Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές

Share

Δύο βραβεία στα European Contact Center & Customer Service Awards για την COSMOTE e-Value

Ενα ευρύ πεδίο δραστηριοτήτων καλύπτουν οι θυγατρικές εταιρείες του Ομίλου ΟΤΕ, που καταγράφουν αξιοσημείωτες οικονομικές επιδόσεις. Στόχος τους είναι να βελτιώνουν συνεχώς την εμπειρία του πελάτη, αλλά και να δημιουργούν νέες πηγές εσόδων, παρέχοντας υπηρεσίες και σε άλλες εταιρείες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η COSMOTE e-Value, το μεγαλύτερο contact center στην ελληνική αγορά, που εκτός από τις ανάγκες του Ομίλου ΟΤΕ εξυπηρετεί και έργα για πολλά brands της ελληνικής και διεθνούς αγοράς.

Πρόσφατα, η COSMOTE e-Value διακρίθηκε για τέταρτη συνεχή χρονιά στα European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSAs), τον μακροβιότερο και πιο σημαντικό θεσμό στην Ευρώπη για τον κλάδο των contact centers, με δύο βραβεία που επιβεβαιώνουν τις καινοτόμες πρακτικές της στην εξυπηρέτηση πελατών. Ειδικότερα, στην τελετή απονομής των βραβείων στο Λονδίνο η COSMOTE e-Value απέσπασε το Gold βραβείο στην κατηγορία «Customer Experience Awards» για την πιο αποτελεσματική προσέγγιση πωλήσεων και το Silver βραβείο στην κατηγορία «Operational Excellence Awards» για την πιο Αποτελεσματική Πρωτοβουλία Επιχειρησιακής Βελτίωσης.

Ξεχωριστή εμπειρία

Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, από το 2021 έως σήμερα η COSMOTE e-Value έχει διακριθεί με συνολικά 11 βραβεία στα ECCCSAs για τις πρωτοβουλίες και τις καινοτομίες που δημιουργούν αξία στην εμπειρία του πελάτη, αλλά και για τις υπηρεσίες BPO (Business Process Outsourcing) που διαθέτει.

«Οι κορυφαίες αυτές ευρωπαϊκές διακρίσεις αποδεικνύουν για μια ακόμη φορά τη δέσμευσή μας για εξαιρετικές εμπειρίες εξυπηρέτησης στους πελάτες μας, σε κάθε επαφή μαζί τους. Επιτυχίες σαν αυτές αποτελούν έμπρακτη αναγνώριση της αφοσίωσης και του πάθους των ανθρώπων μας, που χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης. Επενδύοντας σταθερά στους ανθρώπους μας και στις τεχνολογίες αιχμής, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε και να διευρύνουμε τις υπηρεσίες μας και να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών μας» δήλωσε ο Αθανάσιος Στράτος, Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ και CEO COSMOTE e-Value.

Σημειώνεται ότι στα European Contact Center & Customer Service Awards συμμετέχουν πολυεθνικές εταιρείες outsourcing και διεθνή brands με παρουσία σε περισσότερες από 40 χώρες παγκοσμίως. Τα βραβεία αυτά αναγνωρίζουν εταιρείες και οργανισμούς που πρωτοστατούν στην παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών στους πελάτες τους.

Gold βραβείο στην κατηγορία «Customer Experience Awards» και Silver βραβείο στην κατηγορία «Operational Excellence Awards»

Ηγετική θέση

Η COSMOTE e-Value αποτελεί σήμερα το μεγαλύτερο contact center στην ελληνική αγορά, παρέχοντας υψηλής ποιότητας ολοκληρωμένες υπηρεσίες, ενώ σημειώνει ανάπτυξη 38% σε νέα έργα την τελευταία πενταετία. Εκτός από τον Ομιλο ΟΤΕ, εξυπηρετεί και έργα για 80 brands σε πολλές διαφορετικές γλώσσες. Αξιοποιώντας την τεχνολογική της υπεροχή, την πολυετή εμπειρία και τη δυναμική των 6.000 στελεχών της, η COSMOTE e-Value κατέχει ηγετική θέση στον τομέα του customer relationship management.

Η COSMOTE e-Value, που δραστηριοποιείται από το 1999 στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών contact center, επικεντρώνει τη στρατηγική της στην ανάπτυξη και τη συνεχή αναβάθμιση ψηφιακά καινοτόμων omni-channel και ανθρωποκεντρικών λύσεων, που στοχεύουν σε ένα εξαιρετικό customer journey και μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης. Παράλληλα εστιάζει στη δημιουργία νέων υπηρεσιών που χτίζουν μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες, ενώ παράλληλα συμβάλλει στην επιχειρηματική ανάπτυξη, την επίτευξη στοχευμένων επιχειρησιακών αποτελεσμάτων και τη δημιουργία εναλλακτικών πηγών εσόδων για τις επιχειρήσεις-πελάτες της. Οι υπηρεσίες της περιλαμβάνουν ανάλυση και διεύρυνση πελατολογίου, πλήρη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, αναβαθμισμένη εμπειρία πελάτη, προώθηση πωλήσεων, τηλεφωνική εξυπηρέτηση, έρευνα αγοράς και επιχειρησιακές συμβουλευτικές υπηρεσίες. Τέλος, η e-Value είναι η μοναδική ελληνική εταιρεία που συμπεριλαμβάνεται στη διεθνή λίστα World’s Most Ethical Companies του Ethisphere Institute για το 2024.