Προβλήματα πρόσβασης σε υπηρεσίες λόγω της αξιολόγησης στα ΜΚΔ

Related

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο…

Οι Unboxholics στην εκπομπή Watch Next της COSMOTE TV

Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE Cinema 1HD και Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία τους, που είναι…

Οι Unboxholics στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH 16:05 | 26 Απριλίου 2024 Media Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE CINEMA 1HD & Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν…

Underwonder: Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

Εξάμηνο AI course για Marketers λανσάρει η Sherpa Society

Με εισηγητή τον Vincent Sider, AI Lead Course Director στο Chartered Institute of Marketing και ακαδημαϊκό υποστηρικτή το BCA College. H Sherpa Society, συνεχίζοντας να παρέχει στα στελέχη του Marketing αποτελεσματική εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν στην αγορά, δημιούργησε την “AI Academy for Marketers” σε συνεργασία με τον Vincent Sider, AI Trainer &…

Kaspersky: Απατεώνες στοχεύουν χρήστες του Telegram για να κλέψουν Toncoins

Οι απατεώνες προσπαθούν να κλέψουν Toncoins (TON) από χρήστες του Telegram σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά αναβαθμιζόμενο σύστημα που περιλαμβάνει ενισχυτές κρυπτονομισμάτων και παραπομπές φίλων σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2023. Η εμφάνισή του εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του TON και του Telegram…

Η νέα σειρά 12 Pro Series 5G έκλεψε την λάμψη στο catwalk της Kathy Heyndels, στο Athens Fashion Week

Με αφορμή τo 34ου AXDW η realme ήταν χορηγός στο εντυπωσιακό show της Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου,  που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών το Σάββατο  20 Απριλίου και ώρα 21:30, όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή της Kathy Heyndels η οποία αναδεικνύει την κάθε γυναίκα. Συγκεκριμένα η συλλογή αυτή έχει εμπνευστεί από τα λουλούδια…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Ferrari και HP ανακοινώνουν την νέα τους ονομαστική συνεργασία

Η Ferrari και η HP ανακοίνωσαν μια ιστορική, πολυετή συνεργασία. Συνδέοντας δύο από τις πιο εμβληματικές εταιρείες στον κόσμο, η συνεργασία περιλαμβάνει μια κοινή δέσμευση για την προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας και την επιτάχυνση της στοχευμένης τεχνολογίας στην ομάδα Scuderia Ferrari Formula 1, στην ομάδα Scuderia Ferrari Esports και στην Scuderia Ferrari Driver Academy. Επιπλέον,…

COSMOTE: απεριόριστα δεδομένα για 1 μήνα -η πιο φθηνή τιμή της αγοράς

Απεριόριστα δεδομένα (data) για 1 ολόκληρο μήνα δίνει η Cosmote με 11.90 ευρώ που αυτή τη στιγμή αποτελεί ίσως το φθηνότερο πακέτο και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Η προσφορά είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές COSMOTE: Οικιακού Συμβολαίου, Καρτοσυμβολαίου & Mobile Internet Συμβολαίου Εταιρικού Συμβολαίου & Business Cost Control COSMOTE Neo Cosmote: Απεριόριστα data για 7 ημέρες…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data 7 μέρες για Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η Cosmote, για να μπορούν να σερφάρουν από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται.Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους οικιακούς και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στη χώρα με κορυφαίες ταχύτητες

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Η.Π.Α.: Οι πωλήσεις iPhone επιβραδύνονται, ενώ το Android κερδίζει συνεχώς έδαφος!

Ως γνωστόν εδώ και αρκετά χρόνια, iOS και Android δίνουν μια μάχη μέχρι τελικής πτώσεως. Ενώ η Apple ανανεώνει σε ετήσια βάση τη σειρά iPhone, κατασκευαστές όπως η Samsung, η Xiaomi και η Oppo δίνουν μεγάλη μάχη για να εξασφαλίσουν όλο και πιο αυξημένο μερίδιο αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση ένα νέο report, το…

OnePlus 8 και 8 Pro: Φτάνουν στο… τέλος της διαδρομής, καθώς μόλις έλαβαν το τελευταίο τους OS update!

Δύο smartphones της OnePlus που παρουσουάστηκαν τ0 2020, έλαβαν πρόσφατα την ενημέρωση OxygenOS 13 και μάλλον όπως όλα δείχνουν αυτό ήταν και το τελευταίο τους update.  Φυσικά μιλάμε για τα OnePlus 8 και OnePlus 8 Pro που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους αφού εκτελούσαν την πιο πρόσφατη έκδοση OxygenOS 13.1.0.587. Αυτό δείχνει…

Share

Η τελευταία έκθεση της Kaspersky, «Social credits and security: embracing the world of ratings», αποκάλυψε ότι το 18% των καταναλωτών παγκοσμίως αντιμετώπισαν προβλήματα πρόσβασης σε χρηματοοικονομικές υπηρεσίες λόγω της αξιολόγησης των πληροφοριών τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω συστημάτων βαθμολόγησης.

Ενώ
τέτοια συστήματα κοινωνικής βαθμολόγησης είναι πλέον πιο διαδεδομένα και
έχουν ήδη εφαρμοστεί σε πολλές χώρες και βιομηχανικούς τομείς, η
δημιουργία τους απαιτεί περισσότερη προσοχή, καθώς μπορεί να οδηγήσουν
σε αρνητικές συνέπειες.

Σχεδόν όλες οι υπηρεσίες που
χρησιμοποιούμε στο διαδίκτυο για σχεδόν κάθε πτυχή της ζωής μας – από
κοινωνικά δίκτυα έως τραπεζικούς λογαριασμούς – βασίζονται σε δεδομένα
για να κάνουν τη ζωή των ανθρώπων ευκολότερη. Με προσωπικές πληροφορίες,
συμπεριλαμβανομένης της δραστηριότητας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,
οι οργανισμοί είναι σε θέση να προσφέρουν σε υπάρχοντες και δυνητικούς
πελάτες τους προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους υπηρεσίες. Ωστόσο, μια
τέτοια αξιολόγηση συμπεριφοράς οδηγεί επίσης σε βαθμολογίες κοινωνικής
πιστοληπτικής ικανότητας με βάση αυτοματοποιημένους αλγόριθμους που
μπορεί να επηρεάσουν την προσωπική μας ζωή. Οι καταναλωτές έχουν
μοιραστεί παραδείγματα τέτοιων εμπειριών στη σχετική έκθεση της
Kaspersky. 

Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 18% των καταναλωτών
αντιμετώπισαν προβλήματα στη λήψη δανείων ή στεγαστικών δανείων λόγω των
πληροφοριών που συλλέχθηκαν σχετικά με αυτούς από τον λογαριασμό τους
στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με αυτούς μεταξύ 25-34 ετών (32%) που
βασίζονται περισσότερο στις υπηρεσίες αυτές να είναι και εκείνοι που
επηρεάστηκαν περισσότεροι. Παρόλο που υπάρχουν υφιστάμενοι και γνωστοί
κανονισμοί για τη βαθμολόγηση πιστοληπτικής ικανότητας με βάση την
οικονομική συμπεριφορά, δεν υπάρχει πλαίσιο που να γνωρίζουν οι πολίτες
όταν πρόκειται για συστήματα που συλλέγουν προσωπικές πληροφορίες από τα
διαδικτυακά μας προφίλ.

Η έκθεση της Kaspersky δείχνει ότι οι
άνθρωποι είναι έτοιμοι να μοιραστούν ευαίσθητα ιδιωτικά δεδομένα για να
εξασφαλίσουν καλύτερες τιμές και εκπτώσεις και να λάβουν ειδικές
υπηρεσίες. Ταυτόχρονα, ένας σημαντικός αριθμός καταναλωτών παραμένουν σε
εγρήγορση αναφορικά με τον τρόπο που οι ίδιοι χρησιμοποιούν τα μέσα
κοινωνικής δικτύωσης και ορισμένοι ενδέχεται να μην εξετάζουν το
ενδεχόμενο να αφήσουν οργανισμούς να «κρυφοκοιτάξουν» την προσωπική τους
ζωή. Για παράδειγμα, το ένα τέταρτο (26%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι
δεν θα μοιράζονταν το προφίλ τους για να μπορούν να πάρουν γρήγορη
έγκριση μέσω ελέγχων ιστορικού των πιστωτικών τους καρτών. Μια ελαφρώς
χαμηλότερη ποσοστιαία ομάδα δεν είναι άνετη με την κοινή χρήση αυτού του
είδους προσωπικών πληροφοριών προκειμένου να εξασφαλίσει μια θέση σε
ένα κορυφαίο σχολείο για το παιδί τους (20%) ή ένα καλύτερο διαμέρισμα
προς ενοικίαση (18%).

«Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, ένα
σύστημα κοινωνικής βαθμολόγησης σύντομα θα επεκταθεί περισσότερο, και
δεν θα αποτελεί μόνο μια επιλογή αλλά ένα αναπόσπαστο μέρος πολλαπλών
υπηρεσιών. Ωστόσο, η παγκόσμια έρευνα της Kaspersky υπογραμμίζει ότι
υπάρχει ένας σημαντικός αριθμός ανθρώπων που δεν θέλουν να μοιραστούν
τις προσωπικές τους πληροφορίες προκειμένου να διασφαλίσουν οποιεσδήποτε
προσφορές. Η γνώμη τους δεν μπορεί να αγνοηθεί και καθώς οι
προγραμματιστές δημιουργούν αλγόριθμους AI σε κοινωνικές αξιολογήσεις,
πρέπει να λαμβάνονται υπόψη τα συμφέροντα όλων, καθώς και ζητήματα
εμπιστοσύνης και διαφάνειας
», σχολιάζει ο Marco Preuss, διευθυντής της παγκόσμιας ομάδας έρευνας και ανάλυσης της Kaspersky στην Ευρώπη.

Ενώ
οι επιχειρήσεις προσπαθούν να επωφεληθούν από την τεχνολογία και τα
δεδομένα των καταναλωτών με νέους τρόπους, οι καταναλωτές εξετάζουν
επίσης σε ποιους οργανισμούς μπορούν να εμπιστευτούν τα δεδομένα τους –
καθώς το τοπίο των ψηφιακών απειλών συνεχίζει να διευρύνεται και η
προστασία των προσωπικών δεδομένων μπορεί να είναι μια μεγάλη πρόκληση. Η
Kaspersky διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο τους
ιατρούς, τις τράπεζες ή τις ασφαλιστικές εταιρείες με τα δεδομένα τους
παρά τις κυβερνήσεις. Έτσι, μόνο το 19% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν
εμπιστεύονται αυτές τις εταιρείες ή υπηρεσίες για την αποθήκευση των
προσωπικών τους δεδομένων, ενώ το ένα τέταρτο (24%) των καταναλωτών
δηλώνει ότι δεν εμπιστεύεται την κυβέρνηση.

Ο καθηγητής Chengyi Lin, Affiliate Professor of Strategy στο INSEAD, σχολιάζει: «Ο
κύριος στόχος ενός συστήματος κοινωνικής βαθμολόγησης είναι η μέτρηση
και η βελτίωση της εμπιστοσύνης – τόσο στον ψηφιακό όσο και στον φυσικό
κόσμο. Ταυτόχρονα, το σύστημα θα απαιτήσει εμπιστοσύνη από το κοινό για
να λειτουργήσει. Ανάλογα με το οικονομικό, κοινωνικό και πολιτιστικό
πλαίσιο, το επίπεδο συνολικής εμπιστοσύνης σε διάφορους οργανισμούς αλλά
και στον ψηφιακό κόσμο ποικίλλει ανά χώρα. Ως εκ τούτου, η απόφαση για
το αν θα σχεδιάσει και θα εφαρμόσει ένα σύστημα κοινωνικής βαθμολόγησης,
τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα, είναι πιθανό να εναπόκειται στην κάθε χώρα
ξεχωριστά. Πέρα από τις προφανείς ανησυχίες σχετικά με το απόρρητο και
την ασφάλεια των δεδομένων, πριν τη λήψη της τελικής απόφασης θα πρέπει
να εξετάσει προσεκτικά τι συμβιβασμούς είναι διατεθειμένη να κάνει η
κοινωνία, σε ποιον είναι διατεθειμένη να εμπιστευτεί τον σχεδιασμό και
τη λειτουργία του συστήματος και πώς θα εφαρμοστεί και θα κυβερνηθεί το
σύστημα
».

Εδώ μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την έκθεση.