Η LG μοιράζεται το στρατηγικό όραμά της για την επέκταση του οικοσυστήματος «AI webOS»

Related

Μπορούν οι κινεζικές εταιρείες ημιαγωγών να αντέξουν τους δασμούς των ΗΠΑ;

Μπορούν οι κινεζικές εταιρείες ημιαγωγών να αντέξουν τους δασμούς των ΗΠΑ; FORTUNE GREECE 03/12/2024, 17:00 Οι κεφαλαιουχικές δαπάνες της κινεζικής βιομηχανίας τσιπ το επόμενο έτος θα μειωθούν πιθανότατα κατά 10 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι κινεζικές εταιρείες τσιπ και ημιαγωγών που βρίσκονται στο στόχαστρο της Ουάσινγκτον με νέους εξαγωγικούς ελέγχους υποσχέθηκαν να επιταχύνουν την τοπική προσαρμογή της

COSMOTE CINEMA CHRISTMAS HD: Πάνω από 150 ταινίες για όλη την οικογένεια στο χριστουγεννιάτικο κανάλι της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Τα Χριστούγεννα στο σπίτι φέρνει για ακόμα μία χρονιά η COSMOTE TV, μέσα από το pop-up κανάλι COSMOTE CINEMA CHRISTMAS HD, που θα κάνει πρεμιέρα την Παρασκευή 6/12 και θα είναι στον «αέρα» έως και τη Δευτέρα 6/1. Σε αυτό το διάστημα, οι τηλεθεατές θα απολαμβάνουν καθημερινά 5 back-2-back προβολές, ενώ στη διάθεσή

Πάνω από 150 ταινίες για όλη την οικογένεια στο χριστουγεννιάτικο κανάλι της COSMOTE TV

COSMOTE CINEMA CHRISTMAS HD: η νέα μάς εμμονή διαθέσιμη από Παρασκευή 6/12 έως Δευτέρα 6/1. Τα Χριστούγεννα στο σπίτι φέρνει για ακόμα μία χρονιά η COSMOTE TV, μέσα από το pop-up κανάλι COSMOTE CINEMA CHRISTMAS HD, που θα κάνει πρεμιέρα την Παρασκευή 6/12 και θα είναι στον «αέρα» έως και τη Δευτέρα 6/1. Σε αυτό

Nova: Υπερθέαμα με περισσότερους από 120 LIVE συναρπαστικούς αγώνες στα κανάλια Novasports και Cosmote Sport!

Οι συνδρομητές της Nova απολαμβάνουν και έχουν πρόσβαση σε ένα ασυναγώνιστο μπουκέτο αθλητικού περιεχομένου που περιλαμβάνει όλα τα αθλητικά γεγονότα των Novasports και Cosmote Sport – όλα στην πλατφόρμα EON της Nova Aπό την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου έως και τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου πανδαισία με περισσότερους από 120 LIVE αγώνες ποδοσφαίρου, μπάσκετ, κ.α. Stoiximan Super

Το βίντεο της Sony για τα 30α γενέθλια του PlayStation

Με αφορμή την 30ή επέτειο από την κυκλοφορία του πρώτου PlayStation στην Ιαπωνία στις 3 Δεκεμβρίου 1994, η Sony Interactive Entertainment μοιράστηκε ένα συγκινητικό βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να εκφράσει τις ευχαριστίες της σε όλους τους παίκτες που έγιναν μέρος αυτού του ταξιδιού. Το κλιπ κάνει μία αναδρομή στην ιστορία του PlayStation, περιλαμβάνοντας

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (3/12)

Αναλυτικά: 17:00 COSMOTE SPORT 2 HD Παναχαϊκή – Κηφισιά Κύπελλο Ελλάδας 19:00 COSMOTE SPORT 8 HD Ιράκ – Βέλγιο Socca World Cup 19:30 Novasports Extra 1 Μπολόνια – Μόντσα Ιταλικό Κύπελλο 19:30 Novasports 5HD Αναντολού Εφές – Μπάγερν Μονάχου Euroleague 19:30 COSMOTE SPORT 4 HD Περιστέρι – FMP FIBA Basketball Champions League 19:30 COSMOTE SPORT

Παναχαϊκή – Κηφισιά (17:00, Cosmote Sport 2HD): «Μάχη» στην Πάτρα για μία θέση στους «8»

ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ BETSSON Παναχαϊκή και Κηφισιά διασταυρώνουν τα ξίφη τους με φόντο μία θέση στους «8» του Κυπέλλου Ελλάδος (3/12, 17:00, Cosmote Sport 2HD). Με το πρώτο παιχνίδι στο «Ζηρίνειο» να έχει ολοκληρωθεί με το ισόπαλο 1-1, τα πάντα είναι ανοικτά στη ρεβάνς της Αγυιάς. Η «μονομαχία» των δύο ομάδων θα φέρει σίγουρα ένα σύλλογο

Άρης – ΑΕΚ (19:30, Cosmote Sport 1HD): «Εκδίκηση» ή συνέχεια στο σερί;

ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ BETSSON Ο Άρης υποδέχεται την ΑΕΚ στο «Κλεάνθης Βικελίδης» (03/12, 19:30, COSMOTE Sport 1) για τη ρεβάνς της φάσης των «16» του Κυπέλλου Ελλάδας. Με την Ένωση να έχει το προβάδισμα από το πρώτο ματς (1-0) χάρη στο τέρμα του Άντονι Μαρσιάλ, οι Θεσσαλονικείς καλούνται να ανατρέψουν την εις βάρος τους κατάσταση, όπως

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Οι αναμετρήσεις Άρης-ΑΕΚ για το Κύπελλο Ελλάδας και Παναθηναϊκός-Μπαρτσελόνα για τη Euroleague ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων της ημέρας. Αναλυτικά το πρόγραμμα: 17:00 COSMOTE SPORT 2 HD Παναχαϊκή – ΚηφισιάΚύπελλοΕλλάδας 19:00 COSMOTE SPORT 8 HD Ιράκ – Βέλγιο Socca World Cup 19:30 Novasports Extra 1 Μπολόνια – Μόντσα Ιταλικό Κύπελλο 19:30 Novasports 5HD Αναντολού

Ένα μοναδικό διήμερο γεμάτο gaming, με τη δύναμη της Telekom

H COSMOTE για άλλη μία φορά προσφέρει στους συνδρομητές της απίθανες εμπειρίες και δώρα, με το World Pass Powered by Telekom. Δύο τυχεροί νικητές με τους συνοδούς τους ταξίδεψαν στη Βουδαπέστη για να παρακολουθήσουν από κοντά το πανευρωπαϊκό τουρνουά gaming που διοργάνωσε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η  Telekom. Και πιο συγκεκριμένα τους μεγάλους τελικούς της

H COSMOTE έστειλε 4 τυχερούς στο πανευρωπαϊκό T-esports Championship της Telekom στη Βουδαπέστη

Οι τελευταίες τρεις δεκαετίες «βρίσκουν» τον σύγχρονο άνθρωπο συνδεδεμένο με έναν παγκόσμιο ιστό, το Internet, κάνοντας πράξη τη θεωρία για μία «παγκόσμια κοινωνία». Και καθώς, η εξέλιξη της τεχνολογίας άρχισε να φέρνει συνεχώς νέα δεδομένα, με τον «ψηφιακό αλφαβητισμό» και τους «ψηφιακούς ιθαγενείς» να ακούγονται όλο και περισσότερο στην παγκόσμια συζήτηση, η διεθνής σκηνή «καλωσόρισε»

Δωρεάν επικοινωνία για τους συνδρομητές Κινητής Nova που πλήττονται από την σφοδρή κακοκαιρία στα νησιά της Λήμνου και της Ρόδου

Η Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και Media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στα νησιά της Λήμνου και της Ρόδου, που έχουν πληγεί από τις καταστροφικές πλημμύρες, ενημερώνει τους συνδρομητές της ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.   Προσφέρει δωρεάν, στους συνδρομητές  της στα εν λόγω νησιά

Η Vodafone καινοτομεί με υπηρεσίες Τεχνητής Νοημοσύνης για επιχειρήσεις

Η Vodafone διοργάνωσε ειδική εκδήλωση για τους εταιρικούς της πελάτες, όπου παρουσίασε καινοτόμες λύσεις Τεχνητής Νοημοσύνης, με αιχμή του δόρατος το Microsoft 365 Copilot, που ενσωματώνεται αρμονικά στο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών που προσφέρει το Vodafone Business, με επίκεντρο την επιχείρηση και τις ανάγκες της. Στην εκδήλωση συμμετείχε πλήθος στελεχών από όλο το φάσμα της αγοράς, που

Συνδρομητική τηλεόραση: Cosmote και Nova κάνουν πάρτι, ήρθε το τέλος των πειρατών;

Σημαντική ανάπτυξη σημειώνει στην ελληνική αγορά η συνδρομητική τηλεόραση, καθώς οι μεγάλοι πάροχοι επενδύουν σε περιεχόμενο και υπηρεσίες που προσελκύουν νέους συνδρομητές. Παράλληλα, η πειρατεία παραμένει μια σοβαρή πρόκληση, με την ανάγκη αυστηρότερου νομοθετικού πλαισίου να καθίσταται πιο επιτακτική από ποτέ. Οι Νέες Συμφωνίες που Αλλάζουν το Τοπίο Η πρόσφατη συνεργασία μεταξύ Cosmote και Nova

Cosmote: Το ταξίδι στη Βουδαπέστη που έγινε παιχνίδι

Τέσσερεις τυχεροί νικητές ταξίδεψαν στη Βουδαπέστη για να παρακολουθήσουν live gaming Κάθε ταξίδι είναι κι ένα νέο παιχνίδι, μια ευκαιρία για εξερεύνηση νέων κόσμων πέρα από τα σύνορα της καθημερινότητας. Όταν το πάθος για αναζήτηση συναντά την αγάπη για το gaming, το αποτέλεσμα είναι συναρπαστικό, αποδεικνύοντας πως το παιχνίδι και τα ταξίδια μοιράζονται την ίδια μαγεία:

Share

Η LG Electronics (LG) διοργάνωσε την περασμένη εβδομάδα το webOS Summit 2024 στο Incheon της Νότιας Κορέας, μοιράζοντας το στρατηγικό της όραμα και τις μελλοντικές πρωτοβουλίες για την επέκταση του οικοσυστήματος webOS AI και την ανάπτυξη της επιχειρηματικής της πλατφόρμας.

Με θέμα «Ενδυνάμωση του webOS με AI», το δεύτερο webOS Summit φιλοξένησε περίπου 300 συμμετέχοντες που εκπροσωπούσαν 140 συνεργαζόμενες εταιρείες – συμπεριλαμβανομένων προγραμματιστών περιεχομένου, παραγωγών και παρόχων – από 24 χώρες. Η εκδήλωση σηματοδότησε επίσης ένα σημαντικό ορόσημο: τη δέκατη επέτειο από την κυκλοφορία του webOS στις έξυπνες τηλεοράσεις LG.

Το AI webOS διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στον φιλόδοξο επιχειρηματικό μετασχηματισμό της LG, μεταβαίνοντας από κατασκευαστής ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης σε εταιρεία λύσεων Smart Life. Με μια στρατηγική επένδυση άνω του 1 τρισεκατομμυρίου KRW (740 εκατομμύρια USD), η LG στοχεύει να βελτιώσει σημαντικά τις δυνατότητες της πλατφόρμας webOS της και των συναφών επιχειρήσεων.

Για να επιτύχει το στρατηγικό της όραμα και να ανυψώσει την αξία των μοναδικών προσφορών της, η LG διευρύνει συνεχώς την εκτεταμένη επιλογή περιεχομένου και υπηρεσιών που είναι προσβάσιμες στο AI webOS. Η πλατφόρμα, η οποία προσφέρει εξαιρετικές εμπειρίες σε χρήστες LG TV σε περισσότερες από 180 χώρες, παρέχει επί του παρόντος περισσότερες από 4.000 εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένων εκείνων για ψυχαγωγία, γυμναστική στο σπίτι, εκπαίδευση και παιχνίδια.

Φέτος, η LG ενισχύει τη φήμη του AI webOS ως προηγμένης πλατφόρμας gaming προσθέτοντας μια ποικιλία νέων υπηρεσιών και καινοτομιών εμπειρίας. Προς το παρόν, η πλατφόρμα αιχμής προσφέρει περίπου 4.500 παιχνίδια σε δημοφιλείς υπηρεσίες παιχνιδιών cloud, όπως το GeForce NOW και το Amazon Luna. Για να κάνει το gaming στις τηλεοράσεις της ακόμα πιο αποδοτικό, η LG συνεργάστηκε με την MediaTek και τη Razer, αξιοποιώντας τη νέα τεχνολογία Bluetooth Ultra-Low Latency (BT ULL) για να μειώσει την καθυστέρηση εισόδου σε ανεπαίσθητο 1ms κατά τη χρήση παιχνιδιών Bluetooth. Αυτή η εντυπωσιακή λειτουργεία, που ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια του webOS Summit 2024, ενισχύει την εμπειρία παιχνιδιού στο cloud, δίνοντας στους χρήστες πιο ακριβή έλεγχο και κάνοντας το παιχνίδι πιο καθηλωτικό.

Η LG ενισχύει επίσης το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα σε περιεχόμενο και υπηρεσίες αναζητώντας ενεργά και εξασφαλίζοντας κορυφαία ταλέντα στον κλάδο. Η εταιρεία φιλοξένησε πρόσφατα ένα παγκόσμιο hackathon για την ανακάλυψη συναρπαστικών νέων παιχνιδιών και περιεχομένου που υποστηρίζεται από AI, κατάλληλο για AI webOS και συνεργάζεται επίσης στην ανάπτυξη παιχνιδιών με αναγνωρισμένα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, όπως το Πανεπιστήμιο Sungkyunkwan και το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης.

Επιπλέον, με την εισαγωγή του webOS Pay, η LG κατέστησε ταχύτερη και πιο βολική για τους χρήστες την αγορά περιεχομένου και υπηρεσιών στο AI webOS. Η απλή στη χρήση υπηρεσία πληρωμών συμβάλλει στην απρόσκοπτη, εξατομικευμένη εμπειρία αγορών στην έξυπνη πλατφόρμα της LG.

Την τελευταία δεκαετία, η LG έχει πουλήσει 220 εκατομμύρια έξυπνες τηλεοράσεις και ενίσχυσε με συνέπεια τη δραστηριότητα της πλατφόρμας webOS μέσω συμφωνιών αδειοδότησης με μια σειρά από τοπικές και παγκόσμιες εταιρείες. Η LG έκανε για πρώτη φορά διαθέσιμο το webOS σε άλλους κατασκευαστές τηλεοράσεων το 2021 και από τότε, η ευέλικτη πλατφόρμα έχει υιοθετηθεί από περισσότερες από 400 μάρκες. Η εταιρεία είναι τώρα έτοιμη να επεκτείνει περαιτέρω το οικοσύστημα webOS μέσω μιας σειράς λύσεων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας αυτοκινήτου που υποστηρίζονται από webOS, ψηφιακής σήμανσης, έξυπνων οθονών, οθονών παιχνιδιών και προβολέων.

Επιπλέον, η πλατφόρμα webOS ενισχύει την ισχυρή ανταγωνιστικότητα της LG στη διαφημιστική αγορά. Το 2024, τα έσοδα που παράγονται από διαφημίσεις και υπηρεσίες στο webOS προβλέπεται να ξεπεράσουν το 1 τρισεκατομμύριο KRW, γεγονός που σηματοδοτεί τετραπλάσια αύξηση από το 2021.

Σημαντική συμβολή σε αυτήν την εξαιρετική απόδοση είναι τα LG Channels, μια δωρεάν υπηρεσία streaming που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και παρέχει πάνω από 3.800 κανάλια και είναι πλέον διαθέσιμη σε 29 χώρες. Η εταιρεία αύξησε την ήδη εντυπωσιακή της προσφορά κορυφαίων επιλογών προβολής στη δωρεάν υπηρεσία της με την κυκλοφορία του LG Channels Showcase και του LG 1 – νέα κανάλια που διαθέτουν μια επιλεγμένη επιλογή υψηλής ποιότητας ψυχαγωγίας. Επιπλέον, η LG προσθέτει αξία στην εμπειρία του χρήστη μέσω της παροχής λύσεων διαφημίσεων που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη που κάνουν τις προτάσεις περιεχομένου ακόμη πιο σχετικές με τις προτιμήσεις των χρηστών.

Με το όραμά της στο Affectionate Intelligence για μια πιο προσεκτική με ενσυναίσθηση τεχνολογία AI, η LG εμπλουτίζει και βελτιώνει συνεχώς την εμπειρία του πελάτη. Η εφαρμογή Affectionate Intelligence επιτρέπει στους χρήστες του webOS να απολαμβάνουν ευκολότερο έλεγχο, καθώς και εξατομικευμένες προτάσεις περιεχομένου και υπηρεσιών που ταιριάζουν στα ατομικά γούστα και τον τρόπο ζωής τους. Μέσω συνεργασιών με καινοτόμες συνεργαζόμενες εταιρείες και την απρόσκοπτη ενσωμάτωση των πιο πρόσφατων τεχνολογιών, η LG βελτιώνει συνεχώς την πρωτοποριακή της πλατφόρμα.

Μαζί με ενημερωτικές παρουσιάσεις και επιδείξεις, το webOS Summit 2024 περιελάμβανε έναν χώρο εμπειριών, όπου οι συμμετέχοντες μπορούσαν να δουν από πρώτο χέρι πώς οι ισχυρές τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης προάγουν την καινοτομία στην εμπειρία των πελατών στο webOS. Ένα από τα πολλά έξυπνα χαρακτηριστικά που προσφέρονται στην πλατφόρμα της LG, το AI Concierge χρησιμοποιεί αναγνώριση φωνής, ιστορικό αναζήτησης και δεδομένα χρήστη, για να παρέχει προσαρμοσμένες προτάσεις εφαρμογής και προβολής. Χάρη στην ικανότητά του να αναγνωρίζει διαφορετικές φωνές, το AI webOS μπορεί να μεταφέρει κάθε χρήστη έξυπνης τηλεόρασης LG κατευθείαν στη δική του εξατομικευμένη Αρχική οθόνη, χωρίς να χρειάζεται να επιλέξει το προφίλ του με μη αυτόματο τρόπο.

«Η επιχείρηση της πλατφόρμας webOS συνεχίζει να εξελίσσεται συνεχώς με βάση τη στενή συνεργασία με τους πολύτιμους συνεργάτες μας και την αδιάκοπη εστίαση στην κάλυψη των διαφορετικών αναγκών των πελατών μας», δήλωσε ο Park Hyoung-sei, πρόεδρος της LG Home Entertainment Company. «Γιορτάζοντας μια δεκαετία καινοτομίας webOS και εμπλουτίζοντας τώρα την καθημερινή ζωή των πελατών με το AI webOS, η LG επιταχύνει τη μεταμόρφωσή της σε κορυφαία εταιρεία μέσων ενημέρωσης και πλατφόρμα ψυχαγωγίας».