Από το Internet αγοράζουν προϊόντα τεχνολογίας οι Έλληνες

Related

Τεχνολογική επανάσταση στη βιομηχανία του θεάματος; Η AI φέρνει δισεκατομμύρια επενδύσεις

FORTUNE GREECE 07/07/2025, 20:30 SHARE Ενώ οι μεγάλοι παίκτες του Χόλιγουντ επιτίθενται νομικά στην AI, στο παρασκήνιο τη χρησιμοποιούν για να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που γίνονται οι ταινίες, πιο φθηνά, πιο γρήγορα, πιο στοχευμένα.           Οι γίγαντες του Χόλιγουντ αντιδρούν απέναντι στην εισβολή της τεχνητής νοημοσύνης. Η Disney και η Universal

Ποιους οικονομικούς όρους αναζητά περισσότερο ο κόσμος στο ChatGPT;

ΜΑΡΙΑ ΑΚΡΙΒΟΥ 07/07/2025, 18:11 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη έρχεται να δώσει απαντήσεις και συμβουλές στις οικονομικές μας απορίες. Η έλευση του ChatGPT στη ζωή μας, θα έλεγε κανείς, ότι έχει δώσει τη δυνατότητα σε κάθε χρήστη να έχει δίπλα του, ανά πάσα ώρα και στιγμή, έναν προσωπικό βοηθό, ικανό να του λύσει οποιαδήποτε απορία σε

Apple: Προσφεύγει στο δικαστήριο για το πρόστιμο της ΕΕ

FORTUNE GREECE 07/07/2025, 15:41 SHARE Ποινή «άνευ προηγουμένου» χαρακτηρίζει η Apple το πρόστιμο που επέβαλε στην εταιρεία η ΕΕ, για το App Storea Η Apple άσκησε έφεση κατά του προστίμου ύψους 500 εκατ. ευρώ που της επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση, χαρακτηρίζοντας την ποινή «άνευ προηγουμένου» και τις αλλαγές που απαιτούσε η ρυθμιστική αρχή στο App

Έγκριση από το ΕΣΡ για το Cosmote Sport Start – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook ΕΠΩΝΥΜΙΑ

Μια συζήτηση με έναν «ηθικό χάκερ»: Αυτό είναι το πραγματικό προφίλ των ψηφιακών εγκληματιών

Το Fortune Greece συνάντησε τον Clément Domingo, έναν από τους ελάχιστους ανθρώπους ο οποίος «ζει» μέσα στο Σκοτεινό Διαδίκτυο και γνωρίζει με κάθε λεπτομέρεια πώς είναι αυτός ο άγνωστος κόσμος που αποτελεί φιλικό πεδίο δράσης για κυβερνοεγκληματίες. Αποστολή στη Μαδρίτη Ξυπνά το πρωί. Φιλά τα παιδιά του πριν το σχολείο. Πάει στη δουλειά του. Επιστρέφει

Το μεγαλύτερο πρόβλημα του κλάδου των τηλεπικοινωνιών; Η αποτυχία αξιοποίησης του 5G

Καθώς η χορωδία χιλιάδων εταιρειών που επαινούν τα τελευταία...

Θα παντρευόσουν ένα ρομπότ; Το 80% της Gen Z λέει «ναι»

FORTUNE GREECE 05/07/2025, 19:00 SHARE Η νέα γενιά στρέφεται σε ψηφιακούς συντρόφους, με 8 στους 10 Gen Z να δηλώνουν πως θα έκαναν σχέση – ακόμη και γάμο – με τεχνητή νοημοσύνη. Το 80% των εκπροσώπων της Generation Z δηλώνει πως θα παντρευόταν μια τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας chatbots Joi AI. Επιπλέον

Μακριά από τα κινητά πιο κοντά στη μάθηση – Τι δείχνει νέα έρευνα σε 317 σχολεία

Νέα μελέτη δείχνει ότι η απαγόρευση κινητών τηλεφώνων στα...

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της η COSMOTE TELEKOM .   Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε

Η Meta στηρίζει την Ελλάδα – Πράσινο φως για ενιαία ψηφιακή ηλικία ενηλικίωσης

Η Meta, μητρική των Facebook και Instagram, δηλώνει επίσημα τη στήριξή της στην ελληνική πρόταση για καθιέρωση ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο.           Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της

Η Meta υπέρ του ελληνικού σχεδίου για την καθιέρωση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης

Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της ανακοίνωσε ότι στηρίζει αυτές τις προτάσεις. Στο non-paper που παρουσίασε πρόσφατα ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, για την προστασία των ανηλίκων από τον εθισμό στο διαδίκτυο, το

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα Newsroom ακρόαση άρθρου ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Όλοι οι δικαιούχοι συνδρομητές ενημερώνονται για την ενεργοποίηση των δωρεάν πακέτων μέσω γραπτών μηνυμάτων (SMS) Η COSMOTE TELEKOM στηρίζει τους συνδρομητές της στα Σπάτα και τη Ραφήνα του Νομού Αττικής και στην Ιεράπετρα του Λασιθίου Κρήτης

Η Apple κάνει εκατομμυριούχο όποιον «σπάσει» το iPhone σου

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 18:45 SHARE epa11615092 A customer checks the new iPhone 16 model before buying at an Apple Store in Bangkok, Thailand, 20 September 2024. According to Apple Inc, the new iPhone 16 features Apple Intelligence - the new platform for artificial intelligence (AI) capability, larger display sizes, new creative capabilities as well as

Νέα πιστοποίηση ISO για το Cosmote eValue

Η Cosmote eValue, μέλος του ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV Nord Ελλάδας, όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση. Σημειώνεται ότι είναι η 14η πιστοποίηση ISO που λαμβάνει η Cosmote eValue (διαθέτει μεταξύ άλλων τα ISO 9001, ISO 27701, ISO 27001, ISO

Δωρεάν μαθήματα τεχνολογίας για 65+ και ΑμεΑ – Όλες οι λεπτομέρειες του νέου προγράμματος

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 16:15 SHARE Με στόχο την ενίσχυση της ψηφιακής ισότητας, ξεκινά πιλοτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης για 6.400 ηλικιωμένους και άτομα με αναπηρία, μέσω του «Ελλάδα 2.0». Πιλοτικό πρόγραμμα για την ψηφιακή ενδυνάμωση 3.600 ατόμων ηλικίας άνω των 65 και 2.800 ατόμων με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 6,8 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα

Share

Στο ψηφιακό κανάλι συνεχίζουν να στρέφονται οι Έλληνες εν μέσω πανδημίας για τις αγορές τους. Μια από τις πιο ισχυρές τάσεις, που εντοπίζεται την περίοδο της υγειονομικής κρίσης, είναι η στροφή στο ηλεκτρονικό κανάλι για τις αγορές προϊόντων τεχνολογίας.

Το 37% των Ελλήνων απαντά ότι στη διάρκεια της πανδημίας αυξήθηκε η συχνότητα αγορών προϊόντων τεχνολογία από το ΔιαδίκτυοΣτην ερώτηση «H συχνότητα με την οποία αγοράζετε προϊόντα τεχνολογίας online μειώθηκε, αυξήθηκε ή έχει παραμείνει η ίδια συγκριτικά με την περίοδο πριν το ξέσπασμα της πανδημίας;» το 37% απαντά  ότι έχει αυξηθεί, ενώ το 41% ότι παραμένει η ίδια. Υπάρχει και ένα ποσοστό, μόλις 16%, που απαντά ότι η συχνότητα με την οποία αγοράζει προϊόντα τεχνολογίας από το Διαδίκτυο έχει μειωθεί από το ξέσπασμα της πανδημίας και μετά.

Στα προϊόντα τεχνολογίας εκτός από τη σημαντική αύξηση των διαδικτυακών αγορών, σημειώνεται ακόμα πιο σημαντική μείωση των αγορών από φυσικά καταστήματα συγκριτικά με την προ – covid 19 εποχή. Μόλις το 6% απαντά ότι αύξησε τις αγορές προϊόντων τεχνολογίας από φυσικά καταστήματα στη διάρκεια της πανδημίας, ενώ ένα 39% των Ελλήνων απαντά ότι έχει παραμείνει η ίδια η συχνότητα με το 49% να απαντά ότι η σχετική αγοραστική δραστηριότητα μειώθηκε.

Καλλυντικά από το Internet

Στο μεταξύ, σημαντικά αυξημένη είναι στη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης η online αγοραστική δραστηριότητα των Ελλήνων όσον αφορά άλλα προϊόντα όπως καλλυντικά, τρόφιμα, είδη σπιτιού και ρουχισμού. Ειδικότερα, σύμφωνα με έρευνα του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών και της εταιρείας ερευνών PRORATA, περίπου ένας στους τρεις Έλληνες (29%) αύξησε τη συχνότητα με την οποία αγοράζει είδη ρουχισμού από το Διαδίκτυο.

Το αντίστοιχο ποσοστό για τις online αγορές ειδών σπιτιού φτάνει το 24%. Ταυτόχρονα, στα είδη σπιτιού καταγράφεται μεγάλη μείωση των αγορών με φυσικό τρόπο σε σχέση με την περίοδο πριν από την πανδημία.

Επιπλέον, σύμφωνα πάντα με τα ευρήματα της έρευνας, το 19% των Ελλήνων πολιτών απαντά ότι κατά την πανδημία αυξήθηκε η συχνότητα με την οποία αγοράζει καλλυντικά μέσω Διαδικτύου, ενώ το 12% απαντά ότι αύξησε τη συχνότητα των online αγορών στην κατηγορία των τροφίμων.

Μείωση αγορών

Η έρευνα (Στάσεις & Αντιλήψεις για θέματα καταναλωτικής συμπεριφοράς και την επίδραση της πανδημίας σε αυτήν) έδειξε επίσης ότι -σε σχέση με την περίοδο πριν το ξέσπασμα της πανδημίας- το 50% αγοράζει, σε γενικές γραμμές, λιγότερο συχνά από πριν προϊόντα και υπηρεσίες. Επιπλέον, σε σχέση με την περίοδο πριν το ξέσπασμα της πανδημίας, το 51% δηλώνει ότι αγοράζει λιγότερο συχνά προϊόντα στις εκπτωτικές περιόδους (χειμερινές και θερινές εκπτώσεις).

Επίσης, περισσότεροι από 7 στους 10 Έλληνες καταναλωτές απαντούν ότι επιλέγουν συχνά ή πάντα για τις αγορές τους μικρό ή μεσαίου μεγέθους κατάστημα. Κατάστημα μεγάλης αλυσίδας επιλέγουν οι 5 στους 10, ενώ εμπορικό κέντρο σχεδόν 2 στους 10.

Η πλειονότητα των ερωτώμενων απάντησε ότι δεν σκοπεύει μέσα στους επόμενους 12 μήνες να αγοράσει αυτοκίνητο ή μηχανή, να αγοράσει ιδιωτική ασφάλεια υγείας, να αλλάξει πάροχο φυσικού αερίου/ηλεκτρισμού ή πάροχο τηλεπικοινωνιών.

Ωστόσο, περίπου 3 στους 10 απάντησαν ότι μέσα στους επόμενους 12 μήνες σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν κάποιο ταξίδι στο εξωτερικό. Τέλος, οι μισοί περίπου ερωτώμενοι δηλώνουν ότι το εισόδημα του νοικοκυριού τους παρέμεινε το ίδιο σε σχέση με την περίοδο πριν το ξέσπασμα της πανδημίας, το 40% ότι μειώθηκε, είτε πολύ, είτε λίγο, ενώ το 10% ότι αυξήθηκε είτε πολύ, είτε λίγο.