Πέντε τεχνολογικές τάσεις που θα αλλάξουν τις ταξιδιωτικές εμπειρίες

Related

Νέα ψηφιακή εμπειρία στα καταστήματα COSMOTE

Μια νέα ψηφιακή εμπειρία φέρνουν στους πελάτες τους τα καταστήματα COSMOTE, με την εταιρεία να συνεχίζει δυναμικά το στρατηγικό της πλάνο για διαρκή αναβάθμιση του εμπορικού της δικτύου. Συνολικά 30 καταστήματα COSMOTE έχουν ανακαινιστεί πλήρως σε όλη την Ελλάδα την τελευταία διετία, εκ των οποίων τα δώδεκα το 2023 σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία, Κρήτη, Ημαθία,…

Cosmote: 30 νέα πλήρως ανακαινισμένα καταστήματα την τελευταία διετία

Μια νέα ψηφιακή εμπειρία υπόσχονται στους πελάτες τους τα καταστήματα Cosmote, με την εταιρεία να συνεχίζει δυναμικά το στρατηγικό της πλάνο για διαρκή αναβάθμιση του εμπορικού της δικτύου.Συνολικά 30 καταστήματα Cosmote έχουν ανακαινιστεί πλήρως σε όλη την Ελλάδα την τελευταία διετία, εκ των οποίων τα 12 το 2023 σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία, Κρήτη, Ημαθία, Αιτωλοακαρνανία…

Νέα ψηφιακή εμπειρία στα καταστήματα COSMOTE

Μια νέα ψηφιακή εμπειρία φέρνουν στους πελάτες τους τα καταστήματα COSMOTE, με την εταιρεία να συνεχίζει δυναμικά το στρατηγικό της πλάνο για διαρκή αναβάθμιση του εμπορικού της δικτύου. Συνολικά 30 καταστήματα COSMOTE έχουν ανακαινιστεί πλήρως σε όλη την Ελλάδα την τελευταία διετία, εκ των οποίων τα δώδεκα το 2023 σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία, Κρήτη, Ημαθία,…

Η Huawei παρουσίασε νέα προϊόντα τεχνολογίας και wearables στο Ντουμπάι

Στις 7 Μαΐου, στο Innovative Product Launch Event της Huawei στο Ντουμπάι, ανακοινώθηκαν νέα wearables, ακουστικά και έξυπνες επαγγελματικές συσκευές, Μεταξύ άλλων προϊόντων ήταν τα ολοκαίνουργια HUAWEI WATCH FIT 3 και HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition, το νέο  και αναβαθμισμένο HUAWEI MateBook X Pro, αλλά  και το πρώτο tablet της Huawei με την τελευταία…

 iSquare: Παρουσιάστηκαν τα εντυπωσιακά νέα iPad από την Apple

Νέο επαναστατικό iPad Pro με τον ταχύτατο νέο επεξεργαστή Μ4,  Νέo iPad Air πιο ευέλικτο και ισχυρό με δυνατότητες ΑΙ και το επαναστατικό Apple Pencil Pro, ανακοίνωσε χτες η Apple. Η εταιρεία iSquare του Ομίλου Quest, o επίσημος διανομέας όλων των προϊόντων Apple σε Ελλάδα και Κύπρο, ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό πως η Apple ανακοίνωσε χτες τη…

#LaLigaExperience: H Nova και η LaLiga EA Sports έδωσαν την ευκαιρία σε δύο τυχερούς να απολαύσουν από κοντά τη μοναδική εμπειρία του αγώνα Ρεάλ...

 Η Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και η LaLiga, το ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου που απολαμβάνουν οι φίλαθλοι αποκλειστικά στο «γήπεδο» του Novasports, έδωσαν την ευκαιρία σε μία τυχερή συνδρομήτρια της Nova, την κα. Μαρία-Ευγενία Χιώτη να ταξιδέψει, μαζί με ένα ακόμη άτομο της επιλογής της, στο…

Οι τηλεοράσεις LG καινοτομούν με Apple Music σε spatial audio και Dolby Atmos

Η LG Electronics (LG) εισάγει μια νέα και συναρπαστική λειτουργία στις smart τηλεοράσεις της για χρήστες που απολαμβάνουν τη μουσική. Οι smart τηλεοράσεις LG, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων OLED και των μοντέλων QNED με Dolby Atmos,  είναι οι πρώτες τηλεοράσεις που υποστηρίζουν Spatial Audio με Dolby Atmos από το Apple Music. Διαθέσιμη από αυτήν την εβδομάδα,…

Η έρευνα της Deloitte για το Generative AI διαπιστώνει ότι η υιοθέτησή του προχωρά γρήγορα, αλλά το κλειδί για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η...

Το Deloitte AI Institute™ παρουσίασε τη δεύτερη τριμηνιαία έκδοση της έκθεσης «State of Generative AI in the Enterprise Report», η οποία διερευνά το τρέχον τοπίο της υιοθέτησης του Generative AI και τα βήματα που λαμβάνουν οι οργανισμοί για την επιτάχυνση και την ανάπτυξή του με στόχο τη δημιουργία πραγματικής αξίας. Η έκθεση βασίζεται σε έρευνα…

Έκθεση Check Point Software Technologies: Οι αυξανόμενες απειλές στο Cloud απαιτούν προηγμένες άμυνες

Η Check Point Software Technologies Ltd., κορυφαίος πάροχος πλατφόρμας ασφάλειας στον κυβερνοχώρο που υποστηρίζεται από AI και παρέχεται από το cloud, παρουσίασε σήμερα την Έκθεση Ασφάλειας Cloud 2024. Η έκθεση αποκαλύπτει μια κρίσιμη άνοδο των περιστατικών ασφάλειας στο cloud, σημειώνοντας σημαντική αύξηση από 24% το 2023 σε 61% το 2024 (αύξηση 154%), υπογραμμίζοντας την κλιμακούμενη…

Επαγγέλματα που ίσως… εξαφανιστούν από την τεχνητή νοημοσύνη τα επόμενα χρόνια

Σε πολλά καταστήματα fast-fashion οι πελάτες πλέον πληρώνουν μέσω μηχανημάτων τεχνητής νοημοσύνης στα οποία ζυγίζουν και κοστολογούν την αξία του ρούχου. Ήδη η αλλαγές που φέρνει η εξέλιξη της είναι ραγδαίες ενώ από φέτος μέχρι το 2030, πολλά είναι τα επαγγέλματα που θα επηρεαστούν.  Η τεχνητή νοημοσύνη όπως το ChatGPT αυτή τη στιγμή, φαίνεται να…

Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα Τετάρτη 8/5/2024

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση της ημέρας. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Το Game 5 του Ολυμπιακού με την Μπαρτσελόνα στο «Παλάου Μπλαουγκράνα», που θα κρίνει την πρόκριση για το Final-4 της Euroleague, ο…

eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024

Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 24 έως την Κυριακή 26 Μαΐου 2024, στοΖάππειο Μέγαρο, έχοντας για πρώτη φορά τριήμερη διάρκεια. Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SE Europe είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στον…

Ώρα μηδέν για το iPad Air (2024)… Γνωρίστε το στα νέα του μεγέθη 11″ και 13″ με chip M2

Νέα εποχή iPad Air εγκαινίασε σήμερα η Apple και μας έδειξε το μοντέλο του 2024 που έρχεται τώρα σε δύο μεγέθη: 11 και 13 ιντσών, τα οποία μάλιστα εξακολουθούν να χρησιμοποιούν οθόνες IPS LCD Liquid Retina 60Hz. Το μοντέλο των 11 ιντσών διαθέτει ανάλυση 2.360 x 1.640 px και μέγιστη φωτεινότητα 500 nits, ενώ το…

Τις πρώτες ανεπίσημες εμφανίσεις τους έκαναν τα νέα Sony Xperia 1 VI και Xperia 10 VI

Χρόνο με το χρόνο οι εκτιμήσεις των αναλυτών όσον αφορά την Sony και την επιβίωσή της στην αγορά των smartphones δεν είναι και οι πιο… ελπιδοφόρες. Ωστόσο, παρά τις αρνητικές προβλέψεις, η Ιαπωνική εταιρεία γνωρίζουμε πως έχει στα σκαριά ένα ακόμη μοντέλο, το Xperia 1 VI (και μάλιστα υπάρχει νέο οπτικό υλικό για “εξέταση”)! Πρόσφατα,…

6G: Οι ταχύτητες δεδομένων έφτασαν τα 100 Gbps σε νέα δοκιμή!

O δρόμος για τις τηλεποινωνίες 6G και την εμπορική χρήση τους αναμένεται να ανοίξει μέσα στην επόμενη 5ετία. Αν και μέχρι τότε υπάρχουν ακόμα τόσα πολλά που οι ταχύτητες δεδομένων 5G μπορούν να μας προσφέρουν, ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να ενθουσιαστούμε με το τι μας επιφυλάσσει το μέλλον. Σύμφωνα με το Science…

Share

Τις τελευταίες δεκαετίες, διάφοροι οικονομικοί τομείς έχουν υποστεί σημαντικούς μετασχηματισμούς παγκοσμίως. Υποστηρίχθηκαν από τις πολλαπλές τεχνολογικές εξελίξεις που εμφανίστηκαν και κατάφεραν να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο αναζητούν, αποκτούν και απολαμβάνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Ανάμεσα σε αυτούς, φυσικά, και ο τουρισμός, ο οποίος με το πέρασμα των χρόνων σημειώνει όλο και περισσότερους μετασχηματισμούς. Η τεχνολογία αποτελεί κρίσιμο μέρος της τουριστικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας, βοηθώντας τις επιχειρήσεις στις καθημερινές λειτουργίες, ενώ παράλληλα βελτιώνει την εμπειρία των πελατών.

Για το λόγο αυτό, είναι σημαντικό τα ξενοδοχεία, οι αεροπορικές εταιρείες, τα εστιατόρια και άλλες εταιρείες να συμβαδίζουν με τις τελευταίες τεχνολογικές τάσεις στον ταξιδιωτικό κλάδο. Κάτι που κρίνεται ιδιαίτερα ζωτικής σημασίας στην εποχή της covid, με τις προσδοκίες των πελατών να μεταβάλλονται.

Ποιες είναι, όμως, οι πέντε πιο βασικές εξελίξεις και τεχνολογικές τάσεις που υπόσχονται να συνεχίσουν να μεταμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο;

Το άλμα από το e-εμπόριο στο m-εμπόριο

Η διάδοση και η εξέλιξη των κινητών τηλεφώνων έδωσε το έναυσμα για αυτό που σήμερα είναι γνωστό ως mobile commerce, ή εμπόριο μέσω κινητών συσκευών. Τα τελευταία χρόνια, η τάση αυτή έχει αποκτήσει μεγαλύτερη σημασία, χάρη στην ολοένα και πιο διαδεδομένη χρήση αυτών των συσκευών και την αύξηση της διείσδυσης του διαδικτύου στην καθημερινότητά μας, αναφέρει το travelpulse.com.

Στην τουριστική αγορά, αυτή η τεχνολογική τάση διευκολύνει τους ταξιδιώτες να επιλέγουν και να κάνουν κράτηση για τα ταξίδια τους, να αναθεωρούν τα δρομολόγιά τους, ακόμη και να αγοράζουν άλλα προϊόντα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, όπως δραστηριότητες που θέλουν να κάνουν στον προορισμό.

Τεχνητή νοημοσύνη για την κατανόηση των ταξιδιωτών

Ο τομέας του τουρισμού αντιμετώπισε την πρόκληση να ανακαλύψει ποιες είναι αυτές οι νέες ανάγκες και μάλιστα να βρεθεί ένα βήμα μπροστά από αυτές μετά από μια πανδημία που μεταμόρφωσε δραστικά τις συνήθειες των ταξιδιωτών. Εδώ ήταν απαραίτητο να βασιστεί στις νέες εξελίξεις, βάζοντας όλη την τεχνογνωσία στην τεχνητή νοημοσύνη και τα μεγάλα δεδομένα για την παροχή τεκμηριωμένων προτάσεων αξίας για τους ταξιδιώτες.

Μέσω μαθηματικών και προβλεπτικών μοντέλων, οι προσφορές βελτιστοποιούνται για τους πελάτες σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά και τα ενδιαφέροντα του καθενός. Με βάση αυτό, και μέσω αλγορίθμων μηχανικής μάθησης που αναπτύσσονται εσωτερικά, η Despegar μια ταξιδιωτική εταιρεία της Λατινικής Αμερικής, αλλά και άλλες εταιρείες στον τομέα του τουρισμού δημιουργούν τις καλύτερες προτάσεις για κάθε πελάτη ανάλογα με το ταξίδι που αναζητά.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί και το γεγονός ότι επί του παρόντος, η Despegar έχει περισσότερους από 850 συνεργάτες στον τομέα της πληροφορικής και αναλύει περισσότερους από 3 εκατομμύρια συνδυασμούς πτήσεων την ημέρα για να προτείνει τα πιο οικονομικά δρομολόγια στους ταξιδιώτες, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιών με διαφορετικούς ενδιάμεσους σταθμούς, γεγονός που σε πολλές περιπτώσεις επιτρέπει πρόσθετες εκπτώσεις.

Η μαγεία της εργασίας από την τοποθεσία των ονείρων σας

Η τάση αυτή συνδέεται άμεσα με την αυξανόμενη τεχνολογική δυναμική των ταξιδιών και τη μαζικοποίηση του διαδικτύου. Πηγαίνει την απομακρυσμένη εργασία ένα βήμα πέρα από το γραφείο στο σπίτι, επιτρέποντας στους ανθρώπους να εκτελούν τις εργασιακές τους δραστηριότητες σχεδόν οπουδήποτε.

Αυτό έχει επιτρέψει σε πολλούς ταξιδιώτες να περάσουν μια σεζόν σε έναν παραδεισένιο προορισμό χωρίς να περιμένουν τις διακοπές τους ή να επηρεάζουν την παραγωγικότητά τους. Η απόλαυση και η εργασία είναι πλέον συμβατές, αρκεί να έχουν ένα μέρος που τους παρέχει όλα όσα χρειάζονται.

«Οι τεχνολογικές τάσεις και εξελίξεις αποτελούν το κλειδί για την ανάκαμψη του τομέα. Σε περιφερειακό επίπεδο, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεσή μας, κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2022, οι ακαθάριστες κρατήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 129% σε ετήσια βάση. Όσον αφορά τις συναλλαγές, υπήρξε αύξηση 65% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας το 90% του όγκου του 2ου τριμήνου του 19, γεγονός που μας αφήνει αισιόδοξες προοπτικές για το μέλλον», δήλωσε ο Alejandro Caligaris, Country Manager της Despegar Mexico.

Η βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών με επαυξημένη και εικονική πραγματικότητα

Αρκετές αεροπορικές εταιρείες είτε έχουν δοκιμάσει είτε δοκιμάζουν επί του παρόντος την Εικονική Πραγματικότητα (VR) ως μέρος των προσφορών ψυχαγωγίας κατά τη διάρκεια της πτήσης. Σε μια έντονα ανταγωνιστική αγορά, αυτές οι αεροπορικές εταιρείες ελπίζουν ότι μια πιο καθηλωτική εμπειρία ψυχαγωγίας, η οποία περιλαμβάνει παιχνίδια, ταινίες και εμπειρίες VR, θα βοηθήσει στην προσέλκυση περισσότερων πελατών, αναφέρει το wns.com.

Η τεχνολογία χρησιμοποιείται, επίσης, ως εργαλείο εκπαίδευσης του πληρώματος καμπίνας και ως ένας τρόπος για τους επιβάτες να γνωρίσουν το αεροπλάνο πριν από την επιβίβαση. Η ιαπωνική εταιρεία First Airlines3, για παράδειγμα, δημιούργησε ακόμη και τον πρώτο κόμβο VR αεροπορικής εταιρείας, ο οποίος επιτρέπει στους ανθρώπους να φορέσουν ένα ακουστικό VR και να φανταστούν ότι βρίσκονται σε μια πτήση -με γεύματα εν πτήσει, ανακοινώσεις και ήχους που μιμούνται αυτούς μιας πραγματικής πτήσης. Στη συνέχεια μπορούν, επίσης, να βιώσουν μια εικονική περιήγηση πόλης 360 μοιρών κατά την «άφιξη» είτε στο Παρίσι, είτε στη Νέα Υόρκη, είτε στη Ρώμη, είτε στη Χαβάη.

Εν τω μεταξύ, η Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) έχει χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει τους επιβάτες να βεβαιωθούν ότι οι χειραποσκευές τους έχουν το σωστό μέγεθος πριν φύγουν από το σπίτι τους και για το πλήρωμα καμπίνας να έχει γρήγορη πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τον προορισμό ή τις αλλεργίες ενός επιβάτη κατά τη διάρκεια της πτήσης. Οι ταξιδιωτικοί οργανισμοί θα μπορούν να χρησιμοποιούν όλο και περισσότερα δεδομένα για να επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται η VR και η AR στο μέλλον -ίσως προσαρμόζοντας τις διαφημίσεις ή το περιεχόμενο σε συγκεκριμένους πελάτες.

Η εικονική περιήγηση στον προορισμό ή το κατάλυμα διαμονής

Οι εικονικές περιηγήσεις δίνουν τη δυνατότητα στους πιθανούς ταξιδιώτες να εξερευνήσουν τοποθεσίες πριν κάνουν το ταξίδι τους εκεί. Οι εικονικές περιηγήσεις -που δεν πρέπει να συγχέονται με την εικονική πραγματικότητα- είναι προβολές δωματίων 360 μοιρών που έχουν σχεδιαστεί για να δώσουν στους πιθανούς επισκέπτες του ξενοδοχείου μια γεύση από το πιθανό κατάλυμα διαμονής τους. Κάτι που μπορεί να φανεί χρήσιμο κατά την επιλογή ενός ξενοδοχείου, ώστε να μην απογοητευτούν.

Το David’s Vacation Club Rental είναι μια ταξιδιωτική εταιρεία που παρέχει εικονικές περιηγήσει -μπορούν να προβληθούν σε smartphones, tablet και υπολογιστές– για τους πιθανούς επισκέπτες της. Στον ιστότοπό της, οι χρήστες μπορούν να κάνουν εικονικές περιηγήσεις 360 μοιρών σε βίλες γύρω από το θέρετρο Walt Disney World. Αυτό επιτρέπει στους ταξιδιώτες να δουν τη διαρρύθμιση και τις ανέσεις των δωματίων πριν κάνουν την κράτησή τους.

- -