Twitter: Συμβουλές για ένα πετυχημένο προφίλ

Related

Γιορτινό Πάσχα με τα μοναδικά προνόμια του Vodafone Thank you στα Public

Η Vodafone και τα Public κάνουν το φετινό Πάσχα πιο γιορτινό προσφέροντας ακόμη περισσότερα προνόμια στους πελάτες τους. Μέσα από το πρόγραμμα επιβράβευσης Vodafone Thank you που παρέχει προσφορές, προνόμια αλλά και μοναδικές εμπειρίες, οι συνδρομητές Vodafone έχουν την ευκαιρία να αγοράσουν Πασχαλινά δώρα για τους ίδιους ή τα αγαπημένα τους πρόσωπα από τα καταστήματα…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL1 για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των…

Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ

Πώληση 25/04/2024 05:48 μμ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ 7 € εμφανίσεις: 6 0 παρακολουθούν Επικοινωνία με Πωλητή Επικοινωνήστε με τον πωλητή μέσω προσωπικών μηνυμάτων. Αποφύγετε τραπεζικές καταθέσεις Hazard07 (0) Μέλος από: 10/11/2014 Ποσοστό αξιολογήσεων 0 0 Πόντοι κοινότητας: 3 Εμφάνιση προφίλ Πληροφορίες Κάνε μια ερώτηση Σας μεταφέρω υπόλοιπο (COSMOTE Mobile Easy Transfer)…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (25-4-2024)

Το δεύτερο παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στην Μακάμπι Τελ Αβίβ και η πρεμιέρα της Σάκκαρη στο Madrid Open κόντρα στην Βέκιτς ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας.Αναλυτικά όλες οι επιλογές:02:00 COSMOTE SPORT 4 HD Μπόστον Σέλτικς – Μαϊάμι Χιτ03:30 COSMOTE SPORT 8 HD Ιντεπεντιέντε ντελ Βάλε – Παλμέιρας Copa Libertadores12:00 Novasports 6HD…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

Cosmote: Συμβολή στον 5G διασυνοριακό διάδρομο Ελλάδας

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας, που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η Cosmote.Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των…

5G SEAGUL: Διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

TechYourFuture: Νέα πρωτοβουλία της Microsoft για την ψηφιακή ενδυνάμωση της νέας γενιάς

Η Microsoft δημιουργεί την πρωτοβουλία «Tech Your Future» και προσφέρει για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε νέες και νέους που βρίσκονται στην αρχή της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες αιχμής, συνδυάζοντας την εκπαίδευση παράλληλα με αμειβόμενη εργασία σε μεγάλες εταιρείες. Η Eurobank και η PwC Ελλάδας αποτελούν τις πρώτες εταιρείες που υιοθετούν την…

Η Νέα Εμπειρία Κωτσόβολος έφθασε στο αναβαθμισμένο, mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού

Αμέτρητες επιλογές σε χιλιάδες προϊόντα, κορυφαίες προσφορές και ολοκληρωμένες λύσεις, συναντούν το καινοτόμο design και απογειώνουν την αγοραστική εμπειρία. Μία νέα εποχή ξεκινά για την Κωτσόβολος, καθώς μέσα από την πλήρη ανακαίνιση του καταστήματός της στη Λεωφόρο Συγγρού, καλωσορίζει τη Νέα Εμπειρία των καταστημάτων της, όπου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες συμβαδίζουν για να καλύψουν…

Public: Υπηρεσία «Τα πάντα Άτοκα» που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

Πασχαλινό τραπέζι με σύμμαχο τα LG πλυντήρια πιάτων

Αν σας προβληματίζει το πλύσιμο των πιάτων μετά το πασχαλινό τραπέζι, τότε τα πλυντήρια πιάτων της LG Electronics (LG) θα σας λύσουν τα χέρια, καθώς συνδυάζουν κορυφαία τεχνολογία και ευκολία στο πλύσιμο των πιάτων με κομψότητα και στιλ που ομορφαίνει την κουζίνα σας. Η LG διαθέτει τόσο ελεύθερα όσο και εντοιχιζόμενα πλυντήρια πιάτων, καλύπτοντας τις…

Η Salesforce αναβαθμίζει τo MuleSoft με δυνατότητες ΑΙ για ευκολότερη αυτοματοποίηση και ενοποίηση εφαρμογών

Η Salesforce προχώρησε σε μια σειρά αναβαθμίσεων τεχνητής νοημοσύνης στις λύσεις αυτοματοποίησης, ενοποίησης και διαχείρισης API του MuleSoft. Οι βελτιστοποιήσεις αυτές στοχεύουν στο να βοηθήσουν τους προγραμματιστές και τους επιχειρηματικούς χρήστες να απλοποιήσουν τη ροή εργασιών και τις διαδικασίες, να επιταχύνουν την απόδοση της επένδυσης (time to value) και να αυξήσουν την παραγωγικότητα. Η λειτουργία…

Η GIGABYTE παρουσιάζει την limited edition σειρά μητρικών και καρτών γραφικών XTREME Prestige

Η GIGABYTE Technology ανακοινώνει την κυκλοφορία της σειράς XTREME Prestige Limited Edition, που περιλαμβάνει την μητρική Z790 AORUS XTREME X ICE και την κάρτα γραφικών AORUS GeForce RTX 4080 SUPER XTREME ICE 16G. Αυτή η exclusive έκδοση συνδυάζει κορυφαίες επιδόσεις με μοναδικό σχεδιασμό, καλύπτοντας τα απαιτητικά γούστα των gaming enthusiasts και των συλλεκτών. Η σειρά…

Share

Στο Twitter είναι πολύ σημαντικό να έχει κανείς πολλούς followers προκειμένου να έχει μεγαλύτερη απήχηση.

Το γνωστό κοινωνικό δίκτυο, σύμφωνα με το pagenews.gr αποτελεί τον μεγαλύτερο αντίπαλο του Facebook. Ακόμη, πρόκειται σύντομα να λανσάρει και μία νέα λειτουργία.

Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν τρόποι με τους οποίους το προφίλ στο Twitter μπορεί να ξεχωρίσει, να μεγαλώσει το κοινό του και να αυξήσει με αυτόν τον τρόπο και την απήχηση του. Δείτε μερικά απλά βήματα που θα σας δώσουν τη δυνατότητα να αυξήσετε τα άτομα που σας ακολουθούν.

1. Δημιουργήστε ένα ολοκληρωμένο προφίλ

Ένα καλό προφίλ, εξηγεί στους πελάτες σας τι κάνει και ποια είναι η εταιρεία σας και γιατί θα πρέπει να σας ακολουθήσουν. Ένα βελτιστοποιημένο προφίλ αποτελείται από:

  • Cover photo: Ένα από τα πρώτα πράγματα που θα παρατηρήσουν οι χρήστες στο προφίλ σας είναι η φωτογραφία εξωφύλλου σας. Η εικόνα αυτή θα πρέπει να είναι 1500 x 500px και με κάποιο τρόπο να αναπαριστά την εταιρεία σας. Καλό είναι να ταιριάζει με την εικόνα προφίλ σας.
  • Εικόνα προφίλ: Θα πρέπει να είναι μία πολύ αναγνωρίσιμη εικόνα που παραπέμπει στην εταιρεία σας, όπως το λογότυπό σας.
  • Handle: Αποτελεί την @λέξη που θα χρησιμοποιούν οι χρήστες για να σας αναφέρουν σε κάποιο Tweet. Η λέξη που θα επιλέξετε θα σας ακολουθεί για πάντα για αυτό θα πρέπει να είναι το όνομα της εταιρείας σας ή κάτι παρόμοιο.
  • Όνομα: Το όνομα είναι κάτι που μπορείτε να αλλάξετε αλλά και πάλι, κατά κανόνα, θα πρέπει να είναι το όνομα της επιχείρησής σας. Handle και όνομα μπορούν κάλλιστα να είναι τα ίδια.
  • Bio: Μέσα σε 160 χαρακτήρες θα πρέπει να περιγράψετε ποιοι είστε. Κρατήστε το βιογραφικό σας σύντομο, χαριτωμένο και σαφές.
  • Τοποθεσία: Η τοποθεσία σας είναι πεδίο απαραίτητο αφού θα βοηθήσει το Twitter να προτείνει χρήστες βάσει αυτής.

2. Αρχίστε να ακολουθείτε χρήστες και εταιρείες

Όταν ακολουθείτε κάποιον στο twitter, του έρχεται μία ειδοποίηση. Επομένως του είναι εύκολο να σας ακολουθήσει πίσω. Αυτό δεν σας διασφαλίζει ότι σώνει και καλά θα το κάνει αλλά σίγουρα αυξάνει τις πιθανότητες. Επιλέξτε να ακολουθήσετε άτομα που σχετίζονται με τον κλάδο σας και θα σας ενδιέφερε να σας ακολουθούν.

Για παράδειγμα μπορείτε να ξεκινήσετε ακολουθώντας «διασημότητες» του κλάδου σας, ανταγωνιστικές εταιρείες, καλούς πελάτες σας και ήδη υπάρχουσες επαφές σας, εισάγοντάς τις στο σχετικό εργαλείο του Twitter. Μπορείτε επίσης να ακολουθήσετε και άτομα που σας προτείνει το Twitter. Σε κάθε περίπτωση επιδιώξτε να κάνετε ποιοτικές επαφές και όχι πάρα πολλές αλλά χωρίς λόγο.

3. Twitt-άρετε συχνά

Ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε τους follower σας είναι να αρχίσετε να συμμετέχετε πραγματικά στο Twitter. Το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει συνεχώς ροή και το τι είναι δημοφιλές στο twitter αλλάζει διαρκώς. Κι ενώ δεν είναι δυνατόν να βρίσκεστε στο Τwitter 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, θα πρέπει να το παρακολουθείτε τις ώρες αιχμής και να προγραμματίζετε τα ποσταρίσματά σας. Ο προγραμματισμός των tweets θα σας βοηθήσει να είστε παρόντες στο κοινωνικό δίκτυο έστω κι αν δεν είστε διαθέσιμοι εκείνη την ώρα.

Τι μπορείτε να ποστάρετε:

  • E-books, οδηγούς
  • Λίστες
  • Webinars
  • Βίντεο
  • Φωτογραφίες
  • Blog posts
  • Επίκαιρα σχόλια
  • Άρθρα
  • Retweets από περιεχόμενο σχετικό με εσάς
  • Έργα σας
  • Επίκαιρα θέματα και hashtags
  • Αποφθέγματα

4. Παρακολουθήστε τα δρώμενα

Το να είσαι ενεργός στο Twitter δεν σημαίνει απλώς να ποστάρεις. Σημαίνει να παρακολουθείς τι γίνεται στον κόσμο σε… απευθείας σύνδεση. Τα trends που εμφανίζει το Twitter θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε με τι ασχολείται ο κόσμος ενώ υπάρχουν και ιστοσελίδες που κάνουν αυτή τη δουλειά όπως το trends24 και το trending.

5. Χρησιμοποιήστε το twitter όπως οι κανονικοί χρήστες.

Ακολουθήστε αυτά που κάνουν οι περισσότεροι ενεργοί χρήστες του Twitter. Προσπαθήστε να μην το χρησιμοποιείτε “αναγκαστικά” σαν ένα εργαλείο της δουλειάς σας αλλά προσπαθήστε πραγματικά να συμμετάσχετε.

Συγκεκριμένα:

  • Χρησιμοποιήστε τα #hashtags
  • Κάντε ερωτήσεις
  • Συμμετέχετε σε συζητήσεις
  • Αλληλεπιδράστε με τους χρήστες
  • Κάντε like και retweet σε tweets άλλων χρηστών

6. Χρησιμοποιήστε οπτικό υλικό

Η χρήση φωτογραφιών και εικόνων θα βοηθήσει τις αναρτήσεις σας να ξεχωρίσουν από τις άλλες. Προσπαθήστε όποτε είναι σχετικό να αναρτάτε μία φωτογραφία μαζί με το μήνυμά σας. Δεν είναι δύσκολο να φτιάξετε μία μόνοι σας (δοκιμάστε το Canva). Μπορείτε επίσης να χηρισμοποιήσετε gifs, διαγράμματα ή stock φωτογραφίες. Βρείτε φωτογραφίες που τραβούν το μάτι και διεγείρουν συναισθήματα. Δείτε εδώ περισσότερες συμβουλές για να επιλέγετε φωτογραφίες.

7. Διευκολύνετε τους χρήστες να σας ακολουθήσουν

Ένας απλός τρόπος για να δημιουργήσετε ευκαιρίες να σας ακολουθήσουν νέα άτομα είναι να εξασφαλίσετε ότι υπάρχει σύνδεση με το λογαριασμό σας σε κάθε διαδικτυακή σας παρουσία (ιστοσελίδα, blog άλλα social media).

Θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει ένα Twitter follow button στο Homepage της ιστοσελίδας σας, στη σελίδα “Σχετικά με εμάς” και στο blog σας. Μπορείτε επίσης να προωθήσετε τον Twitter λογαριασμό σας στην υπογραφή του email σας, σε διαγωνισμούς, στους άλλους λογαριασμούς σας στα social media, σε ebooks και στα newsletter σας.

8. Οι πληρωμένες καμπάνιες

Οι παραπάνω, αποτελούν τακτικές που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τους followers σας χωρίς να ξοδέψετε ούτε ένα ευρώ. Για πιο γρήγορα αποτελέσματα όμως μπορείτε να ξεκινήσετε μία πληρωμένη καμπάνια. To Twitter σας επιτρέπει να τρέξετε στοχευμένες καμπάνιες, δηλαδή να προβάλλετε διαφημίσεις σε άτομα που τα ενδιαφέρει, κι εκείνα και εσάς, να σας ακολουθήσουν. Η καλή στόχευση θα σας βοηθήσει στο να βρείτε σχετικό κοινό.

Στην πλατφόρμα για διαφημίσεις του Twitter θα δείτε επίσης ότι μπορείτε να τρέξετε και διαφορετικές καμπάνιες αναλόγως των στόχων σας. Εκτός από καμπάνια για followers, μπορείτε επίσης να στοχεύσετε σε clicks στην ιστοσελίδα σας, σε πωλήσεις, σε downloads της εφαρμογής σας κ.α. Αν δεν έχετε ιδέα από αυτά, μπορείτε πάντα να απευθυνθείτε στους ειδικούς (εμείς είμαστε αυτοί).