Oι “έξυπνες” μηχανές θα χειρίζονται τα 2/3 της καταναλωτικής εμπειρίας

Related

Επιδότηση για τους «Οι πειρατές της Γραμβούσας» της Cosmote TV

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook ΕΠΩΝΥΜΙΑ

BCL: Τo Final-4 στο Cosmote Sport 4HD

Το Final-4 του FIBA Βasketball Champions League επιστρέφει στην Αθήνα και η ΑΕΚ διεκδικεί τον τίτλο μπροστά στο κοινό της. Μη χάσεις τον σπουδαίο ημιτελικό της Ένωσης με αντίπαλο τη Μάλαγα και όλες τις αναμετρήσεις μέχρι και τον τελικό, αποκλειστικά στο COSMOTE SPORT4HD. Αναλυτικά το τηλεοπτικό πρόγραμμα: Παρασκευή 09.05.25 18:00 Τενερίφη-Γαλατάσαραϊ, FIBA Basketball Champions League

Υλοποιήθηκε η ψηφιοποίηση της βιβλιοθήκης της Βουλής από την Cosmote Telekom

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Πέμπτη (8/5) στη Βουλή των Ελλήνων η παρουσίαση του έργου «Ψηφιοποίηση Τεκμηρίων της Βιβλιοθήκης της Βουλής των Ελλήνων», που υλοποιήθηκε με επιτυχία από την COSMOTE TELEKOM. Πρόκειται για ένα έργο εθνικής σημασίας που διασφαλίζει τη διάσωση της ιστορικής μνήμης του τόπου μας, προσφέροντας ισότιμη και εύκολη πρόσβαση στη γνώση, την έρευνα και τον

COSMOTE TELEKOM: Νέα εποχή δυνατοτήτων με διεθνές αποτύπωμα

Sponsored Content Σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από διαρκείς μεταβολές, ενίσχυση του ανταγωνισμού και επιταχυνόμενη ψηφιακοποίηση, η στρατηγική προσαρμοστικότητα καθίσταται κρίσιμος παράγοντας επιβίωσης και ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις παγκοσμίως. Η COSMOTE, αξιοποιώντας τη μακροχρόνια εμπειρία της στην ελληνική αγορά και την εδραιωμένη θέση της ως ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα τηλεπικοινωνιακά brands, προχωρά σε μια

Τεχνητή νοημοσύνη στο Netflix: Το νέο search στα τηλέφωνα – Αλλαγές και στη διεπαφή της αρχικής σελίδας

FORTUNE GREECE 08/05/2025, 15:45 The Witcher series logo displayed on a phone screen and Netflix logo displayed on a laptop screen are seen in this illustration photo taken in Krakow, Poland on October 18, 2021. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Για παρέχει πιο εξατομικευμένες

COSMOTE TELEKOM: Νέα σελίδα με διεθνές αποτύπωμα για τις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα

Η COSMOTE, ένα από τα πιο εδραιωμένα και ισχυρά brands στο ελληνικό τηλεπικοινωνιακό τοπίο, προχωρά σε ένα σημαντικό βήμα, που της προσδίδει διεθνές αποτύπωμα και τη διαφοροποιεί ακόμα περισσότερο από τον ανταγωνισμό. Ενώνει τις δυνάμεις της με την TELEKOM και μαζί δημιουργούν τη νέα εμπορική μάρκα COSMOTE TELEKOM. Σημειώνεται ότι η TELEKOM αποτελεί το κορυφαίο brand τηλεπικοινωνιών

COSMOTE TELEKOM: Η στρατηγική ένωση δυνάμεων που φέρνει το μέλλον πιο κοντά

Σε ένα περιβάλλον αυξημένης πολυπλοκότητας, με την παγκοσμιοποίηση να αναδιαμορφώνει το επιχειρηματικό τοπίο και την τεχνολογία να εξελίσσεται ραγδαία, οι εταιρείες καλούνται να αναθεωρήσουν τις στρατηγικές τους και να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους. Προς αυτή την κατεύθυνση, η COSMOTE, με παρουσία 27 ετών στην ελληνική αγορά και ένα από τα πιο ισχυρά και αναγνωρίσιμα brands

Τζένσεν Χουάνγκ: «Το Σαν Φρανσίσκο επέστρεψε – χάρη στην επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης»

Τζένσεν Χουάνγκ: «Το Σαν Φρανσίσκο επέστρεψε – χάρη στην επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης» FORTUNE GREECE 08/05/2025, 14:30 epa11385529 Co-founder, president and CEO of Nvidia Corporation, Jensen Huang, presents NVIDIA NVLink Spine as he delivers his keynote speech ahead of the COMPUTEX 2024 trade show, in Taipei, Taiwan, 02 June 2024. COMPUTEX 2024 will run from

COSMOTE TELEKOM: νέα εποχή στις ελληνικές τηλεπικοινωνίες

Η COSMOTE - ένα από τα ισχυρότερα brands της χώρας - ενώνει τις δυνάμεις της με την TELEKOM, το κορυφαίο brand στις τηλεπικοινωνίες παγκοσμίως και μία από τις κορυφαίες εταιρείες στον κόσμο ανεξαρτήτως κλάδου, δημιουργώντας την εμπορική μάρκα COSMOTE TELEKOM. Με την τεχνογνωσία και την καινοτομία της TELEKOM, η COSMOTE ενισχύει την υπόσχεσή της να προσφέρει

COSMOTE TELEKOM: Μια νέα εποχή ανατέλλει!

Η τεχνολογία διαμορφώνει κάθε πτυχή της καθημερινότητας μας, αλλάζοντας τον τρόπο που επικοινωνούμε, διασκεδάζουμε, εργαζόμαστε και… σκεφτόμαστε. Σε αυτό το τοπίο, οι επιχειρήσεις καλούνται να αναπροσαρμόσουν τις στρατηγικές τους και να επανακαθορίσουν τον ρόλο τους. Προς αυτή την κατεύθυνση, η COSMOTE που έχει παρουσία 27 ετών στην ελληνική αγορά και αποτελεί ένα από τα πιο

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (8/5)

Τι θα δούμε σήμερα 12:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP Masters 1000 Ρώμη 14:00 Novasports 6HD WTA 1000 Ρώμη 16:00 Action 24 Ηρακλής – Κόροιβος Elite League 16:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP Masters 1000 Ρώμη 16:00 ΕΡΤ2 Γεωργία – Ελλάδα EHF Euro 2026 – Προκριματικά Ανδρών 18:00 Novasports 6HD WTA 1000 Ρώμη 20:00 COSMOTE

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση, σήμερα Πέμπτη, 08 Μαΐου 2025

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις της τηλεόρασης για σήμερα Πέμπτη, 08 Μαΐου 2025 12:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP Masters 1000 Ρώμη

UEFA Europa & Conference League: Τα εισιτήρια για τους τελικούς «σφραγίζονται» στην COSMOTE TV

Onsports Team 07 Μαίου 2025, 22:42 Η ημιτελική φάση των UEFA Europa League και UEFA Conference League ολοκληρώνεται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Η 2η αγωνιστική που θα καθορίσει τα ζευγάρια των τελικών θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 8/5, με τους δημοσιογράφους των καναλιών COSMOTE SPORT να μεταφέρουν όλα τα στιγμιότυπα και το πλήρες ρεπορτάζ και

COSMOTE TELEKOM: «Συνδέουμε τον κόσμο σου»

Η COSMOTE, ένα από τα ισχυρότερα και πιο δημοφιλή brands στην ελληνική αγορά, ενώνει τις δυνάμεις της με την TELEKOM, την κορυφαία μάρκα στις τηλεπικοινωνίες παγκοσμίως και μία από τις κορυφαίες στον κόσμο ανεξαρτήτως κλάδου, και μαζί δημιουργούν την COSMOTE TELEKOM.  Με την τεχνογνωσία και την καινοτομία της TELEKOM, η COSMOTE ενισχύει την υπόσχεσή της

Οι κολοσσοί της τηλεπικοινωνίας προειδοποιούν ήδη την ΕΕ για το 6G – Ο κίνδυνος για την ανταγωνιστικότητα

FORTUNE GREECE 07/05/2025, 17:45 Οι ειδικοί αναμένουν ότι το 6G θα κυκλοφορήσει εμπορικά τη δεκαετία του 2030. Δώδεκα από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές εταιρείες τηλεπικοινωνιών προέτρεψαν τις ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ την Τετάρτη να διαθέσουν περισσότερο φάσμα για υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, προειδοποιώντας ότι η Ευρώπη κινδυνεύει να μείνει πίσω από τις ΗΠΑ στην ανάπτυξη του 6G

Share

Υπό την επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού βρίσκεται ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρείες αλληλοεπιδρούν με τους πελάτες, με τη σύγχρονη τεχνολογία να αλλάζει ριζικά τις απαιτήσεις των καταναλωτών και εν γένει την καταναλωτική συμπεριφορά. Ως αποτέλεσμα, οι εταιρείες πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τις διαδικασίες τους σε αυτό το κομμάτι, ώστε να μπορούν να συμβαδίζουν με τους σύγχρονους καταναλωτές και να εξελίσσουν τις παρεχόμενες τεχνολογίες τους.

Πως θα μοιάζει η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών το 2030. Tο 67% του customer engagement θα το χειρίζονται “έξυπνες” μηχανέςΓια παράδειγμα, σύμφωνα με την έρευνα “Experience 2030: The Future of Customer Experience”, μέχρι το 2030, θα υπάρξει μια μεγάλη στροφή προς την πλήρη αυτοματοποίηση της καταναλωτικής εμπειρίας. Η έρευνα προβλέπει ότι, μέχρι το 2030, το 67% της καταναλωτικής εμπειρίας μεταξύ εταιρείας και καταναλωτή, που χρησιμοποιεί κάποια ηλεκτρονική συσκευή, θα γίνεται εξ ολοκλήρου από “έξυπνες” μηχανές σε αντίθεση με ανθρώπους που υπερισχύουν σήμερα. Επίσης, μέχρι το 2030, το 69% των αποφάσεων γύρω από την καταναλωτική εμπειρία θα λαμβάνονται αποκλειστικά από “έξυπνες” μηχανές.

Η έρευνα, που διενεργήθηκε από τη Futurum Research εκ μέρους της SAS, παρουσιάζει ότι οι καταναλωτές προσδοκούν σε περαιτέρω χρήση των νέων τεχνολογιών μέχρι το 2030. Για παράδειγμα, το 80% αναμένει παραδόσεις κατ’ οίκον μέσω drone ή άλλου αυτόνομου οχήματος, το 81% αναμένει αλληλεπίδραση με chatbots, ενώ το 78% προσδοκά να χρησιμοποιεί εφαρμογές επαυξημένης, εικονικής ή mixed πραγματικότητας για να βλέπει πως θα φαίνεται κάποιο προϊόν – όπως επίσης και πως θα μοιάζει ένα συγκεκριμένο ρούχο στον αγοραστή ή ένα έπιπλο στο σπίτι. 

Μixed reality

Επίσης, το 56% περιμένει να “επισκέπτεται” άλλες τοποθεσίες ή να ζει την εμπειρία των διακοπών και να παρακολουθεί ψυχαγωγικά events μέσω συσκευών mixed reality μέχρι το 2025. Την ίδια στιγμή, 8 στους 10 προσδοκούν τη χρήση “έξυπνων” βοηθών (όπως το Google Home, Amazon, Alexa κλπ.) για να κάνουν κάποια αγορά ή να παρακολουθούν το smart home τους, ενώ το 78% περιμένει να ελέγχει άλλες συσκευές μέσω wearables.

Για τις εταιρείες, αυτό το επίπεδο καταναλωτικής αποδοχής και προσδοκιών ανοίγει νέες ευκαιρίες στην διεύρυνση της αλληλεπίδρασης, καθώς το μέλλον της εξυπηρέτησης θα διαμορφωθεί σε μεγάλο βαθμό από την εξέλιξη της τεχνολογίας.

Η έρευνα ρώτησε τις εταιρείες σε τι είδους “φουτουριστικές” τεχνολογίες επενδύουν, σήμερα, για να ηγηθούν της νέας εμπειρίας εξυπηρέτησης και της αύξησης της καταναλωτικής ικανοποίησης μέχρι το 2030. Το 62% των εταιρειών επενδύει σε φωνητικούς βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης, για να βελτιώσει τις στρατηγικές εξυπηρέτησης, αλλά και σαν ένα ατού για τους πελάτες.

Ακόμη, το 58% επενδύει σε λύσεις φωνητικής υποστήριξης ως εσωτερικό στοιχείο του μάρκετινγκ και των πωλήσεων.

Σχετικά με την επαυξημένη και την εικονική πραγματικότητα (AR/VR), το 54% των εταιρειών επενδύει σε αυτές για να βοηθήσει τους καταναλωτές να οπτικοποιήσουν την εμφάνιση ή τη χρήση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Επιπλέον, το 53% των εταιρειών εξετάζει εργαλεία AR/VR για να βελτιώσει τη χρήση του προϊόντος και την αυτοβοήθεια. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 83% των εταιρειών επενδύει ή σχεδιάζει να επενδύσει σε ολογραφικές τεχνολογίες για διαφημίσεις εντός των καταστημάτων, διαδραστικά παιχνίδια και εκδηλώσεις.