Oι “έξυπνες” μηχανές θα χειρίζονται τα 2/3 της καταναλωτικής εμπειρίας

Related

Ζητούνται $2 τρισ. ετησίως για την ανάπτυξη της ΑΙ έως το 2030

Το ιλιγγιώδες ποσό των $2 τρισ. ετησίως θα απαιτηθεί με ορίζοντα το 2030, για να καλυφθεί η εκρηκτική ζήτηση σε υπολογιστική ισχύ, που προκαλεί η ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI).

Η Meta καταργεί 600 θέσεις εργασίας στο τμήμα Τεχνητής Νοημοσύνης

Ο όμιλος Meta (Facebook, Instagram) αποφάσισε να καταργήσει κάπου 600 θέσεις στο τμήμα της που είναι αφοσιωμένο στην τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ), στο πλαίσιο του εξορθολογισμού της λειτουργίας του, έπειτα από σειρά προσλήψεων, ανέφεραν χθες Τετάρτη αμερικανικά μέσα ενημέρωσης. Η απόφαση της διοίκησης της Meta σκοπό έχει, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας New York Times, να

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση, σήμερα Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου 2025

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις της τηλεόρασης για σήμερα Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου 2025 14:30 COSMOTE SPORT 6 HD ATP 500 Βιέννη 15:00

Η Amazon σχεδιάζει να αντικαταστήσει 600.000 εργαζόμενους με ρομπότ

Η Amazon φαίνεται έτοιμη να κάνει το επόμενο βήμα προς ένα πλήρως αυτοματοποιημένο μέλλον. Σύμφωνα με πρόσφατες διαρροές στρατηγικών εγγράφων, ο τεχνολογικός κολοσσός σχεδιάζει να αντικαταστήσει έως 600.000 εργαζόμενους στις ΗΠΑ με ρομπότ μέχρι το 2033 -μια κίνηση που υπόσχεται δραστική μείωση κόστους και ενίσχυση της αποδοτικότητας, αλλά ταυτόχρονα εγείρει σοβαρά ερωτήματα για το μέλλον

Ο νέος αλγόριθμος κβαντικού υπολογιστή «Quantum Echoes» της Google ανοίγει τον δρόμο για επιστημονικές ανακαλύψεις

Τον πρωτοποριακό αλγόριθμο κβαντικού υπολογιστή «Quantum Echoes», που εκτελείται στο κβαντικό τσιπ Willow 13.000 φορές πιο γρήγορα από τον καλύτερο κλασικό αλγόριθμο στον ταχύτερο υπερυπολογιστή του κόσμου και για πρώτη φορά έχει επαληθεύσιμα αποτελέσματα δημοσιεύει σήμερα η Google στο περιοδικό Nature. Η έρευνα αυτή ανοίγει τον δρόμο για σημαντικές επιστημονικές ανακαλύψεις και, όπως δηλώνει ο

Η INALAN στην κορυφή του Gaming Experience σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σύμφωνα με τις μετρήσεις τις Ookla®

Η INALAN, πάροχος συμμετρικού και αξιόπιστου Internet, αναδείχθηκε για μία ακόμη φορά η ταχύτερη στις μετρήσεις σταθερής σύνδεσης, σύμφωνα με ανάλυση της Ookla® στα δεδομένα Speedtest Intelligence® για το πρώτο εξάμηνο του 2025, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, στα σημεία όπου υφίσταται το δίκτυό της. Επιπλέον, βάσει της ίδιας ανάλυσης, η INALAN αναδείχθηκε στην κορυφή όσον αφορά την εμπειρία gaming

SOS από πάνω από 700 επιστήμονες και διασημότητες – Ζητούν να σταματήσει η ανάπτυξη της τεχνητής υπερνοημοσύνης

Περισσότεροι από 700 επιστήμονες, πολιτικές προσωπικότητες, επιχειρηματίες, διασημότητες, αλλά και ο Στιβ Μπάνον και ο Γκλεν Μπεκ, προσωπικότητες των αμερικανικών μέσων ενημέρωσης που ανήκουν στη δεξιά, ζήτησαν σήμερα να σταματήσουν οι εργασίες με στόχο την ανάπτυξη μιας τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ, AI) ικανής να υπερβεί τις ανθρώπινες δυνατότητες, ώστε να αποφευχθούν οι κίνδυνοι που θα δημιουργούσε

Η OpenAI λανσάρει το νέο πρόγραμμα περιήγησης με τεχνητή νοημοσύνη, ChatGPT Atlas, για να ανταγωνιστεί τον Google Chrome

Η εταιρεία OpenAI, δημιουργός του ChatGPT, παρουσίασε ένα νέο πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο που αξιοποιεί τεχνητή νοημοσύνη, με στόχο να ανταγωνιστεί μεγάλες πλατφόρμες όπως το Google Chrome, το πιο δημοφιλές πρόγραμμα περιήγησης στον κόσμο. Το νέο πρόγραμμα περιήγησης, με την ονομασία ChatGPT Atlas, καταργεί τη γραμμή διευθύνσεων που αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό στις αναζητήσεις. Ο διευθύνων

Η Ευρώπη «διψά» για AI όμως τα data centers απειλούν τα αποθέματα νερού

Η Ευρώπη επιδιώκει να γίνει παγκόσμιο κέντρο τεχνητής νοημοσύνης, αλλά η ραγδαία ανάπτυξη data centers απειλεί να εντείνει τη λειψυδρία σε χώρες όπως η Ελλάδα και η Ισπανία — αποκαλύπτοντας τη νέα, «αόρατη» περιβαλλοντική κρίση της ψηφιακής εποχής. Η φιλόδοξη στρατηγική της Ευρώπης για την τεχνητή νοημοσύνη απειλεί να συγκρουστεί με ένα συχνά παραγνωρισμένο —αλλά

Νέα «έξυπνη» κάμερα με ΑΙ «διαβάζει» την υγεία παρακολουθώντας τη λεκάνη της τουαλέτας

Η Kohler εισέρχεται στην αγορά ψηφιακής υγείας με ένα ασυνήθιστο προϊόν –μια κάμερα τοποθετημένη στην τουαλέτα, που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να παρακολουθεί την ευεξία των χρηστών. Η συσκευή, με κόστος 599 δολάρια και όνομα Dekoda, αναλύει τα απορρίμματα για να παρακολουθεί την ενυδάτωση, την υγεία του εντέρου και να ανιχνεύει ίχνη αίματος. Πρόκειται για

Gullwing: η Καβαλιώτικη εταιρία δημιούργησε νέο ντοκιμαντέρ για τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο που θα προβληθεί στην Cosmote TV

Η ομάδα της Καβαλιώτικης εταιρείας παραγωγής “Gullwing”, επιστρέφει με ένα νέο ντοκιμαντέρ. Μεγάλη επιτυχία είχαν στο παρελθόν τηλεοπτικές παραγωγές της Gullwing όπως: «Στα φτερά του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου», «Ιστορία με Χρώμα», «Ατσάλινη Ιστορία», «Σε μια Νέα Πατρίδα». Προβλήθηκαν στην ΕΡΤ και στην Cosmote TV – Cosmote History, κερδίζοντας επαινετικά σχόλια από το τηλεοπτικό κοινό. Πλέον

Η Ι.Μ. Νέας Ιωνίας δημιουργεί το πρώτο εργαλείο “Τεχνητής Νοημοσύνης” για θέματα πίστης

Η Ι.Μ. Νέας Ιωνίας δημιουργεί το πρώτο εργαλείο “Τεχνητής Νοημοσύνης” για θέματα πίστης FORTUNE GREECE 21/10/2025, 16:16 SHARE Μπορούν να συνυπάρξουν τεχνητή νοημοσύνη και θρησκεία; Η Ιερά Μητρόπολη Νέας Ιωνίας δημιούργησε έναν “σύγχρονο βοηθό για κάθε πιστό, που επιθυμεί να ενημερώνεται και να εμβαθύνει σε θέματα πίστεως”. Η Ιερά Μητρόπολη Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και

Share

Υπό την επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού βρίσκεται ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρείες αλληλοεπιδρούν με τους πελάτες, με τη σύγχρονη τεχνολογία να αλλάζει ριζικά τις απαιτήσεις των καταναλωτών και εν γένει την καταναλωτική συμπεριφορά. Ως αποτέλεσμα, οι εταιρείες πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τις διαδικασίες τους σε αυτό το κομμάτι, ώστε να μπορούν να συμβαδίζουν με τους σύγχρονους καταναλωτές και να εξελίσσουν τις παρεχόμενες τεχνολογίες τους.

Πως θα μοιάζει η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών το 2030. Tο 67% του customer engagement θα το χειρίζονται “έξυπνες” μηχανέςΓια παράδειγμα, σύμφωνα με την έρευνα “Experience 2030: The Future of Customer Experience”, μέχρι το 2030, θα υπάρξει μια μεγάλη στροφή προς την πλήρη αυτοματοποίηση της καταναλωτικής εμπειρίας. Η έρευνα προβλέπει ότι, μέχρι το 2030, το 67% της καταναλωτικής εμπειρίας μεταξύ εταιρείας και καταναλωτή, που χρησιμοποιεί κάποια ηλεκτρονική συσκευή, θα γίνεται εξ ολοκλήρου από “έξυπνες” μηχανές σε αντίθεση με ανθρώπους που υπερισχύουν σήμερα. Επίσης, μέχρι το 2030, το 69% των αποφάσεων γύρω από την καταναλωτική εμπειρία θα λαμβάνονται αποκλειστικά από “έξυπνες” μηχανές.

Η έρευνα, που διενεργήθηκε από τη Futurum Research εκ μέρους της SAS, παρουσιάζει ότι οι καταναλωτές προσδοκούν σε περαιτέρω χρήση των νέων τεχνολογιών μέχρι το 2030. Για παράδειγμα, το 80% αναμένει παραδόσεις κατ’ οίκον μέσω drone ή άλλου αυτόνομου οχήματος, το 81% αναμένει αλληλεπίδραση με chatbots, ενώ το 78% προσδοκά να χρησιμοποιεί εφαρμογές επαυξημένης, εικονικής ή mixed πραγματικότητας για να βλέπει πως θα φαίνεται κάποιο προϊόν – όπως επίσης και πως θα μοιάζει ένα συγκεκριμένο ρούχο στον αγοραστή ή ένα έπιπλο στο σπίτι. 

Μixed reality

Επίσης, το 56% περιμένει να “επισκέπτεται” άλλες τοποθεσίες ή να ζει την εμπειρία των διακοπών και να παρακολουθεί ψυχαγωγικά events μέσω συσκευών mixed reality μέχρι το 2025. Την ίδια στιγμή, 8 στους 10 προσδοκούν τη χρήση “έξυπνων” βοηθών (όπως το Google Home, Amazon, Alexa κλπ.) για να κάνουν κάποια αγορά ή να παρακολουθούν το smart home τους, ενώ το 78% περιμένει να ελέγχει άλλες συσκευές μέσω wearables.

Για τις εταιρείες, αυτό το επίπεδο καταναλωτικής αποδοχής και προσδοκιών ανοίγει νέες ευκαιρίες στην διεύρυνση της αλληλεπίδρασης, καθώς το μέλλον της εξυπηρέτησης θα διαμορφωθεί σε μεγάλο βαθμό από την εξέλιξη της τεχνολογίας.

Η έρευνα ρώτησε τις εταιρείες σε τι είδους “φουτουριστικές” τεχνολογίες επενδύουν, σήμερα, για να ηγηθούν της νέας εμπειρίας εξυπηρέτησης και της αύξησης της καταναλωτικής ικανοποίησης μέχρι το 2030. Το 62% των εταιρειών επενδύει σε φωνητικούς βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης, για να βελτιώσει τις στρατηγικές εξυπηρέτησης, αλλά και σαν ένα ατού για τους πελάτες.

Ακόμη, το 58% επενδύει σε λύσεις φωνητικής υποστήριξης ως εσωτερικό στοιχείο του μάρκετινγκ και των πωλήσεων.

Σχετικά με την επαυξημένη και την εικονική πραγματικότητα (AR/VR), το 54% των εταιρειών επενδύει σε αυτές για να βοηθήσει τους καταναλωτές να οπτικοποιήσουν την εμφάνιση ή τη χρήση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Επιπλέον, το 53% των εταιρειών εξετάζει εργαλεία AR/VR για να βελτιώσει τη χρήση του προϊόντος και την αυτοβοήθεια. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 83% των εταιρειών επενδύει ή σχεδιάζει να επενδύσει σε ολογραφικές τεχνολογίες για διαφημίσεις εντός των καταστημάτων, διαδραστικά παιχνίδια και εκδηλώσεις.

Ζητούνται $2 τρισ. ετησίως για την ανάπτυξη της ΑΙ έως το 2030

Το ιλιγγιώδες ποσό των $2 τρισ. ετησίως θα απαιτηθεί με ορίζοντα το 2030, για να καλυφθεί η εκρηκτική ζήτηση σε υπολογιστική ισχύ, που προκαλεί η ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI).

Παραγουάη – Η Silicon valley της Νότιας Αμερικής;

Η Γκαμπριέλα Σίμπιλς έχει μια αποστολή – να βοηθήσει να μετατραπεί η Παραγουάη στην Κοιλάδα του Πυριτίου της Νότιας Αμερικής.Όταν μεγάλωνε στη χώρα χωρίς...