Netflix: Στροφή στο gaming αλλά με προσεκτικά βήματα

Related

Οι Unboxholics στην εκπομπή Watch Next της COSMOTE TV

Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE Cinema 1HD και Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία τους, που είναι…

Underwonder: Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

Εξάμηνο AI course για Marketers λανσάρει η Sherpa Society

Με εισηγητή τον Vincent Sider, AI Lead Course Director στο Chartered Institute of Marketing και ακαδημαϊκό υποστηρικτή το BCA College. H Sherpa Society, συνεχίζοντας να παρέχει στα στελέχη του Marketing αποτελεσματική εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν στην αγορά, δημιούργησε την “AI Academy for Marketers” σε συνεργασία με τον Vincent Sider, AI Trainer &…

Kaspersky: Απατεώνες στοχεύουν χρήστες του Telegram για να κλέψουν Toncoins

Οι απατεώνες προσπαθούν να κλέψουν Toncoins (TON) από χρήστες του Telegram σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά αναβαθμιζόμενο σύστημα που περιλαμβάνει ενισχυτές κρυπτονομισμάτων και παραπομπές φίλων σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2023. Η εμφάνισή του εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του TON και του Telegram…

Η νέα σειρά 12 Pro Series 5G έκλεψε την λάμψη στο catwalk της Kathy Heyndels, στο Athens Fashion Week

Με αφορμή τo 34ου AXDW η realme ήταν χορηγός στο εντυπωσιακό show της Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου,  που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών το Σάββατο  20 Απριλίου και ώρα 21:30, όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή της Kathy Heyndels η οποία αναδεικνύει την κάθε γυναίκα. Συγκεκριμένα η συλλογή αυτή έχει εμπνευστεί από τα λουλούδια…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Ferrari και HP ανακοινώνουν την νέα τους ονομαστική συνεργασία

Η Ferrari και η HP ανακοίνωσαν μια ιστορική, πολυετή συνεργασία. Συνδέοντας δύο από τις πιο εμβληματικές εταιρείες στον κόσμο, η συνεργασία περιλαμβάνει μια κοινή δέσμευση για την προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας και την επιτάχυνση της στοχευμένης τεχνολογίας στην ομάδα Scuderia Ferrari Formula 1, στην ομάδα Scuderia Ferrari Esports και στην Scuderia Ferrari Driver Academy. Επιπλέον,…

COSMOTE: απεριόριστα δεδομένα για 1 μήνα -η πιο φθηνή τιμή της αγοράς

Απεριόριστα δεδομένα (data) για 1 ολόκληρο μήνα δίνει η Cosmote με 11.90 ευρώ που αυτή τη στιγμή αποτελεί ίσως το φθηνότερο πακέτο και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Η προσφορά είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές COSMOTE: Οικιακού Συμβολαίου, Καρτοσυμβολαίου & Mobile Internet Συμβολαίου Εταιρικού Συμβολαίου & Business Cost Control COSMOTE Neo Cosmote: Απεριόριστα data για 7 ημέρες…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data 7 μέρες για Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η Cosmote, για να μπορούν να σερφάρουν από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται.Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους οικιακούς και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στη χώρα με κορυφαίες ταχύτητες

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Η.Π.Α.: Οι πωλήσεις iPhone επιβραδύνονται, ενώ το Android κερδίζει συνεχώς έδαφος!

Ως γνωστόν εδώ και αρκετά χρόνια, iOS και Android δίνουν μια μάχη μέχρι τελικής πτώσεως. Ενώ η Apple ανανεώνει σε ετήσια βάση τη σειρά iPhone, κατασκευαστές όπως η Samsung, η Xiaomi και η Oppo δίνουν μεγάλη μάχη για να εξασφαλίσουν όλο και πιο αυξημένο μερίδιο αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση ένα νέο report, το…

OnePlus 8 και 8 Pro: Φτάνουν στο… τέλος της διαδρομής, καθώς μόλις έλαβαν το τελευταίο τους OS update!

Δύο smartphones της OnePlus που παρουσουάστηκαν τ0 2020, έλαβαν πρόσφατα την ενημέρωση OxygenOS 13 και μάλλον όπως όλα δείχνουν αυτό ήταν και το τελευταίο τους update.  Φυσικά μιλάμε για τα OnePlus 8 και OnePlus 8 Pro που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους αφού εκτελούσαν την πιο πρόσφατη έκδοση OxygenOS 13.1.0.587. Αυτό δείχνει…

Πραγματοποιήθηκε η επίσημη προβολή της νέας σειράς ντοκιμαντέρ UNDERWONDER της COSMOTE TV

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

inin.gr | Cosmote: Ξεπερνάει τους πάντες δίνοντας απεριόριστα data για 1 μήνα

You don't have permission to access /cosmote-xepernaei-tous-pantes-dinontas-aperiorista-data-gia-1-mina/ on this server.

Share

Η Netflix επιβεβαίωσε ότι θα συμπεριλάβει βιντεοπαιχνίδια σαν μέρος των συνδρομητικών της πακέτων, χωρίς έξτρα χρέωση. Η επέκταση θα γίνει σε πρώτη φάση με παιχνίδια για φορητές συσκευές.

Με δεδομένο ότι πλέον η Netflix αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από τις νέες πλατφόρμες streaming, όπως οι Disney+ και Amazon Prime, η ενότητα των βιντεοπαιχνιδιών θα μπορούσε να προσφέρει μία μοναδική ευκαιρία στην εταιρεία για την προσέλκυση ενός εντελώς νέου κοινού.

Ο ανεξάρτητος αναλυτής του κλάδου των τηλεπικοινωνιών, Paolo Pescatore, ανέφερε στο BBC ότι η προσπάθεια θα μπορούσε να αποδειχθεί πολύ ακριβή: «Η εταιρεία θα πρέπει να αφιερώσει σημαντικούς πόρους, συμπεριλαμβανομένου χρόνου και χρήματος, χωρίς εγγυημένη επιτυχία».

«Σίγουρα, πρόκειται για ένα παιχνίδι μακράς διάρκειας καθώς το Netflix χρειάζεται να αναλογιστεί τις έννοιες της διατήρησης και της δέσμευσης», ανέφερε ο Pescatore ενώ επισήμανε τον έντονο ανταγωνισμό και τον τομέα των video games, ίσως εντονότερο από τις πλατφόρμες streaming.

Η Netflix επιβεβαίωσε ότι τα βιντεοπαιχνίδια θα είναι διαθέσιμα στους συνδρομητές χωρίς πρόσθετο κόστος, στοιχείο που θα κάνει τη νέα ενότητα περιεχομένου ιδιαίτερα ανταγωνιστική απέναντι σε άλλες αντίστοιχες πλατφόρμες, όπως το Apple Arcade το οποίο κοστίζει 4,99 δολάρια ανά μήνα. Επιπλέον, τα παιχνίδια του Netflix δεν θα διαθέτουν χρεώσεις εντός της εφαρμογής ή διαφημίσεις.

Η προσέγγιση mobile-first έχει και επιχειρηματική λογική καθώς έτσι θα μπορεί να διεισδύσει στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας και της υπό-σαχάριας Αφρικής με χαμηλού κόστους συνδρομές μόνο για κινητά τηλέφωνα. Επιπλέον, υπάρχει και μία δόση ασφάλειας από τη στιγμή που δεν μπαίνει σε μία διαδικασία άμεσου ανταγωνισμού με εταιρείες κολοσσούς όπως οι Microsoft, Google και Amazon, στον τομέα της παροχής περιεχομένου για κονσόλες.

Λιγότεροι νέοι συνδρομητές μετά την «έκρηξη» λόγω καραντίνας

Η εταιρεία με έδρα στην Καλιφόρνια αναμένει την προσέλκυση 3,5 εκατομμυρίων νέων συνδρομητών κατά το τρίμηνο που λήγει τον Σεπτέμβριο, σημαντικά λιγότερους από τα 5,86 εκατομμύρια νέους συνδρομητές που ανέμεναν οι αναλυτές.

«Η Covid έχει δημιουργήσει μία αδυναμία στην αύξηση των μελών μας, κάτι το οποίο εργαζόμαστε να διορθώσουμε», ανέφερε η εταιρεία κατά την ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων. «Συνεχίζουμε να επικεντρωνόμαστε στην βελτίωση των υπηρεσιών μας και να προσφέρουμε τα καλύτερα σενάρια, από όλο τον κόσμο».

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Netflix γνώρισε τεράστια αύξηση των συνδρομητών του κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου του 2020 (15,8 εκατομμύρια), δηλαδή την περίοδο που εφαρμόστηκαν τα πρώτα περιοριστικά μέτρα λόγω της πανδημίας. Το β’ τρίμηνο του 2020 ο αριθμός των νέων συνδρομητών ήταν 10,1 εκατομμύρια, ο αριθμός έπεσε στα μόλις 2,2 εκατομμύρια το γ’ τρίμηνο του 2020 για να επανέλθει στα 8,5 εκατομμύρια νέους συνδρομητές κατά το δ’ τρίμηνο του 2020. Πλέον, η εταιρεία μετρά περισσότερους από 209 ενεργούς συνδρομητές.

Πανδημία και νέες παραγωγές

Η πανδημία ήταν δίκοπο μαχαίρι για το Netflix: μπορεί από τη μία να έφερε σημαντικό αριθμό νέων συνδρομητών στην πλατφόρμα από την άλλη εμπόδισε την παραγωγή ορισμένων «μεγάλων» τίτλων.

«Η Covid και οι μετέπειτα παραλλαγές της έκαναν δύσκολη την πρόβλεψη του μέλλοντος, αλλά με τις παραγωγές σειρών σε μεγάλο βαθμό να κινούνται ικανοποιητικά προς το παρόν, είμαστε αισιόδοξοι», παραδέχθηκαν τα στελέχη της αμερικανικής εταιρείας ουσιαστικά ανακοινώνοντας νέους κύκλους επεισοδίων για τις δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές «Sex Education» και «Never Have I Ever».

Παρόλη την επιβράδυνση στις διάφορες παραγωγές, τα έσοδα της εταιρείας έφτασαν στα 7,3 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 19% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Ωστόσο, τα κέρδη ανήλθαν σε 1,35 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι 1,7 δισ. δολαρίων το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο, κυρίως λόγω επενδύσεων που έγιναν για την βελτίωση της εφαρμογής αλλά και την προσθήκη μη-αγγλόφωνου περιεχομένου.

Ανακοινώθηκε επίσης ότι η Netflix θα συνεχίσει να επενδύει στην παραγωγή νέων σειρών και ότι «παραμένει προσηλωμένη στην αύξηση του μεριδίου τηλεθέασης τόσο στην αμερικανική αγορά όσο και στην παγκόσμια». Ενδεικτικό ότι το πρώτο μισό του 2021 το Netflix επένδυσε 8 δισεκατομμύρια δολάρια σε περιεχόμενο.