Facebook: Τι συνέβη με την αντιμονοπωλιακή νομοθεσία

Related

«ΡΙΦΙΦΙ»: Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της νέας σειράς μυθοπλασίας της COSMOTE TV

Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της νέας σειράς μυθοπλασίας της COSMOTE TV, με τίτλο « ΡΙΦΙΦΙ». Το σενάριο υπογράφουν οι Βασίλης Ρίσβας και Δήμητρα Σακαλή, ενώ τη σκηνοθεσία ο Σωτήρης Τσαφούλιας. H σειρά 6 επεισοδίων, η οποία εμπνέεται από αληθινά γεγονότα, θα εκτυλίσσεται τη δεκαετία του ’90, με θέμα τη μεγαλύτερη ληστεία που έγινε ποτέ στην Ελλάδα

COSMOTE: SMS μέσω δορυφόρου απευθείας από smartphone και στην Ελλάδα!

Η COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom, ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες δοκιμές της τεχνολογίας Direct to Handset (D2H) για την αποστολή και λήψη SMS μέσω δορυφόρου, φέρνοντας μια επαναστατική εξέλιξη στον τομέα των επικοινωνιών. Αυτή η καινοτομία αποτελεί την πρώτη επιτυχημένη λειτουργική διασύνδεση επίγειου δικτύου κινητής τηλεφωνίας με δορυφορικό δίκτυο στην Ευρώπη, χρησιμοποιώντας τις διεθνείς

Μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης πιάστηκε να δολοπλοκεί εναντίον προγραμματιστών

Μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης πιάστηκε να δολοπλοκεί εναντίον προγραμματιστών FORTUNE GREECE 23/12/2024, 09:30 Μοντέλο ΑΙ που χρησιμοποιείται σήμερα ‘συνελήφθη’ να λέει ψέματα σε ερευνητές, ώστε να μην τερματιστεί. Ποιος είναι ο μελλοντικός κίνδυνος.   Της Νίκης Μπάκουλη Κάθε μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης που χρησιμοποιείται σε chatbot είναι υπό διαρκή έρευνα από ειδικούς, ενώ ‘φτιάχνεται’ αλλά και όταν

Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE: Για 23η χρονιά πραγματοποιεί τα όνειρα 30 πρωτοετών φοιτητών

Οι νέοι είναι φορείς ενός καλύτερου αύριο και για το λόγο αυτό πρέπει όλοι να στηρίζουμε τα όνειρά τους. Γιατί όταν αυτά τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα, οι νέοι εξελίσσονται σε ικανούς, δημιουργικούς ανθρώπους που μπορούν να φέρουν ουσιαστική αλλαγή και πρόοδο στον κόσμο και την κοινωνία μας. Εδώ και 23 χρόνια, η COSMOTE, μέσα από

«Ριφιφί»: Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της νέας σειράς μυθοπλασίας της COSMOTE TV

Ο Σωτήρης Τσαφούλιας επέστρεψε πίσω από τις κάμερες με τη νέα σειρά μυθοπλασίας «Ριφιφί» που θα δούμε προσεχώς από την της COSMOTE TV. Το σενάριο της νέας μίνι σειράς υπογράφουν οι Βασίλης Ρίσβας και Δήμητρα Σακαλή, ενώ στους πρωταγωνιστκούς ρόλους θα δούμε μεταξύ άλλων τον Πάνο Βλάχο και τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο. Θα είναι η δεύτερη

ΟΦΗ – Βόλος (18:00, Cosmote Sport 1HD): Δυο ισόβαθμοι με διαφορετικούς στόχους

Intime STOIXIMAN SUPERLEAGUE Στο «Γεντί Κουλέ» του Ηρακλείου, ΟΦΗ και Βόλος ρίχνουν την αυλαία για τις αγωνιστικές της Stoiximan Super League, όσον αφορά το έτος 2024. Δυο ομάδες που θα ξεκίνησαν τη σεζόν με διαφορετικούς στόχους, ωστόσο έχουν φτάσει να είναι ισόβαθμοι με 17 βαθμούς και θα κυνηγήσουν τους τρεις βαθμούς της νίκης, προκειμένου να

COSMOTE: 23 χρόνια επενδύει στους νέους και τα όνειρά τους

Οι υποτροφίες αποτελούν πολύτιμο εργαλείο για την υποστήριξη των νέων που αντιμετωπίζουν οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες, καθώς τους δίνουν την ευκαιρία να σπουδάσουν, να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να οραματιστούν ένα καλύτερο μέλλον. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, ανεξαρτήτως οικονομικών ή κοινωνικών περιορισμών, είναι ζωτικής σημασίας για την καταπολέμηση των ανισοτήτων και τη δημιουργία ίσων

Μετά την άρνηση Cosmote-NOVA ν’ ανανεώσουν τα συμβόλαια: Αυτό το κανάλι θα διεκδικήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Superleague

Media 23 Δεκεμβρίου 2024 00:43 Συνάντηση εκπροσώπων της Cosmote TV, της Nova και της Super League πραγματοποιήθηκε πρόσφατα για τα τηλεοπτικά δικαιώματα στην Ελλάδα. Οι πλατφόρμες κατέστησαν σαφές ότι δεν σκοπεύουν να ανανεώσουν τα συμβόλαια των ομάδων που λήγουν, αναμένοντας πρόταση από κάποιον τηλεοπτικό φορέα που θα μπορεί να υποστηρίξει αυτήν την κατεύθυνση. Η νέα

Ανακαλύψτε αμέτρητες επιλογές δώρων, ευέλικτες υπηρεσίες και δράσεις αγάπης που κάνουν τη διαφορά αυτές τις γιορτές

Η μαγεία των Χριστουγέννων έχει αρχίσει, και τα Public είναι εδώ για να σας προσφέρουν την απόλυτη γιορτινή εμπειρία. Με μια ποικιλία δώρων για όλα τα γούστα, καινοτόμες υπηρεσίες που διευκολύνουν τις αγορές σας και δράσεις αγάπης που δίνουν πραγματικό νόημα στις γιορτές, τα Public γίνονται ο ιδανικός προορισμός για όλους. Αμέτρητες Επιλογές Δώρων για

Apple iPhone 13 (Μαύρο/128 GB) Σφραγισμένο Cosmote

Πληροφορίες Κάνε μια ερώτηση Specs Πωλείτε το κινητό του τίτλου αγορασμένο απο κατάστημα Cosmote σφραγισμένο επίσης έχει και τρία χρόνια εγγύηση .  Περιοχή Θεσσαλονίκη  Μπορεί να γίνει η συναλλαγή απο κοντά ή και μέσω αντικαταβολής .  Αναμένω τα μηνύματα σας με την προταση τιμής την δεδομένη στιγμή η συσκευή έχει καινούρια απο Γερμανό 550 και

Πρώτες δοκιμές στην Cosmote για την αποστολή SMS μέσω δορυφόρων

Δοκιμές αποστολής και λήψης SMS μέσω δορυφόρων πραγματοποίησε για η Cosmote, μέλος του Ομίλου Telekom. Πρόκειται μάλιστα για την πρώτη φορά στην Ευρώπη που επίγειο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας διασυνδέεται με δορυφορικό δίκτυο, προσφέροντας υπηρεσίες SMS μέσω της απευθείας σύνδεσης με κινητό τηλέφωνο (Direct-to-Handset-D2H). Αυτή η λύση, που βασίζεται σε διεθνή πρότυπα (3GPP Release 17), επιτρέπει

Cosmote: Αποστολή και λήψη SMS μέσω δορυφόρου, απευθείας από smartphone

Η Telekom, σε συνεργασία με τις Qualcomm και Skylo, ανακοίνωσαν την επιτυχημένη ολοκλήρωση των δοκιμών ανταλλαγής SMS μέσω γεωστατικού δορυφόρου (GEO). Οι δοκιμές αυτές, που αποτελούν σημαντικό βήμα προς την εμπορική διάθεση υπηρεσιών NTN (Non- Terrestrial-Networks) στην Ευρώπη, πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα, μέσω του δικτύου της COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom. Για την υλοποίηση, το επίγειο

Cosmote: Αποστολή και λήψη SMS μέσω δορυφόρου, απευθείας από smartphone – Οικονομικός Ταχυδρόμος

Η Telekom, σε συνεργασία με τις Qualcomm και Skylo, ανακοίνωσαν την επιτυχημένη ολοκλήρωση των δοκιμών ανταλλαγής SMS μέσω γεωστατικού δορυφόρου (GEO). Οι δοκιμές αυτές, που αποτελούν σημαντικό βήμα προς την εμπορική διάθεση υπηρεσιών NTN (Non- Terrestrial-Networks) στην Ευρώπη, πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα, μέσω του δικτύου της COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom. Για την υλοποίηση, το επίγειο

Cosmote και Nova διαμηνύουν ότι δεν θα ανανεώσουν συμβόλαια ομάδων!

Μαύρα μαντάτα για τη Super League, με τις δύο συνδρομητικές πλατφόρμες να έχουν διαμηνύσει ότι δεν πρόκειται να ανανεώσουν συμβόλαια που λήγουν το επόμενο διάστημα. Ανάλογη στάση και προς την Euroleague! Το τέλος του 2024 και ο ερχομός του 2025 σηματοδοτεί αλλαγές. Ξεκίνησαν στον ΟΤΕ και την Cosmote TV και έπεται συνέχεια. Στο ποδόσφαιρο, που

Share

Πολλοί επιχειρηματίες τεχνολογίας έχουν πάντα ένα πρόβλημα που θα πρέπει να λύσουν. Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ (FTC) δεν τελείωσε με την αντιμονοπωλιακή της αγωγή κατά του Facebook, η οποία, ωστόσο, απορρίφθηκε από ένα δικαστή γιατί θεωρήθηκε ότι η FTC δεν ήξερε πώς να μετρήσει το μερίδιο αγοράς του κοινωνικού δικτύου.  Αυτό ήταν μία λάθος κίνηση, η οποία χρήζει αυτοανάταξης.

Η FTC υποστήριξε ότι η εταιρεία του Mark Zuckerberg ύψους 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων κατείχε και διατήρησε παράνομα το μονοπώλιο. Τα καλά νέα για την εταιρεία είναι ότι ο δικαστής James Boasberg τη Δευτέρα φάνηκε να δέχεται το πώς ορίστηκε η αγορά κοινωνικών δικτύων που έχουν ως σκοπό την επαφή με φίλους και οικογένεια, ενάντια στις προσπάθειες του Facebook να διευρύνει τον ορισμό της.

Αυτό αποτελεί μία νίκη κατά κάποιο τρόπο. Για αντιμονοπωλιακούς σκοπούς, μια αγορά ορίζεται κυρίως από τα προϊόντα και τη γεωγραφία. Η συζήτηση εξαρτάται από το εάν, ας πούμε, τα είδη γραφείου είναι μόνο τα βασικά, όπως το χαρτί, ή περιλαμβάνουν και άλλα προϊόντα, όπως τους υπολογιστές. Παράγοντες όπως τα έσοδα ή οι πωληθείσες μονάδες καθορίζουν το μερίδιο αγοράς.

Όπως σημείωσε ο δικαστής, αυτό γίνεται πιο δύσκολο με τις διαδικτυακές πλατφόρμες, επειδή μπορεί να προσφέρουν αλληλεπικαλυπτόμενα προϊόντα – που δεν είναι αναγκαίο να έχουν περάσει από έλεγχο- και επειδή οι καταναλωτές δεν πληρώνουν για το Facebook ούτε, για παράδειγμα, για μία αναζήτηση στο Google. Έτσι, οι εταιρείες βγάζουν χρήματα μέσω της πώλησης διαφημίσεων.

Η μέτρηση είναι αυτή που έβγαλε λάθος την FTC. Η εταιρεία ισχυρίστηκε ότι το Facebook είχε μερίδιο αγοράς 60%, αλλά ανέφερε τι ή ποιες εταιρείες είχαν το υπόλοιπο 40%. Ο Boasberg έδωσε στην κυβέρνηση ένα μήνα περιθώριο να αλλάξει τις μετρήσεις. Θα μπορούσε, για παράδειγμα, να υποστηρίξει ότι η αμερικανική αγορά κοινωνικής δικτύωσης αποτελείται από 299 εκατομμύρια Αμερικανούς που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο, σύμφωνα με το Data Reportal. Οι 190 εκατομμύρια καθημερινά ενεργοί χρήστες στις ΗΠΑ του ομώνυμου δικτύου του Facebook, ανά Omnicore, θα ισοδυναμούσαν με ένα μερίδιο 64%.

Σύμφωνα με την Data Reportal αυτό είναι εν μέρει λάθος επειδή ένας τυπικός χρήστης επισκέπτεται περισσότερες από έξι διαφορετικές διαδικτυακές πλατφόρμες κάθε μήνα. Ας υποθέσουμε ότι οι πέντε πιο ισχυρές πλατφόρμες είναι το Facebook και το Instagram, με επόμενούς τους την υπηρεσία περιεχομένου Snap, το μικροϊστολόγιο Twitter και την εφαρμογή κοινής χρήσης βίντεο TikTok. Μαζί μετράνε ίσως 520 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τα στοιχεία Omnicore και της εταιρείας. Από αυτό το σύνολο, το μερίδιο του Facebook ανέρχεται σε περίπου 37%, με το μερίδιο των Facebook και Instagram να ανέρχεται σε περίπου 63%.

Αυτό θα μπορούσε να είναι αρκετό για να δείξει τη μονοπωλιακή του δύναμη. Ό, τι κι αν υποστηρίζουν, όσοι προσπαθούν να καταστρέψουν την εμπιστοσύνη της εταιρείας, πρέπει να αναθεωρήσουν τις δεξιότητές τους στην ανάλυση δεδομένων, εάν πρόκειται να χρησιμοποιήσουν τα κλασικά επιχειρήματα. Μια άλλη επιλογή είναι για τους νομοθέτες να αλλάξουν τους κανόνες, όπως, για παράδειγμα, τον περιορισμό της χρήσης προσωπικών δεδομένων ή την απαιτούμενη λεγόμενη διαλειτουργικότητα, τη δυνατότητα των χρηστών να μεταφέρουν περιεχόμενο σε άλλον ιστότοπο. Σε κάθε περίπτωση, η Silicon Valley προηγείται όσων την καταδιώκουν.

REUTERS BREAKINGVIEWS