COSMOTE eValue: Πρωταγωνιστεί στην εξυπηρέτηση πελατών με νέες ευρωπαϊκές διακρίσεις

Related

Χριστούγεννα γεμάτα δώρα και φέτοςαπό την COSMOTE

Απεριόριστα data στο κινητό Απεριόριστη ομιλία προς όλους από το σταθερό Δωρεάν το COSMOTE TV Entertainment Pack BOX :Έκπτωση 4€ για παραγγελία φαγητού ή καφέ Μοναδικά δώραγια το κινητό, το σταθερό, την τηλεόραση και τις παραγγελίες φαγητού και καφέ, επιφυλάσσει και φέτος τα Χριστούγεννα η COSMOTE σε όλους τους συνδρομητές της. Δωρεάναπεριόριστα data στο κινητό

Cosmote: Υπερυψηλές ταχύτητες σε ακόμα πιο προσιτές τιμές στη Ρόδο – Προγράμματα Fiber To The Home με επιδότηση €200 για 24 μήνες

Τοπικές Ειδήσεις   21 Δεκεμβρίου 2024 09:02 Σε εγγυημένες ταχύτητες έως και 1Gbps με 100% οπτική ίνα μέχρι το χώρο του τελικού χρήστη έχουν πρόσβαση κάτοικοι κι επιχειρήσεις στη Ρόδο, μέσω COSMOTE Fiber, του μεγαλύτερου δικτύου οπτικών ινών της χώρας. Χάρη στο γρήγορο internet, καλύπτονται οι σύγχρονες ανάγκες για επικοινωνία, ψυχαγωγία και συνδεσιμότητα, ενώ παράλληλα

Φέτος τα Χριστούγεννα, παίζουμε PlayStation 5 και δημιουργούμε μαγικές στιγμές!

Super League: Αντίο στο 2024 με νίκη θέλουν να πουν οι Ερυθρόλευκοι στο «Γ. Καραϊσκάκης» κόντρα στη Λαμία Τι πρέπει να κάνεις για να σου μείνει η Σιγκαπούρη αξέχαστη Κυριάκος Μητσοτάκης: Πρέπει να διαθέσουμε περισσότερα για τη συλλογική μας άμυνα – Άνευ όρων η υποστήριξη στην ουκρανία Οι αργίες και τα τριήμερα του 2025: Τετραήμερο

Η Klarna ενσωματώνει την τεχνητή νοημοσύνη και σταματά τις προσλήψεις

Η Klarna, μια δημοφιλής εταιρεία fintech, γνωστή για τις υπηρεσίες της «αγοράζω τώρα, πληρώνω αργότερα», γίνεται πρωτοσέλιδο αφού ο διευθύνων σύμβουλός της, Sebastian Siemiatkowski, υποστήριξε ότι η τεχνητή νοημοσύνη (AI) είναι πλέον ικανή να εκτελεί σχεδόν όλες τις εργασίες που παραδοσιακά διεκπεραιώνονται από τους ανθρώπους- υπαλλήλους. Η IBM έχει, επίσης, δηλώσει στο παρελθόν ότι η

Η Apple συζητά με την Tencent και την ByteDance για την ανάπτυξη λειτουργιών AI στην Κίνα

Η Apple βρίσκεται σε συζητήσεις με την Tencent και την ιδιοκτήτρια εταιρεία του TikTok, ByteDance, σχετικά με την ενσωμάτωση των μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης τους στα iPhone που πωλούνται στην Κίνα. Η αμερικανική εταιρεία ξεκίνησε την ανάπτυξη του ChatGPT της OpenAI στις συσκευές της αυτό το μήνα , μέρος του προϊόντος Apple Intelligence που επιτρέπει στη

Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE: Για 23η χρονιά δίπλα στους νέους με κοινωνικές και οικονομικές δυσκολίες

Οι υποτροφίες αποτελούν έναν πολύ σημαντικό μέσο στήριξης για τους νέους που αντιμετωπίζουν οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις σπουδές που ονειρεύονται. Στηρίζοντας τον θεσμό των υποτροφιών για ακόμη μια χρονιά, η COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom, προσέφερε σε 30 πρωτοετείς φοιτητές ελληνικών πανεπιστημίων υποτροφίες αξίας περίπου 500.000€ Ειδικότερα, οι 30

Οι πρώτες εικόνες από τα γυρίσματα του ‘Ριφιφί’ της νέας σειράς της Cosmote TV σε σκηνοθεσία Σωτήρη Τσαφούλια

LIFE Πρόκειται για μία μίνι σειρά 6 επεισοδίων σε σενάριο Βασίλη Ρίσβα και Δήμητρας Σακαλή για τη μεγαλύτερη ληστεία που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και που μέχρι σήμερα παραμένει ανεξιχνίαστη. Για το Ριφιφί έχεις διαβάσει από τα μέσα Νοεμβρίου στο Esquire, οπότε ήδη γνωρίζεις ότι πρόκειται για τη νέα σειρά μυθοπλασίας της Cosmote TV σε

Η Cosmote συμμετέχει στην πανευρωπαϊκή καμπάνια της Telekom

Η Cosmote, ως μέλος του ομίλου Telekom, συμμετέχει μαζί με άλλες 10 χώρες σε μια πανευρωπαϊκή καμπάνια με μήνυμα «Όταν τα εμπόδια ξεπερνιούνται, μια αληθινή σύνδεση γεννιέται». Σκοπός της καμπάνιας είναι να εμπνεύσει τους ανθρώπους για την αξία της σύνδεσης και να τους υπενθυμίσει ότι παρά τις διαφορές τους, μπορούν να βρουν κοινό έδαφος. Η

Ο πετυχημένος Δημήτρης Μιχαλάκης αναλαμβάνει την επικοινωνία της Cosmote

Ένας δοκιμασμένος μάνατζερ που βοήθησε σημαντικά στη δημιουργία της συνδρομητικής τηλεόρασης COSMOTE TV, αναβαθμίζεται στη θέση του Executive Director Corporate Communications, Sustainability & Channel Productions στον Όμιλο ΟΤΕ. Η αναβάθμιση του Δημήτρη Μιχαλάκη φέρνει νέο αέρα στον Όμιλο και σηματοδοτεί μια νέα εποχή μετά την αποχώρηση της πετυχημένης Ντέπης Τζιμέα. Ο Δημήτρης Μιχαλάκης αναλαμβάνει τα

COSMOTE eValue: Πρωταγωνιστεί στην εξυπηρέτηση πελατών με νέες ευρωπαϊκές διακρίσεις

H εταιρεία απέσπασε δύο σημαντικές διακρίσεις στα European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSAs) Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ και της Telekom, αναδεικνύεται για ακόμη μία φορά ως πρωτοπόρος στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο με δύο νέες ευρωπαϊκές διακρίσεις. Για 4η συνεχόμενη χρονιά, η εταιρεία απέσπασε δύο σημαντικές

Από την COSMOTE TV σε στρατηγικό ρόλο στον ΟΤΕ, ο Δημήτρης Μιχαλάκης

Ο Δημήτρης Μιχαλάκης, γνωστός για την πολυετή εμπειρία του και την καθοριστική του συμβολή στην ανάπτυξη της COSMOTE TV, αναλαμβάνει τη θέση του Executive Director Corporate Communications, Sustainability & Channel Productions στον Όμιλο ΟΤΕ. Η αλλαγή αυτή έρχεται μετά την αποχώρηση της Ντέπης Τζιμέα μετά από 25 χρόνια επιτυχημένης πορείας.Στο πλαίσιο του νέου του ρόλου

Με υπερυψηλές ταχύτητες οπτικών ινών «τρέχει» η Κέρκυρα

Σε εγγυημένες ταχύτητες έως και 1Gbps με 100% οπτική ίνα μέχρι το χώρο του τελικού χρήστη έχουν πρόσβαση κάτοικοι κι επιχειρήσεις στην Κέρκυρα, μέσω COSMOTE Fiber, του μεγαλύτερου δικτύου οπτικών ινών της χώρας. Χάρη στο γρήγορο internet, καλύπτονται οι σύγχρονες ανάγκες για επικοινωνία, ψυχαγωγία και συνδεσιμότητα, ενώ παράλληλα δίνεται σημαντική ώθηση στην τοπική επιχειρηματικότητα κι

«Όταν τα εμπόδια ξεπερνιούνται, μια αληθινή σύνδεση γεννιέται»: Νέα καμπάνια επικοινωνίας από την Telekom και την COSMOTE

Η COSMOTE, ως μέλος του Ομίλου Telekom, συμμετέχει μαζί με άλλες 10 χώρες σε μια πανευρωπαϊκή καμπάνια με μήνυμα « Όταν τα εμπόδια ξεπερνιούνται, μια αληθινή σύνδεση γεννιέται ». Σκοπός της καμπάνιας αυτής είναι να εμπνεύσει τους ανθρώπους για την αξία της σύνδεσης και να τους υπενθυμίσει ότι παρά τις διαφορές τους, μπορούν να βρουν

Vodafone: Ο άγιος βασίλης φέρνει… απολύσεις

Την αντίφαση μεταξύ των περήφανων διαγγελμάτων για τα ύψη...

Cosmote: ανάπτυξη του 5G δικτύου της με 50 νέους σταθμούς

Την επέκταση του 5G δικτύου της με πενήντα επιπλέον σταθμούς βάσης στην ελληνική περιφέρεια, υλοποιεί η COSMOTE, στο πλαίσιο της συμμετοχής της στο ευρωπαϊκό έργο 5G-TERRA, για την ενεργοποίηση πιλοτικών υπηρεσιών κοινής ωφέλειας, στους τομείς της Υγείας, της Εκπαίδευσης και της Πολιτικής Προστασίας, συμβάλλοντας στην ψηφιακή αναβάθμιση των τοπικών κοινωνιών. Στόχος του έργου είναι η

Share

H εταιρεία απέσπασε δύο σημαντικές διακρίσεις στα European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSAs)

Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ και της Telekom, αναδεικνύεται για ακόμη μία φορά ως πρωτοπόρος στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο με δύο νέες ευρωπαϊκές διακρίσεις. Για 4η συνεχόμενη χρονιά, η εταιρεία απέσπασε δύο σημαντικές διακρίσεις στα European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSAs), επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για υψηλής ποιότητας υπηρεσίες καικαινοτομία.

Πιο συγκεκριμένα, φέτος η COSMOTE eValue τιμήθηκε με το Gold βραβείο στην κατηγορία “Customer Experience Awards” για την πιο Αποτελεσματική Προσέγγιση Πωλήσεων, καθώς και με το Silver βραβείο στην κατηγορία “Operational Excellence Awards”, για την πιο Αποτελεσματική Πρωτοβουλία Επιχειρησιακής Βελτίωσης. Η απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο σε μια τελετή πουαναγνώρισε τους ευρωπαϊκούς ηγέτες στον κλάδο της εξυπηρέτησης πελατών.

COSMOTE eValue

Ηγέτης στον τομέα του customer relationship management

Τα European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSAs),αποτελούν τον μακροβιότερο και πιο σημαντικό θεσμό στην Ευρώπη για τον κλάδο των contact centers. Ο οργανισμός αξιολογεί και βραβεύει τις εταιρείες που συνεχώς καινοτομούν για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών, προσδίδοντάς τους κύρος και αναγνώριση σε διεθνές επίπεδο.

Από το 2021 έως σήμερα η COSMOTE eValue έχει διακριθεί με συνολικά 11 βραβεία στα ECCCSAs για τις πρωτοβουλίες και τις καινοτομίες που δημιουργούν αξία στην εμπειρία του πελάτη, αλλά και για τις υπηρεσίες BPO (Business Process Outsourcing) που διαθέτει. Ως το μεγαλύτερο contact center στην ελληνική αγορά, η εταιρεία υποστηρίζει περισσότερα από 80 διεθνή brands με υπηρεσίες σε πολλές γλώσσες, αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία και την τεχνολογική της υπεροχή. Με 6.000 εξειδικευμένα στελέχη και ανάπτυξη 38% σε νέα έργα την τελευταία πενταετία, η COSMOTE eValue κατέχει ηγετική θέση στον τομέα του customer relationship management.

cosmote e-value

Ο κ. Αθανάσιος Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και CEO της COSMOTE eValue, δήλωσε σχετικά: «Οι κορυφαίες αυτές ευρωπαϊκές διακρίσεις αποδεικνύουν για μια ακόμη φορά τη δέσμευσή μας για εξαιρετικές εμπειρίες εξυπηρέτησης στους πελάτες μας, σε κάθε επαφή μαζί τους. Επιτυχίες σαν αυτές, αποτελούν έμπρακτη αναγνώριση της αφοσίωσης και του πάθους των ανθρώπων μας, που χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης. Επενδύοντας σταθερά στους ανθρώπους μας και στις τεχνολογίες αιχμής, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε και να διευρύνουμε τις υπηρεσίες μας και να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών μας».

COSMOTE eValue

Ένα βήμα μπροστά στην εξυπηρέτηση πελατών

Η COSMOTE eValue, πουδραστηριοποιείταιαπό το 1999 στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Contact Center, επικεντρώνει την στρατηγική της στην ανάπτυξη και στη συνεχή αναβάθμιση ψηφιακά καινοτόμων omni-channel και ανθρωποκεντρικών λύσεων, που στοχεύουν σε ένα εξαιρετικό customer journey και μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης. Παράλληλα εστιάζει στη δημιουργία νέων υπηρεσιών που χτίζουν μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες, ενώ συμβάλλει και στην επιχειρηματική ανάπτυξη, την επίτευξη στοχευμένων επιχειρησιακών αποτελεσμάτων και στη δημιουργία εναλλακτικών πηγών εσόδων για τις επιχειρήσεις-πελάτες της. Οι υπηρεσίες της περιλαμβάνουν ανάλυση και διεύρυνση πελατολογίου, πλήρη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, αναβαθμισμένη εμπειρία πελάτη, προώθηση πωλήσεων, τηλεφωνική εξυπηρέτηση, έρευνα αγοράς και επιχειρησιακές συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Η ισχυρή παρουσία της εταιρείας στην Ελλάδα και την Ευρώπη την καθιστά σημείο αναφοράς για την καινοτομία και την ποιότητα στον κλάδο των contact centers.