Boost with Facebook: Πρωτοβουλία με στόχο την ανάπτυξη των ΜμΕ στο Διαδίκτυο

Related

Τριπλή προσφορά γνωριμίας, με 1 μήνα δωρεάν Cosmote TV*!

Η αθλητική σεζόν βρίσκεται σε σημείο κορύφωσης και η Stoiximan φέρνει για σένα μια εκπληκτική τριπλή προσφορά*! Το μεγάλο φινάλε της Stoiximan Super League, η πορεία των ευρωπαϊκών διοργανώσεων με τη συμμετοχή Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ σε αυτές, το αμείωτο ενδιαφέρον στο Champions League, τα Play-Offs του ΝΒΑ και πολλά άλλα αθλητικά γεγονότα έρχονται στην οθόνη…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (16-04-2024)

Oι αγώνες ρεβάνς στα ζευγάρια Μπαρτσελόνα – Παρί Σεν Ζερμέν και Ντόρτμουντ – Ατλέτικο Μαδρίτης για την προημιτελική φάση του Champions League, το κρίσιμο ματς του Περιστερίου με τη Βόννη και τα παιχνίδια για τα play in της Euroleague ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις: 12:00 COSMOTE…

Ανακοινώθηκαν οι πρώτοι ομιλητές των διεθνών συνεδρίων της ECDM Expo SE Europe 2024

Η οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024, ανακοίνωσε τους πρώτους ομιλητές οι οποίοι θα συμμετέχουν στα διεθνή διήμερα Συνέδρια της έκθεσης. Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 24 έως την Κυριακή 26 Μαΐου 2024, στο Ζάππειο…

Αλέξανδρος Εξάρχου: Καθοριστική η επόμενη πενταετία για το μέλλον της Ελλάδας

H επόμενη πενταετία θα είναι καθοριστική για το μέλλον της Ελλάδας, η οποία πρέπει να μετασχηματιστεί σε μία ισχυρή οικονομία, αλλάζοντας την παραγωγική της δομή. Αυτό δήλωσε ο Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Intrakat, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου, μιλώντας στο 9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, κατά τη διάρκεια συζήτησης για τις επενδύσεις και…

Στη BEYOND η μεγαλύτερη συνάντηση ψηφιακής τεχνολογίας και καινοτομίας στην Ελλάδα | 25-27.04.2024

Με τη συμμετοχή των παγκόσμιων ηγετών στο χώρο της τεχνολογίας και της καινοτομίας, το μεγαλύτερο συνέδριο για την τεχνητή νοημοσύνη στην Ελλάδα, πλήθος επιχειρηματικών συναντήσεων, ημέρες καριέρας και ένα πλούσιο πρόγραμμα συνεδρίων, ημερίδων και workshops, η BEYOND 2024 αποτελεί την μεγαλύτερη συνάντηση για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, την τεχνολογία και την καινοτομία στην Ελλάδα. Κορυφαίες εταιρείες…

Κύπελλο Ελλάδας: Η ΕΠΟ ενημέρωσε την Cosmote TV ότι ο τελικός θα γίνει στο Πανθεσσαλικό

Μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα κατά το οποίο η έδρα του τελικού του Κυπέλλου Ελλάδας Betsson ήταν συζητήσιμη, με τους δύο φιναλίστ, Άρη και Παναθηναϊκό, να μην καταφέρνουν να έρθουν σε συμφωνία για τον τόπο διεξαγωγής του, όλα δείχνουν πως οι δύο ομάδες θα διεκδικήσουν το βαρύτιμο τρόπαιο στο Πανθεσσαλικό Στάδιο. Όπως ενημέρωσε το…

100.000 BOX NOW θυρίδες, ακόμα περισσότερα χαμόγελα!!

Τα πράσινα lockers της BOX NOW επεκτείνονται σε περισσότερα σημεία… και γιορτάζουν! 100.000 θυρίδες BOX NOW είναι διαθέσιμες, για να μετατρέψουν τη διαδικασία αποστολής και παραλαβής δεμάτων σε μια ξεχωριστή εμπειρία προσφέροντας ευκολία, αμεσότητα και πολλά δώρα! Στα 3 χρόνια παρουσίας της η BOX NOW επεκτάθηκε, τοποθετώντας θυρίδες σε όλη την Ελλάδα, προωθώντας ένα φιλικό…

UEFA Champions League: Τα εισιτήρια για τα ημιτελικά «σφραγίζονται» στην COSMOTE TV

Onsports Team 15 Απριλίου 2024, 19:47 Στα κανάλια COSMOTE SPORT οι αγώνες Μπαρτσελόνα-Παρί Σεν Ζερμέν, Ντόρτμουντ-Ατλέτικο Μαδρίτης, Μάντσεστερ Σίτι-Ρεάλ Μαδρίτης και Μπάγερν Μονάχου-Άρσεναλ Μετά τη «βροχή» των γκολ στην 1η αγωνιστική της προημιτελικής φάσης, το UEFA Champions League επιστρέφει με τους δεύτερους αγώνες το διήμερο 16-17/4, έχοντας ως απόλυτο προορισμό την COSMOTE TV. Πετυχαίνοντας τη…

COSMOTE: Για πρώτη φορά ταχύτητες έως και 10Gbps στο δίκτυο COSMOTE Fiber

Ασύλληπτες ταχύτητες έως και 10Gbps μέσω οπτικών ινών φέρνει για πρώτη φορά η COSMOTE στο δίκτυο COSMOTE Fiber, υλοποιώντας πιλοτικό έργο σε περιοχές της Αττικής, όπως Χαλάνδρι, Μαρούσι, Νέο Ψυχικό, Παλαιό Ψυχικό, Φιλοθέη, Χολαργό και Παπάγου. Το έργο αυτό αποτελεί ακόμα μια απόδειξη ότι ο Όμιλος ΟΤΕ επενδύει εντατικά, όχι μόνο στην επέκταση αλλά και…

Τα εισιτήρια για τα ημιτελικά του UEFA Champions League «σφραγίζονται» στην COSMOTE TV

Media Προβολή μεγαλύτερης εικόνας Μετά τη «βροχή» των γκολ στην 1η αγωνιστική της προημιτελικής φάσης, το UEFA Champions League επιστρέφει με τους δεύτερους αγώνες το διήμερο 16-17/4, έχοντας ως απόλυτο προορισμό την COSMOTE TV. Πετυχαίνοντας τη μεγάλη ανατροπή στο πρώτο ματς, η Μπαρτσελόνα κατάφερε να φύγει νικήτρια με 3-2 από το Παρίσι κόντρα στην Παρί…

Moto Edge 50 Ultra: Σούπερ υψηλές ταχύτητες φόρτισης στα 125W!

Στο official προφίλ που διατηρεί η Motorola στο X (πρώην Twitter) αποκαλύπτει τώρα πως το νέο της μοντέλο Edge 50 Ultra που προσμένουμε να δούμε στις 16 Απριλίου, θα υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση στα 125W TurboPower. Αυτή η λειτουργία ταιριάζει με το Edge 50 Pro που κυκλοφόρησε στην Κίνα την περασμένη εβδομάδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι…

Απαντά για 2η φορά η Apple αναφορικά με την επιλογή της να τοποθετεί 8GB RAM και στα νέα Mac

Πολλοί ήταν οι reviewers και οι users, οι οποίοι σχολίασαν με αρνητικό τρόπο την απόφαση ατης Apple, να τοποθετήσει 8GB RAM στα νέα M3-based MacBook Pro. Οι περισσότεροι στάθηκαν στο γεγονός ότι δεν γίνεται η Apple να εξακολουθεί να πουλάει υπολογιστές, οι οποίοι φέρουν μόλις 8GB μνήμης RAM. Η Apple ωστόσο από τη μεριά της…

Δοκιμάσαμε τα Samsung Galaxy S24, S24+ και S24 Ultra για να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε!

Με την τεχνητή νοημοσύνη να βρίσκεται στο επίκεντρο της σειράς S24, οι τρεις εναλλακτικές εκδόσεις (S24, S24+ και S24 Ultra) δεν διαφέρουν μόνο στην τιμή και στο μέγεθος της οθόνης. Αν αναρωτιέστε ποιο Galaxy S24 ταιριάζει καλύτερα στις καθημερινές σας ανάγκες, οι γραμμές που ακολουθούν θα σας βοηθήσουν να αποφασίσετε… Αν έχετε ήδη διαβάσει την…

Η LG στοχεύει στην Ευρωπαϊκή αγορά των εντοιχιζόμενων οικιακών συσκευών μέσω της Milan Design Week 2024

Η LG Electronics (LG) θα συμμετέχει στη Διεθνή Έκθεση Milan Design Week 2024, που θα πραγματοποιηθεί στο Μιλάνο της Ιταλίας από τις 16 έως τις 21 Απριλίου. Με στόχο να ενισχύσει την παρουσία της στην αγορά των εντοιχιζόμενων συσκευών στην Ευρώπη, θα παρουσιαστεί η σειρά Signature Kitchen Suite στο περίπτερο της LG στον χώρο Salone…

Ο ViewSonic M10 κερδίζει iF Design Award 2024, ανεβάζοντας τον πήχη της φορητής προβολής

Η ViewSonic Corp. με υπερηφάνεια ανακοινώνει ότι ο φορητός προβολέας laser RGB M10 έλαβε αναγνώριση από τα υψηλού κύρους iF Design Awards. Ο M10 προσφέρει μια οπτικοακουστική εμπειρία κινηματογραφικού επιπέδου σε μια compact σχεδίαση, που ανεβάζει τον πήχη στη φορητή προβολή. Υιοθετώντας την προηγμένη τεχνολογία laser RGB, επιτυγχάνει μία ευρεία χρωματική γκάμα 100% BT.2020, εξασφαλίζοντας…

Share

Το Facebook και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) φιλοξένησαν στο Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) την τέταρτη εκδήλωση κατάρτισης του Facebook στην Ελλάδα, αφιερωμένη στις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, καθώς εισέρχονται στην ψηφιακή εποχή.

Περίπου 300 συμμετέχοντες
-εκπρόσωποι του πολιτικού και επιχειρηματικού κόσμου και ειδικά των
μικρομεσαίων επιχειρήσεων- συζήτησαν τρόπους χρήσης κοινωνικών μέσων
δικτύωσης και ψηφιακών λύσεων για την ανάπτυξη ΜμΕ επιχειρήσεων, σε
τοπικό επίπεδο και στις διεθνείς αγορές.

Οι μικρομεσαίες
επιχειρήσεις (ΜμΕ) αποτελούν μηχανισμό ανάπτυξης για την ελληνική
οικονομία, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 100% των επιχειρήσεων στην
Ελλάδα, δημιουργώντας το 85,2% της απασχόλησης στη χώρα και το 63,6% της
προστιθέμενης αξίας, πολύ πάνω από τους μέσους όρους της ΕΕ. Η εκδήλωση
Boost with Facebook στην Αθήνα είναι η τέταρτη εκδήλωση που σχεδιάστηκε
από το Facebook για την προώθηση της συζήτησης στην Ελλάδα σχετικά με
τις ευκαιρίες που προσφέρουν οι ψηφιακές πλατφόρμες για την ενίσχυση
συγκεκριμένα των ΜμΕ για την ανάπτυξη των  δραστηριοτήτων τους στο
διαδίκτυο.

Ο κος Κωνσταντίνος Σακελλαρίου, Ειδικός Μάρκετινγκ του Facebook, ενημερώνει το κοινό για τα εργαλεία του Facebook και του Instagram

Κάθε
μήνα 2,8 δισεκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες
και τις εφαρμογές του Facebook για να συνδεθούν με ανθρώπους, προϊόντα
και υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν. Αυτός είναι ο λόγος, που το Facebook
αποτελεί ευκαιρία για τις ΜμΕ. Στην πραγματικότητα, το 83%  των μικρών
επιχειρήσεων στο Facebook στην Ευρώπη δηλώνουν ότι το Facebook τους
βοήθησε να προσελκύσουν νέους πελάτες και το 50% από αυτούς κατάφερε να
προσλάβει περισσότερους υπαλλήλους λόγω της αύξησης της ζήτησης για τα
προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, κατόπιν της ένταξής τους στο Facebook.

Στην
Ελλάδα των 11 εκατομμυρίων ανθρώπων, 5,6 εκατομμύρια άνθρωποι
χρησιμοποιούν το Facebook κάθε μήνα. Αυτό σημαίνει ότι πάνω από το 70%
του ελληνικού πληθυσμού είναι χρήστες του Facebook. Πρόκειται για μια
διαδικασία εκδημοκρατισμού του μάρκετινγκ υπέρ των μικρομεσαίων
επιχειρήσεων, παρέχοντάς τους τα ίδια εργαλεία, ώστε να αναπτυχθούν
εύκολα και αποτελεσματικά, ανεξαρτήτως του μεγέθους ή της τοποθεσίας
τους, ή του κλάδου στον οποίο ανήκουν.

Από αριστερά o κος Νίκος Σοφιανός, Μέλος ΔΣ ΕΒΕΑ, ο κ.Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η κα Εφη Αχτσιόγλου, βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, η συντονίστρια της εκδήλωσης κα Έυα Αντωνοπούλου, η κα Αννα-Μαρία Γαλάνη από το Welcome Pickups, και ο κος Δημήτρης Σκούρας από το The Ranch

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός
επιτρέπει στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν, αλλά για
να υλοποιηθεί αυτή η εξέλιξη οι ψηφιακές δεξιότητες είναι ζωτικής
σημασίας. Σήμερα, η Ελλάδα κατατάσσεται στην 26η θέση από τα 28 κράτη
μέλη της ΕΕ στις ψηφιακές δεξιότητες, κάτω από τον μέσο όρο της ΕΕ όσον
αφορά στην απόδοση των ψηφιακών δεξιοτήτων. Μόνο το 46% των ατόμων
ηλικίας μεταξύ 16 και 74 ετών έχουν βασικές ψηφιακές δεξιότητες (57%
στην ΕΕ). Υπάρχει σαφώς χώρος βελτίωσης, γι’ ‘αυτό και το Facebook έχει
επενδύσει στις εκδηλώσεις Boost with Facebook στην Ελλάδα, για να
μεταδώσει ψηφιακές δεξιότητες, να βοηθήσει περισσότερες επιχειρήσεις να
αναπτυχθούν και περισσότεροι άνθρωποι να βρουν δουλειά.

Επιπλέον,
το Facebook δημιούργησε έναν ειδικό ιστότοπο, στον οποίο οι ιδιοκτήτες
επιχειρήσεων μπορούν να επωφεληθούν για να αναπτύξουν τις ψηφιακές
δεξιότητές τους. Ο ιστότοπος Boost  είναι ένας χώρος, όπου μπορούν να
βρουν δωρεάν προγράμματα κατάρτισης και εργαλεία ηλεκτρονικής μάθησης,
τα οποία καλύπτουν από βασικές έως εξειδικευμένες γνώσεις όπως τα
επαγγελματικά μαθήματα Facebook Blueprint, αλλά και να επεκτείνουν τα
επιχειρηματικά τους δίκτυα σε επαφή με άλλους επιχειρηματίες.

Κατά
την ομιλία του, ο Πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου
Αθηνών Κωνσταντίνος Μίχαλος, τόνισε τη σπουδαιότητα του Facebook για
την ανάπτυξη των ΜμΕ. Ειδικότερα, σημείωσε: «Τα κοινωνικά δίκτυα είναι
πλέον η νέα αγορά. Το σημείο στο οποίο δισεκατομμύρια άνθρωποι σε όλο
τον κόσμο συναντώνται, αλληλεπιδρούν, διαμορφώνουν στάσεις, μοιράζονται,
συναλλάσσονται. Προφανώς καμία εταιρία δεν θέλει να λείπει από αυτή την
αγορά. Ωστόσο, η απλή παρουσία στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης δεν
αρκεί για να αποφέρει οφέλη. Για να μπορέσει μια επιχείρηση να
αξιοποιήσει τις δυνατότητές τους, θα πρέπει να κατανοεί τον τρόπο
λειτουργίας τους, να γνωρίζει τους κώδικες επικοινωνίας που
χρησιμοποιούν, να έχει εξοικειωθεί με τα εργαλεία που παρέχουν. Είναι
προφανής, λοιπόν, η ανάγκη πρωτοβουλιών, που συμβάλλουν στην αύξηση της
εξοικείωσης, της γνώσης και των δεξιοτήτων των Μικρομεσαίων
Επιχειρήσεων».

O κ. Άδωνις Γεωργιάδης, Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων

Χαιρετίζοντας
την εκδήλωση, ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης,
τόνισε: «Καλωσορίζουμε εκ μέρους της κυβερνήσεως το Facebook και
απευθύνουμε ένα μεγάλο μπράβο για την εκδήλωση που είχε υλοποιηθεί ξανά
στην Αθήνα το 2016. Ως κυβέρνηση είμαστε σε καλό σημείο αλλά θέλουμε να
πάμε σε πολύ καλύτερο. Για να κάνουμε πράξη τις πολιτικές μας  πρέπει να
έχουμε τους κατάλληλους ανθρώπους με εμπειρία και γνώση, να μπούμε στη
νέα εποχή, να δώσουμε κίνητρα και γιατί όχι να το κάνουμε και στα
σχολεία για να μάθουμε στα παιδιά να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής
δικτύωσης όχι μόνο για κοινωνικούς λόγους αλλά για αναπτυξιακούς λόγους
και για να κάνουμε ένα βήμα πιο κοντά στην επαγγελματική τους
σταδιοδρομία. Το Facebook κάνει τη διαφορά στην επαγγελματική χρήση. Για
να έχετε πελάτες χρειάζεται να μάθετε αυτό που σας προσφέρεται σήμερα
εδώ, γιατί αν ξέρετε να το κάνετε σωστά, γλιτώνετε χρόνο και χρήμα».

Η κα Laura Bononcini, Public Policy Director του Facebook για τη Νότια Ευρώπη

«Η
ψηφιακή τεχνολογία είναι μια εξαιρετική ευκαιρία ανάπτυξης για τις ΜμΕ,
διότι αυξάνει τις ευκαιρίες πρόσβασης σε νέους πελάτες» σημείωσε η
Laura Bononcini, Public Policy Director του Facebook για την Νότια
Ευρώπη. «Σήμερα, 140 εκατομμύρια επιχειρήσεις στον κόσμο χρησιμοποιούν
ήδη πλατφόρμες του Facebook για να βρουν νέους πελάτες και να προσλάβουν
ανθρώπους. Η ενέργεια αυτή που αναπτύχθηκε με το Εμπορικό και
Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) καθώς και ο νέος ιστότοπος Boost
αποτελούν μια πραγματική ευκαιρία για τις ΜμΕ να αποκτήσουν ψηφιακές
δεξιότητες για να γίνουν πιο ανταγωνιστικές, να αναπτυχθούν σε τοπικές
και διεθνείς αγορές και να προωθήσουν στρατηγικά τη λειτουργία τους».

Στην
κεντρική ομιλία του, ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γρηγόρης
Ζαριφόπουλος ανέφερε: «Αναγκαία συνθήκη όλης της προσπάθειας ψηφιακού
μετασχηματισμού της κυβέρνησης είναι η στήριξη των νεοφυών επιχειρήσεων.
Θα στηριχθούν μέσα από την καλύτερη συνδεσιμότητα και το Internet, από
τις δεξιότητες που θέλουμε να δώσουμε σε όλους, σίγουρα μέσα από ένα
κράτος πιο γρήγορο, πιο ευέλικτο, πιο αποδοτικό, που θα βοηθήσει όχι
μόνο στις συναλλαγές του πολίτη  με το κράτος, αλλά και των επιχειρήσεων
με αυτό. Χρειάζεται να στηρίξουμε τις νεοφυείς επιχειρήσεις με
τεχνογνωσία, με χρηματοδότηση και συνολικά να τις βοηθήσουμε με την
εξωστρέφεια. Αυτοί είναι οι βασικοί πυλώνες του σχεδίου Εθνικής Ψηφιακής
Στρατηγικής που έχουμε δημιουργήσει για την περίοδο 2020-2025».

Την
εκδήλωση συντόνισε η δημοσιογράφος Εύα Αντωνοπούλου. Η εκδήλωση Boost
with Facebook τόνισε, επίσης, την επιτυχία των ελληνικών ΜΜΕ
συμβάλλοντας σε ψηφιακές λύσεις σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο.

Από αριστερά o κος Νίκος Σοφιανός, Μέλος ΔΣ ΕΒΕΑ, η κα Εφη Αχτσιόγλου, βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ.Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η κα Αννα-Μαρία Γαλάνη από το Welcome Pickups, ο κος Δημήτρης Σκούρας από το The Ranch και η συντονίστρια της εκδήλωσης κα Έυα Αντωνοπούλου

Στο πάνελ συζήτησης που ακολούθησε, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην υπουργός Εργασίας, Εφη Αχτσιόγλου, σημείωσε: «Τα social media και ειδικά το Facebook, το Instagram, το Twitter είναι μέρος της καθημερινότητάς μας, θεωρούνται πλέον παραδοσιακά μέσα. Δεν δίνουν δυνατότητες μόνο στις επιχειρήσεις, αλλά και ευρύτερα. Οι καλές και δομημένες ιδέες, οι δουλειές που αξίζουν να ακουστούν, έχουν τη δυνατότητα με τα μέσα αυτά να φτάσουν στα ακροατήρια που απευθύνονται, κάτι που ίσως με τις επικρατέστερες – μέχρι και πριν 15 χρόνια πριν – μεθόδους επικοινωνίας, δεν ήταν εφικτό.»

Εκπρόσωποι
της εταιρείας Welcome Pickups με έδρα στην Αθήνα, που οργανώνει
ποιοτικές εμπειρίες μεταφοράς για τους τουρίστες, καθώς και ολιστικές
ταξιδιωτικές εμπειρίες με δραστηριότητες και τουριστικά αξιοθέατα στις
πόλεις, και του θεματικού πάρκου The Ranch, το οποίο βρίσκεται σε
απόσταση 97 χλμ. από την Αθήνα με πληθώρα δραστηριοτήτων για οικογένειες
και παιδιά, εστίασαν στις επιχειρηματικές τους επιτυχίες που το
Facebook έχει συμβάλει καθοριστικά.

«Το Facebook έχει αλλάξει
πραγματικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι προωθούν την επιχείρησή
τους. Ξεκινώντας τα δωρεάν διαθέσιμα εργαλεία μέχρι και τις υπηρεσίες
πληρωμένης διαφήμισης, πάρα πολλοί άνθρωποι με διαφορετικά ενδιαφέροντα
είναι διαθέσιμοι σε μία μόνο πλατφόρμα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει
κάποιος είναι να βρει το ορθό κοινό -στόχος και μετά να τοποθετήσει την
επιχείρησή του στοχεύοντας την προσέλκυσή του. To Facebook προσφέρει όλα
τα εργαλεία για να φτάσει κάποιος σε αυτούς τους ανθρώπους.  Είναι
σημαντικό να δοθεί χρόνος από τους διαφημιστές/διαχειριστές να
εξοικειωθούν με όλες τις δυνατότητες των εργαλείων που έχουν στα χέρια
τους, να μάθουν να διαβάζουν τα ιστορικά δεδομένα των καμπανιών τους,
καθώς και να εμπλουτίζουν το περιεχόμενο με κατάλληλα μηνύματα και
ελκυστικά εικαστικά. Αν επεκτείνονται σε καινούργιες χώρες και αγορές
είναι ουσιαστικό να προσφέρουν περιεχόμενο φιλικό προς τους χρήστες και
προσαρμοσμένο στις τοπικές αγορές, ώστε να μετατρέπουν τους χρήστες του
Facebook σε ευαγγελιστές των προϊόντων τους», σημείωσε η Άννα-Μαρία
Γαλάνη από το Welcome Pickups.

«Το Facebook μας έδωσε τις
προϋποθέσεις για να εδραιώσουμε μία στενότερη επαφή με  τους πελάτες μας
– γονείς που πραγματικά ενδιαφέρονται για τα προγράμματά μας. Τόσο για
τα οικογενειακά events τον χειμώνα όσο και για την κατασκήνωση. Τα
εργαλεία του Facebook μας βοήθησαν να εξελιχθούμε χρόνο με το χρόνο και
να πετύχουμε σταθερή ανάπτυξη ακόμα και κατά την περίοδο της κρίσης. Για
το The Ranch, το Facebook αποτελεί πλέον το βασικότερο μέσο
επικοινωνίας, customer service και διαφήμισης», τόνισε η Άννυ Σκούρα από
το The Ranch.