Η μεταμόρφωση της LG σε εταιρεία Smart Life Solutions μέσα από τη νέα της καμπάνια

Related

Η Huawei εμπνέει με καινοτόμα προϊόντα συνδυάζοντας τη μόδα και την δημιουργικότητα

19 Σεπτεμβρίου, στο “HUAWEI Innovative Product Launch” στην Βαρκελώνη, η Huawei παρουσίασε πολυαναμενόμενα προϊόντα, με την προσέγγιση “Fashion Edge” για wearables όπως τα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green. Ανακοινώθηκαν επίσης τα tablet HUAWEI MatePad Pro 12,2” και HUAWEI MatePad 12 X, με νέα άποψη για φορετή εμπειρία…

HUAWEI Watch D2: Ένα δώρο… ζωής που καταγράφει ακόμα και την αρτηριακή πίεση!

Ετοιμαστείτε να αλλάξετε την εικόνα που είχατε για τα πιεσόμετρα, καθώς το υπερσύγχρονο smartwatch της HUAWEI, μπορεί να αντικαταστήσει, μεταξύ άλλων, ακόμα και αυτήν τη συσκευή. Το πολυτάλαντο D2 είναι ικανό να χαρίσει αναλυτική εποπτεία της υγείας των αγαπημένων σας προσώπων, ξεκινώντας από τον εαυτό σας! Με μια πρώτη ματιά, το HUAWEI Watch D2 είναι…

Ερευνα Cosmote: Σταθερή αύξηση ψηφιακής ωριμότητας των ΜμΕ – Οι μεταβολές από το 2022

Αυξήθηκε η χρήση τεχνολογιών ΙοΤ και τεχνητής νοημοσύνης - Αμετάβλητο το ποσοστό των ΜμΕ που διαθέτουν e-shop, μία στις τέσσερις ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 19.09.24 15:45 Newsroom Αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού…

Cosmote: ύξηση 17% στον Δείκτη Ψηδιακής Ετοιμότητας των ΜμΕ στην Ελλάδα

Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την COSMOTE. Όπως προκύπτει από την έρευνα, καταγράφεται αύξηση 17% στον μέσο όρο του…

Κομισιόν: Προειδοποιήσεις στην Apple για να «ανοίξει» το λογισμικό του iPhone

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Κομισιόν) θα καθορίσει επίσημα τα βήματα που πρέπει να πάρει η Apple για να συμμορφωθεί με τον νόμο για τις ψηφιακές αγορές (DMA) σχετικά με τη διαλειτουργικότητά της με άλλα προϊόντα, ανακοίνωσε την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου η εκτελεστική αρχή της ΕΕ. Οι διαδικασίες αυτές, που επισημοποιούν τις συνεχιζόμενες συζητήσεις μεταξύ της Κομισιόν…

Έρευνα Cosmote – Εltrun 2024: Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των ΜμΕ στην Ελλάδα

You don't have permission to access "http://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/epixeiriseis/erevna-cosmote-eltrun-2024-sinechis-afxisi-stin-psifiaki-orimotita-ton-mme-stin-ellada/" on this server. Reference #18.15ce3617.1726750840.fb4a663 https://errors.edgesuite.net/18.15ce3617.1726750840.fb4a663

Η Canon παρουσιάζει νέους εκτυπωτές μεγάλου μεγέθους στις Σειρές imagePROGRAF TZ και TX, με βελτιωμένη ποιότητα εκτύπωσης και παραγωγικότητα

Η Canon επεκτείνει τις επιτυχημένες σειρές imagePROGRAF TZ και TX, παρουσιάζοντας σήμερα τα μοντέλα imagePROGRAF TZ 32000 και imagePROGRAF TZ 4200/TZ 3200. Αυτοί οι 5χρωμοι εκτυπωτές είναι ιδανικοί για εφαρμογές σχεδίασης μέσω υπολογιστή (CAD) και συστημάτων γεωγραφικών πληροφοριών (GIS), καθώς και για πόστερ. Τα νέα μοντέλα απευθύνονται σε πολλές αγορές, όπως αρχιτέκτονες, μηχανικούς, και κατασκευαστικές…

Γιάννης Δέτσης – Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εξυπηρέτηση: Το Μέλλον Είναι Συνεργατικό, Όχι Ανταγωνιστικό

Ομιλία στην εκδήλωση “From AI to ROI” Στην εκδήλωση “From AI to ROI” της Satori Analytics, μίλησε ο Ιωάννης Δέτσης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Choose Strategic Communication Partner, την Πέμπτη 12/09/2024. Στην παρέμβασή του, ο κ. Δέτσης ανέδειξε τον ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) ως εργαλείο υποστήριξης, όχι αντικατάστασης, του ανθρώπινου παράγοντα στην εξυπηρέτηση…

Όμιλος EPSILON NET: Για 4η συνεχή χρονιά 
«Software Company of the Year» στα BITE Awards 2024

Ο Όμιλος EPSILON NET κατακτά για 4η συνεχή χρονιά μία εκ των την κορυφαίων διακρίσεων στα BITE Awards 2024, αποδεικνύοντας τη θέση του ως ηγετική δύναμη στον τομέα της τεχνολογίας και του επιχειρηματικού λογισμικού. Αποσπώντας συνολικά 13 βραβεία, αναγνωρίζεται η αφοσίωσή του στην αριστεία και την καινοτομία, καθώς και η ικανότητά του να αναδιαμορφώνει τον…

Κόλλησε το λογισμικό του iPhone 16; Μπορείτε να το αποκαταστήσετε ασύρματα!

Η μόνη λύση που υπάρχει εναλλακτικά για να αντιμετωπίσετε τυχόν προβλήματα υλικολογισμικού, όπως επίμονες εκκινήσεις ή bricking με το iPhone σας, είναι να συνδέσετε μέσω καλωδίου το κινητό σε υπολογιστή ή Mac και να επαναφέρετε το υλικολογισμικό του με το iTunes. Σύμφωνα με μια νέα αναφορά από το 9to5Mac, τα νέα μοντέλα iPhone 16 θα μπορούν να…

COSMOTE TV: Έρχεται νέα σειρά με την υπογραφή του Σωτήρη Τσαφούλια

Μία επιτυχημένη συνεργασία που συνεχίζεται και μέσα στην επόμενη χρονιά θα έχουν τη ευκαιρία να απολαύσουν οι συνδρομητές της COSMOTE TV, με μία νέα σειρά. Μετά τους τρεις κύκλους της σειράς «Έτερος Εγώ» («Χαμένες Ψυχές», «Κάθαρσις», «Νέμεσις») και τις «17 Κλωστές» η COSMOTE TV ετοιμάζει μία ακόμα σειρά που θα φέρει την υπογραφή του Σωτήρη…

Champions League: Με 6 παιχνίδια ολοκληρώνεται απόψε η1η αγωνιστική

Η πρεμιέρα της League Phase του Champions League ολοκληρώνεται με έξι παιχνίδια με αρκετό ενδιαφέρον. Δύο παιχνίδια θα διεξαχθούν στις 19:45 και θα κλείσει με άλλα τέσσερα παιχνίδια στις 22:00. Ξεχωρίζουν οι αναμετρήσεις,Μονακό – Μπαρτσελόνα, Ατλέτικο – Λειψία και Αταλάντα – Άρσεναλ, οι οποίες θα διεξαχθούν στις 22:00. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα της Πέμπτης 19:45 Champions League Ερυθρός Αστέρας – Μπενφίκα / COSMOTE…

Η LG ενισχύει τις λύσεις εικονικής παραγωγής μέσω στρατηγικής συνεργασίας με την MO-SYS

Η LG Electronics (LG) ανακοινώνει την απόκτηση μετοχικής συμμετοχής στη Mo-Sys Engineering (Mo-Sys), η οποία είναι ηγέτιδα στην αγορά για λύσεις εικονικής παραγωγής και ρομποτική κάμερας. Η στρατηγική επένδυση και συνεργασία θα επεκτείνουν τις δυνατότητες της LG στους τομείς της εικονικής παραγωγής και της τεχνολογίας αναμετάδοσης, επιτρέποντάς της να προσφέρει μια πιο ολοκληρωμένη σειρά εξελιγμένων…

Χθεσινό iPhone 14 128 από COSMOTE(Πώληση η ανταλλαγή)

Δεν με ενδιαφέρουν fold και flip συσκευές  Το κινητό είναι σε άριστη κατάσταση αγορά από cosmote 17 9 24 και ανοίχτηκε εχτές  iOS 18 Συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενα του και την απόδειξη αγοράς που είναι και η εγγύηση του για 2 χρόνια με απόδειξη όχι τιμολόγιο  128 έκδοση  100% μπαταρία 0 φόρτισης  Το τηλέφωνο…

Champions League σε ημέρα… Europa και Conference- Το πρόγραμμα της Πέμπτης

Είχαμε συνηθίσει τα παιχνίδια του UEFA Champions League να διεξάγονται Τρίτη ή Τετάρτη κάτι που αλλάζει από… σήμερα, μιας και από εδώ και στο εξής, με το νέο φορμάτ των διοργανώσεων της και τους περισσότερους αγώνες, η UEFA αποφάσισε αυτοί να διεξάγονται και την Πέμπτη, όσον αφορά το Champions League και αντίστοιχα οι αναμετρήσεις για…

Share

Από τότε που ο Διευθύνων Σύμβουλος William Cho ανακοίνωσε το όραμα της εταιρείας να μεταμορφωθεί σε εταιρεία «Smart Life Solutions», η LG έχει κάνει σημαντικές αλλαγές σε διάφορα τμήματα της επιχείρησής της και έχει επεκτείνει νέους τομείς. Για να γιορτάσει έναν χρόνο από αυτή την τολμηρή κίνηση, η εταιρεία ξεκίνησε μια διαφημιστική καμπάνια που δείχνει την αξιοσημείωτη πρόοδο που έχει σημειώσει μέχρι στιγμής.

Με τίτλο «Connecting Spaces and Future», η καμπάνια υπογραμμίζει αυτό το όραμα και επιδεικνύει την ισχυρή αφοσίωση στην καινοτομία, με στόχο να ενισχύσει τη φήμη της ως κορυφαίας εταιρίας σε διάφορους τομείς. Η καμπάνια περιλαμβάνει videos που δείχνουν τη συνεχή μεταμόρφωση της LG σε εταιρεία «Smart Life Solutions» μέσω ενός συνεχώς εξελισσόμενου χαρτοφυλακίου προϊόντων. Από τις 27 Ιουλίου, θα κυκλοφορήσουν τρία videos με επίκεντρο τις λύσεις κινητικότητας, τις λύσεις κλιματισμού και πολλά άλλα.

Αυτό σηματοδοτεί την πρώτη καμπάνια videos της LG που εστιάζει στην εταιρεία στο σύνολό της μετά το “Digitally Yours” το 2000. Το νέο περιεχόμενο επιδιώκει να υπογραμμίσει τις λύσεις mobility της LG και τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρουν, καθώς και AI λύσεις έξυπνων κατοικιών που παρέχουν εξατομικευμένo περιβάλλον, λύσεις webOS που συνδέουν διάφορες συσκευές σε μια ενιαία πλατφόρμα και τις βασικές τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των λύσεων HVAC που θα κατευθύνουν τις μελλοντικές βιομηχανίες.

Το video λύσεων mobility απεικονίζει τις προσπάθειες της LG να επεκτείνει τις οικιακές εμπειρίες στο δρόμο και να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες πελατών που βασίζονται σε τρία κύρια θέματα: Μεταμόρφωση, Εξερεύνηση και Χαλάρωση. Διαθέτει επίσης την ανερχόμενη λύση φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων (EV) της εταιρείας. Το video για τις λύσεις κλιματισμού, υπογραμμίζει την εξαιρετική τεχνολογία HVAC, συμπεριλαμβανομένων ψυκτών και αντλιών θερμότητας, και τη δέσμευση για καινοτόμες παγκόσμιες λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή των πελατών σε κάθε χώρο, από οικιακό έως επιχειρηματικό.

Αυτή η καμπάνια συνάδει με την επιθυμία της LG να παρουσιάσει τις καινοτόμες προσπάθειές της πέρα ​​από τον χώρο των οικιακών συσκευών. Αναδεικνύοντας άλλες κατηγορίες και τομείς που πρωτοπορεί, η LG στοχεύει να έχει απήχηση στο νεότερο κοινό και να δημιουργήσει μια νεανική, δυναμική εικόνα.

Στην πρώτη επέτειο της ανακοίνωσης του μετασχηματισμού της «Smart Life Solutions», η LG επεκτείνει τα επιτεύγματά της σε τρεις νέους πυλώνες ανάπτυξης: επιτάχυνση B2B (συμπεριλαμβανομένων εξαρτημάτων οχημάτων και HVAC), επιδίωξη υπηρεσιών που βασίζονται σε πλατφόρμα (συνδρομές, διαφήμιση στο webOS και περιεχόμενο, κ.λπ.) και την εξερεύνηση νέων επιχειρηματικών τομέων όπως η φόρτιση EV.

Συγκεκριμένα, αφού ξεπέρασε τα 10 τρισεκατομμύρια KRW σε πωλήσεις πέρυσι, η δραστηριότητα εξαρτημάτων οχημάτων της LG συνέχισε με την ίδια πορεία φέτος, σημειώνοντας υψηλή απόδοση το δεύτερο τρίμηνο. Η εμπορική δραστηριότητα HVAC της εταιρείας, η οποία επίσης αναπτύσσεται ραγδαία, διαφοροποιεί περαιτέρω το επιχειρηματικό της χαρτοφυλάκιο. Η LG αξιοποιεί συνεχώς τις παγκοσμίως ανταγωνιστικές λύσεις HVAC της σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας, από προϊόντα, τεχνολογία, παραγωγή και υπηρεσίες, ενώ στοχεύει ενεργά σε βιομηχανίες υποστήριξης που υποστηρίζουν υποδομές τεχνητής νοημοσύνης, όπως κέντρα δεδομένων.

Φέτος, η LG ξεκίνησε την επιχείρηση smart factory solutions, ενσωματώνοντας την τεχνητή νοημοσύνη και τον ψηφιακό μετασχηματισμό με τα δεδομένα κατασκευής και παραγωγής της εταιρείας. Αυτή η επιχείρηση αναλαμβάνει συμβουλευτικές υπηρεσίες, αναπτύσσει μεθόδους παραγωγής, εξοπλισμό και συστήματα λειτουργίας και εκπαιδεύει προσωπικό για τις νέες τεχνολογίες παραγωγής. Επιπλέον, η εταιρεία αναμένει να εξασφαλίσει παραγγελίες αξίας περίπου 300 δισεκατομμυρίων KRW για την παροχή έξυπνων εργοστασιακών λύσεων σε επιχειρηματικούς πελάτες. Εν τω μεταξύ, η εταιρεία επεκτείνει ενεργά τη διαφήμιση και το περιεχόμενο που βασίζεται στο webOS από τηλεοράσεις στην ενημέρωση και ψυχαγωγία αυτοκινήτων, με τις πωλήσεις να ξεπερνούν το 1 τρισεκατομμύριο KRW φέτος.

Η LG επιταχύνει τη στροφή της από ένα παραδοσιακό προϊοντικό επιχειρηματικό μοντέλο σε ένα ανανεωμένο μοντέλο που παράγει συνεχώς έσοδα μέσω άυλων λύσεων, όπως συνδρομές, περιεχόμενο και υπηρεσίες.

Μείνετε συντονισμένοι στο LG Newsroom για να ανακαλύψετε το όραμα της LG με περισσότερες λεπτομέρειες και να λάβετε τις τελευταίες ενημερώσεις σχετικά με τη συνεχιζόμενη μετατροπή της εταιρείας σε εταιρεία Smart Life Solutions.