Content Manager
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.237
Εγγραφή: Ιούλ. 2016
Το πρώτο
e-scooter της Xiaomi
έχει αποτελέσει μεγάλη εμπορική επιτυχία σε πολλές χώρες του κόσμου, αλλά και στην Ελλάδα, καθώς είναι ένα πολύ δημοφιλές ατομικό μεταφορικό μέσο. Υπενθυμίζουμε πως
εδώ θα βρείτε και το επίσημο Xiaomi M365 topic στο forum μας
, με πολλές πληροφορίες γι’αυτό. Ωστόσο, πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και έτσι, σχεδόν 2 χρόνια μετά την κυκλοφορία του, η Xiaomi “ανέβασε” στο site της το διάδοχό του, ονόματι
M365 Pro
.
Εξωτερικά θυμίζει πολύ το πρώτο M365, με μονάχα μερικές αισθητικές λεπτομέρειες να το διαφοροποιούν (μαύρο κουδουνάκι, κόκκινο χρώμα στην εμπρός ρόδα, το throttle lever κ.λπ.). Ωστόσο, η σημαντική διαφορά σε σχέση με το παλιό μοντέλο είναι η μεγαλύτερη μπαταρία του (474Wh) που του προσφέρει 50% μεγαλύτερη αυτονομία, συνολικά 45 Km (σε Eco mode με αναβάτη 75 Kg), από 30 Km του προκατόχου του. Η τελική ταχύτητα είναι η ίδια (25 Km/h) αλλά είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στο επίπεδο αυτό ώστε να μη παραβαίνει τους κώδικες οδικής κυκλοφορίας των χωρών της ΕΕ (και όχι μόνο), καθώς μπορεί άνετα να ξεπεράσει τα 30 Km/h, αν “ξεκλειδωθεί” (κάτι που, φυσικά, ακυρώνει την εγγύησή του). Πλέον διαθέτει τρία modes αντί για δύο, το Eco, το D (κανονικό) και το S (Speed, Super?), τα οποία ορίζουν τη μέγιστη ταχύτητα στα 15 Km/h, 20 Km/h και 25 Km/h, με την ισχύ του ηλεκτρικού μοτέρ να μεταβάλλεται αντίστοιχα. Να σημειωθεί πως το M365 Pro, λόγω της μεγαλύτερης μπαταρίας του, ζυγίζει 2 κιλά περισσότερα από το πρώτο M365, συνολικά 14,2 Kg, έτσι θα είναι δυσκολότερο στη μεταφορά. Αντέχει το ίδιο βάρος αναβάτη (100 Kg) και επιτρέπει το ίδιο ύψος (120-200 cm).
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά αναφέρουν ισχύ ηλεκτροκινήτρα
300 Watts (constant) και 600 Watts (peak), α
λλά χωρίς να γνωρίζουμε αν πρόκειται για τον ίδιο με του πρώτου M365, απλώς ρυθμισμένου μέσω firmware ώστε να αποδίδει καλύτερα. Σημειώνουμε, ωστόσο, πως τυπικά, οποιοδήποτε όχημα με κινητήρα καύσης ή ηλεκτροκινητήρα άνω των 250 Watts,
εμπίπτει στην κατηγορία μοτοποδηλάτου
και άρα υπόκειται σε διαφορετικούς κανόνες κυκλοφορίας και ο κάτοχός του έχει άλλες υποχρεώσεις κατοχής και άδειας οδήγησης. Το πρώτο M365, με απόδοση
250 Watts (constant)
, κατατάσσεται στην
κατηγορία ποδηλάτου
, ουσιαστικά, έτσι δεν απαιτεί ικανότητα άδειας οδήγησης, ασφάλιση, τέλη, πινακίδες κυκλοφορίας κ.λπ.
Μια, ακόμη, διαφορά είναι η προσθήκη LCD οθόνης στο τιμόνι του M365 Pro, η οποία δείχνει σε πραγματικό χρόνο την ταχύτητα, τη στάθμη της μπαταρίας, το mode στο οποίο βρίσκεται το scooter, ενώ μπορεί να ειδοποιήσει το χρήστη σε περίπτωση αυξημένης θερμοκρασίας του κινητήρα ή της μπαταρίας, αν υπάρχει κάποια βλάβη και το αν είναι ενεργοποιημένο το φως του οχήματος, αλλά και η σύνδεση Bluetooth. Ο προκάτοχός του είχε απλά 4 LEDs για τη στάθμη της μπαταρίας. Στην κινέζικη καταχώρηση του προϊόντος στο site της Xiaomi δε μπορούμε να κατανοήσουμε πολλά περισσότερα, αλλά σίγουρα η διάμετρος των τροχών παραμένει ίδια (8,5″) και οι φωτογραφίες δείχνουν πως η Xiaomi συνεχίζει να χρησιμοποιεί σε μεγάλο βαθμό τα ίδια εξαρτήματα και το ίδιο σασί για το νέο μοντέλο. Το πίσω δισκόφερνο, ωστόσο, δείχνει μεγαλύτερο από το παλιό.
Αναμένουμε την τιμή του στην Ελλάδα (στην Κίνα είναι €366) αν και δε γνωρίζουμε το πότε θα γίνει διαθέσιμο αλλά και το αν θα πωλείται παράλληλα με το “απλό” M365. Δεδομένων των specs του, αναμένεται στα €499-599.
Τελευταία τροποποίηση από ZZW30: 15 Φεβ. 2019, 15:03.