Οι μισοί καταναλωτές θα ψωνίζουν περισσότερο online στο μέλλον

Related

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζεται το event YOU. MADE BY YOU.

Μετά την Αθήνα, το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, «YOU. MADE BY YOU.», συνεχίζεται στη Θεσσαλονίκη (18/5), στη Λάρισα (25/5) και στην Πάτρα (1/6), στο πλαίσιο των κοινωνικών δράσεων της Cosmote. Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στην ιστοσελίδα του Whatsup.gr. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο The Responder και τον 2ο κύκλο του Anne Rice’s Interview With The Vampire

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

«UNDERWONDER»: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

30/04/2024  Κυριακή του Πάσχα στις 21.00 στο COSMOTE HISTORY HD   Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire»

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

“UNDERWONDER”: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που “βουτά” στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

«UNDERWONDER»: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

HP και Ίδρυμα Χατζηγάκη αποδεικνύουν πως η τεχνολογία δεν είναι ανδρικό προνόμιο!

Με αφορμή τη «Διεθνή Ημέρα για τα Κορίτσια στην Τεχνολογία» (International Girls in ICT Day) η HP και το Ίδρυμα Χατζηγάκη προσκάλεσαν στο «Κέντρο Ψηφιακής Εκπαίδευσης & Επιμόρφωσης» του Δήμου Κορυδαλλού κορίτσια από 14 έως 17 ετών με ελάχιστες τεχνολογικές γνώσεις, προκειμένου να τα βοηθήσουν μέσα από δύο εκπαιδευτικά σεμινάρια να μάθουν περισσότερα για τον…

Η LG κυριαρχεί στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων για 11η συνεχή χρονιά

 Στον διαρκώς εξελισσόμενο κόσμο της οικιακής ψυχαγωγίας, η LG αποτελεί αδιαμφισβήτητο ηγέτη με την πρωτοποριακή συμβολή της στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων, κυριαρχώντας στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων OLED για 11 συνεχόμενα χρόνια. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Omdia, η LG κατέκτησε την πρώτη θέση στην παγκόσμια αγορά OLED το 2023, με πωλήσεις συνολικού ύψους 3 εκατομμυρίων…

Sunlight Group: Εντυπωσιακές επιδόσεις για τρίτη συνεχόμενη χρονιά

Η Sunlight Group, μέλος του διεθνούς επενδυτικού Oμίλου Olympia παρουσίασε ισχυρές λειτουργικές και οικονομικές επιδόσεις το 2023. Με τα έσοδα να ανέρχονται σε 1.087,7 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας σημαντική αύξηση από 416,5 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος και άνω των 120 εκατ. ευρώ σε ετησίως συγκρίσιμη βάση, η ανάπτυξη του Ομίλου Sunlight προήλθε από μια σειρά…

Η COSMOTE παρουσίασε ιστορίες τεχνολογίας και καινοτομίας στο Athens Science Festival

Τα ανθρωποειδή ρομπότ Dinno, Inno και ο ρομποτικό σκύλος Spot | Cosmote Συμμετείχε με τρία ρομπότ τελευταίας τεχνολογίας από το IT Innovation Center της και παρουσίασε την πρωτοβουλία COSMOTE BLUE καθώς και την εφαρμογή COSMOTE CHRONOS Τα ανθρωποειδή ρομπότ Dinno, Inno και ο ρομποτικό σκύλος Spot |Cosmote Συμμετείχε με τρία ρομπότ τελευταίας τεχνολογίας από το…

Η ESET ενισχύει το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών MDR

Η ESET ανακοίνωσε ότι προσθέτει δύο νέα επίπεδα συνδρομής της λύσης Managed Detection and Response (MDR), ένα για τις  μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) και ένα για τις μεγάλες. Τα δυο αυτά νέα επίπεδα συνδρομής βασίζονται στη λύση ESET PROTECT Elite και προσφέρουν στις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών σφαιρικές δυνατότητες ανίχνευσης και αντιμετώπισης απειλών μέσω τεχνητής νοημοσύνης…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με τη Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

“Let’s Get Digital” από την HP Hellas σε συνεργασία με το Ίδρυμα Χατζηγάκη

Ένα διήμερο εκπαιδευτικό workshop πραγματοποιήθηκε στο «Ανοιχτό Ψηφιακό Σχολείο για όλους» υπό την αιγίδα του Δήμου Κορυδαλλού. Στο πλαίσιο της Εταιρικής και Κοινωνικής Ευθύνης η HP Hellas συνεχίζει την στρατηγική της συνεργασία με το Πολιτιστικό Ίδρυμα Χατζηγάκη, με στόχο την ενίσχυση κλάδων όπως η Παιδεία, η Κοινωνική Προσφορά και το Περιβάλλον. Με αφορμή την Διεθνή…

AVM FRITZ!Powerline 1240 AX: Ταχύτατο internet από πρίζα σε πρίζα!

Αξιοποιώντας την υπάρχουσα ηλεκτρική καλωδίωση του χώρου σας, το powerline της AVM μεταφέρει την απρόσκοπτη πρόσβαση στο δίκτυο σε κάθε γωνιά του σπιτιού, ξεπερνώντας κάθε εμπόδιο με WiFi 6 και gigabit ταχύτητες. Aργά αλλά σταθερά, η ποιότητα και η ταχύτητα των οικιακών συνδέσεων στο internet βελτιώνεται στη χώρα μας. Ακόμα, όμως, και αν στο προσεχές…

Share

Νέα δεδομένα στις καταναλωτικές συνήθειες έχει εισάγει – και μάλλον ανεπιστρεπτί – ο COVID-19, οι διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα και η άνοδος του πληθωρισμού. Σύμφωνα με την έρευνα “Global Consumer Insights Survey” της PwC, οι καταναλωτές άλλαξαν τον τρόπο ζωή τους και τις αγοραστικές τους συνήθειες ως αποτέλεσμα της πανδημίας. Και όπως φαίνεται, πολλές από αυτές τις συνήθειες έχουν καθιερωθεί και θα ενισχυθούν μέσα στους επόμενους έξι μήνες.

Το 63% των καταναλωτών απαντά ότι έχει ήδη αυξήσει τις αγορές που πραγματοποιεί ηλεκτρονικάΣυγκεκριμένα, το 63% των καταναλωτών απαντά ότι έχει ήδη αυξήσει τις αγορές που πραγματοποιεί ηλεκτρονικά, ενώ αντίστοιχα το 42% μείωσε τις αγορές σε φυσικά καταστήματα. Οι μισοί από τους ερωτηθέντες μαγειρεύουν περισσότερο στο σπίτι και το 50% αύξησε τις δραστηριότητες που σχετίζονται με την κατ’ οίκον διασκέδαση και ψυχαγωγία.

Αναφορικά με τα μελλοντικά τους σχέδια, το 50% εκτιμά ότι θα ψωνίσει περισσότερο online – το ποσοστό αυτό είναι υψηλότερο ανάμεσα στους core millennials (58%), τους νέους millennials (57%) κι εκείνους που ανήκουν στη Gen Z (57%). Αντίστοιχα, είναι χαμηλότερο μεταξύ των baby boomers (32%) αι εκείνων που ανήκουν στην Gen X (42%).

Στο μεταξύ, το 39% αναμένει να διατηρήσει τις ηλεκτρονικές αγορές στα τρέχοντα επίπεδα, το 22% εκτιμά ότι θα μειώσει τις αγορές από φυσικά καταστήματα, ενώ μόνο το 33% θα τις αυξήσει. Επιπλέον, το 41% απαντά ότι θα πραγματοποιήσει κατ’ οίκον περισσότερες δραστηριότητες που σχετίζονται με τη διασκέδαση και την ψυχαγωγία.

Η Εικονική Πραγματικότητα

Ο αντίκτυπος της εικονικής πραγματικότητας (VR) και του metaverse  ως καναλιού πραγματοποίησης αγορών μόλις αρχίζει να γίνεται αισθητός, αλλά υπάρχουν σημαντικές επιδράσεις για τις εταιρείες και τους λιανεμπόρους.

Παγκοσμίως, το 32% των καταναλωτών έχουν χρησιμοποιήσει υπηρεσίες και δυνατότητες εικονικής πραγματικότητας το τελευταίο εξάμηνο, με τα υψηλότερα ποσοστά να καταγράφονται στην Κίνα (56%), στην Ινδία ( 46%) και στο Κατάρ (45%), καθώς και μεταξύ εκείνων που ανήκουν στη Gen-Z και των νεαρών millennials (39% και στις δύο περιπτώσεις.

Από αυτούς, περισσότεροι από τους μισούς έχουν χρησιμοποιήσει VR για να παίξουν παιχνίδια ή να παρακολουθήσουν ταινίες/τηλεοπτικές εκπομπές (51%) ή να συμμετάσχουν σε έναν εικονικό κόσμο.

Ωστόσο, σχεδόν το ένα τρίτο (32%) των χρηστών εικονικής πραγματικότητας δηλώνουν ότι έχουν αγοράσει προϊόντα ως αποτέλεσμα της περιήγησης τους σε καταστήματα μέσω εικονικής πραγματικότητας και σχεδόν δύο στους 10 (19%) έχουν χρησιμοποιήσει την εικονική πραγματικότητα για να αγοράσουν προϊόντα πολυτελείας. Επιπλέον, το 45% αναμένει να αυξήσει τις δαπάνες του στο μέλλον μέσω VR σε έξι κατηγορίες.

Ο ρόλος του πληθωρισμού

Παρά την αύξηση του πληθωρισμού, πάνω από το 75% εκτιμά ότι θα διατηρήσει τα σημερινά επίπεδα αγορών στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών μέσα στο επόμενο εξάμηνο. Μάλιστα, σχεδόν ένας στους δύο (47%) αναμένει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα σε είδη παντοπωλείου.

Εντούτοις – κι αυτό ενδεχομένως αποτελεί ένδειξη όσων έπονται – περισσότεροι από ένας στους τέσσερις καταναλωτές σχεδιάζουν να μειώσουν την κατανάλωση σε μια σειρά από κατηγορίες αγαθών, μεταξύ των οποίων τα είδη πολυτελείας (37%), οι έξοδοι για φαγητό (34%), οι τέχνες, ο πολιτισμός και τα αθλήματα (30%) και η μόδα (25%).

Η αύξηση των τιμών στα είδη παντοπωλείου ήταν το μείζον πρόβλημα, που αντιμετώπισαν οι καταναλωτές, είτε ψωνίζουν σε φυσικά καταστήματα (65%), είτε online (56%), με περισσότερους  από τους μισούς συμμετέχοντες στην έρευνα (57%) να δηλώνουν ότι σχεδόν πάντα ή συχνά βρίσκονται αντιμέτωποι με αυξημένες τιμές.

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εφοδιαστική αλυσίδα επηρεάζουν αρνητικά την καταναλωτική εμπειρία. Ανάμεσα σε αυτά, συμπεριλαμβάνεται η διαθεσιμότητα των προϊόντων  (43% για εκείνους που αγοράζουν online και 37% για όσους ψωνίζουν από φυσικά καταστήματα), οι μεγάλοι χρόνοι παράδοσης για online αγορές (42%), καθώς και η μεγάλη αναμονή  και κοσμοσυρροή στα φυσικά καταστήματα (36%).