Ένας 28χρονος χάκαρε την αεροπορική εταιρεία που ταξίδεψε για να βρει τις χαμένες του αποσκευές

Related

Cosmote: Τι ισχύει για την τηλεόραση μέχρι 31.12.2024

Cosmote: Ο αριθμός των συσκευών που μπορείς να παρακολουθείς ταυτόχρονα περιεχόμενο εξαρτάται από τον τύπο της συνδρομής σου και από το αν διαθέτεις το πακέτο extra συσκευών. Σημειώνεται ότι το πακέτο extra συσκευών παρέχεται : δωρεάν στα πακέτα συμβολαίου δωρεάν έως 31/12/2024 στα ευέλικτα πακέτα Monthly Pack ενώ παρέχεται με χρέωση, κατόπιν αιτήματος του συνδρομητή,…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder»

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Share

Το να χάνεις τις αποσκευές σου μετά από μία πτήση, ας συμφωνήσουμε ότι μπορεί να είναι μία άκρως εξοργιστική συνθήκη. Ένας άνδρας στην Ινδία πήρε λάθος βαλίτσα στο αεροδρόμιο και αποφάσισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια του. Όπως λέει στο BBC αναγκάστηκε να χακάρει τον ιστότοπο μιας εγχώριας ινδικής αεροπορικής εταιρείας για να βρει τις χαμένες αποσκευές του.

Ο Nandan Kumar, 28 ετών, κάλεσε την IndiGo – έναν αερομεταφορέα χαμηλού κόστους – για βοήθεια, αφού συνειδητοποίησε ότι είχε ανταλλάξει την τσάντα του με έναν συνεπιβάτη. Αλλά αφού η IndiGo αρνήθηκε να τον βοηθήσει να εντοπίσει το άλλο άτομο, ο Kumar δήλωσε ότι μπόρεσε να ανακτήσει πληροφορίες σχετικά με αυτόν από την ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας.

Η IndiGo δήλωσε στο BBC ότι «σε καμία περίπτωση δεν παραβιάστηκε η ιστοσελίδα της IndiGo».

Η εταιρεία αρνείται την παραβίαση του site της

Ο Kumar λέει ότι δεν είναι επαγγελματίας χάκερ, αλλά έπρεπε να «κάνει κάτι» για να ανακτήσει τις αποσκευές του.

Σε μια σειρά από tweets, ο κ. Kumar, μηχανικός λογισμικού, δήλωσε ότι μέχρι να φτάσει στον ιμάντα αποσκευών του αεροδρομίου, ένας συνεπιβάτης είχε πάρει την τσάντα του και είχε φύγει.
Είπε στο BBC ότι συνειδητοποίησε το λάθος μόνο όταν έφτασε στο σπίτι του, επειδή και οι δύο τσάντες ήταν ακριβώς ίδιες.

Μπόρεσε να αναγνωρίσει τον αριθμό μητρώου ονόματος επιβάτη ή PNR του άλλου ατόμου μέσω μιας ετικέτας αποσκευών, αλλά όταν κάλεσε την αεροπορική εταιρεία για να ζητήσει πληροφορίες για τον επιβάτη, αρνήθηκαν να βοηθήσουν, επικαλούμενοι τους κανόνες προστασίας της ιδιωτικής ζωής και των δεδομένων.

Σε δήλωση που έστειλε στο BBC, η IndiGo δήλωσε ότι «η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της ακολούθησε το πρωτόκολλο, μη μοιράζοντας τα στοιχεία επικοινωνίας οποιουδήποτε άλλου επιβάτη με άλλον επιβάτη. Αυτό είναι σύμφωνο με τις πολιτικές μας για την προστασία των δεδομένων».

«Ο πράκτορας με διαβεβαίωσε ότι θα με καλέσει ξανά όταν μπορέσει να επικοινωνήσει με αυτό το άτομο», δήλωσε ο Kumar. «Αλλά η κλήση δεν ήρθε ποτέ».

Στη δήλωση που απέστειλε στο BBC, η αεροπορική εταιρεία IndiGo ανέφερε ότι «έγιναν προσπάθειες από την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών να διευκολυνθεί η ανταλλαγή αποσκευών, αλλά δεν ήταν δυνατόν να ολοκληρωθεί, καθώς οι κλήσεις έμειναν αναπάντητες».

Πώς κατάφερε να βρει τελικά τη βαλίτσα του

Χάκερ σε υπολογιστή

Το επόμενο πρωί, ο Kumar λέει ότι αποφάσισε να «πάρει την κατάσταση» στα χέρια του. Άρχισε να ψάχνει στην ιστοσελίδα της IndiGo χρησιμοποιώντας το PNR του συνεπιβάτη του, με την ελπίδα να βρει μια διεύθυνση ή έναν αριθμό τηλεφώνου.

Δοκίμασε διάφορες μεθόδους – χρησιμοποιώντας τη διαδικασία check-in, επεξεργαζόμενος την κράτηση και ενημερώνοντας την επαφή. Αλλά τίποτα από αυτά δεν λειτούργησε.

«Μετά από όλες τις αποτυχημένες προσπάθειες, επενέβη το ένστικτο του προγραμματιστή μου και πάτησα το κουμπί F12 στο πληκτρολόγιο του υπολογιστή μου και άνοιξα την κονσόλα του προγραμματιστή στον ιστότοπο της IndiGo», δήλωσε ο Kumar. «Σκέφτηκα ‘ας ελέγξω τα αρχεία καταγραφής του δικτύου’». Και εκεί βρήκε ένα τηλέφωνο και ένα mail

Λέει, ωστόσο, ότι τα δεδομένα του συστήματος θα έπρεπε να είναι κρυπτογραφημένα, προσθέτοντας ότι επέτρεπε σε οποιονδήποτε να έχει πρόσβαση σε προσωπικές πληροφορίες.

Αλλά όλα τελείωσαν καλά για τον κ. Kumar και την τσάντα του. Τηλεφώνησε στον συνεπιβάτη του με τον αριθμό τηλεφώνου που είχε ανακτήσει από τα αρχεία καταγραφής του συστήματος και οι δύο τους συναντήθηκαν για να ανταλλάξουν τις αποσκευές τους.

- -