Έρευνα – Μειώνονται παγκοσμίως οι αρνητικές αντιλήψεις στα social media για την πανδημία

Related

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Στις 5 Μαΐου στην Cosmote TV αποκαλύπτονται τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης

Την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00 στην Cosmote History προβάλλεται το πρώτο επεισόδιο, της μοναδικής σειρά ντοκιμαντέρ, με επιστημονικό, εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, η οποία αποκαλύπτει ανεξερεύνητα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από την ανθρώπινη σπηλαιοκατάδυση. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς εστιάζει στη Λίμνη της Βουλιαγμένης, που αποτελεί ένα παγκόσμιο γεωλογικό φαινόμενο και σημείο αναφοράς.…

Έφτιαξαν Escape Room στη Μαλαισία για το Galaxy S24 και όλα βασίζονται στο Galaxy AI!

Αν σκοπεύετε να επισκεφτείτε την εντυπωσιακή Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, τότε να ξέρετε ότι μπορείτε να απολαύσετε την τελευταία συναρπαστική εμπειρία που προσφέρει η Samsung και είναι….. το Escape Room! Η εμπειρία, που ονομάζεται AI-Volution, δημιουργήθηκε στο εμπορικό κέντρο Semua House και η Samsung την περιγράφει ως εξής: Φανταστείτε τον εαυτό σας να βυθίζεται στην καρδιά της δράσης,…

Η JBL τα σπάει και το Πάσχα!

Το Πάσχα πλησιάζει και φέρνει μαζί του αξέχαστες οικογενειακές στιγμές, ανοιξιάτικες εξορμήσεις και μεγάλα γλέντια. Ποιο είναι το κοινό σημείο όλων; Η κατάλληλη μουσική! Ηχεία, ακουστικά, ηχομπάρες ή partyboxes είναι εδώ για να συνοδεύσουν τις πασχαλινές σου αναμνήσεις. Οι ήχοι του Πάσχα, που είναι γνώριμοι σε όλους μας, γίνονται ακόμη πιο δυνατοί. Η μουσική γίνεται…

Η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών Canon SELPHY γιορτάζει την 20η της επέτειο

Η Canon ανακοίνωσε ότι η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών SELPHY, τα μοντέλα της οποίας δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εκτυπώνουν πανεύκολα φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και να απολαμβάνουν τη διαδικασία της εκτύπωσης με πολλούς τρόπους, θα γιορτάσει την 20η επέτειό της το 2024. Η σειρά SELPHY δημιουργήθηκε το 2004 ως απάντηση στην αυξημένη ζήτηση για…

Οι ειδικοί της Kaspersky αναφέρουν: Πάνω από δύο κρίσιμα περιστατικά κυβερνοασφάλειας την ημέρα το 2023

Η συχνότητα των περιστατικών υψηλής σοβαρότητας με άμεση ανθρώπινη εμπλοκή ξεπέρασε τα δύο ανά ημέρα το 2023, σύμφωνα με την ομάδα Kaspersky Managed Detection and Response (MDR). Στο τελευταίο MDR Analyst Report, παρατήρησαν αυτή την τάση σε όλους τους κλάδους με τον χρηματοπιστωτικό, τον ΙΤ, τον κυβερνητικό και τον βιομηχανικό τομέα να βρίσκονται στην κορυφή…

Πασχαλινές διακοπές γεμάτες φαντασία με το Vodafone TV

Φέτος το Πάσχα, το Vodafone TV φέρνει τη μαγεία στο σπίτι, προσκαλώντας όλη την οικογένεια να απολαύσει μια πλούσια συλλογή από ταινίες κινουμένων σχεδίων, σειρές και ντοκιμαντέρ για κάθε ηλικία, μέσα από την πλατφόρμα που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο το περιεχόμενο της HBO και τον κατάλογο του Disney+ και δημιουργεί αξέχαστες στιγμές για όλη την…

“YOU. MADE BY YOU.”: Το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας για νέους του WHAT’S UP συνεχίζεται σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα

Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.  Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη της κοινωνίας, απευθύνεται σε…

Το καθηλωτικό “Underwater” κάνει πρεμιέρα την Κυριακή του Πάσχα στο Cosmote History HD

NEWS Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. COSMOTE TV Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV,…

Έρευνα της Κομισιόν σε Facebook και Instagram ενόψει ευρωεκλογών – «Τρέχουν» ήδη δύο για το TikTok

Facebook και Instagram υπόκεινται σε έρευνες της ΕΕ για πιθανές παραβιάσεις των κανόνων τροποποίησης περιεχομένου ενόψει των ευρωεκλογών του Ιουνίου.  Συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα κατά των κοινωνικών δικτύων Facebook και Instagram για τα οποία υπάρχουν υποψίες ότι δεν τηρούν την υποχρεώσεις τους στην αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης ενόψει των ευρωεκλογών του Ιουνίου. Την ίδια…

COSMOTE TV: «UNDERWONDER» – Σειρά ντοκιμαντέρ που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας!

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

Μάιος στην COSMOTE TV με «The Responder» και «Anne Rice’s Interview With The Vampire»

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του…

Share

Όσο περνάει ο καιρός η αντίληψη των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο τείνει να γίνει λιγότερο αρνητική για την πανδημία Covid-19, ιδίως στις χώρες που έχουν εκτεταμένα προγράμματα εμβολιασμού, σύμφωνα με μια νέα αμερικανο-βραζιλιάνικη έρευνα που βασίστηκε στην ανάλυση του συναισθηματικού περιεχομένου περισσότερων από 120 εκατομμυρίων μηνυμάτων από χρήστες στο Twitter. Είναι η πρώτη μελέτη που αποπειράται να «σφυγμομετρήσει» έμμεσα πώς εξελίσσεται διαχρονικά η άποψη των ανθρώπων του πλανήτη σχετικά με τη νόσο του κορονοϊού.

Με δεδομένο ότι σχεδόν 4,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν πλέον κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης (με κυριότερο το Facebook), οι επιστήμονες έχουν στη διάθεσή τους έναν τεράστιο όγκο δεδομένων που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για να δώσουν μια εικόνα σχετικά με το πώς αλλάζουν οι αντιλήψεις αναφορικά με την πανδημία. Και η βασική διαπίστωση είναι πως έχει υπάρξει μια σημαντική μεταβολή από το 2020 έως το 2021: η αρνητική αντιμετώπιση της Covid-19 συνεχώς πέφτει.

Tι έδειξαν οι έρευνες αμερικανικών πανεπιστημίων

Οι ερευνητές τριών αμερικανικών πανεπιστημίων (Βάντερμπιλτ, Τζόρτζια και Πενσιλβάνια), καθώς και του βραζιλιάνικου Ομοσπονδιακού Τεχνολογικού Πανεπιστημίου της Παρανά, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό ψυχολογίας «Frontiers in Psychology», αξιολόγησαν μέσω ειδικού αλγόριθμου συναισθηματικής ανάλυσης πάνω από 120 εκατ. tweets στην αγγλική γλώσσα, προερχόμενα από διάφορες χώρες μεταξύ Μαρτίου 2020-Ιουνίου 2021.

Διαπιστώθηκε ότι με το πέρασμα του χρόνου μειώνεται ο αριθμός των μηνυμάτων των χρηστών που εκφράζονται αρνητικά για την πανδημία με λέξεις όπως «άγχος», «θυμός», «τρομερό» κ.α. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στις χώρες που έχουν προχωρήσει μαζικά τους εμβολιασμούς κατά του κορονοϊού.

Οι ερευνητές βρήκαν, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, ότι η αρνητική αντίληψη του κόσμου κορυφώθηκε τον Απρίλιο του 2020 και έκτοτε μειώνεται σταθερά. Ολοένα λιγότερες αρνητικά φορτισμένες λέξεις χρησιμοποιούνται στα μηνύματα του Twitter που σχετίζονται με την πανδημία.

Είναι αξιοσημείωτο ότι ούτε η αύξηση των θανάτων – λόγω και της νέας παραλλαγής Δέλτα – επέφερε νέα έξαρση στα αρνητικά tweets. Οι ερευνητές χαρακτήρισαν «παράδοξο» το γεγονός ότι π.χ. η αισθητή αύξηση των θανάτων λόγω Covid-19 στις ΗΠΑ μετά το Νοέμβριο 2020 συνέπεσε με μια εξίσου αισθητή μείωση στις αρνητικές αντιλήψεις στο Twitter. Με άλλα λόγια, οι θάνατοι αυξάνονταν, αλλά ο δείκτης ψυχολογικού στρες μειωνόταν.

Μια εξήγηση γι’ αυτό είναι ότι τότε περίπου άρχισαν οι εμβολιασμοί στις ΗΠΑ και άλλες χώρες, ανοίγοντας ένα παράθυρο αισιοδοξίας. Η μελέτη βρήκε στενή συσχέτιση σε διάφορες χώρες (ΗΠΑ, Βρετανία, Καναδά κ.α.) ανάμεσα στις μειούμενες αρνητικές αντιλήψεις και στους αυξανόμενους εμβολιασμούς.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, «το κεντρικό μήνυμα της μελέτης μας είναι το εξής: η αρνητικότητα των ανθρώπων έχει πέσει. Ιδιαίτερα, η αρνητικότητα έχει μειωθεί σχεδόν γραμμικά, έναντι μιας εκθετικής αύξησης των εμβολιασμών, κάτι που δείχνει μια αργή προσαρμογή σε μια ταχέως εξελισσόμενη κατάσταση. Γι’ αυτό το λόγο, φαίνεται λογική η εκτίμηση ότι η εκστρατεία εμβολιασμού έχει παίξει ζωτικό ρόλο στη μείωση της αρνητικότητας των ανθρώπων».

Από την άλλη, το αντίβαρο, όπως επισημαίνουν, είναι μια έξαρση στις αντι-εμβολιαστικές και γενικότερα στις αντι-επιστημονικές αντιλήψεις και στις ψευδείς ειδήσεις σε πλατφόρμες όπως το Twitter. Οι ερευνητές σχεδιάζουν μια παρόμοια «έξυπνη» συναισθηματική ανάλυση στα tweets ειδικότερα σε σχέση με τα εμβόλια και τους δισταγμούς απέναντι τους.

- ΑΠΕ-ΜΠΕ