Στο εσωτερικό των πολυκαταστημάτων που σχεδιάζει η Amazon

Related

Cosmote: Τι ισχύει για την τηλεόραση μέχρι 31.12.2024

Cosmote: Ο αριθμός των συσκευών που μπορείς να παρακολουθείς ταυτόχρονα περιεχόμενο εξαρτάται από τον τύπο της συνδρομής σου και από το αν διαθέτεις το πακέτο extra συσκευών. Σημειώνεται ότι το πακέτο extra συσκευών παρέχεται : δωρεάν στα πακέτα συμβολαίου δωρεάν έως 31/12/2024 στα ευέλικτα πακέτα Monthly Pack ενώ παρέχεται με χρέωση, κατόπιν αιτήματος του συνδρομητή,…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder»

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

Οι τηλεοπτικές μεταδόσεις του Μ. Σαββάτου 4/5 – e-thessalia.gr

Το σημερινό πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων έχει ως εξής: COSMOTE SPORT 1 14.30 Ίπσουιτς–Χάντερσφιλντ –Ζ– (Τσάμπιονσιπ) 21.45 Όξφορντ-Πιτέρμπορο -Ζ- (Γ’ Αγγλίας πλέι οφ) COSMOTE SPORT 2 14.30 Λιντς-Σαουθάμπτον -Ζ- (Τσάμπιονσιπ) 19.00 Μόντσα-Λάτσιο -Ζ- (Καμπιονάτο) 21.45 Σασουόλο-Ίντερ -Ζ- (Καμπιονάτο) COSMOTE SPORT 3 14.30 Μπέρμιγχαμ-Νόριτς –Ζ– (Τσάμπιονσιπ) 20.00 Σπόρτιγκ-Πορτιμονένσε -Ζ- (πρωτάθλημα Πορτογαλίας) COSMOTE SPORT 5 21.00 Αλ…

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο θα αντιμετωπίσει…

Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote

Συντάκτης: Διονύσης Αντωνέλλος Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέτσος. Την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέστος, στην κάμερα της Cosmote, μετά την θρυλική νίκη του Ολυμπιακού με 2-4 στο Βίλα Παρκ, εκείνη ακριβώς την ώρα περνούσε από πίσω ο πρόεδρος…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 2023

Ποιες διοργανώσεις προβάλλουν Cosmote και Nova; Η συντακτική ομάδα του Foxbet.gr έχει συγκεντρώσει σε μια λίστα όλες τις δημοφιλείς ποδοσφαιρικές διοργανώσεις καθώς και τις top μπασκετικές, αναφέροντας το εκάστοτε κανάλι ή πλατφόρμα που έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα μετάδοσης για την τρέχουσα σεζόν. Τηλεοπτικά δικαιώματα ποδοσφαίρου Τα περισσότερα ποδοσφαιρικά γεγονότα μπορείτε να τα παρακολουθήσετε ζωντανά είτε…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Share

Η Amazon σχεδιάζει τη δημιουργία πολυκαταστημάτων που θα της επιτρέψουν να προωθήσει περαιτέρω τις πωλήσεις ενδυμάτων προσφέροντας στους καταναλωτές την ευκαιρία να δοκιμάσουν ρούχα σε τεχνολογικά προηγμένα δοκιμαστήρια, σύμφωνα με άτομα που έχουν γνώση του θέματος.

Τα πολυκαταστήματα, τα οποία η εταιρεία θα μπορούσε να ανοίξει από την επόμενη χρονιά, θα λειτουργούν πρωτίστως σαν μέρη που η Amazon θα μπορεί να πουλά μπλούζες, παντελόνια τζιν και άλλα είδη ένδυσης προερχόμενα από τις δικές της ετικέτες, όπως επίσης και μία μίξη άλλων brands που πωλούν τα είδη τους μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, αναφέρουν οι γνώστες του θέματος. Η Amazon θέλει να δει εάν τα πιθανά πολυκαταστήματα μπορούν να βελτιώσουν την «αναγνωρισιμότητα» της δικής της μάρκας ενδυμάτων.

Μία ιδέα που έχει ήδη δοκιμαστεί είναι η χρήση κωδικών QR στα εμπορεύματα τους οποίους οι καταναλωτές θα σαρώνουν όταν θέλουν να δοκιμάσουν το ένδυμα χρησιμοποιώντας μία εφαρμογή στο smartphone, ενώ οι συνεργάτες στα καταστήματα θα τους χρησιμοποιούν για τη συγκέντρωση των εμπορευμάτων και την τοποθέτησή τους στα δοκιμαστήρια.

Στα δοκιμαστήρια, οι καταναλωτές θα μπορούν να ζητήσουν περισσότερα ρούχα για δοκιμή χρησιμοποιώντας μία οθόνη αφής, η οποία επίσης θα μπορεί να είναι σε θέση να «προτείνει» παρεμφερείς επιλογές, ανάλογα με το τι αρέσει στον πελάτη. Τα δοκιμαστήρια θα μπορούν να έχουν συρόμενες πόρτες ώστε να μπορούν οι υπάλληλοι να φέρνουν περισσότερα ρούχα χωρίς να έχουν οπτική επαφή με τους αγοραστές. Ρομπότ ή άλλες μορφές αυτοματοποιημένων λύσεων θα μπορούσαν να αναπτυχθούν σταδιακά στα καταστήματα, αναφέρουν οι πηγές της WSJ.

Τα σχέδια δεν έχουν ολοκληρωθεί και θα μπορούσαν να αλλάξουν, λένε.

Η εταιρεία διαδικτυακού εμπορίου έχει καταβάλλει προσπάθεια να διατηρήσει την ιδέα της διείσδυσης στον τομέα του ρουχισμού μυστική, δίνοντας στην προσπάθεια ακόμη και κωδική ονομασία. Τα πρώτα της πολυκαταστήματα προορίζεται να ανοίξουν κοντά στο Σαν Φρανσίσκο και στο Κολόμπους του Οχάιο. Η Wall Street Journal δημοσίευσε πρώτη το θέμα των καταστημάτων τον Αύγουστο.

Η Amazon και τα φυσικά καταστήματα

Από την ίδρυσή της το 1994, η Amazon έχει κινηθεί επιθετικά για να επεκταθεί σε σειρά προϊόντων τα οποία πουλούσε online και σταδιακά να διακόψει τους δεσμούς των καταναλωτών με την αγορά λιανικής, καθώς η ίδια «τσιμέντωνε» τη σχέση της με τους καταναλωτές. Η κυριαρχία της στο Διαδίκτυο ουσιαστικά ώθησε στη χρεωκοπία σειρά μικρών καταστημάτων καθώς οι καταναλωτές έλκονταν περισσότερο από το μοντέλο αγοράς προϊόντων διαδικτυακά. Τώρα κινείται να καλύψει τον χώρο που δημιούργησε η αποχώρηση αυτών των καταστημάτων, δημιουργώντας φυσικά καταστήματα για είδη παντοπωλείου, βιβλία και τώρα για ρούχα. Η Amazon βλέπει τα φυσικά καταστήματα σαν μία οδό γεμάτη υποσχέσεις για την προσέλκυση νέων καταναλωτών αλλά και για να δοκιμάσει την τεχνολογική της υπεροχή.

Η αγορά του λιανεμπορίου έχει δει μια απότομη άνοδο με ανθρώπους να επιστρέφουν στις αγορές σε φυσικά καταστήματα φέτος καθώς τα lockdowns και η υποχρεωτική παραμονή στο σπίτι λόγω πανδημίας φαίνεται να απομακρύνεται σε αρκετές χώρες. Αλυσίδες, συμπεριλαμβανομένων των Macy’s και Kohl’s, αναφέρουν τελευταία ισχυρές πωλήσεις καθώς οι καταναλωτές ξαναγεμίζουν τις ντουλάπες τους μετά τη μείωση στις αγορές ενδυμάτων της προηγούμενης χρονιάς.

Η χρήση νέων τεχνολογιών από την Amazon στα φυσικά της καταστήματα σε μεγάλο βαθμό έρχεται μετά το άνοιγμα των παντοπωλείων Amazon Go που δεν διαθέτουν παραδοσιακά ταμεία, τα πρώτα από τα οποία άνοιξαν το 2018. Η εταιρεία πλέον διαθέτει τέτοια καταστήματα στο Σικάγο, τη Νέα Υόρκη, το Σαν Φρανσίσκο και το Σιάτλ ενώ πέρυσι ανακοινώθηκε ότι έχει αρχίσει να πουλά την τεχνολογία πίσω από αυτά τα καταστήματα και σε άλλες αλυσίδες.

Αν και οι δυνατότητες διείσδυσης και επέκτασης της Amazon είναι γνωστές, η εταιρεία σκοντάφτει στις περιπτώσεις λανσαρίσματος νέων προϊόντων, υπηρεσιών ή καταστημάτων. Είχε λανσάρει ένα αποτυχημένο smartphone το 2014 ενώ εγκατέλειψε μία υπηρεσία διανομής από εστιατόρια το 2019. Εκείνη τη χρονιά είχε ανακοινώσει το κλείσιμο πολλών «αναδυόμενων» καταστημάτων τα οποία είχε ανοίξει σε εμπορικά κέντρα. Τα μικρά αυτά καταστήματα αποτελούσαν ουσιαστικά χώρους επίδειξης συσκευών όπως τα έξυπνα ηχεία, τα tablets και τα Kindle e-readers.

Η Amazon και τα είδη ένδυσης

Η Amazon για χρόνια έχει επικεντρωθεί στο κτίσιμο των πωλήσεων ενδυμάτων. Φέτος ξεπέρασε την αλυσίδα Walmart σαν ο μεγαλύτερος πωλητής ειδών ρουχισμού στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με αναφορά της Wells Fargo, η οποία προβλέπει επίσης ότι οι συνολικές πωλήσεις της Amazon, σε ρούχα και παπούτσια, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που κατασκευάζονται από άλλους, θα ξεπεράσουν τα 45 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021. Η Amazon από την πλευρά της δεν έχει αποκαλύψει τα οικονομικά της στοιχεία σχετικά με τις πωλήσεις ενδυμάτων. Οι Goodthreads και Lark & Ro είναι μεταξύ των brands της Amazon.

Τα αγαθά μόδας τυπικά προσφέρουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους σε σχέση με άλλες κατηγορίες προϊόντων. Έχοντας φυσικούς χώρους για ενδύματα θα δοθεί η δυνατότητα στους πελάτες της Amazon να δοκιμάζουν ρούχα προτού τα αποκτήσουν μειώνοντας έτσι το κόστος από τις επιστροφές. Η εταιρεία, ιστορικά, δίνει προτεραιότητα στην απόκτηση μεριδίων αγοράς σε σχέση με τη δημιουργία κερδών.

Η Amazon δεν έχει εμφανίσει ποτέ ρούχα στις διάφορες ιδέες δημιουργίας φυσικών καταστημάτων. Τα σχεδιαζόμενα πολυκαταστήματά της αναμένεται να πωλούν ανδρικά και γυναικεία είδη ρουχισμού και θα είναι σε παρεμφερές στιλ με το καθημερινό στιλ αλυσίδων όπως της GAP, αναφέρουν πηγές με γνώση του θέματος.

Η Amazon είχε λανσάρει ρούχα δικής της ετικέτας το 2016 και πλέον κατέχει πάνω από 100 brands, σύμφωνα με τη Wells Fargo.

Η εταιρεία έχει προσπαθήσει να δημιουργήσει τον δικό της κλάδο μόδας δίνοντας στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές στο πώς και από πού μπορούν να αγοράσουν. Ωστόσο, πέρασε πιο δύσκολα, κλιμακώνοντας τις επιχειρήσεις μόδας υψηλού επιπέδου, με λίγες μάρκες πολυτελείας να πωλούνται στην ιστοσελίδα της.

Η Wells Fargo αναφέρει ότι η λογική ατελείωτων καταστημάτων της Amazon κατά κάποιο τρόπο είναι αντίθετη με τη γενικότερη κουλτούρα της βιομηχανίας της μόδας, η οποία ευδοκιμεί με premium εμπειρίες αγορών, προσεκτικά επιλεγμένα στιλ, ποιότητα σχεδιασμού και με την ισχύ του brand. Η Amazon έχει προσπαθήσει να βελτιώσει τις ανεπάρκειές της προσφέροντας ιδιαίτερες υπηρεσίες συμπεριλαμβανομένης της συνδρομητικής υπηρεσίας Personal Shopper, η οποία παρέχει στους καταναλωτές έναν στιλίστα που προσφέρει προσωποποιημένες προτάσεις.

Ορισμένοι καταναλωτές έχουν εκφράσει την επιθυμία τους για καταστήματα ενδυμάτων της Amazon. Σε έρευνα της Wells Fargo, οι αγοραστές αναφέρουν ότι οι λόγοι που δεν τους άρεσαν οι αγορές από την ιστοσελίδα της Amazon ήταν ότι πρέπει να πληρώσουν για τα μεταφορικά αν δεν είναι μέλη της Prime και ότι προτιμούν την εμπειρία ενός φυσικού καταστήματος.

Πολλά brands ρούχων, όπως Levi’s και Adidas, πωλούν τα προϊόντα τους μέσω Amazon, αλλά άλλοι αντιστέκονται καθώς θεωρούν ότι η Amazon είναι μια επιλογή «χαμηλότερης ποιότητας» ή ότι θα μπορούσε απλά να αντιγράψει τα προϊόντα χρησιμοποιώντας τα δεδομένα αυτών που επιτυγχάνουν τις καλύτερες πωλήσεις. Ακόμα περισσότερο, ορισμένα από τα σχέδια της Amazon για δικά της καταστήματα δεν είναι εντελώς νέες ιδέες. Η Nike, για παράδειγμα, είναι ένα κατάστημα λιανικής που ήδη διαθέτει υπαλλήλους που ετοιμάζουν τα είδη που θέλει να δοκιμάσει ο πελάτης, εάν αυτός σκανάρει τα συγκεκριμένα προϊόντα με το τηλέφωνό του.

Μεταφράστηκε στα Ελληνικά από τον Οικονομικό Ταχυδρόμο