Μπάρμπεκιου μέσω smartphone

Related

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Share

Ξεχάστε τη σπάτουλα και τη λαβίδα: το πιο απαραίτητο αξεσουάρ για το επόμενο μπάρμπεκιου θα μπορούσε να είναι το τηλέφωνό σας.

Μερικοί από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές ψησταριών και συσκευών μαγειρέματος εξωτερικού χώρου, όπως η Weber και η Traeger , πραγματοποιούν μεγάλες επενδύσεις στην τεχνολογία, δίνοντας έμφαση στις συνδεδεμένες συσκευές που προσπαθούν να κάνουν το ψήσιμο στη σχάρα ευκολότερο και πιο ευχάριστο.

Το μπάρμπεκιου και το ψήσιμο στο σπίτι είδαν μια τεράστια άνοδο εν μέσω της πανδημίας καθώς περισσότεροι άνθρωποι έμεναν στο σπίτι και μαγείρευαν σε αντίθεση με το φαγητό έξω.

Συσκευές αξίας άνω των 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων πωλήθηκαν μεταξύ Μαρτίου και Μαΐου στις ΗΠΑ, αύξηση 5% σε σύγκριση με το 2020.

Το ψήσιμο στη σχάρα οδηγεί ορισμένους καταναλωτές να κοιτάξουν πέρα ​​από τις βασικές σχάρες ξυλάνθρακα ή προπανίου προς πιο προηγμένα προϊόντα, όπως καπνιστές, φούρνους πίτσας και σχάρες επίπεδης κορυφής.

Μία από τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις της Weber ήταν το Weber Connect Grilling Hub, το οποίο επιλέχθηκε ως το καλύτερο προϊόν συνδεδεμένης οικιακής χρήσης στην Έκθεση Consumer Electronics 2020. Ο ασύρματος διανομέας διαθέτει αισθητήρες θερμοκρασίας, ο οποίος συνδέεται σε μια εφαρμογή του τηλεφώνου και δίνει οδηγίες βήμα προς βήμα για το τέλειο ψήσιμο

«Σκεφτείτε το σαν οδηγό για την πλοήγησή σας στο γκριλ», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Weber, Chris Scherzinger, στο « Squawk on the Street » του CNBC νωρίτερα αυτόν τον μήνα. «Είναι μια τεχνολογική πλατφόρμα βασισμένη στο cloud με αλγορίθμους μαγειρέματος που βασίζονται στην 70ετή εμπειρία ψησίματος της Weber-καταλήγει στο τηλέφωνό σας, καθοδηγεί τον μάγειρά σας στη σχάρα σας, ελέγχει τη σχάρα σας, σας φέρνει τέλεια αποτελέσματα κάθε φορά. Είναι βασικά ένας μετασχηματισμένος, τύπος εμπειρίας ψησίματος ».

Ο Scherzinger υπαινίχθηκε επίσης άλλους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία θα μπορούσε να ενσωματωθεί στις σχάρες του Weber, όπως η παρακολούθηση της δεξαμενής προπανίου. Μια νέα σειρά ψησταριών που αναμένεται να αποκαλυφθεί αργότερα φέτος θα μετρήσει ενεργά το πόσο καύσιμο έχει απομείνει, στέλνοντας μια ειδοποίηση όταν μειώνεται και ακόμη και ενδεχομένως παραγγέλνει αυτόματα επαναπλήρωση.

Η εισαγωγή νέων εργαλείων ψησίματος θα βοηθήσει επίσης τη Weber να διαφοροποιήσει περαιτέρω τις ροές εσόδων της. Η εταιρεία ανέφερε έσοδα 963,3 εκατομμυρίων δολαρίων για το εξάμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, αύξηση 62% σε ετήσια βάση.

Η Traeger από την πλευρά της διαθέτει μια τεχνολογία που ονομάζει WiFIRE που επιτρέπει στους ψησταριές να ελέγχουν και να παρακολουθούν τη σχάρα τους μέσω της εφαρμογής της εταιρείας, ενός Apple Watch ή με φωνητικό έλεγχο μέσω της Amazon Alexa ή του Google Home. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε συνταγές μέσω της εφαρμογής Traeger και να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία «Make Now», η οποία θα εκτελέσει τον κύκλο μαγειρέματος της συνταγής στη συνδεδεμένη σχάρα.

«Αυτή η ημι-αυτοματοποιημένη εμπειρία μαγειρέματος αφαιρεί την αβεβαιότητα από την παρασκευή ενός νέου πιάτου και χαροποιεί τους ιδιοκτήτες της Traeger», ανέφερε η εταιρεία.

Το 2020, η Traeger ανέφερε έσοδα 545,8 εκατομμυρίων δολαρίων, από 363,3 εκατομμύρια δολάρια το 2019. Κατά τους τρεις πρώτους μήνες του 2021, είχε έσοδα 235,6 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 107% σε ετήσια βάση. Συνολικά, η εταιρεία λέει ότι πούλησε 2 εκατομμύρια ψησταριές στις ΗΠΑ μεταξύ 2016 και 2020.