Το λυκόφως της Vodafone…

Related

Cosmote: Τι ισχύει για την τηλεόραση μέχρι 31.12.2024

Cosmote: Ο αριθμός των συσκευών που μπορείς να παρακολουθείς ταυτόχρονα περιεχόμενο εξαρτάται από τον τύπο της συνδρομής σου και από το αν διαθέτεις το πακέτο extra συσκευών. Σημειώνεται ότι το πακέτο extra συσκευών παρέχεται : δωρεάν στα πακέτα συμβολαίου δωρεάν έως 31/12/2024 στα ευέλικτα πακέτα Monthly Pack ενώ παρέχεται με χρέωση, κατόπιν αιτήματος του συνδρομητή,…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder»

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Share

Κακή ποιότητα υπηρεσιών, το πιο αργό ίντερνετ στην Ελλάδα, συνεχή blackout με κορυφαια τρία μεγάλα πανελλαδικά αλλά και πολύ ακριβότερες τιμές σε σχέση με το εξωτερικό  είναι τα σημεία που συνθέτουν την εικόνα της πάλαι ποτέ κραταιάς εταιρείας στο χώρο των τηλεπικοινωνιών.

Παράγοντες με μεγάλη γνώση της αγοράς τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα αποδίδουν την παραπάνω εικόνα στις πενιχρές επενδύσεις της εταιρείας σε εξοπλισμό και δίκτυα αλλά και στον εργασιακό μεσαίωνα που επικρατεί εδώ και αρκετό καιρό στην εταιρεία.  

Η σχεδόν απαρχαιωμένη πια τεχνική υποδομή της εταιρείας έχει οδηγήσει τους τελευταίους μήνες σε τρία μεγάλα blackout με τους συνδρομητές της να μην μπορούν να έχουν ούτε Internet ούτε σταθερή τηλεφωνία και φυσικά σήμα στο κινητό τους. 

Πριν από 1 μήνα για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες εβδομάδες, χιλιάδες συνδρομητές σταθερών επικοινωνιών της Vodafone έμειναν χωρίς σύνδεση στο Ιντερνετ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εντοπίστηκε εκτεταμένο πρόβλημα σε κόμβο της εταιρείας στη Μεταμόρφωση. Η εταιρεία υποστήριξε ότι το πρόβλημα στην Αττική αφορούσε τα Βόρεια Προάστια. Οπως εν τέλει ενημέρωσε το απόγευμα η βλάβη αποκαταστάθηκε πλήρως. 

Το πρόβλημα εμφανίστηκε σε πανελλαδική σχεδόν κλίμακα. Στις περιοχές περιλαμβάνονταν η Αττική, η Κρήτη, η Δράμα και η Καβάλα. Συνδρομητές της εταιρείας έλαβαν μήνυμα που αναφέρει ότι «υφίσταται γενικό πρόβλημα δικτύου, που επηρεάζει αδιευκρίνιστο αριθμό γραμμών σταθερής σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας». 

Πριν από δύο εβδομάδες, ανάλογο θέμα είχαν επίσης χιλιάδες συνδρομητές, οι οποίοι ενημερώθηκαν μέσω email ή μήνυμα για το σχετικό πρόβλημα.

«Σας ενημερώνουμε ότι λόγω προσωρινού τεχνικού προβλήματος στο δίκτυό μας, ενδέχεται να επηρεαστεί η υπηρεσία Τηλεφωνίας & Internet της/των σύνδεση/ών σας. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση επίλυση του προβλήματος», ήταν το μήνυμα της εταιρείας προς τους συνδρομητές.

Τα προβλήματα όμως φαίνεται να ξεπερνούν τα σύνορά μας καθώς την 31 Μαρτίου, επεσε το δίκτυο της εταιρείας στην Ιταλία. Τα προβλήματα ξεκίνησαν το πρωί εως νωρίς το απόγευμα. Τα περισσότερα προβλήματα αναφέρονται στην πλειονότητα της Ιταλίας. Οι πόλεις που επλήγησαν περισσότερο ήταν: Τορίνο, Μιλάνο, Βερόνα, Πάρμα, Μπολόνια, Περούτζια, Ρώμη, Νάπολη και Μπάρι.

Νωριτερα στα τελη του 2020 χιλιάδες πελάτες της Vodafone έμειναν τραβώντας τα μαλλιά τους στην Ιρλανδία καθώς ο γίγαντας των τηλεπικοινωνιών υπέστη μακροχρόνιες διακοπές στις υπηρεσίες του. Στο Twitter, η Vodafone παραδέχτηκε ότι “αντιμετώπισε διακοπές σε ορισμένες από τις υπηρεσίες δεδομένων μας”.

Ένας εκπρόσωπος πρόσθεσε ότι οι τεχνικές ομάδες της εταιρείας “εργάζονται για να επιλύσουν το ζήτημα το συντομότερο δυνατό.” Πολλοί πελάτες της Vodafone έμειναν απογοητευμένοι σήμερα το απόγευμα λόγω αναφορών διακοπών στο Διαδίκτυο και προβλημάτων τηλεφώνου.Στο Twitter, κάποιος έγραψε ότι το απόγευμα της Παρασκευής τους ήταν «βασικά σε παύση» ως αποτέλεσμα των προβλημάτων, μεταξύ πολλών καταγγελιών από μέλη του κοινού.

Πιο ακριβή στην Ελλάδα 

Στην Ιταλία, η τιμή καταλόγου της Vodafone για πρόγραμμα κινητής που περιλαμβάνει 50 gigab δεδομένων (και απεριόριστα λεπτά ομιλίας και SMS) είναι 12.99 ευρώ.

Ωστόσο, οι καταναλωτές που ζητούν νέο αριθμό σύνδεσης και οι καταναλωτές που προτίθενται να αλλάξουν πάροχο, απολαμβάνουν έκπτωση περίπου 31%, καθώς η χρέωση γι αυτούς είναι 8,99 EUR ανά μήνα.

Σε αντίστοιχη περίπτωση, η Vodafone Ελλάδος παρέχει έκπτωση στην χρέωση καταλόγου του πακέτου RED Start κατά 35%, από 43 ευρώ σε 27,95 ευρώ το μήνα, μόνο όταν ο καταναλωτής ζητάει νέο αριθμό σύνδεσης ή όταν προτίθεται να αλλάξει πάροχο.

Ωστόσο, ακόμα και στην τιμή αυτή, το εν λόγω πρόγραμμα που παρέχει μόνο 3 gigabytes δεδομένων και 1000 λεπτά ομιλίας και SMS κοστίζει τρεις φορές περισσότερο από ό,τι πληρώνουν κάποιοι Ιταλοί καταναλωτές για να αγοράσουν 50 gigabytes δεδομένων (και απεριόριστα λεπτά ομιλίας και SMS!)

Αυτό είναι ένα στοιχείο που «φωτογραφίζει» εμμέσως πλην σαφώς το εγχώριο παράρτημα της Vodafone, η οποία τους προηγούμενους μήνες του εγκλεισμού και της καραντίνας, με τις ανάγκες για σύνδεση ιδιαίτερα αυξημένες, δέχθηκε έντονες διαμαρτυρίες στο τηλεφωνικό της κέντρο και στα Social Μedia για χαμηλή συνδεσιμότητα και συχνή πτώση του δικτύου…

Εργασιακός μεσαίωνας

Την Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου από το μεσημέρι και μέχρι το απόγευμα, εκπρόσωποι της διοίκησης της εταιρείας έρχονταν σε τηλεφωνική επικοινωνία με συναδέλφους από τα τμήματα migration και back office της πρώην cyta, ενημερώνοντάς τους ότι η Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021 πρόκειται να είναι η τελευταία μέρα εργασίας στην εταιρεία.

Συγκεκριμένα στέλεχος του διεύθυνσης προσωπικού συνεπικουρούμενο από έναν manager καλούσαν τους συναδέλφους για να τους «πληροφορήσουν» ότι δεν υπάρχει κάποια διαθέσιμη θέση εργασίας και τους καλούσαν να υπογράψουν οικειοθελή αποχώρηση προσφέροντάς τους κάποια χρήματα επιπλέον της νόμιμης αποζημίωσης ως δέλεαρ.

Συνολικά περίπου 30 συνάδελφοι, μεταξύ των οποίων και εκλεγμένος συνδικαλιστής στο διοικητικό συμβούλιο του σωματείου εργαζομένων της Cyta Hellas, έχουν ενημερωθεί πως την Παρασκευή θα πρέπει να δεχτούν την απόλυση – «παραίτηση» τους.

Μάλιστα ενημέρωσαν λίγο πριν τους συναδέλφους, ότι θα τους μοιράσουν τις απολύσεις με κούριερ στα σπίτια τους.

Υποθέτουμε πως κάτι παρόμοιο σχεδιάζει η διοίκηση και σε άλλα τμήματα, προκειμένου να προχωρήσει ουσιαστικά στην tech εταιρεία που τόσο διαφημίζει.

Η Cyta Hellas εξαγοράστηκε πριν από σχεδόν 2 χρόνια από τη Vodafone και από τους 850 υπαλλήλους τους οποίους απασχολούσε, αυτή τη στιγμή εργάζονται ως υπάλληλοι στη Vodafone λιγότεροι από 150.

Παρόμοιες συνέπειες έχουν λίγο – πολύ όλες οι εξαγορές εταιρειών, όπως προηγουμένων η HOL, με την πλειοψηφία των εργαζόμενων να δουλεύει μέχρι να ολοκληρωθεί η συγχώνευση των συστημάτων των δύο εταιρειών και έπειτα να απολύονται χωρίς να τους δίνεται κάποια εναλλακτική επιλογή.

Το δε προκλητικό είναι ότι υπάρχουν πολλές θέσεις που θα μπορούσαν να καλυφθούν, πολλές ανάγκες σε τμήματα, αλλά αυτό δεν αρκεί για να παραμείνουν οι συνάδελφοι στην εργασία.

Η διοίκηση εκμεταλλεύεται την τηλεργασία και την κοινωνική απομόνωση των εργαζομένων προκειμένου να αισθάνονται ευάλωτοι και χωρίς συναδελφική βοήθεια, για να μπορέσει να προχωρήσει ανεμπόδιστα στα σχέδια της.

Εν μέσω πανδημίας, μια από τις πλέον κερδοφόρες επιχειρήσεις πανελλαδικά κάνει μαζικές απολύσεις, εξυπηρετούμενη από την τηλεργασία και την βολική νομοθεσία.

Στις κλήσεις τα διοικητικά στελέχη που καλούν τους συναδέλφους μας παρουσιάζουν την απόλυση – παραίτηση ως την μοναδική επιλογή,  φτάνοντάς στο σημείο να προεξοφλήσουν και το αποτέλεσμα της καταγγελίας στην Επιθεώρηση Εργασίας.