
Η OpenAI λανσάρει μια νέα δυνατότητα του ChatGPT που υπόσχεται να κάνει το chatbot πιο «προδραστικό» και ενσωματωμένο στην καθημερινότητα των χρηστών του. Η λειτουργία ονομάζεται ChatGPT Pulse και αποστέλλει καθημερινά σε κάθε χρήστη ένα σετ από προσωποποιημένα νέα, έρευνες και ενημερώσεις, βασισμένα στις προηγούμενες συνομιλίες του με το chatbot.
Με το ChatGPT Pulse —που έγινε διαθέσιμο την Πέμπτη σε επιλεγμένους συνδρομητές επί πληρωμή— οι χρήστες θα λαμβάνουν καθημερινά πέντε έως δέκα «κάρτες» με οπτικό περιεχόμενο, καθεμία από τις οποίες θα παρέχει λεπτομέρειες για ένα θέμα ενδιαφέροντος και πιθανώς μια αφορμή για να ξεκινήσει νέα συνομιλία με το chatbot.
Για παράδειγμα, ένας χρήστης που συζητά συχνά με το ChatGPT για το διάστημα και το παιδί του, μπορεί να δει μια κάρτα με ειδήσεις για την επερχόμενη εκτόξευση πυραύλου της NASA ή προτάσεις για αποκριάτικες στολές οικογενειακού χαρακτήρα, προσαρμοσμένες στην ηλικία του παιδιού. Η λειτουργία λαμβάνει υπόψη και δηλωμένες προτιμήσεις — όπως «ενημέρωσέ με για τηλεοπτικές σειρές, αλλά χωρίς spoilers» — καθώς και δεδομένα από Gmail και Google Calendar, αν ο χρήστης έχει συνδέσει τις εφαρμογές με το chatbot.
Το ChatGPT Pulse αποτελεί τη νεότερη προσπάθεια της OpenAI να εντάξει το chatbot πιο βαθιά στη ζωή των 700 εκατομμυρίων χρηστών του και να τους εξοικειώσει με την ιδέα ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αναλαμβάνει δράση εκ μέρους τους. Παράλληλα, μπορεί να ενισχύσει τον ρόλο του ChatGPT ως βασικού σημείου αναφοράς για προσωποποιημένα νέα, ανταγωνιζόμενο υπηρεσίες της Google και άλλων.
Αν και οι χρήστες συχνά περνούν αρκετό χρόνο σε εκτενείς συνομιλίες με το chatbot, η επιλογή Pulse δεν έχει σχεδιαστεί για να καταναλώνει πολύ χρόνο. «Θέλαμε να είμαστε πολύ προσεκτικοί ώστε να μην αποσπούμε τον χρόνο των ανθρώπων, αλλά αντίθετα να “αποσυρόμαστε” όταν χρειάζεται», δήλωσε ο Adam Fry, επικεφαλής προϊόντων ChatGPT για προδραστικές εμπειρίες, σε παρουσίαση της λειτουργίας αυτή την εβδομάδα.
Αρχικά, η OpenAI διαθέτει το Pulse μόνο σε συνδρομητές του προγράμματος ChatGPT Pro, που κοστίζει 200 δολάρια τον μήνα. Η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει τη διάθεση της υπηρεσίας σε περισσότερους χρήστες αργότερα μέσα στη χρονιά.