Θα ξεπεράσουν τα 500 εκατ. τα συνδεδεμένα οχήματα έως το 2029

Related

Πώς να διαγράψετε γρήγορα το ιστορικό σας στο chatgpt πριν να είναι αργά

Χρησιμοποιείς το ChatGPT καθημερινά για δουλειά ή προσωπικές ερωτήσεις; Έχεις αναρωτηθεί πού καταλήγει όλο αυτό το ιστορικό συνομιλιών; Από προεπιλογή, οι συζητήσεις σου αποθηκεύονται, γεμάτες με δεδομένα που ίσως δεν θέλεις να παραμένουν στο cloud. Η καλή είδηση; Μπορείς να τα διαγράψεις όλα σε δευτερόλεπτα, είτε από το κινητό είτε από τον υπολογιστή σου. Ακολουθεί

Cosmote telekom: χορηγός ονοματοδοσίας του ΟΑΚΑ έως το 2030

Το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) και ο περιβάλλων χώρος του αποκτούν νέα ταυτότητα, καθώς μετονομάζονται σε TELEKOM CENTER Athens. Η αλλαγή οφείλεται στη συμφωνία χορηγίας ονοματοδοσίας με την COSMOTE TELEKOM, η οποία θα έχει διάρκεια πέντε ετών, έως το 2030. Το συγκρότημα περιλαμβάνει το ανακαινισμένο κλειστό γήπεδο, τις προπονητικές εγκαταστάσεις

«ρομπότ εγκυμοσύνης»: Η Κίνα αλλάζει τους κανόνες της αναπαραγωγής – το μέλλον που τρομάζει και συναρπάζει

Η Κίνα φέρνει την επανάσταση στον τομέα της αναπαραγωγής, καθώς μία από τις κορυφαίες εταιρείες της, η Kaiwa Technology, βρίσκεται σε αγώνα δρόμου για την κατασκευή του πρώτου στον κόσμο ρομπότ εγκυμοσύνης. Η ανακοίνωση, που έγινε στο Παγκόσμιο Συνέδριο Ρομπότ 2025, έχει προκαλέσει παγκόσμιο σάλο και έντονη συζήτηση, καθώς το project αγγίζει τις πιο ευαίσθητες

«telekom center athens»: πόσα εκατομμύρια θα λάβει ο παναθηναϊκός από το deal για το γήπεδο

FORTUNE GREECE 20/08/2025, 14:20 SHARE STOIXIMAN GBL 2024-2025 / ΠΡΩΤΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ/ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. (ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI) Photo: Eurokinissi Η COSMOTE TELEKOM επενδύει στην ονοματοδοσία του ΟΑΚΑ, δίνοντας οικονομική ώθηση στην ελληνική ομάδα και φέρνοντας νέα πρότυπα συνεργασιών στην EuroLeague. Σε συμφωνία-ορόσημο για τα ελληνικά μπασκετικά δεδομένα προχώρησε ο Παναθηναϊκός, εξασφαλίζοντας συνολικά άνω των

Cosmote telekom: μετονομάζει το κλειστό του ΟΑΚΑ σε «telekom center athens»

Σε μια ιστορική συμφωνία, το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) αλλάζει επίσημα όνομα, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή ως TELEKOM CENTER Athens και το γήπεδο των «Πρασίνων» να εντάσσεται στη λίστα των μεγάλων γηπέδων σε όλον τον κόσμο που φέρουν το σήμα του brand «Τ». Τη μετονομασία συνοδεύει μία στρατηγική συνεργασία της

Η White veil και Η cosmote telekom ενώνουν τις δυνάμεις τους

Η White Veil και η COSMOTE TELEKOM ενώνουν τις δυνάμεις τους. Η White Veil, εταιρεία του Ομίλου Γιαννακόπουλου, και η COSMOTE TELEKOM ανακοινώνουν τη στρατηγική τους συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας το σύνολο του συγκροτήματος του Κλειστού Γηπέδου Μπάσκετ του ΟΑΚΑ, μετονομάζεται σε TELEKOM CENTER Athens μέχρι το 2030. Η συμφωνία αυτή σηματοδοτεί την έναρξη

Telekom center athens το νέο όνομα του κλειστού γηπέδου μπάσκετ του ΟΑΚΑ – Η Cosmote telekom χορηγός ονοματοδοσίας

TELEKOM CENTER Athens θα ονομάζεται πλέον το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) και ο περιβάλλων χώρος του, καθώς η COSMOTE TELEKOM είναι χορηγός ονοματοδοσίας για 5 χρόνια, έως το 2030. Ο εμβληματικός αυτός χώρος εξελίσσεται σε ένα από τα πιο σημαντικά κέντρα αθλητισμού και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα. Το TELEKOM CENTER Athens

Telekom center athens | ειδήσεις για την οικονομία

Telekom Center Athens το νέο όνομα του Κλειστού Γηπέδου Μπάσκετ του ΟΑΚΑ – Η Cosmote Telekom χορηγός ονοματοδοσίας Το TELEKOM CENTER Athens περιλαμβάνει το πλήρως ανακαινισμένο κλειστό γήπεδο μπάσκετ, τις συνδεδεμένες με αυτό προπονητικές εγκαταστάσεις, βοηθητικά κτίρια και όλον τον περιβάλλοντα χώρο, συμπεριλαμβανομένου του Parking Ρ5 όπου πραγματοποιούνται πολιτιστικές εκδηλώσεις. newsroom 20 Αυγούστου, 2025

«αμερική, επιστρεψαμε! Τι γίνεται, tiktok;» Ο Λευκός οίκος απέκτησε επίσημο λογαριασμό στη δημοφιλή εφαρμογή

Ο Λευκός Οίκος απέκτησε επίσημο λογαριασμό στο TikTok χθες, Τρίτη, με στόχο να περάσει τα μηνύματα του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στους περισσότερους από 170 εκατομμύρια χρήστες του μέσου κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ. Ο Τραμπ θεωρεί ότι η δημοφιλής εφαρμογή τον βοήθησε να κερδίσει την υποστήριξη των νεαρών ψηφοφόρων στις προεδρικές εκλογές του 2024. Ωστόσο

Telekom CENTER athens – Η cosmote telekom χορηγός ονοματοδοσίας στο σύνολο του συγκροτήματος του κλειστού γηπέδου μπάσκετ του ΟΑΚΑ

TELEKOM CENTER Athens θα ονομάζεται πλέον το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) και ο περιβάλλων χώρος του, καθώς η COSMOTE TELEKOM είναι χορηγός ονοματοδοσίας για 5 χρόνια, έως το 2030. Ο εμβληματικός αυτός χώρος εξελίσσεται σε ένα από τα πιο σημαντικά κέντρα αθλητισμού και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα. Το TELEKOM CENTER Athens

Λούτρινα παιχνίδια που μιλούν με τεχνητή νοημοσύνη – Η νέα μόδα που μπαίνει στα παιδικά δωμάτια

Μπορούν τα λούτρινα παιχνίδια να αντικαταστήσουν όχι μόνο την οθόνη, αλλά και τον γονιό; Η απάντηση φαίνεται να έρχεται μέσα από μια νέα γενιά «έξυπνων» παιχνιδιών που κρύβουν στο εσωτερικό τους chatbots με τεχνητή νοημοσύνη. Η αμερικανική εταιρεία Curio λανσάρει λούτρινα με φωνητική συσκευή Wi-Fi, συνδεδεμένη με γλωσσικά μοντέλα ΑΙ που συνομιλούν με παιδιά από

Cosmote telekom: στην ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2

Η COSMOTE TELEKOM φέρνει την εμπειρία του AI στα χέρια όλων διαθέτοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2. Η COSMOTE TELEKOM φέρνει την εμπειρία της Τεχνητής Νοημοσύνης στα χέρια όλων διαθέτοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2, δύο υψηλής ποιότητας, προσιτές

Η cosmote telekom φέρνει για πρώτη φορά στην ελλάδα τις ΑΙ συσκευές T Phone 3 και Τ Tablet 2

– Το Τ Phone 3 διατίθεται στα 189,90€ και το Τ Tablet 2 στα 229,90€ σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ Η COSMOTE TELEKOM φέρνει την εμπειρία της Τεχνητής Νοημοσύνης στα χέρια όλων διαθέτοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2, δύο υψηλής ποιότητας, προσιτές συσκευές, που ενσωματώνουν τη δύναμη του

Απάτες με προσφορά εργασίας: Γιατί να μην πληρώσετε ποτέ για να αποκτήσετε δουλειά

Έχετε ακούσει για τις «απάτες με προσφορά εργασίας;». Πρόκειται...

Share

Ραγδαία αναμένεται να είναι η αύξηση του αριθμού των συνδεδεμένων αυτοκινήτων με ενσωματωμένα τηλεματικά συστήματα (OEM telematics) έως το 2029, σύμφωνα με νέα έκθεση της εταιρείας αναλύσεων Berg Insight. Όπως εκτιμάται, οι συνδρομητές τηλεματικών υπηρεσιών OEM θα αυξηθούν από 286,6 εκατ. στο τέλος του 2024 σε 528,1 εκατ. έως το τέλος του 2029, με ετήσιο σύνθετο ρυθμό αύξησης (CAGR) 13%.

Παράλληλα, οι παγκόσμιες αποστολές ενσωματωμένων τηλεματικών μονάδων από κατασκευαστές αυτοκινήτων (OEM) αναμένεται να αυξηθούν από 64,5 εκατ. το 2024 σε 82,1 εκατ. το 2029. Η διείσδυση των συγκεκριμένων συστημάτων (attach rate) αναμένεται να φτάσει το 93%, έναντι 79% το 2024.

Παγκόσμια τάση η ενσωμάτωση συνδεσιμότητας και AI σε όλα τα νέα μοντέλα

Η Berg Insight σημειώνει πως η συνδεσιμότητα στα οχήματα εξελίσσεται σε καθολικό χαρακτηριστικό στις μεγάλες αγορές αυτοκινήτου, κάτι που ενισχύει τη δυναμική της αγοράς τηλεματικών υπηρεσιών. Σήμερα, οι περισσότερες υπηρεσίες OEM επικεντρώνονται στην ασφάλεια, την άνεση και τη ψυχαγωγία, προσφέρονται δωρεάν ή με συνδρομή και εντάσσονται πλέον στη βασική εμπορική στρατηγική των κατασκευαστών.

Το 2024, οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών οχημάτων και ελαφρών φορτηγών αυξήθηκαν κατά 3,5%, αγγίζοντας τα 82,1 εκατ. μονάδες παγκοσμίως – το υψηλότερο επίπεδο από την πανδημία.

«Οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνήθως παρέχουν βασικές υπηρεσίες χωρίς χρέωση για μεγάλα χρονικά διαστήματα, ενισχύοντας την αφοσίωση στο brand και διασφαλίζοντας ότι τα οχήματα παραμένουν ενεργά συνδεδεμένα», αναφέρει η Berg Insight. «Αυτή η στρατηγική διευκολύνει τη συλλογή δεδομένων για τη βελτίωση των προϊόντων και την παρακολούθηση της απόδοσης των οχημάτων καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής τους», προσθέτει η εταιρεία.

Ενσωμάτωση εφαρμογών τρίτων

Επιπλέον, η έρευνα της εταιρείας καταγράφει στροφή προς την ενσωμάτωση εφαρμογών τρίτων κατευθείαν στο infotainment του αυτοκινήτου, χωρίς ανάγκη σύνδεσης με smartphone. Αν και λύσεις, όπως τα Android Auto και Apple CarPlay, παραμένουν δημοφιλείς, αρκετοί κατασκευαστές εξετάζουν την πλήρη απεξάρτηση από τις πλατφόρμες αυτές, ελέγχοντας οι ίδιοι την εμπειρία χρήστη.

Παράλληλα, τα συστήματα με τεχνητή νοημοσύνη εντός του αυτοκινήτου – όπως οι προσωπικοί φωνητικοί βοηθοί – γίνονται όλο και πιο εξελιγμένα. Από premium επιλογή, μετατρέπονται σε βασικό χαρακτηριστικό πολλών μαρκών, χάρη στις δυνατότητες της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης (GenAI), που επιτρέπει φυσικότερες συνομιλίες και εξατομικευμένη εμπειρία, με βάση τις προτιμήσεις του οδηγού.

Στο τέλος του 2024, η Toyota είχε σχεδόν 29 εκατ. συνδεδεμένα οχήματα, ενώ οι GM και BMW ξεπερνούσαν τα 20 εκατ. Ford και Volkswagen συμπληρώνουν την πεντάδα των κορυφαίων εταιρειών σε τηλεματικές συνδρομές. Άλλοι μεγάλοι παίκτες – σύμφωνα πάντα με την Berg Insight – είναι οι Stellantis, Mercedes-Benz, Hyundai και Audi.

«Πολλές μάρκες μαζικής παραγωγής προσφέρουν πλέον δωρεάν συνδεδεμένες υπηρεσίες στις βασικές τους αγορές. Αυτές θα συμβάλουν καθοριστικά στην περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια», σημειώνει η εταιρεία και καταλήγει: «Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία μετασχηματίζεται ψηφιακά, το συνδεδεμένο όχημα καθιερώνεται όχι μόνο ως τεχνολογικό επίτευγμα, αλλά ως νέα προέκταση της καθημερινής εμπειρίας οδήγησης».