Η αξία των αγορών μέσω apps αυξάνεται κάθε χρόνο με υψηλό ρυθμό και πλέον αγγίζει σχεδόν τα
40 δις δολλάρια
, σύμφωνα με τη
Sensor Tower
, η οποία υπολόγισε με βάση τα στοιχεία του
App Store της Apple αλλά και του Google Play.
Τα χρήματα που ξόδεψαν οι χρήστες ήταν 15% αυξημένα το πρώτο εξάμηνο του 2019 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι και το ίδιο αναμένεται να συμβεί και μέσα στο 2ο τρίμηνο του έτους. Οι χρήστες iOS δείχνουν να είναι οι πλέον “ανοιχτοχέρηδες”, έχοντας ξοδέψει $25,5 δις, αύξηση 13% σε σχέση με πέρυσι. Οι χρήστες Android ξόδεψαν, με τη σειρά τους, $14,2 δις, σημειώνοντας όμως μεγαλύτερη αύξηση (+20%).
Όπως αναμενόταν, τα περισσότερα χρήματα ξοδεύτηκαν για gaming apps, συνολικά $29,6 δις, ήτοι το 75% επί του συνόλου αγορών. Το Arena of Valor (ή Honor of Kings) έφερε από μόνο του $728 εκατομμύρια στην Tencent και τη Google, ενώ το Fate/Grand Order βρέθηκε στη 2η θέση με $628 εκατομμύρια, με το Monster Strike στην 3η θέση με $566 εκατομμύρια.
Όσον αφορά τις υπόλοιπες κατηγορίες apps, το Tinder συγκέντρωσε τα περισσότερα έσοδα από in-app αγορές, συγκεκριμένα $497 εκατομμύρια, ακολουθούμενο από το Netflix με $399 εκ. και το Tencent Video με $278 εκ. Συνολικά οι χρήστες κατέβασαν 11% περισσότερα apps σε σχέση με πέρυσι, καθώς στο Android σημειώθηκαν 56,7 δις downloads, ενώ στο iOS σημειώθηκαν 14,2 δις.
Τέλος, το app με τα περισσότερα downloads ήταν το WhatsApp, με τα Messenger και Facebook να ακολουθούν. Στην 3η και 4η θέση, αντίστοιχα, βρέθηκαν τα TikTok και Instagram.
-